-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
válasz d3tox1c #24742 üzenetére
A legendary és a nevesített, különleges (citromsárga hátterű) fegyvereknél mindig rákérdez, hogy biztos el szeretnéd-e adni. Illetve az éppen használatban lévő tárgy eladására is rákérdez.
Nem tudom, a fegyverek véletlen eladása nekem soha nem okozott gondot, mivel olyan gyorsan avulnak el a szintlépések között, hogy ha véletlenül el is adtam egy jó stukkert, nem nagyon volt időm bánkódni, mert max 10 percen belül találtam egy sokkal jobbat. Esetleg ha biztosra akarsz menni, azt az éppen nem használt fegyvert, amit meg szeretnél őrizni bedobhatod a csomagtartóba. -
freeknight
őstag
válasz muxi-muxi #24746 üzenetére
Én is most így csinálom, első végigjátszásban tech vonalat nyomattam, most a másodikban átálltam a hekkelésre, emellett reflex ágon pisztolyok és pengék, így kicsit változatosabb a harc, mint az első végigjátszás alatt.
Az egyetlen bajom hogy a maxra húzott intelligenciával és legendary kiberdekkel még úgy is borzasztó OP a hekkelés, hogy a cool ágon a kritikus sebzés bónuszokat nem is fejlesztettem. -
freeknight
őstag
válasz martinkeet #24800 üzenetére
Én is geforce now-n tolom, ezekkel a hibákkal nem találkoztam.
A sima 2080d rigek kevesek már ehhez a játékhoz, főleg processzor sebességben, de még így is bőven játszható, amit spórolsz egy cyberpunk-képes konfig árához képest szerintem vállalható a kompromisszum.
Viszont az új 3080 szerverek vajsimán viszik, sőt, egyszer volt szerencsém sima founders előfizetőként is kifogni egy 3060 riget, na ott sincsen már semmi panasz. Kár, hogy nagyon lassan fejlesztik a szerverparkjukat. -
freeknight
őstag
válasz jonnyjoker01 #24840 üzenetére
Dehát tényleg hazudtak.
Az más kérdés hogy senkit nem érdekel játszott-e vele Keanu vagy sem -
freeknight
őstag
válasz tibaimp #25007 üzenetére
Én már annak is örülnék, ha a nextgen kiadás kapcsán megjelenne az autótuningolás. De erre is nagyon csekélyke esély van, a szomorú helyzet az, hogy több, mint egy év alatt két ruhát, egy autót meg Johnny emós kinézetét kivéve nulla tartalmi frissítés érkezett, nagyon kétlem, hogy bármit hozzáadnának még a játékhoz.
A hír 4chan-es fanfiction, semmi köze a valósághoz. A realitás talaján maradva max annyi lehet, hogy kapunk 4-5 új ruhát, max 2 fegyvert esetleg egy kocsit és viszlát. -
freeknight
őstag
válasz proci985 #25063 üzenetére
Én 2 végigjátszásom alatt még sosem tudtam semmit maxra fejleszteni. Az is igaz, hogy változatosan játszom, jelenleg is használok quickhacket, pisztolyokat, és sáskapengét párhuzamosan. De egy perk 17-es szintje után kínkeserves a fejlődés, egy kisebb városnyi ellenfelet kellene lemészárolnom csak quickhacket használva, hogy 17-ről elérjek 20-as szintre. Én értem, hogy RPG, a maxra húzásért dolgozzak csak szépen meg, de ez a grind még egy MMO-ban is unalmas lenne, nem egy 90 órás single játékban.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Szerintem V mind az
Aldecaldós, mind az Afterlife-os befejezésnél életben marad, legalábbis igencsak nagy esélye van rá. Az Aldecaldók nem egy szedett-vedett csapat, simán lerohanták az Arasakát is, meg tudják csinálni akár a Biotechnicával is, akiknek nagyon valószínű, hogy van megoldásuk V gondjára, legalábbis több utalás van erre a játék vége felé. Illetve ha az Afterlife királya/királynője lesz V, akkor is valószínű, hogy van annyi lóvéja és kapcsolata, hogy hozzáférhessen a Biotechnica kezeléséhez, ha más nem, Mr. Kékszemű segíthet, ha hasznosnak bizonyolunk számára.
