Új hozzászólás Aktív témák

  • Amur

    addikt

    válasz mikromanus #57114 üzenetére

    "Fetish Sycophants
    Now procs on hit rather than on cast, and will be affected by proc coefficients"
    Emiatt esetleg az sír aki úgy nyitotta a napot hogy megállt a városban és addig nyomta a megfelelő bill.-t vagy egér gombot amig tizensok fetish nem szaladgált körülötte.
    Ezek után pedig ha el is talál a spell mobot akkor lesz esély fetish "generálásra",minnél több eltalált ellenfél, annál nagyobb esély.
    Nincs spellhez sem kötve,így szabadabban lehet majd kombinálni. Nem kell kidobni a denevéreket, de lehet majd mással is kombinálni. a köpöcsöves skill amúgy is szimpibb, de egyenlőre 26% skill damage-em van a firebatra, megnézem mennyire lesz hatékony.(szerintem az lesz,mert én nem a levegőbe szoktam eregetni őket, hanem az ellenfelekre. )
    Itt a patch note ideillő része:
    "We are changing the way Fetish Sycophants works. Previously it triggered while casting. This caused it to create twice as many fetishes with certain skills such as Firebats (which trigger on-cast effects at double the normal rate), and also create fetishes even when there was no target available. We want to preserve the existing Fetish builds while allow Fetish Sycophants to be combined with all skills in the Witchdoctor arsenal. Fetish Sycophants now works with all skills and triggers on hit rather than on cast. While this means you can no longer get fetishes by simply casting at nothing, you will now get more fetishes if casting against large groups of enemies. In the case of spells other than Firebats, you will generally get more Fetishes than before. In the case of Firebats, you will get less Fetishes than before versus 1-3 targets, and more fetishes than before when facing groups of 5 or more."

    Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

Új hozzászólás Aktív témák