-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #30922 üzenetére
Ezt én is így látom, most már skill pontod rengeteg van, és pl tech esetében elég oda 15 is, meg van, hogy egy buildbe nem szükséges a legfelső perkek, viszont a perk pont meg baromi kevés. A kötelező kiberveres/regenes ágak mellé nem nagy fér bele, max egyfajta fegyver, az intelligenciás buildre meg alapból sok perk pontot el kell szórni.
Ehhez képest pl a blunt fegyverekre kell kb 10 pont, és op vagy, a többi mehet a védelemre. Plusz ez kényelmesen közel van a regen illetve adrenalin ághoz, így ki tudod rakni a Ripple Effectet, ami iszonyatosan sokat segít a túlélésben. Sebzed, stunnolod az ellenfeleket, és gyógyulsz is. A Ripple Effect kb plusz 2-3 vérpumpa töltet, és ez nagyon nem mindegy very hardon.Egyébként az a vicc, hogy very hardon még fullra a kiberverekre fejlesztve is borzasztóan szűk a kiberpszichó-keret, vagy micsoda, talán most 50-es szinten már eljutok oda, hogy megfelelő páncélzat mellett minden kibervert be tudtam rakni amit szerettem volna, de pl a második szív még így se fér be jelenleg, nem tudom, a végére meglesz-e.
Persze ott van az Edgerunner skill, amitől átmehetsz kiberpszichóba, és van plusz 50 pontod, de nekem az túl kiszámíthatatlanul aktiválódik, very hardra ez így nudli. És még elég sok életpontot is be kell áldozni hozzá.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz sixpak #30936 üzenetére
Végülis mehetsz is, kötelezettséggel nem jár, az első (elég hosszú) küldit letolod utána szabadon csinálhatod akár keverve az alapjátékkal, nincs egymástól elválasztva a kettő.
Meg igazából ez a javaslat is csak very hard fokozatra vonatkozik, ha most sem okoznak problémát a halálfejes ellenfelek, akkor hajrá -
freeknight
őstag
Na elbuktam Scorpion temetését... Nem is tudtam hogy time sensitive küldi, eddig úgy emlékeztem, hogy a tábor költözése után is elérhető. Azt hittem csak a hullámvasutas az egyetlen missable küldetés.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz nincsnév007 #30947 üzenetére
Ezt épp fentebb tárgyaltuk, borzasztóan gyengék jelenleg a netrunner/intelligencia alapú buildek very hardra. Akkor ezek szerint hardon sem túl acélosak. Úgyhogy a hiba valószínűleg nem benned lesz
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
A videót nem láttam, így ránézésre tényleg nem rossz, de nem került közelebb hozzám a hackelés . Nagyon fura még mindig, hogy leállítgatod a játékot és egy listából válogatsz.
Egyébként jobb lenne ha build plannert linkelnél mint egy ilyen idegesítő gyereket[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz shapphire #31035 üzenetére
Valamit nagyon-nagyon rosszul csinálsz akkor, soha nem ömlött rád annyi zsozsó, mint a 2.0-ban.
A mellékküldik szinte semmi pénzt nem hoznak, fixer melókat, vagy ncpd bűneseteket kell megoldani, de leginkább minden szart összeszedni amit elejtenek az ellenfelek meg amit csak találsz, és eladogatni. -
freeknight
őstag
Naaa, negyedik végigjátszás, negyedik beragadt időjárás bug . Annyi a különbség, hogy most az óra is beakadt, permanensen 11:30 van. Fingom nincs, miért, tegnap csak giget és ncpd szarságokat csináltam, na meg a Chippin' In-t, de az emlékeim szerint nem csinál semmi ilyesmit, plusz utána telt az idő, mert emlékészem hogy 23:00 körül (ingame) értem ki az olajmezőre, és pár ncpd meló után 2:20 körül értem a lakásba.
Pedig gyanús is volt nekem, hogy köd van (bármi más ragyogó napsütésen kívül rendkívül gyanús), tekerni kéne még az órát, nehogy beragadjon, de mondom á, csak javították már... hát perszeSzerk.: megvolt jópár auto mentés, szerencsére csak kb 40 perc játékidő veszett el, de na...
Az alvás bugoltatta be, tegnap még felvettem a Lizzy Wizzy küldit, de azután mentést visszatöltve telt az idő, alvás előtt is, csak az alvás utáni mentés volt bugos. Érdekes, újratöltöttem, aludtam, felkelve egyből telt az idő, és ködös helyett napos idő... akkor ezekszerint napsütésen kívül bármi más beragad, ez azért szép, mert 1.0 óta fennálló hibáról beszélgetünk, és széleskörűen ismert bug.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Kylesa #31053 üzenetére
Hát nekem sok hibám volt, az biztos, szerencsére semmi komoly, mert még időben észrevettem mindet. Első végigjátsznál az első ilyen beragadt időjárás bugnál buktam talán 3-5 órát? Akkor azért ideges voltam.
Egyébként ezt már 1.0 idejében is megbeszéltük, hogy az erős gép nem irtja ki jó kis netrunnerként a bugokat, max olyanokhoz lehet köze, hogy később tölt be textúrákat, egymásra teleportálnak autók és ilyenek, dehát egyrészt a premier idejében ezek bőven előfordultak atomerőműveken is, és most már javítva lettek, és gyengébb gépen sem jellemzőek.
Én jelenleg Geforce Now Ultimate előfizuval tolom (direkt a az új DLC miatt fizettem elő erre, mert a saját gépem már nem bírta a ray tracinget), ez azért eléggé bika, minden ultramegpszichó beállításon, kivéve path tracing, (de frame gennel még ezt is bírná, csak nekem személy szerint ez utóbbi elég érdekes, mintha lenne egy kis latency, úgyhogy inkább nem használom), betonstabil 60fps még Corpo Plazán is, na igaz, nem 4k, csak 1080p megfelelő monitor híján. Szóval tényleg nem foghatjuk rá, hogy csak gyenge gépen vannak bugok. -
freeknight
őstag
válasz nincsnév007 #31056 üzenetére
Annyi hatása nálam biztos volt, hogy most már mániákusan nézem az órát is folyamatosan . De tényleg, nálam annyi permanensen beakadó dolog volt már (időjárás, zene, óra, minimap), hogy nagyon figyelek minden ilyen fosra játék közben. Ugye ezekben az a rossz főleg, hogy simán el tudod menteni, és akkor veled marad...
Szerencsére auto save elég gyakran van, és viszonylag sokat is őriz meg, szóval van esély javítani a dolgokat. -
freeknight
őstag
válasz GhanBuri Ghan #31059 üzenetére
Miért? Egy sima virtuális gép, top hardverrel (Threadripper AMD proci, 26 giga ram és RTX 4080, ezeknek megfelelően eléggé jól is teljesít a játék), natív PC-s verzió fut, és más játékkal természetesen semmi baj. Ja, és saját PC-n is előfordultak ezek a beragadós bugok (1.3 és 1.6 esetén saját gépen játszottam végig), ahogy más játékosok is jelezték ezeket milliószor PC-n. A Geforce Now egyetlen hátránya, hogy nincsenek modok, mert a beragadós dolgok nagyrésze moddal vagy javítható, vagy megkerülhető. Hogy csak egyet említsek, pl az időjárás változtatható moddal. Persze ezután is be lesz ragadva, amit beállítasz, de legalább változtathatsz rajta.
Mint profilképemből láthatod, elég nagy CP fan vagyok, de az egyszerűen elképesztő, hogy a mai napig mindig arra van fogva az összes létező bug, hogy szar géped/konzolod/kiskutyád van. Nem. Ez egy bugos, optimalizálatlan trágya még mindig, és ez már így is marad. Olyan bugokról beszélünk, amik 1.0 óta ismertek, jól dokumentáltak. Persze sok mindent javítottak is, most már szerintem teljesen játszható, de a tökéletes az még mindig nem ilyen.
Ettől függetlenül ez egy fantasztikus játék, 3 év után is a legszebb grafikával, és én elhiszem, hogy itt rajtam kívül senki másnak semmi hibája, én akkor bizonyára egy másik játékkal játszom. -
freeknight
őstag
Naa, ismét beragadó zene bug. A DLC "Tehetségkutató Akadémia" gigje után.
Ha elfogadom a nő ajánlatát, a harci zene nem hallgat el többé. Oké, ezt ismerem már, mentés visszatöltés, ismét ugyanez. Na mondom okéka, akkor utasítsuk el az ajánlatát és kinyírtam mindenkit. Zene végre bekussol.Viszont ezután újabb érdekesség: semmilyen ellenfél nem támad meg többé
Lol, ilyen még nem volt. Mentés visszatöltés után is ugyanez a helyzet, de ismét nem vagyok egyedül, a reddit tele van ezzel a buggal is, 2.0 előtt ilyen tényleg nem volt.
Tehát két választásom van: vagy örökre hallgathatom ezt a zenét, vagy többé nem támadnak rám az ellenfelek.
Nem is tudtam, hogy egy egyszerű gig is ilyen lifechanging döntések elé állíthatja az embert, CDPR most aztán kitett magáért -
freeknight
őstag
válasz freeknight #31134 üzenetére
Hálistennek a harc megszűnésén segített egy reddites megoldás:
Valóban ez a gig okozza, mindenkinek itt jött elő, a megoldás az, hogy az első szinten nem vehetnek észre, tehát csak a stealth megoldás játszik, a központba se szabad visszamenni, miután konfrontálódtál a nővel, hanem egyből ki, és csak ott megölni az ellenfeleket.
Ja, és a zene is bekussolt végre.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Na tegnap én is végér értem a PL-nek, gyorsan lepörgettem a Tower befejezést is, bár azzal akartam még várni, hogy több telefonhívás legyen a végén, az alapjáték mellékküldijeiből kb csak a fele, vagy annyi sincs meg, de végül nem bírtam ki. Azokat majd folytatom és a hozzám legközelebb álló, az "igazi" lezárás majd a Sun lesz, ahogy legelső végigjátszásomnál is.
Én annyira nem éltem meg tragikusan az endinget, mint az emberek nagy többsége, bár a CDPR mindent megtett hogy a lehető leglehangolóbb ending legyen. Nem a legjobb, mert szerintem az a testünk Johnynak ajándékozása, vagy a nomád ending, de nekem nagyon tetszett még így is. Két igazán downer dolog volt a befejezésben: az egyik Johnny halála, ez az alapjátékban nem történt meg, ugye legrosszabb esetben is ment Alttal a Blackwall mögé, vagy hibernálták velünk. De itt legalább megmutatták, hogy Johnny tényleg nem kamuzott, amikor azt mondta, hogy egy golyót is bekapna értünk, szóval ez tetszett, szerintem ha akarta volna, a végén átvehette volna az irányítást, de vissza engedte nekünk a testünket, még ha ez neki a teljes, végleges halált is jelentette. A másik, hogy kiderült, V-nek a kalandjai során Johnny-n kívül egyetlen barátot se sikerült szereznie. Csak Vik és Misty maradt mellette, a sorsunk csak őket érdekelte valamennyire,a többiek amint nem hajtott hasznot nekik V, azonnal hátat fordítottak neki, még a románcok is. Az, hogy kiberverek nélkül, ebben a világban kvázi "megnyomorodva" kell élnünk, számomra nem traumatikus elem. Dex már megmondta a játék legelején, hogy Night Cityben alapvetően két választásunk van: Would you rather live in peace as Mr. Nobody, die ripe, old and smelling slightly of urine? Or go down for all times in a blaze of glory, smelling near like posies, without seeing your thirtieth?
A Tower esetében az első opciót választjuk, és ebben önmagában szerintem semmi rémisztő nincs. V életben marad, nyilván ennek is ára van, viszont ez szerintem nem nagy ár. Éljük majd a kisemberek életét, és ennyi. De élünk. Nem kell mindenáron legendának lenni, szerintem ebben is van tanulság. Nézzük A Phantom Liberty befejezését is:
Kezdjük azzal, hogy én nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én alapból nem bíztam Songbirdben. Jó, azt nem mondom, hogy a legelső küldetésben átláttam rajta, de miután megláttam élőben, hogy a teste kb 80%-ban króm, ott világossá vált, milyen messzire képes elmenni, sőt, valószínűleg a kiberpszichózis se állhat tőle messze. Reed sokkal összeszedettebnek tűnt, mégha róla ordít is, hogy tele van titkokkal, amiket ha nem muszáj, nem oszt meg V-vel. Szóval számomra nem volt kérdés, hogy elfogom Songbirdet a stadionban. Alex halála mondjuk meglepett, ahogy látom, ha Songbird mellé állunk, ez nem történik meg, szóval fuck CDPR, bár valamire számíthattam volna, mert a küldetés előtt nagyon igyekeztek közelebb hozni a játékoshoz. Engem Songbird egy életemben valamikor helyet kapó valós személyre, és ahogy a végén megtaláltuk a MaxTac facilityben, egy valós eseményre emlékeztett eléggé, szóval ott egy estére félre is kellett rakni a játékot. Ő is azt mondta nekem anno, hogy inkább öljem meg, mint a rehabra küldjem, szóval így álltam Songbirdhöz is, és teljes nyugalommal adtam át Reednek, egy csepp sajnálat nélkül. Ott már ő nem volt önmaga, a króm is egy függőség a CP univerzumban, én elhiszem, hogy ő elhitte, hogy meggyógyíthatta volna magát, de sokkal nagyobb esélye van egy profi csapattal a háta mögött. Ahogy ez a Tower endingben V példáján be is bizonyosodott. Ennyi hazugság után én már azt se hittem el neki, hogy Myers csak felhasználná a blackwall átlépésére és kifacsarná belőle az utolsó csepp életerőt is. Ahogy a trailerben is láttuk, azért Songbirdnek elég jó dolga volt Myers mellett, egy cseppet sem tűnt fogolynak, és más hasznot is hajtott az elnöknek blackwall nélkül is, amiért megbecsült helye volt. Egy igazán meglepő tény lebegett előttem, amikor Songbird további sorsán töprengtem: talán Night Cityben egyedül, de Myers és Reed volt az egyetlen, akik tartották a szavukat. Amit ígértek V-nek, az maradéktalanul be is lett tartva. Igen, az lehet, hogy rengeteg a hazugság és intrika az NUSA vezetőségében, az FIA berkeiben, de V-t fejbe is lőhették volna a határon, ehelyett megtartották az ígéretüket, pedig erre senki nem kényszerítette őket a szavukon és a becsületen kívül. Ez azért szerintem rohadt nagy dolog, és ebből kiindulva szerintem Songbirdnek se akarnak rosszat. Legalábbis én ezek után inkább nekik hiszek, mint Songbirdnek. Az biztos, hogy Reed szívén viselte a sorsát, pedig So Mi kétszer is elárulta, és az se számított neki, hogy ezzel meg is ölhette volna. Ahogy nem számított neki Myers, és V élete sem. Direkt mentettem a
előtt, mert hallottam, hogy ott nagy döntés lesz, de szerintem most maradok ennél az endingnél, ez egy teljesen jó lezárása a Phantom Libertynek.Firestarter [ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Igen, ezzel teljesen egyetértek (ezért is a kedvencem a Sun ending), de erre gondoltam, amikor azt írtam,
hogy a CDPR mindent megtett azért, hogy a leglehangolóbb befejezés legyen a Tower . Ha az alapjátékból indulok ki, éppen hogy sem az Aldecaldók, de Panam aztán biztosan nem fordított volna hátat teljesen V-nek, két év kóma után sem. Szóval itt szerintem nem kicsit erőszakolták meg a karaktereket, csak azért, hogy a lehető legjobban lehozzon minket az életről az új befejezés.
