Új hozzászólás Aktív témák

  • Poctar

    senior tag

    mikromanus:
    - Inventoryban/detailsnél sajnos nincs semmi összesítő a skill és elemi sebzésbónuszokra.
    - Ha már nem lesz bugos a game akkor már használatos lesz a fegyver elemi sebzés affixe? Ha nem lenne akkor szerintem nem érdemes csak fekete fegyót használni. /Alapból erre (is) építenék a tűz sebzésnél./
    - Nem értem a logikát ebben az elemi sebzésben. Miért nem növeli a reflect/thorns ás set bónusznál? Nem ez lenne az egyik lényege? Lassan el is megy a kedvem a tüzes monk build fárasztó kiépítésétől…
    - Sweeping wind / Loh dolgot néztem. Tényleg nem hat. Ez most komoly???

    Gorneck23:
    Meglestem a palm dmg-ét. Majdnem leborultam a székről. 2.6m dmg-nél nem láttam többet. És nem is értem miért. Hisz a leírás alapján durva sebzést oszt és még ott van a fire dmg növelésem is. Bár nem is lenne ezzel gond, ha az alapütésem nem lenne nagyobb mint a palm. :D Bugos lenne vagy ez tényleg így jó?
    Amúgy meg nem értem, hogy miért csak ennyi a critem. Miért nem sebez a kari 4m-nél többet és a palm meg 2.6m dmg max? Mit ronthatok el?
    A skill módosításokat, köszi! Hasonló volt a beállításom korábban, csak átálltam teszt „t-üzem” módba.

    ll-kobe:
    Életbe maradásom 3+1 oknak köszönhető: Itóka/Serenity/M. Ally Utóbbi csökkenti a Cd.
    Partyban a +1 a többiek.
    T1-ben szaladgálok. T2-3-ban már pár elit azért elfektet. Főleg ha valamit alám rak. Egyébként magas az As-em és Loh is. Azért T2-3ban előfordul 1 hit is… :D
    T6-on teszteltem pár reci alapanyag „gyárat”. Kis skill módosítással és idővel ment, minimális halálozási aránnyal.

    A kérdés itt az, miért nem critel a monkom 10-100m körülieket vagy többet, ahogy másnak meg igen?

Új hozzászólás Aktív témák