-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ChME
tag
Az 'armory' több, mint fura. Ennél a monknál még csapatban is meg van a 10 millió Toughness, followerrel majdnem 11; és persze a többi érték sem stimmel.
T1 már alig ~300k körüli DPS-sel is ment (nagyon moderált Toughness és társaival), a fenti gearben T3 csinálható, T2-ben pedig esélytelen a halál, hacsak el nem alszom...
-
ChME
tag
válasz Gorneck #58626 üzenetére
Ő szokta T6-ot tolni a linkelt EP builddel, ha sűrű a rift, 8-10 perc solo is végez. De ez nem a Rimeheartról szól, hanem a The Fist of Az'Turrasq-ról és az exploding palmról. Ha pedig elfogynak a fehér mobok, marad egy magas HP-s elite, esetleg guardian, akkor The Furnace be, lásd 2:05-nél a videóban, ahogy fegyvert cserél.
Ha látni akarod akció közben 'hétköznapi' környezetben, akkor stream.
Az más kérdés, hogy kinek van kedve egy ilyen EP buildet játszani.
Muton, emmm: Ha bounty miatt fontos Malthael, azt még talán megértem, de átlag játékban/gearelődés közben ritkán kell Malthaelt vagy Diablót ölni, ezek a bossok pedig szándékosan hosszúra vannak megcsinálva. Most azt még sem venném fel, hogy 5 vagy akármi percig küzdöm le a HP-ját, de ha egyik este lesz kedvem beverekedni magam hozzá, csak a poén kedvéért lemérem, meddig tartana. Bár úgysem hinné el senki. Amúgy nem azt mondtam, hogy T2-n abban a gearben ránézésre megölök mindent, de nem is lassú, és halni is csak akkor haltam, ha behúztam a fél mapot vagy szimplán bekerítettek (mivel nincs most bent teleport).
-
ChME
tag
Nálam kihívás mentes, ha anélkül tudok haladni, ha minden egyes sarkon, minden elitnél azért kelljen küzdenem, hogy túléljem. Minden más esetben, amikor legfeljebb kicsit lassabban halnak a mobok, de rám nem különösebben veszélyesek, az már nem az a kategória. De lehet csak én játszottam túl sokat a monkkal, ahol jobban kell küzdeni az életedért értelmes torment szinten.
Monk: Én is úgy látom, hogy T4-re bármilyen monk build jó lehet, amiben van koncepció. Pláne ha időközben ráállhatsz a unity-kre. T4 felett viszont alap, hogy a legtöbb slotban legyen megfelelő secondary resisted, ami 'csak úgy' a világban eső cuccoknál... több, mint mák, a craftolhatóknál pedig elébe nézhetsz pár száz nekifutásnak, és még akkor sem biztos, hogy mázlid lesz (ahogy elsőre is sikerülhet). És akkor még nem feküdtél rá a dps statokra. Vagy játszod a 'csapat kedvence' support monkot, amíg van kivel. Meg amíg vigasztal a tudat, hogy te milyen fontos vagy a csapat számára. Csak ők éppen megvannak nélküled is,te meg rájuk vagy utalva.
-
ChME
tag
Teszkós wizard, T2, mentem egy rifet, 20 perc volt (mondjuk első mapon meglett, szóval kicsit mázlis), elverekedtem magam Malthaelig, black hole helyett teleporttal 4 perces kill (wizarddal most csináltam másodszor, és úgy bármilyen karival összesen se sokat voltam itt). Kép (sárgákat már felszedtem).
-
ChME
tag
válasz CactuS #59906 üzenetére
Ha follower monkot akarsz játszani, akkor az igazán kemény arcok talán STR CDR cuccokban tolják nem létező DPS-sel. Bár ha téged az motivál, hogy fejlődik a karaktered, akkor ez elég gyorsan kimaxolható zsákutcának tűnik.
Ha esetleg valamivel ölni is szeretnél, ha épp nem támogat senki, akkor talán a Raiment of a Thousand Storms lehet opció, amihez a legjobb a lightning stackelése, de ettől még ugyanolyan papír maradsz T5-6 környékén.
Azért tetszettek a Marauder és Vyr szettek, vagy inkább azok koncepciója, mert definiáltak egy játékstílust. Habár a Vyr esetében megkérdőjelezhető lenne, hogy ez a játékstílus a szett nélkül nem virult volna, azért érzésre a változatosságon a Marauder sokat segít. Talán egy picit ebbe az irányba megy el a Thousand Storms is, de ez a 'mindent megold a Dashing Strike helyetted, a többi majdnem mindegy mit raksz be' felállás annyira nem jön be. Egyelőre még csak a kipróbálására sem érzem a késztetést, így marad a monk kényszerpihenőn.
-
ChME
tag
válasz mikromanus #59926 üzenetére
Van a stashben egy használatlan cinder, majd megnézem ebben a speciális esetben mit mire lehet, de csak este tudok d3 elé kerülni.
-
ChME
tag
Már nem aktuális, de cinder fire skill enchant lehetőségei.
-
ChME
tag
válasz schwartz #59941 üzenetére
Csak a tisztán látás végett, mert a 'leszólta a kasztomat ezért jól megmondom neki' sárdobálás nem érdekel, itt az wizem. Nem értem, hogy ennyi hónappal RoS megjelenés után miért nem egyértelmű mindenkinek, hogy ég és föld a különbség az armory/diabloprogress számok és az in-game számok között. A fenti esetben ami diabloprogressen 6,9 millió, az a játékban vagy 14,9 millió, de amikor kb. 12,9 millió volt, az is bőven elég volt T6-on csapatban arra, hogy csak nagyon ritkán haljak.
TL;DR: ne keverjük az armory alapú számokat a játékban lévőkkel.
[ Szerkesztve ]
-
ChME
tag
válasz mikromanus #60158 üzenetére
Mindig jönnek ezzel, hogy túl jó volt és minden monknak kötelező.
Az új harmony is minden monknak kötelező lesz, mivel ha régebben össze tudtál szedni a 'sima' armor slotokon egyforma reseket (ami nem amu vagy ring, mivel ezeken megfelelő DPS-sel találni megfelelő reseset...), akkor is papír voltál magas tormenten. Ezek után sem lesz könnyebb a helyzet, és mivel már meglengették, hogy ha nagyon speciális geared volt, akkor a dex+owe változások után csökkenni fog a toughness-ed, én nem látom a fényt az alagút végén.Monkból nem lesz pet class (hacsak nem lesz olyan set, ami megadja egyszerre a Mystic Ally összes rúnáját mint külön 'petet'), és még ha fel is buffolnák a sebzését annyira, hogy T6 egy gombot nyomogatva faceroll legyen, greater riftek magasabb szintjén úgyis elfogy a DPS előny és előtérbe kerül a túlélés.
-
ChME
tag
válasz freelanced #60334 üzenetére
Ez már nem 1.0.akármennyi, azóta nagyon sok mindent történt.
-
ChME
tag
válasz davidsz #60486 üzenetére
Én anno idáig bírtam cérnával: Sekai
Ez már jó pár hónapja volt, épp ott voltam, hogy a korábbi arcane res helyett át kellett volna állnom fire-re a cinder miatt, de sok tucat bracer után sem tudtam egy megfelelőt craftolni (ez még akkor volt, amikor voltak legendary materialok és közben a dust készletemet is lenulláztam), miközben ismerősök léptek egyre feljebb, én pedig egyre kevésbé voltam hasznos a csapatban (ZDPS support monk nem érdekel).A fenti gearben T4 nagyon simán ment, a DPS megvolt gearből, a dolgot bealvóssá pedig a unity tette. Érzésre T5 is ment volna, ha sikerül a reseket majdnem teljesen átalakítanom. (Sweeping Wind csak az inna miatt maradt bent, sosem volt meg régen a hármas bónusz így most meg akartam nézni milyen 'érzés' )
Ami a monkod illeti:
Sixth Sense rossz választás, a dodge túlságosan megbízhatatlan, ha már DEX konverzió, akkor egyértelműen a Seize the Initiative. Ha a fenti mellé megy One with Everything, akkor a maradék két passzív slot már többé-kevésbé ízlés kérdése. A Transcendence egész jó ütemben tölt vissza (passzívhoz képest), ha nincs az embernek túl sok HP-ja (mert egyébként 'érzésre' harmatosnak fog hatni), és próbálsz minél inkább spirit spamre építeni. Erre a legjobb kiegészítő az Epiphany, alacsony szinteken simán mehet a fire-es rúnával. Epiphany mellé, vagy még pár CD-s képesség mellé a Beacon of Ytar majdnem kötelező.