De mégegyszer, sajnos alig láttam telefonhívást, a stáblista alatt, mert szinte az összes mellékküldi és egy csomó gig is hátra van még. Ebből kiindulva jobb lett volna ha az egyik 100%-os mentésemmel állok neki a PL-nek, de már mindegy, meg amúgy is új karaktert akartam a 2.0 miatt indítani. Vagy csak egyszerűen várok az új endinggel, de már nem bírtam tovább[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31240 üzenetére
Nem tudom, szerintem annyiban lett nehezebb a very hard, hogy most már nem 15-ös, hanem 35-ös szinten jön el az a pont, amikor isten vagy. Egyszerűen nem tudok olyan buildet body/reflex/tech vonalon összerakni, ami ne lenne végtelenül op. Sniper még csak nem is volt a kezemben, nem is lesz, szóval egyszerűen nem igaz, hogy csak az sebez.
lmg-vel és shotgunnal kb 40 másopderc volt very hardon, lmg-t ráadásul csak a stadion fightnál kezdtem használni, mivel elveszett minden fegyverem és csak azt dobta az első katona.Kurt Hansen Ami biztos, hogy a cyberware sokkal fontosabb, mint eddig bármikor, pl nekem a vérpumpa beszereltetése kb game changer volt, vagy ilyen volt a második kéz cyberware slot felnyitása, és a shock absorber beszerelése, ez az egyetlen cyberware tette szánalmas kis légpuskából op gyilkológéppé az lmg-ket például.
Ahogy láttam vannak kőkemény netrunner buildek is, itt a topikba is lett linkelve, szóval a probléma szerintem nálad lesz, én azt javaslom, inkább a cyberware-ekkel kísérletezz.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31250 üzenetére
Biztos az lesz a baj akkor, mert közben láttam, hogy írtad, nálad gyenge a kardos build, hát nálam ugyanolyan op mint 1.6 idejében, sőt, még nagyobb fun játszani vele a sok új fegyver és mozgás miatt.
Nálam a nyerő amúgy a blunt melee, nagyon jó ágyugolyóként csapódni a csatatérre meg felkapni és egymásra dobálni az ellenfeleket . Az egyetlen baj, hogy viszonylag kevés fajta botocska van. Bézbózütő, vipera, vascsövek és a kalapács, aztán kb ki is fújt a dolog. Míg pengéből millió meg egy katana, kés, machete, láncfűrész stb.Kár, hogy nincs a build planner mellett egy cyberware planner, átküldenék valamit, hogy megnézd, működik-e a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31277 üzenetére
Tessék ezeket használom főként. Ami szerintem core azt zölddel jelöltem.
Ugye az Apogee Sandevistan triviális, bár természetesen ízlés szerint helyettesíthető a Militech Berserkkel. Amiért én a sandyt preferálom az az, hogy azzal lövöldözni is lehet, illetve az, hogy ölésenként hosszabbodik az időtartama, és fullra töltés nélkül is használható (ha nagyon szorul a hurok, sandyvel fedezékbe is tudsz húzódni).
Optika helyére igazából a legjobb a Cockatrice lenne (+35% crit chance nagyon op, de igazából én eddig is megvoltam nélküle, mivel néha szeretek lopakodni is, ezért inkább az Oracle van beépítve, a wallhack nagyon kell így 0 lopakodás orientált perkkel).
A kéznél a Shock Absorbert nem jelöltem core-nak, de ha használsz lmg-t akkor azzá minősül.
