Új hozzászólás Aktív témák

  • TeeJay

    félisten

    válasz tupijani #46787 üzenetére

    mondom én kb. 15 bejelentést tettem idén tavaszig tavaly május óta amikor azt hiszem emelték az 50/30-as usereket 100/50-re
    na azóta tré csúcsidőben itt a net mert a legolcsóbb userek is nagyobb feltöltést kaptak és már nem volt meg 100megabit sem csúcsidőben

    ez a 15bejelentés mindig rendesen fotókkal több géppel routerrel és anélkül is volt láthatták hogy nem kezdő vagyok. DIGI-s srác adott telefonszámot hogy bármi van hívjam és megnézik
    többen is voltak kint, mértek laptopjukkal is
    kb. ha jól számolom úgy 5-6ONT volt már itt amiből 1 megfingott egy meg LAN-on nem tudott 5-600megabittől többet tolni valami hiba miatt

    mértek hétköznap, a srác kérésemre kijött hétvégén este 7után is ONT-n mérni
    letöltés garantált minimum felett volt a feltöltés meg nagyon sokszor garantált minimum alatt
    annyit tudott tenni hogy bevitte a központba a mérés eredményét és azóta sem történt semmit
    nálam letöltés mindig oké volt csak a feltöltés volt minimum alatt, kétlem hogyha te 300 megabit alatt mérnél jobban törnék magukat hogy javuljon a buli, persze ha egyre jobban dugul a 10gigás gerinc fogják bővíteni
    de úgy vannak vele 300megabit csúcsidőben még mindig ultra király kategória és nem az első ez hogy 950 menjen hanem hogy minél több usert tudjanak bekötni, hiszen tudjuk elég hosszú a várólista...

    amúgy meg max azt mondják neked váltsál 500megabitre vissza és ott 200-as a garantált lefelé majd azzal le lesz rendezve.
    ezt csak belső hálózatis tudná megmondani mikortól kap prioritást egy gerinc bővítés mert kétlem hogy amint nyaldossa a 10gigás máris padlógázzal húznak és röffentik be a következő 10gigabitet...
    van egy tippem hogy mivel lakossági "legjobb kihasználtságra épült" hálózat van, kb. mikor már minden nap sávszélesség hiány lesz akkor fognak bővíteni :D

    Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/