Ha már fire build, akkor érdemes arra figyelni, hogy ha nincs különösebb oka, akkor a sebző képességek is fire-t sebezzenek: Seven-Sided Strike-nak kevés értelme van jelen esetben (Sudden Assault rúnával lehetne jobban 'menekülésre' használni, de erre is vannak jobb választási lehetőségek), és a Way of the Hundred Fists rúnája sem stimmel (és utóbbinál a fire-es rúna attack és movement speedje kellemes bónusz). Ezeken a slotokon lehetne optimalizálni, vagy inkább kicsit a védelemre gyúrni, de amíg nincs jobb gear, vagy nem érzed jobban a kasztot, addig lehet más Mantra is hatékonyabb lenne.Gearben fejlődési lehetőség egyértelműen a +fire%-ok, nyaklánc, SoJ(/Unity), Cinder, még egy Devastator is hasznos lehet, hosszú távon Sankis. Ehhez persze sok farmolás és sok shard kell, máshogy nem megy. Jelen patchben nem látom, hogy azért fire-ként el lehetne jutni solo T6-ra úgy, hogy ne legyen túlságosan szívás. Lightningra ott a felbuffolt szett, és ha tudsz éjjel-nappal dashingelni jobbra-balra, akkor a túléléssel is kevesebb gond van. De ha nincs rá sok cuccod elrakva a bankban, akkor azt sem egyszerű kiseggelni.
Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
ChME
tag
válasz mikromanus #60693 üzenetére
Az a baj, hogy más kasztokhoz hasonlítod, és nem azt nézed, hogy a monk, mint önálló csomag mire képes. Tök jó, hogy se OwE, se StI, se dodge, mert másoknak sincs, és mások is allrest pakolásznak fel (vagy nem, ha éppen INT-ből kapnak egy csomót), ha éppen a végeredmény az, hogy monkként még annyira sem vagy képes túlélni, mint korábban az OP secondary resistjeiddel. Nem mintha eddig nem lett volna a monk papír magas tormenten rendes DPS specen.
Ahogy a palm fire rúnája sem OP, én is várom végre hogy kinyírják a palm legalább 50% HP robbanását, mert azzal végre eltűnne a ZDPS monk koncepció, és nem torzítaná el az emberek ítélőképességét.
-
ChME
tag
válasz mikromanus #60706 üzenetére
Nem szeretek konkrét számok nélkül számolgatni semmit, de nekem úgy rémlik az armor % annál több volt, majd ha D3 közelébe kerülök, csak megnézem.
De ha épp azt magyarázzuk, hogy sokkal kevesebb allresed lesz, akkor a két formulában ne legyen azonos az előtte és az utána % csökkentés mértéke, mert nem valóságos.
Leggyorsabb persze az lenne, ha valaki, aki átmásolta a monkját PTR-re, beírná, hogy ugyanabban a gearben live és PTR mennyire jönnek ki a sebződés csökkentő százalékok.
-
ChME
tag
válasz granini #61587 üzenetére
Szerintem bármilyen nem lightning wizardnak TF vagy naaaagyooon nagy mázlival Odyn son a legjobb. Igaz nem kapod meg a damage-et papíron, csak a mobokon debuffként, de legalább a csapat többi tagját is buffolja. Aztán van az az eset, amikor nem is olyan jó az a nagyon sok AS.
Blaze_: Bossoknál és RG-nál kifogy, hacsak nem futtat sokat, mert akkor nincs ideje. Sima elit pakkoknál nem szokott, már két targetnél is nagyon sokat számít az APoC, és persze amúgy is odébb kell állni néha. Még mikor nem volt semmi AT % bónuszom, pár fán és kecskén act1-ben T6-on próbálgattam a spendereket, és a disintegrate tényleg gyorsan leszívta az AP-m és szegény fa még csak meg sem halt.