Vérpumpa, ezt említeni se kell, nagyon alap, bármilyen buildről is van szó, csak ez használható, csak semmi asztmasprays hülyéskedés . Mikrorotorok csak lassabb fegyverek mellé kellenek, a második szív se feltétlen szükséges, főleg mivel elég sok kiberverkapacitást zabál fel. Ahelyett mehet a Gyógyulás Öléskor (de hülyén hangzik magyarul), vagy az Adrenalinfröccs.
Dupla ugrás közelharci build esetében kötelező, főleg ha blunt melee a megcélzott irány a Quake perk miatt.
A kültakaró elég szabadon kezelhető, itt simán lehet mást is beépíteni, rengeteg hasznos cucc van. Az Optikai Álcát bár 1.6.-ig nagyon szerettem, most már ebben a kategóriában annyi jóság van, hogy nem éri meg berakatni.
Shock-N-Awe szintén alap. Közelharc esetén rohadt sok sebzést fogsz bekapni, ezért szinte másodpercenként aktiválódik, és mivel közel vagy az ellenhez, lesz is kit eltalálni vele.
A Fájdalomelosztó egyébként nem feltétlenül core, de rengeteg páncélt ad, szóval inkább kerüljön be. A Sejtillesztőt nyugodtan lehet kukázni, mehet helyette más, és ez esetben egy skill pont is felszabadul a tech ágon, ebben a csoportban van miből csemegézni amúgy is.
A Reflexhangoló nagyon kell. Igazából az a budget Kereznikov amit ad, nem számít, viszont rohadt jó figyelmeztető, hogy szarban vagy, gyorsan kell életet tölteni, vagy távolsági fegyverre váltani.Sűrű velő bármilyen melee build alapja, egy tonna páncél, és direkt melee buffok.
Bár sok helyet foglal, és a páncélon kívül nem ad semmit, de sajnos kell az Epimorf Csontváz.
A végére egy kis Gorillakar, bár én olyan ritkán használom, hogy gondolkodom egy Lövedékinditón helyette.Ez pedig a Build Planner, bár igazából annyira nem számít. A Body alap hogy minden max, de igazából a core skillek a tech ágon vannak ezesetben, azt tanulmányozd. Főleg a health regen tárgyak, esetünkben a Vérpumpa buffolása a lényeg, és a kiberverek.
Reflex esetében nem muszáj assault rifle ágra tenned, arra csak azért raktam pontot, hogy változatosabb legyen a játék, és tudjak AR-eket is használni az LMG és a Shotgun mellé néha. De ezt nyugodtan átrakhatod a Dash ágra akár, vagy blunt fegyók helyett mehetnek a pengék, ez már csak ízlés kérdése. -
freeknight
őstag
válasz proci985 #31277 üzenetére
Ja igen, fegyverek. Nem túl bonyolult, két távolságit használok, LMG és Shotgun, meg egy közelharcit. Távolságik esetében a tűzgyorsaságot részesítem előnyben inkább, míg melee esetén a minél nagyobb sebzést wgy ütéssel.
Shotgunból rengeteget teszteltem, a Militech Crusher (Zúzó) lett a befutó, már vagy 30 órája stabilan ezt használom. Főleg a Sandyvel működik jól együtt, szóval ha inkább a Berserk mellett döntesz, akkor valami duplacsövű jobb lehet.
LMG-ben még a tesztfázisban vagyok, eddig Hansen iconic géppityuja vált be legjobban, bár erre nuku mod van. A lényeg a minél nagyobb tárméret, az Onslaught perkkel való együttműködés miatt, illetve alapvetően azt vettem észre, hogy az összes LMG-vel, és shotgunnal kapcsolatos perk is a lehető legnagyobb tárakat jutalmazza.
Közelharcinak pedig a Hammer, erre rengeteget vadásztam, az Állatok boxklubjában, ahol a Rinoszéroszasszonnyal kell megmérkőzni, ott tuti árulja egy vendor.A Kalapács hamar felzabálja a staminát, akkor szoktam LMG-re váltani és azzal aprítani Doomguy módjára, ha pedig elkezd fogyni az élet akkor jöhet a Sandevistan és a shotgun. Utána vissza melee-re. Nagyjából ez a körforgás a harcmodorom.
-
freeknight
őstag
válasz tibaimp #31286 üzenetére
A Javelina 30-as Street Creddel nyílik.
DLC nélkül lvl 50 a plafon.
A képzettségek szerintem elmennek 60-as szintig DLC nélkül, bár jó kérdés.Egyébként a DLC kötelező. Ez nem tipik Ubisoftos cashgrab, ami csak pár skint ad meg két óra játékidőt, ez legalább plusz 20 óra és sok szempontból még az alapjátékon is túltesz.
