Új hozzászólás Aktív témák

  • Argos

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz persil #105637 üzenetére

    (#105638) JSaN:

    Igen, a hangeffektek, a feeling nagyon ott van, egyből előhozta a dejóisvoltez nosztalgiát.. :K
    Ezt állapítottuk meg cimborámmal is.

    Nem nyilvánultam meg a blizzcon után a Diablo kapcsán, mert hirtelen felindulásból olyat közöltem volna, amiért kapok két hét banánt, meg elvesztek 5Mrd XP-t... :(((
    Mostanra már elszállt a gőz a fejemből, úgyhogy el tudom mondani, normális hangvétellel, hogy mekkorát csalódtam a blizz-ben... :((
    Vagyis... ez már rég nem a blizzard, az már csak a húzónév - volt -, Activision. Az pedig mostanra a napnál is világosabb, hogy ez a cég, nem értéket akar tertemteni, nem a rajongóit kiszolgálni, hanem mindenek felett a negyed éves pénzügyi beszámolók állnak. ( Azon de jót fogok röhögni, ha és amennyiben napvilágra kerül a blizcon utáni mérleg.. :DDD )
    Bár, meghatni/megrengetni ugyan nem fogja őket, "néhány" őskövület Diablo-fan kínja. Elég csak megnézni a számokat, különös tekintettel a szintén Activision tulajdonában lévő King-et (ami ugye a Candy Crush-t jegyzi).

    Audience Reach

    Activision Blizzard had 345 million Monthly Active Users (MAUs)C in the quarter.

    King had 262 million MAUsC in the quarter. Candy Crush Saga™ MAUsC grew year-over-year. In October, the newly launched Candy Crush Friends Saga reached the top of the iPhone download charts in 93 countries within three weeks.

    Blizzard had 37 million MAUsC in the quarter. World of Warcraft: Battle for Azeroth set a new day-one franchise record with more than 3.4 million units sold-through. World of Warcraft engagement grew strongly quarter-over-quarter. Hearthstone® recently surpassed the 100 million life-to-date registered player milestone.

    Az irány remekül látszik, hogy miben van a pénz és ugye mindenkinek van mobilja....

    [ Szerkesztve ]

    ...elmúlik...

Új hozzászólás Aktív témák