[ Szerkesztve ]
-
ChME
tag
Végig néztem a 93. helyedtől kb. a 80. helyig, egyik sem használ giftet. Ahogy az első sem (bár utána már akad). Persze mindenki eldöntheti maga, hogy a profile DPS-re megy, vagy az effektívre, az öt primary statos fegyók egyetlen előnye az AS, és annyi AS nem versenyez számomra +10% damage-dzsel passzívból.
-
ChME
tag
Most már komolyan kipróbálom, ha hazamegyek, hogy berakom a fire-es andarielt, a firebird offhandet, vissza az aughild bracer, és még megnézem mennyire használható a sun keeper a stashben. Mert mégis milyen már, hogy csak 3,1 millió a DPS-em diabloprogressen. Az a baj ezekkel a dolgokkal, hogy mirrorball ezerszer jobb, hiába a -20% fire skill damage. Mondjuk ezek a változások ide vagy oda, T6 unity nélkül a fire wizzel is megy. Csak az zavar, hogy a profile DPS-t nincs mivel leadni, a meteor esőt nem lehet irányítani, a tüzes labdák csíkjában valahogy nem szeretnek benne állni az elitek, hiába kérem, heat wave meg irritál. Mondjuk így is van legalább olyan erős, mint AT arcane, de ha legalább egy kontrollálható, nem földön lévő, hanem max. mobon lévő DoT alapú spender lenne, amivel nem kell melee wizardot játszani, akkor jelentősen erősebb is lehetne.
De sok óra játék után így is felüdülés váltani egyikről a másikra, legalább a változatosság kárpótol.
Szerk.: Azt ki is hagytam, hogy ha volt is, már nincs meg a 60-as Inna nadrág. Pedig úgy látom diabloprogressen az értelmetlen toplista elejét ostromolni eléggé kötelező darab...
[ Szerkesztve ]
-
ChME
tag
válasz proci985 #61626 üzenetére
Fire wiz nem melee, csak itt szeretik úgy játszani. Ahogy a 30% hiánya sem 'penalty', ahogy szintén itt szeretnek rá hivatkozni, hanem szükséges mankó a meleenek. Ahogy a glass cannon sem szükséges 10% 'penalty', hanem valami, amit bevállalsz, vagy sem. Messze könnyebb volt wizarddal összeszedni a szükséges túlélést gearből, mint monkkal. Ha bele szeretnél mászni a mobok képébe éjjel-nappal, úgy, hogy kettőt nem lépsz arrébb, az is a te döntésed. Csak következményei vannak.
-
ChME
tag
válasz proci985 #61642 üzenetére
Tessék: Meteor Shower wizem
Azt valamennyire megértem, hogy 'gyorsan' mozgó moboknál a pozicionálása taktikázást igényelhet, de nem kell sem a mobokat, sem a meteorokat magadra rántani, ha azt akarod, hogy sebezzen. Meg amúgy is ott a black hole, templar, maga a pálya. Arcane esetében jobban hiányzott a lassítás, ha kivettem, mivel ott ha channelling spellel akar operálni az ember, abban jelentősen segít, hogy meddig tudod nyomni egy helyben. Mondták már nekem, hogy mit csináltam Temporal Flux előtt, de nem érzem fire-nél annyira kritikusnak. Egy fast accursed pack ellen pedig a Temporal Flux sem segít. Mindez T6-on, de egyik sem egy 6-8 perc per rift build. Annyira nem bánom, egyedül gyorsan elunom a farmolást, csapatban hozzá tudom tenni a magamét, még ha nem is tőlem lesz kipucolva a rift fele annyi idő alatt.
Néha megyek a fenti wizzel Vyr chest+nadrág+cipő kombóval, burstre nekem bejön az archon, de ennél jobban nem látom értelmét rá építeni - nekem az nem jön be.
-
ChME
tag
válasz granini #61676 üzenetére
Szerencsére archonon túl is van élet T6-ra is. Még unity nélkül is.