Technikailag szerintem az Arasaka ismegmentheti V-t, de ők majd csak akkor, ha ők is jól járnak ezzel, pl kell egy utód Smashernek, ezért nem fedték fel az összes kártyájukat az endingben. Addig meg maradunk a fagyasztóban -
freeknight
őstag
Nincs nagy változás, de kb ennyit is várhattunk. Talán valami raytracing mintha lenne az esti jelenetekben, de olyan gyenge RT képességei vannak a "nextgen" konzoloknak, hogy side-by-side összehasonlító videó nélkül kb lehetetlen megmondani a különbséget.
Viszont van forgalom és maxra van húzva az NPC-k száma is, a PS4-es verzióban (így jelenleg a PS5-ön is) teljesen üresek az utcák, ez mindenképpen pozitívum. -
-
freeknight
őstag
-
freeknight
őstag
válasz Lacielvtárs #25574 üzenetére
Az autóvásárláson picit változtattak az 1.31-ben, hogy ne egyszerre 30 üzenet jöjjön, ha belépsz egy új körzetbe.
Told az adott városrészben a gigeket, és szépen folyamatosan fogja a fixer felajánlani a kocsikat, ahogy haladsz előre. -
freeknight
őstag
válasz jonnyjoker01 #25581 üzenetére
Szerintem tévedsz, játékmotor szempontjából igencsak összehasonlítható a két játék. Bármelyik GTA-val is hasonlítod, azok jóval korábban jöttek ki, az akkor elérhető hardveres lehetőségekhez mérve kell az engine-ről véleményt alkotni. Persze, hogy jóval sűrűbb, vertikálisabb Night City, mint Los Santos, 2013 óta a CP startjáig eltelt 7 év, kijött 2 új konzolgeneráció, a PC-s hardver is óriásit fejlődött. Viszont az akkori hardverből mindent kisajtolt a rockstar, nem volt texture pop-in, nem volt szánalmas fantomforgalom az orrodtól 30 méterre, jóval fejletteb az AI, aminek ugyanazok a feladatai vannak az open-worldben: megjeleníteni egy nagyváros közlekedését jó sok járművel, épülettel, gyalogossal. Ismétlem, az akkori hardveres korlátokkal. Teljesen természetes, hogy se a GTA V-ben, se a korábbi részekben nincs annyi járókelő, nincs annyi bejárható épület, de ami van, azt problémamentesen, valósághűbben van lemodellezve.
Nincs már nagy baj a CP-vel sem egyébként, de ne ott tartsunk már, hogy egyébként jól fut a játék 60 fps-el, bírja a gép, de azért neked bámulnod kell az előtted másfél méterre megjelenő lámpaoszlopokat. Én egyébként csak megjegyezném, hogy megjelenéskor sokkal kevesebb ilyennel találkoztam, mint az 1.31 alatti második végigjátszásomkor, így azért nehezen kijelenthető, hogy van fejlődés a hónapok alatt. Reszelgetnek valamit, de sokszor rontanak el 2 másik dolgot 1 hibajavítás mellett. Az 1.5-ről ebből a szempontból nem tudok nyilatkozni, pár hete fejeztem be a második végigjátszásomat, még nem tevezek újra nekiugrani, de az olvasottak alapján ez a texture pop-in még mindig probléma.
-
freeknight
őstag
válasz Silverboy #25601 üzenetére
Még mindig azon van mindenki megakadva, hogy a gta egy akciójáték, a cyberpunk meg egy rpg, ezért nem lehet összehasonlítani. Ezt senki nem vitatta. Itt a vita a grafiakai motoron áll, aminek kb ugyanazt kell kiszolgálnia mindkét játékban: egy open-world metropoliszt kell megjeleníteni. Szerintem pl egy város forgalmának ugyanúgy kell mozognia egy akciójátékban, meg egy rpg-ben is. Nem lesz elfogadható az emlegetett texture pop-in sem csak azzal az indokkal, hogy ez egy rpg. Ez a része sajnos direktben összehasonlítható a két játéknak.
