Új hozzászólás Aktív témák

  • ChME

    tag

    válasz mikromanus #62486 üzenetére

    Maximum spirit burstben segít, hosszú harcokban kevésbé jelentős (gyors animációs skillel még kétkezessel is el lehet égetni gyorsan a 250-et). Előre bocsájtom, eddig is volt generátor nélküli pl. fire build. Egykezesekkel. Most talán még könnyebb lesz. Semmi új a nap alatt.

    A felsoroltaknál a heal és AoE stunnál tényleg mindegy, ezért is próbáltam rá utalni, hogy nem csak holy spelleket/rúnákat buffoltak. Nincs előttem játék, de az Air Ally nem holy (weblap még mindig bénán mutatja a skilleket, éljen)? Persze a sebzése még buffolva is elhanyagolható, nem ezért fogják használni, de ettől még ha holy, akkor holy. Az Inner Storm rúna pedig holy, és az megint egy nagyon hosszú vita lenne arról, megéri-e használni csak spirit generátornak, sebzés mindegy alapon, vagy sem. Aminek nem nagyon látom értelmét.

    Monknál a nagyjából a közös motívumok per damage type (kivételek vannak, de próbáljunk meg messzebbről szemlélni a dolgokat): Holy - több spirit, több nyomogatás; fire - bónusz damage; lightning - itt-ott egy stun; cold - lassítás.
    Nagyon adja magát songokura építeni egy kétkezes generátor nélküli buildet. Erről szól a holy. Más ágon is lehet, csak ott már jobban kellenek az extra spirit források.

    Más: Érdekes, hogy senki sem emelte ki ezt:
    Fixed an issue that was preventing a number of abilities that reduce monster damage from properly reducing the damage of some monster affixes
    Végre passzívak is talán jobban működni fognak (monknál maradva lásd Resolve), és remélem végre a frozen pulse-ra is fognak hatni a csökkentések gearből is (elite, vagy a melee vagy a ranged, armor, resist, ilyesmi?). Mondjuk az új animációja sokat segít az elkerülésében, remélem csapatban is eléggé látványos lesz.

Új hozzászólás Aktív témák