Ami a buildeket illeti, a legnagyobb baja a wizardnak, hogy sok az erős 'self-buff' 10 perces aktív skill, ami tök jó és sokat segít, csak éppen így a harc közben ténylegesen nyomkodható képességek száma lecsökkenhet 3-4-re.
-
ChME
tag
válasz granini #61728 üzenetére
Szerintem meg várható volt ez az EP változás, és ez is kell jelen esetben. Ha meg valaki azért sír, mert 'EP-re építette a monkját', akkor nem változott semmi, csak kevesebb 'ingyen' sebzést ad. Azt persze mindenki elfelejti, hogy ha a mostani live EP-nél kiválasztod az Essence Burn rúnát, akkor kvázi megölöd a spellt. Mert ez egy ténylegesen átgondolt dizájn ám, hogy a skill saját rúnája a csapda, amivel jelentősen megcsapolod a sebzését.
Az új EP szimplán olyan lesz, mint minden más sebző skill: a te sebzéseddel skálázódik, nem a mobok HP-jával.
Viszont ami miatt ez nagyon kellett, mert így az ZDPS EP huszárok nem fogják eltorzítani a statisztikákat. Mondok vad és megalapozatlan számokat, pl. ha majdnem minden kaszt level 40 körül fog eljutni griftekben, míg a monkok megragadnak 30 körül, akkor majd jön kompenzáció. Persze a Blizztől kitelik, hogy ez majd csak a második, még rosszabb esetben harmadik seasonra fog megtörténni, mert hiába lesznek lemaradva a monkok PTR-en vagy a season közepén, biztos jönnek a szokásos dumával, hogy szerintük 'a monk jó úgy, ahogy van', vagy éppen 'majd a gear megoldja'.Wizard: Érdekes, hogy senki nem említi, hogy megölték a MM conflag sebzését. Mirrorball nélküli MM engem is irritál, és kár, hogy a többi signature spell is elég gáz fire-re, de így is marad szerintem sok buildben az MM, ami így szimplán egy jelentős damage nerf. Az, hogy a DD gatya nem hat rá, már csak hab a tortán (mondjuk ez annyira nem érdekel, mivel szívesebben építenék egy firebird + cinder + spender buildet, mint valami MM spammer egy gombos akármit).
-
ChME
tag
válasz Gorneck #61733 üzenetére
De, az EP OP. Egyik csapatban sem szabadna helye lennie egy ZDPS karakternek. Az, hogy egyáltalán kikerülöd a sebzésre gearelődést, egy olyan játékban, ami a gyilkolászásról szól, az nem tesz jót senkinek.
Láttam magas DPS-es phys EP monkokat T6-on játszani, az egy normális build. A ZDPS csapat buffer nem.És osztom a devek véleményét, ha a Rimeheart néha megöl egy fehér mobot, attól még nem lesz egy lvl100 grift faceroll. Ha egy ilyen shatter következtében EP miatt sok yardos körzetben meghal minden, elittekkel együtt, az már baj. Ettől függetlenül lehet nerfelik még a Rimeheartot, de most már nem az EP tarolások fogják felnagyítani a Rimeheart erejét.
Értem, hogy mindenki, aki maradt monk, EP-mal nyomult, senki sem akarja magát megrövidíteni. De ettől én még hiszem, hogy az új EP mellett jöhetnek majd azok a változások, amikkel jobb lesz a monk.
[ Szerkesztve ]
-
ChME
tag
válasz Gorneck #61739 üzenetére
Van egy fire monkon, amikor abbahagytam vele a rendszeres játékot, akkot unity-vel T5 még csinálható volt (bár a sok félresikerült craft miatt éppen elég össze-vissza gear van rajta). Blizznek el kellene döntenie, hogy van ad olyan skilleket, amikkel nem kell beállni a mobok arcába, vagy valahogy a túlélésen kellene javítani. Bár utóbbi miatt fellázadna a nép (és Mikro), mert ha már megdöglött a tehenünk, akkor dögöljön meg a szomszédé is.