Az meg pont nem érdekel senkit, hogy milyen nehézségekkel kellett szembenézniük egy teljesen új, saját játékmotor megtervezése közben. Ők választották ezt az utat. Én tisztelem őket, hogy be merték vállalni a saját engine-t, de ettól függetlenül ha elkérnek 60 eurót a termékükért, akkor ne ott tartsunk még egy évvel a rajt után is, hogy alapvető hiányosságok vannak a grafikai motorban. Elég rossz kifogás, hogy jaj de nehéz szegényeknek, mert ők nem pl egy unreal engine alatt csinálták meg a játékot. És? Attól, hogy saját motort hegesztettek, az még nem jelenti azt, hogy akkor nyugodtan kiadhatnak egy publikus bétatesztet teljes áron. Vagy kiadhatnak, csak akkor ezt írják ki a dobozra is. -
freeknight
őstag
A forgatási helyszín eddig is megvolt, de bugos volt, első végigjátszásomkor nem is adta be, 1.31 alatti második menetemben meg nem spawnolt a kocsi és nem lehetett befejezni a küldetést, de úgy tűnik már összekalapálták végre.
Szerintem sokat nerfeltek a bunyós küldiken, először 20-as bodyval is vért izzadtam, és csak egy bugnak köszönhetően tudtam legyőzni az utolsó kihívót, 1.31-nél meg netrunner karakterrel egyetlen halál nélkül végigszaladtam a küldetészálon, szerintem simán végigviheted azt is. -
freeknight
őstag
válasz HUN_Sector #26849 üzenetére
Szerintem az maradt ki, hogy a tetőn nem hívtad fel Panamet, az a hívás véglegesíti a románcot. Egyébként csak Panam/Judy esetében van összeveszés, River/Kerry maradnak veled a városban.
looser: köszi, először Jackie-t akartam, de Skippy sokkal ph-avatar kompatibilisebb
-
freeknight
őstag
Sztoriban mintha történt volna egy kis változtatás.
Tegnap kezdtem a 3. karakterrel, az All Foods küldit ugyanúgy csináltam, mint az előző végigjátszásomban, tehát töröltem a Militech chipről a nyomkövetőt, majd leütöttem Royce-t, elloptam a flatheadet és így megtartottam a 10ezer kreditet is. Most viszont a kapuban valamiért Gilchrist fogadott, ami érdekes, mert mikor előzőleg is pontosan ugyanígy csináltam, Meredith várt kint, és még be is szólt neki a corpo karakterem hogy azért ez nem volt egy szép húzás tőle .
Mindegy végülis, de ha előre tudom ezt, akkor összefogok Royce-al, és a Militech ellen megyünk, úgy legalább meg lehet zsarolni Gilchristet. Így pedig mindenféle nehézség nélkül kimászott a bajból a kis patkány -
freeknight
őstag
válasz tibaimp #26967 üzenetére
Tényleg megéri a secret ending, talán a legjobb befejezés, a küldetés meg egyenesen zseniális. Az egész mindössze 2-3 megfelelő mondat Johnny-nak, nem is nehéz előhozni.
A legnagyobb sirámom a játékkal kapcsolatban, hogy még very hardon is nagyon könnyű, na a secret ending pont a kellemes nehézség, ezért is szeretem annyira. -
freeknight
őstag
válasz tibaimp #27060 üzenetére
Skippyt sajnos eléggé nerfelték, már nem skálázódik a szinteddel, még stone cold killerben is gyengusz. Esetleg ha folyamatosan fejleszted, de annyira nem érdekelt a craftolós rész 3 végigjátszás alatt sem, hogy pontokat rakjak rá.
Arról nem is beszélve, hogy zabálja a lőszert, pláne így, hogy most már szinte semmit sem sebez.
Ha gunslinger build a cél, én a revolverekre esküszöm, illetve a burya-ára.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Most én is így csináltam, ahogy te, monowire build, mellé még katana és a végefelé dobókés. Szerintem most ez a pengés build a legnagyobb op a megfelelő kiberverekkel (QianT Sandevistan MK4 három darab cooldown csökkentő moddal rules), igazából nem is kell craftolni, a legendary monowire mindent megold, felesleges bármilyen fegyver, legendary katanát meg szintednek megfelelőt lehet venni amennyit akarsz Wilsonnál, ha néha lenne kedved kardozni.
A nomád ending mindenképp érdemes végigvinned, csak visszatöltöd az utolsó mentett állást Hanako előtt.
Én most Johnnynak adtam a testem, meg egy füst alatt utána lenyomtam az Arasaka endinget, hétvégén még lenyomom megint a nomád endinget, hogy helyreálljon a lelki egyensúlyom .Én se tervezem már többször elővenni, 3 db végigjátszás a 3 életúttal, 1 női, 2 férfi karakterrel (a női szinkron jobb, de én jobban preferálom Panamet Judynál, úgyhogy most is férfival játszottam ki ), láttam az összes endinget az öngyilkosság és a Rouge-féle kivételével, bár a végkifejlet ott nagyjából ugyanaz, mint a secret endingnél, csak a küldetés más.
Én egy végigjátszás alatt 80 óránál nem tudok egyszerűen többet beletenni, az első ennyi lett, a 2-3. szinte pontosan ugyanúgy 65 óra, pedig minden gig és NCPD meló meglett ezekben. Így is durva, mennyire berántott a játék, pedig a PS4-es startnál nagyon nem volt jó véleményem róla, és most is folyamatosan azt érzem, hogy nagyon meg lett csonkolva a játék, elég csak megnézni, mennyivel több lehetőség volt a 2018-as gameplay revealben.
Nincs már nagyon több a játékban sajnos, a Witcher 3-nál ennyi idő alatt megjelent már 2 db sztori DLC is, itt egy max 15 órás kampányra számítok (ráadásul ha igazak a pletykák, teljesen új karakterrel, tehát nem lesz 50-es szint fölé fejlődés), ez megjelenhet még a 2 éves jubileum előtt, és nagyjából ennyi volt, szinte az összes fejlesztőt levették már a projektről.
Baromira sajnálom, brutálisan jól kidolgozott világ tonnányi lehetőséggel, akár egy Witcherhez hasonló high-concept sorozat is készülhetne belőle, most kapni fogunk valami Netflixes, tehát nagy eséllyel gagyi animét és ennyi. Sajnos második részről én már nem is álmodok . Pedig biztos tervben volt egy folytatás is.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz MasterDeeJay #27084 üzenetére
Nincs frakciórendszer a játékban, ne is keresd . Illetve van valami, talán ha úgy ölsz meg pár bandatagot, hogy észrevesznek (tehát a térképen kiírja, hogy "harc"), akkor ugyanaz a banda ha meglát az utcán akkor valamennyire észlelnek, de ez csak pár percig tartó hatás, ahogy észrevettem.
Azért act2-be juss el, mert akkor nyílik meg a teljes a város. Az első fejezetben nincsenek is mellékküldik, csak az utcai melók. Street Crednek abszolút nincs szerepe a történetben, csak egy újabb szám, amivel lockolják egyes kereskedők kínálatát, ahelyett, hogy a szintedhez kötnék.
Pénzed majd sokkal több lesz, ahogy egyre magasabb szinten egyre drágább fegyvereket hagynak hátra a bandatagok, illetve más városrészekben nem ritkák a 10ezer ED felett fizető megbízások sem. Én most pl 400ezer ED-vel hagytam abba a játékot, és az összes kocsit/lakást megvettem és tele voltam legendary kiberverrel (mondjuk fegyvert nem sokat kellett venni és nem is craftoltam abszolút semmit). -
freeknight
őstag
válasz proci985 #27089 üzenetére
De egyébként a CDPR imádja a missable contentet, és ebben a játékban is van rá csomó példa, pl Jackie temetése, Fingers brutál jó kiberverei, vagy Takemura megmentése.
Szóval ez nem jó érv a frakciórendszer ellen
Meg ugye maga az egész rpg műfaj erről szólna jó esetben, bizonyos döntésekkel valamilyen történetszálról kizárod magad, máshova meg ajtót nyitsz.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #27613 üzenetére
A Sandevistan 1.5 óta a játék legerősebb kiberverje. Pengével kombinálva gyakorlatilag a legkisebb időtartamú Qiant-tal is le lehet gyakni bármilyen bázist egy töltettel, lopakodásban maradva. Arról már ne is beszéljünk, mennyivel nagyobb "satisfaction" így eltörölni az ellenséget, mint pl hekkelgetéssel (ahol ha picit óvatlan vagy, már jön is a Vasyan upload vagy a revealing position)
-
freeknight
őstag
Egyébként a sztori DLC mikorra várható? Természetesen én is kedvet kaptam hozzá az Edgerunners után, de őszintén szólva nem tudom mennyire tartanék ki, mi újdonságot tartogatna a játék 3 végigjátszás és minden harcmódszer kipróbálása (fegyveres-netrunner-közelharcos) után.
