Új hozzászólás Aktív témák

  • Sayuar

    őstag

    válasz #71835392 #587 üzenetére

    Milyen telenor-digi belharcról beszélsz? Tudsz valamit? Oszd meg velünk!

    Nagyon mellé beszélsz! Mit írtam? Hogy a telenor a felelős a technikai háttér hibás teljesítés miatt. NANÁ hogy az előfizetőnek a digivel van szerződése, és NANÁ hogy a technikai jellegű hibát is a diginek kell bejelentse. De még egyszer: a hiba nem ott van fizikailag, aki csak a számlalevelet küldi!

    Mit csinál DIREKT a telenor? Mire gondolsz?
    Max ilyet írtam: "ha több előfizetőnél is fennáll a hiba, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy miért csak azoknál az ügyfeleknél van ez, akik digi márkanéven veszik igénybe a telenor szolgáltatásait", megnyugtatlak: vannak bizonyos ügyfél/flotta/rebrand protokoll beállítások, amik egy új rendszer bevezetését követően hibásan működhetnek. Volt már ilyenben részem, a tescomobile/vodafone esetében.
    Légy oly kedves, linkeld már hol írtam azt, hogy a telenor DIREKT csinál ezt, vagy azt? Idézd kérlek, ha ilyet írtam. Ha nem sikerül, akkor leállhatsz a varázsgombákkal.... :U

    Ha pedig hálózatépítési infót szeretnél, akkor ajánlom figyelmedbe ezt az álláshirdetést, biztos egy-két elejtett szót össze tudnál szedni....

Új hozzászólás Aktív témák