Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Valkűr #45600 üzenetére

    Health globe: ugyanaz mint tükörfordításban. életgömbök. Azok a kis piros föttyök (nem a vér) amit a monsterek köhögnek ki néha. Az elitek és bossok gyakrabban :DDD

    rúna: Diablo 3-ban a skillek alá beállítható speciális hatások egy-egy jellel (rúnával) vannak jelezve. Van szöveges elnevezésük is. Minden rúna eltérő hatást fejt ki. Egyszerre egy skillen egy rúna lehet aktív. Például a cleave skilleden a mostani rúna lassít. Van olyan rúna ami ha megölöd az ellenfeled, akkor területre ható 85% fegyversebzést ad. Vag yaz Overpower skill rúnái: van ami egy időre kritikus sebzés esély növelést ad, máskik rúna találatonként fury, megint más találatonként életet ad. Az alaptermészete a skillnek azonos marad. Becsap a "mennykű", azt' aki közelben van az kap belőle egy sallert. Meg hogy van 10 másodperc cooldownja, de minden crit után ez egy másodperccel csökken.

    resist: ellenállás. Egy adottt támadástípussal szembeni ellenállóképesség. Ez az elemi és fizikai hatás szerint hatféle lehet: tűz, jég/hideg, méreg, light/villám, arcane/holy ellenállás + a fizikai. Itemeken előfordulhat ellenállás jellemző (affix). Ez kétféle lehet: all resist = minden támadástipusra adja az ellenállás pontot.
    Egyedi resist: csak az adott támadástípusra ad ellenállást.
    A resist/ellenállás nem százalékos védelmet ad, hanem védelem pontot. Ez egy adott függvény/kalkuláció alapján számolja ki, hogy mennyi védelmet ad. Minnél magasabb az ellenállás%-osan annál kisebb mértékben növeli egy-egy újabb pont az értékét. 700 pontnál 70% ellenálllásod van

    regen: automatikus visszatöltődés. pont/másodperc jellegű regeneráció. Lehet életre és erőforrásra is. Barbin az utóbbi elég gyenge. Passzív skillekkel és itemekkel lehget növelni a fury regenerációt, de alapértelmezetten az csak csökken ha nem harcolsz.

    hit: ütés. Ütés alapú hatás. Az ütés darabszáma határozza meg egy adott idő alatt mennyit töltesz vissza ha "Life on hit" (élet ütésenként) értelemben vesszük. Már egyedi célpontoknál. Ha a támadás területre hat, akkor kisebb a hatás

    leech: szívás. life leech = életszívás. Minden sebzésed adott hányada visszajön neked életként. Ez fix és független attól hogy milyen skill viszi be a sebzést. Területre ható skilleknél és magas sebzésnél ez nagyon brutális tud lenni. Ki is veszik majd a kiegből. Jelenleg a játék nehézségi szintje csökkenti a hatását. Inferno szinten 20% hatásfokkal működik.

    edit: egyébként a elgelső hozzászólásban benne van egy elég jó kis "tartalomjegyzék"/link lista hogy milyen kérdésre hol találsz választ. A lap tetején ott virít a kezdő bejegyzés. Csak "ki kell bontani". Vagy lapozz a legelejére!

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák