-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #34141 üzenetére
Igen, és mint írtam ez csak kliensoldalon van így, mert a látványhoz tartozik. Pl. a látszólag repülő/ugró, bugos monsztereken felül vedd észre, hogy repülés közben a játékos sem halhat meg. Ha közben halálos sebzést kap be, azt a repülés befejezésekor kezeli le a rendszer, akkor dől el a kari. A halálos sebzés után, de még repülés közben a life steal még látszólag viszi is föl a hp-t. Repülés közben a kari nagy valószínűséggel azon a helyen van, ahonnan indult, tehát az area sebzések (molten, plague) azon a területen még hatnak repülés közben is.
Tehát szerveroldalon a knockback csak egy teleport két végpont között, és a repülés csak egy állapot, amiben a kliensoldali effekt lejárásáig van a kari (és nem engedi mozogni, támadni etc).
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DJI Osmo Action 4 Adventure Combo +ND8 és ND32 szűrők +32GB SanDisk Extreme SD kártya
- Játszós PC , i7 7800X , GTX 1080 , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Gaming PC v2 , R5 4500 , RX 5700 XT , 16GB 3000MHz , 256GB NVME , 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest