Új hozzászólás Aktív témák

  • granini

    őstag

    válasz stoptouching #63095 üzenetére

    eq-nál csak main hand számít, én is áttekertem a sebzést cooldownra:D aztán 2 napra rá töröltem az egész karaktert, erős meg minden, de kegyetlenül unalmas!:D

    Koszonom. Vegre valaki kimondja.. :K A legtobb high-end buildnek az a baja hogy unalmas. Nekem is van ugralos barbarom, osszeraktam, mentem vele 2 napot, aztan full rauntam. Ugrabugra nem kot le.. persze az enyem nem volt ennyire kihegyezve, kb T4-re volt okes, de most nem ez a lenyeg..

    Most van ugyebar MarasDHm.. hat nemmondom, az tenyleg T5-T6 ugy ahogy van, de az hogy rakom le a turetet es korbe korbe szaladgalok anelkul hogy ralonek barkire.. :U detto unalom.. csak ugye ez legalabb magas T-n is hatekony tehat mondhatjuk hogy rakenyszerul az ember..

    Vagy vegyuk a cikazos desing monkot. Mer az is van nekem. Full rainment szettben, valoban, kvazi hozza se lehet erni, cserebe critel 80M-t (az enyem..) es mint valami akvariumba zart pirannya cikazni kell vele ide-oda.. szemnek faraszto, egeret kinyirja es veeeeegtelenul unalmas..

    Ugyhogy ott a pont, en sem elsosorban az alapjan preferalok kasztokat / karaktereket hogy mekkorat sebez, hanem hogy megis mennyire elvezetes vele hosszu tavon jatszani. A DH-t behozom 1-1 riftre, de igazabol a hotas helszglobos barbarkam es a behuzos palmos songoku monkom az amikkel tudok menni zsinorban 5-6-10 riftet. A kruz lehet hogy eros, meg jol sebez, meg lattam mar vagy 3-4 kulonbozo hatekony buildet belole, de nem fogott meg.. Uncsi.

    <CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78

Új hozzászólás Aktív témák