-
freeknight
őstag
válasz cyberkind #31294 üzenetére
De nemcsak a nomad teljesíthetetlen, hanem a legtöbb hasonló kocsiból lövöldözős is. Mondjuk csak ezért kár volt újat kezdeni, én ha autósüldözés jön már csavarom is le szépen easyre aztán ennyi, szenvedjen akinek két anyja van. Úgysem jár semmilyen jutalom a very hard fokozatért.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31303 üzenetére
Na örülök hogy működik valamennyire
De a Sandy és a sniper nem jó barátok. Oké, az Apogee Sandyt bármikor aktiválhatod, de így is sok lesz a reload, a tűzgyorsaság meg kicsi. Alapból nem tartom sokra a snipert ebben a játékban: Ha nincs egy lövés - egy ölés, akkor bármi más fegyverrel jobban jársz. Bár ha az a szimpi akkor mindegy.
Plusz szerintem túlzottan is defenzív irányba mentél, pláne sniperrel felesleges ennyire védeni magad, úgyis fedezékről fedezékre ugrálsz, mert a reload alatt teljesen védtelen vagy. A biomon és a second heart együtt teljesen felesleges, egyiket dobd ki nyugodtan, helyére meg mehet a vérpumpa, komolyan magasan a legjobb healing item, ha kipróbálod meglátod miért. -
freeknight
őstag
válasz markknight #31335 üzenetére
Nem olvastad a híreket? A játék kb teljesen reworkolva lett, a grafikával kapcsolatosan direkt felhívták a figyelmet, hogy meg fog nőni a gépigény, nekem se volt szimpi, de ez van, most legalább őszinték voltak. Nekem most nem futotta gépfejlesztésre, úgyhogy befizettem 1 hónap GF Now Ultimate tier-re. Asszem 7ezer forint és minden ultramegapszicho tükörsima 60 fps, frame gennel még path tracinget is bírja. Szóval én most ezt nem éltem meg tragédiának.
A játék nehezedett, ugye 3 éve az a sírás teljesen jogosan, hogy gyerekjáték a very hard is, szóval ezen is kicsit reszeltek. Olyan nagy változás szerintem nincs, annyi történt, hogy 15-ös szint helyett 35-ös környékétől vagy isten, addig párszor leizzad az ember. A képességfa is teljesen megújult, a kibervereknek sokkal nagyobb szerep jut, most már azokat is tudatosabban kell pakolni, nagyjából ennyi. Max csak elsőre lehetett sokkoló játszani, hamar hozzákszoksz az új nehézséghez.Fov-ot egyébként kb 2 éve lehet állítani.
-
freeknight
őstag
válasz Kylesa #31344 üzenetére
A priorityvel jelenleg 25-30 fps sajnos, játszhatatlan kategória. Lehet javult a helyzet, mert most már lecsitult a Phantom Liberty hype, ki kell próbálni. Tovább fejleszteni lehet Ultimate tierre azonnal, a priorityre kifizetett összeget beszámítja. Viszont én most nem tudok vissza menni priorityre hogy megnézzem neked. Nekem is 1080p a felbontás, de rohadtul nem mindegy, hogy minden grafiakai beállítás maxra van húzva.
A priority már megjelenés idején 2020-ban is gyenge volt például a ray tracinghez.
Az Ultimate alatt sokkal bikább CPU van és egy 4080-as top tier kártya, én nagyon elégedett vagyok vele.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz sixpak #31342 üzenetére
Pont most volt egy olyan, hogy időlimit mellé még üldözőket is dobott. Hát köszi Very hardon ezeket le se lehet szedni, a kocsijuknak kevesebb élete van mint a bent ülő halálfejeseknek . Ha a kereket kilövik akkor meg garantáltan nem érsz oda időben.
És ja, nagyon rosszul méri fel a távolság-idő faktort, általában 5-6 másodperccel, de lecsúszol róla.
Az autósüldözéseken úgy anbloc kellene csiszolniuk. -
freeknight
őstag
válasz Eversmann #31378 üzenetére
Igen, a net függvénye leginkább, nálam szerencsére telekom optikán olyan, mintha a saját gépemen játszanék, tökéletes.
Egyébként a szerverekhez vezető routing a legfontosabb tényező, ha az szar, hiába lehet jó a sávszélességed. Szerencsére Magyarországról van választási lehetőség, a geforce-nak van szervere Frankfurtban és Szófiában is, mindkettőn jó a ping, én általában az utóbbin játszom.
Azért is, mert az általad leírt tüneteket lehet tapasztalni este csúcsidőben a frankfurti szerveren, és ez sajnos traceroutinggal visszakövetve egyértelműen a Telekom hibája. De mondom a szófiai szerveren tökéletes. -
freeknight
őstag
válasz sixpak #31377 üzenetére
Kisebb utalások vannak,
de alapjátékban lévő küldetés nem visz már vissza direktben pl Dogtownba.pl az endigben Alt mond érdekességeket a Cynosure blackwall-piercing technológiájáról, V kikérheti Viktor tanácsát mit gondol mennyi esélye van a FIA megoldásával és a neurális hálóval a gyógyulásra,
Ez ha belegondolsz furcsa is lenne mert a DLC-t külön meg kell venni, ha nincs meg nem férsz hozzá Dogtownhoz sem, akkor hogyan menne be oda csak egy alapjátékkal rendelkező játékos?[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Fitzgerald #31389 üzenetére
Ezt csak úgy érezted, kb dupla olyan hosszú azért az eredeti kampány.
Viszont a Phantom Liberty töményebb, pörgősebb, így szerintem hosszabnak érződhet, nincsenek olyan töltelék missziók hogy menj ide, beszélj vele, várj 2 napot míg Takemura hív, aztán menj, most másik emberrel beszélj.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Fitzgerald #31392 üzenetére
Én semmit nem számoltam bele, nem nézegetek órát játék közben, csak a howlongtobeat.com statjaiból indultam ki. Aszerint a CP main szála casualban játszva 20-24 óra, a PL ugyanezen metodika szerint 10-12, ez szerintem abszolút reális, én is ekörül érzem a játékidőket.
CP-ben semmi mellékszál nem kell abszolút, csak a main küldiket kijátszva mehetsz is Hanakóhoz, a PL viszont megköveteli minimum 3 darab Mr. Hands gig végigjátszását is. -
freeknight
őstag
Bármi mással is cinematic mode a very hard. Ahogy volt eddig is .
Annyi, hogy az elején nem 15-ös szinttől vagy isten, hanem kb 35, addig van benne kihívás.
Illetve a jó kis autós üldözések, na azok szinttől függetlenül mocsok nehezek . Ott sikerült eltalálni a skálázódást -
freeknight
őstag
Újabb kis 2.0 változtatás az eredeti küldikben:
Most már akkor is kiteheted Skippyt a falra, ha visszaadtad Reginának. A techie fickó aki készítette eltávolítja belőle az ai-komponenst Regginek meg nem kell a sima pisztoly ezért vissza is juttatja nekünk -
freeknight
őstag
Amúgy amikor kezdtem a PL-t, szinte azonnal bedobott egy NCPD activity ikont, 3 kék koponya. Nagyon pörgős kis dungeon fight volt több mini bossal. Ilyen nen lesz már több? Rég kivittem már a főszálat, bejártam Dogtown-t szinte teljesen, szóval tartok tőle csak egyszeri alkalom volt.
-
freeknight
őstag
Én is belefutottam ebbe, csak a beragadás előtti mentés visszatöltése segített, azóta se jött elő hálistennek.
Szerintem nincs a megoldásra mod, én legalábbis nem találtam, bár mivel geforce now-n nem lehet moddolni, nem is nagyon kerestem.
Próbálj meg elkezdeni egy olyan küldit, ami pörgeti az órát, rengeteg ilyen vam, pl az összes autóverseny, bár nekem ez se segített, az idő megváltozott, de ugyanúgy beragadt.
Két küldi biztosan van (lehet több is), ami befagyasztja az in game órát, amíg nem játszod ki, az egyik a Double Life, a másik a The Hunt. Azért arra nézz rá, nem-e hagytad félbe valamelyiket, mert ha folytatod, az megoldhatja a problémát.
Nálam egyértelműen bug volt sajnos és valamiért az alvás akasztotta be az órát, nekem csak az alvás előtti mentés visszatöltése segített.
Problémát nem okoz ez szerintem, ha téged személyesen nem zavar. Engem sajnos borzasztóan idegesített[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Nem kell 2x50 kill, elég egyszer is. Tehát kiválasztod a stone cold killert, kinyírsz 50-et, puppyba lockolja magát, utána nem is kell többet használnod, el is rakhatod a weapon wheelről nyugodtan. Majd 1-5 nap múlva (az időpont random) magától szól, hogy vidd vissza Regihez. Ezután (ez már 2.0 újdonság) még kb 3 nap, és Regi is dob egy sms-t, hogy felveheted az irodájánál az AI komponensétől megszabadított Skippyt, így a küldit is kipipáltad, és Skippy is mehet a fegyverfalra trófeának
-
freeknight
őstag
Na most kíváncsi lettem és próbálgattam, én semmilyen különbséget nem látok az arcokon mind RT mind PT esetén
Hozzáteszem, szerencsére, én nem tudom milyen beállítás van a videóban, de nekem közelében nincs annak az elmosott katyvasznak amiket a videóban mutatnak. Ennyit számítana, hogy én csak 1080p-ben játszom?
-----------------------------------------------------------------------------Pár napja én is tesztelgetem a PT-t amúgy, kövezzetek meg, nekem valamiért jobban tetszik az RT még mindig. Corpo plázán meg Japantown-on kívül még csak nem is észrevehető a teljesítménykülönbség, de valamiért én maradtam az RT-nél. A PT nekem este már túl sötét. Tudom, hogy persze ez a realisztikus, este sötét szokott lenni, de én mégis maradok a parasztvakításnál .
Egyébként alapból se az RT, se a PT nem sokat tesz hozzá a grafikához, jó persze, ha megállsz, ráközelítesz valamire, akkor látható, de mozgás közben? Nem annyira.
Amiért viszont mégis be van kapcsolva nálam az RT, az az RT Reflections, NA az egy csoda, és rengeteget dob a játékon este, és még nappal is, pl az autókon való visszatükröződés esetében. Itt csak azt sajnálom, hogy V-t magát nem látjuk tükröződni a felületeken.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Piszmaty76 #31494 üzenetére
Nekem szinte alig tesz hozzá valamit az RT. Be van kapcsolva, mert a stabil 60 fps megvan pszichóval így is, szóval akkor miért ne, de nem dőlnék a kardomba, ha nem lenne. A magasabb grafikai beállítások nekem többet nyomnak a latba még mindig.
De persze, a tükröződések sokkal szebbek, éjszaka azért ennyiből számít az RT.PuMbA: persze, PT esetében reconstruction bekapcsolva, dlss ugyanúgy Minőség 0.30 élesítés. Ennél több már mossa a képet, de ez még kb natív minőség. Ja a tükröződések tényleg szebbek is PT esetén bekapcsolt RR mellett, de mondom általánosságban nekem jobban bejön az RT. PT este pl az autók beltere szinte teljesen vaksötét, vagy beltéren pl ha kevés lámpa/fényforrás van.
Egy dolog, amiben jobb a PT, vagyis hát nem ez a jó kifejezés, mert egyértelműen engine bug: az RT reflections esetén erős napsütésben ilyen gyönyörűek lesznek a karakterek. PT használatával ez a hiba nincs jelen, megfelelően működik a tükröződés.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
3-szor kivittem a játékot, a negyedik save file-ban 124 óra van már, de még mindig szinte minden napra tartogat valami újdonságot a játék
Csak most vettem észre, hogy a Charon orrán egy ilyen láng hologram aktiválódik, ha gyorsan mész, pedig beleraktam már jópár km-t, mióta megkaptam. Hasonlóra még csak nem is emlékszem az alapjátékból (oké, a sebességre nyíló spoiler hasonló metodika, de azért ez sokkal egyedibb).
-
freeknight
őstag
válasz Jack Oneill #31582 üzenetére
Úgy képzeld el, hogy plusz küldetéseket ad a játékhoz: bármikor játszhatod. End-game contentként is működik, még a lore-ba is illeszkedik így, de az az igazság, hogy annyi fun és OP fegyvert/kibervert ad, hogy érdemes minél előbb megcsinálni, hogy ezekkel játszhass minél többet az alapjátékban.
-
freeknight
őstag
Röviden: amit itt írnak abból konkrétan egy szó nem igaz, semmilyen küldetést nem buksz.
Kicsit hosszabban (de nem spoileresen):
A Phantom Liberty történetének megvan a saját maga lezárása. Ez várható is egy ilyen nagyívű dlc esetén. Stáblista, ezután visszatérsz a játékba. Ez úgy működik, mintha csak egy sima sztori küldit teljesítettél volna, tehát érthetően nem buksz semmit az alapjátékból.
Ezután, ha bizonyos döntéseket hoztál meg a dlc-ben, a Phantom Liberty főszálának teljesítése után lehetőséged nyílik az alapjáték egy új, kiegészítő befejezésére, mondhatni bonus ending.
A szokásos, alapjáték spoiler következik Itt, meg fog jelenni egy új opció is, ezt választva veszi kezdetét az új befejezés.Hanakóval való találkozás után Johny-val kiülsz a tetőre és választhatsz.
Na most itt van a cikkben a félreértés. Eddig az összes ending úgy működött, hogy megcsináltad, aztán vissza rakott téged az alapjátékba az utolsó küldi, az Embers elé. Valamiért az új befejezés után ez nem történik meg, a menübe rak vissza. Ez érthetetlen miért, mert egyébként ugyanúgy csinál egy pointofnoreturn mentést, mint eddig, de akár manuálisan is menthetsz előtte.
De ez az egyetlen változás, nem a játékba, hanem a menübe rak vissza, ennyi, de nem buksz semmilyen küldit sem.
Azt nem értem, hogy a cikk szerzője ebből hogyan következtetett arra, hogy elbuksz bármit is. Gondolom lusta volt a mentett állás betöltése gombra vagy a folytatásra kattintani mert rohannia kellett megírni a cikket[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Maxxy10 #31625 üzenetére
Érdekes mennyire másként látja mindenki a dolgokat.
Mint a szél úgy adtam oda Reednek a ribit, mehet élő CPU-nak blackwallt törni felőlem . Ő is hasonló sorsot szánt nekünk. Bár én már a stadionban Reed mellé álltam, szóval nekem teljesen más volt az egész befejezés, nem a reptéren, hanem egy bunkerben játszódott, és So Mi halála, vagy átadása között kellett dönteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In