-
ChME
tag
válasz proci985 #61771 üzenetére
Miért lenne a toughness kevesebb? Az lehet, hogy a te firebird cuccaiddal kevesebb, de nem kényszerűen annyira bénák a firebird cuccok. És még idő is van jobbakat kadalázni 2.1 előtt.
Nem rossz az új bónusz, de nem definiálja a játékodat, mint a Vyr, Maraudar, Earth, Akkhan, stb. setek. Mindenki azt számolja, mennyi idő lesz kimaxolni a dotot, pedig jelen állapotban tök mindegy. Jön a mob, lövöd, kapsz némi extra sebzést, és csá. Jóformán el is felejtkezhetsz róla, hogy rajtad van, amíg fire spelleket használsz, addig mindegy miket (max. lassabban stackeled fel - nagy ügy). Ezzel mintha saját maguknak mondanának ellent (elnézve a többi 'új' set egy jó részét).
-
ChME
tag
válasz Thrawn #62452 üzenetére
WKL kezdésnek talán jó, de 1-1-ben az Odyn Son sokkal jobb, ha nincs más jobb fegyver (patch után Thunderfury nagyon kötelező lesz lightning % dam mellé), akkor mehet együtt a kettő, de WKL sok sebből vérzik (mivel a skill % dam még mindig elvesz egy primary stat helyet és mellé még legendary proca sincs).
Jóformán minden LTK buildbe jobb a Gyana Na Kashu, mint bármi más. Ez viszont jóval ritkább cucc, mint az Eye of the Storm, és néha az az érzése az embernek, hogy még egy jó Andarielnél is. Az, hogy a GNK proca fire, ne zavarjon meg, még így is jobb lightningra is.
-
ChME
tag
válasz mikromanus #62474 üzenetére
Jó, hogy neked kétkezes fétised van, azt tudjuk. Meg azt is, hogy rá vagy izgulva a holy monkra, amely ágnál majdnem minden rúna arról szól, hogy +spirit proc, vagy spirit csökkentés, ez nem baj, ezekkel jól is mehetnek a kétkezes fegyverek. De se a fire, se a szóban forgó lightning nem erről szól, így ezeknél már jobban érezhetőek a lassú generátorok. Aztán hogy ki melyik játékstílust tudja elviselni, az már egyéni preferencia kérdése, és a dolgok sem állnak úgy, hogy a kétkezesek fognak dominálni. Nálad igen, de te már 2.1 előtt is ezt a játékstílust részesítetted előnyben.
Lightningra jelen állásban is szerintem a thunderfury + odyn son kettős a legjobb. Azon sem lepődnék meg, ha az a két proc simán lenyomna egy felbuffolt Schaefert is patch után.Gorneck23: Jó, LTK olyan, amilyen, aki játszott eleget, vagy megszerette/elviseli, vagy rá sem néz. Ettől még a WKL alul marad az odyn sonnal szemben, mert utóbbi legendary proca megeszi reggelire. Ahogy szerintem a thunderfury proca is többet számít, mint az a nem túl sok lightning skill damage, és a rajtad lévő lightning % dam nem is hat se az odyn son, se a thunderfy procára (ugye 2.1-től majd fog).
[ Szerkesztve ]
-
ChME
tag
Azt írta lightning monkot akar csinálni. Értem én, hogy szerintetek az nem életképes, de ha ő azt akar, akkor én arra adok tanácsot. És ki tudja, lehet nem éjjel-nappal akarja azzal tolni, sőt, lehet elég neki kisebb torment szint is. Majd meglátja.
Amúgy a GNK-t is azért hoztam fel, mert most LTK-t használ. Szintén, lelke rajta, és pl. kedvelem a skillt (még ha nem is jól van kivitelezve szerver oldalon), és ha ő azt akarja használni, akkor nyugodtan. Nem annyira életképtelen, mint amilyennek be van állítva, de nem fog vele 8 perces T6 rifteket futni. Azt majd ő eldönti, ezzel együtt jól érzi magát vele vagy sem.Amúgy legutóbbi PTR buildben valamit javítgattak a LTK-en, személy szerint nem próbáltam, azzal a játék verzióval milyen.
Mikro: Rendes patch notes, a legtöbb holy rúnát tényleg 'duplázták', de ettől még ezek holy-k maradnak, így más buildekben nem feltétlen játszanak, ezeken felül egyetlen generátor esetében (Fists of Thunder) annak egyetlen rúnájánál (Quickening) csináltak egy jelentős növelést, ami valójában egy critre procoló rúnában alapból több spiritet adó rúnát csinál. Más generátoroknál nincs változás. Ha mégis lenne, és kifelejtették volna, akkor lőjetek nekem pár képet PTR-ről pls. Nekem úgy tűnik a diablofanson megjelent, eléggé félreérthető kivonatból lett levonva az a következtetés, hogy minden generátort alapból majdnem dupláztak, de ilyen nem történt jelen tudásom szerint.
[ Szerkesztve ]
-
ChME
tag
válasz mikromanus #62486 üzenetére
Maximum spirit burstben segít, hosszú harcokban kevésbé jelentős (gyors animációs skillel még kétkezessel is el lehet égetni gyorsan a 250-et). Előre bocsájtom, eddig is volt generátor nélküli pl. fire build. Egykezesekkel. Most talán még könnyebb lesz. Semmi új a nap alatt.
A felsoroltaknál a heal és AoE stunnál tényleg mindegy, ezért is próbáltam rá utalni, hogy nem csak holy spelleket/rúnákat buffoltak. Nincs előttem játék, de az Air Ally nem holy (weblap még mindig bénán mutatja a skilleket, éljen)? Persze a sebzése még buffolva is elhanyagolható, nem ezért fogják használni, de ettől még ha holy, akkor holy. Az Inner Storm rúna pedig holy, és az megint egy nagyon hosszú vita lenne arról, megéri-e használni csak spirit generátornak, sebzés mindegy alapon, vagy sem. Aminek nem nagyon látom értelmét.
Monknál a nagyjából a közös motívumok per damage type (kivételek vannak, de próbáljunk meg messzebbről szemlélni a dolgokat): Holy - több spirit, több nyomogatás; fire - bónusz damage; lightning - itt-ott egy stun; cold - lassítás.
Nagyon adja magát songokura építeni egy kétkezes generátor nélküli buildet. Erről szól a holy. Más ágon is lehet, csak ott már jobban kellenek az extra spirit források.Más: Érdekes, hogy senki sem emelte ki ezt:
Fixed an issue that was preventing a number of abilities that reduce monster damage from properly reducing the damage of some monster affixes
Végre passzívak is talán jobban működni fognak (monknál maradva lásd Resolve), és remélem végre a frozen pulse-ra is fognak hatni a csökkentések gearből is (elite, vagy a melee vagy a ranged, armor, resist, ilyesmi?). Mondjuk az új animációja sokat segít az elkerülésében, remélem csapatban is eléggé látványos lesz. -
ChME
tag
válasz proci985 #62655 üzenetére
http://www.diabloprogress.com/hero/chris-2799/Yuki/35589279 (fórum motor épp nem az igazi, és nincs kedvem el tippelgetni link tageket)
Ez játékban 12,8M, WH nélkül 14M felett volt. Unity még egy darab sem esett. Ezért nem használom. Dupla heales templarral T6 solo is okés, csapat dettó. Mivel Unity volt emlegetve, ezért hagyjuk most, mennyire effektív, de messze simán játszható. Szóval mi lenne, ha nem dobálóznánk az általános 'fire wiz' cuccokkal, amikor arról szó sincs.
-
ChME
tag
válasz nonsen5e #62671 üzenetére
Játékstílus és gear kérdése, nálam nem férnek be az absorbok és a wizard nem jeleskedik self healből, ezért eléggé megváltás a templarral flangálni számomra. A followerek DPS-e elég közelinek tűnik egymáshoz, közel azonos gearben, a DPS buffok, amiket a másik kettő ad, pedig jónak jók, de nem attól fogod gyorsabban vagy magasabb szinten ölni a mobokat (CC-k pedig túl szituációsak számomra). (Egy egyszer majd) Marauder DH-val pl. nem érzem, hogy szükségem lenne a healre, wizardnál nem igazán válnék meg tőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5