Esetleg újrakezdeném a tech nomádomat, első végigjátszásnál még nagyon ötletszerű volt a build, most rámennék egy kifejezetten shotgunos gorilla szerepkörre. -
freeknight
őstag
válasz Roland861010 #27674 üzenetére
Ahogy felettem írják, kivették már szinte az összes garantált legendary dropot.
A legendary sáskapengét a wellspringsi techdokinál tudod beszerezni, 40ezer dollár.
Ha pengés builded van, amúgy is minden fegyvert el tudsz adni, mivel nem kell semmi a sáskapengén vagy a monoszálon kívül, szóval simán meg fogod tudni venni. -
freeknight
őstag
válasz Roland861010 #27686 üzenetére
Végtelen money exploit nincs már tudtommal, de nincs is rá szükség, sokat reszeltek az economy systemen, simán megengedhetsz magadnak mindent, az összes autót is meg tudod venni egy végigjátszásban.
Ellia: szerintem nem variáltak semmit, a játék mindig is nevetségesen könnyű volt sajnos. Very hardon mondjuk kb 10-15-ös szintig picit szenvedősebb, de utána semmi kihívás, csak a secret ending. De jó builddel az sem igazán. -
freeknight
őstag
Nincs már tele ikonnal a térkép, a feladatok úgy nyílnak ki, ahogy egy városrészben haladsz előre egy fixer melóival: tehát mondjuk Watsonban van 3 meló, ha azt a 3-at megcsinálod, megjelenik még 4, és így szépen sorjában. A kék színű NCPD melóknál nincs ilyen, azoknál az összes látható.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #27808 üzenetére
A Sandevistan amúgy lelassítja a lőfegyvereket is? Mert nekem közelharci karakterrel igen, bár mivel így nem sok értelme van, gondolom tech ágon lehet valami megkerülő erre, vagy valami más kiberver? A pengéket meg a pusztakezet nekem nem lassította a világgal együtt, így lehetett darálni rendesen.
Csak azért kérdem, mert 4. végigjátszást fontolgatok, visszatérnék a kézifegyverekhez. Nekem a berserk kézenfekvőnek tűnik, már csak azért is, mert már csak az az egyetlen oprendszer, amit nem próbáltam ki. Viszont a Sandevistant már nagyon megkedveltem az előző pengés builddel.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz pandras83 #27967 üzenetére
Inkább a lore-ba nem passzol, nincsenek repülő autók a CP világában.
Ahogy néztem a videókat elég korrektül meg van csinálva, csak értelmét nem sokat látom, azon kívül hogy kipróbálod 10-15 percig és repkedsz.
Ebből következően a játékmenetbe se illeszkedhet nagyon, nincs olyan küldetés, ahol használni kellene, rajtad kívül nincsen légi forgalom csak az igazi repülők, nem hivatkozik rá senki, és mindenhova eljuthatsz nélküle is. -
freeknight
őstag
válasz pandras83 #27972 üzenetére
11 megabájtos mod... A róla készített youtube videót nagyobb adatforgalom megnézni mint letölteni. Betárcsázós neted van vagy mi?
Ezért sem értettem a kérdést, kipróbálod és kész, nem jár semmiféle elkötekeződéssel, nem teszi tönkre a mentést stb. Kb másfel perc telepítés letöltéssel és játékindítással együtt.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Nagyon-nagyon kétlem, hogy klasszisokkal jobb lenne a grafika, ami ekkora ugrást indokolna gépigényben... Amúgy is nagy hiba ezt egy DLC-hez időzíteni, nem gépet fejleszteni szeretnék, hanem tovább játszani egy játékkal, ami eddig jól futott. A GTA csinálta jól ezt a PC-s re-release kiadással, még 2015-ben. Új platformokra is ki lett adva, illetve tényleg rengeteget fejlődött a grafika. Itt elnézve a képeket messze nem ez a helyzet.
Na engem nem érint, valószínű ezt is geforce now-n tolom majd, akárcsak az eredetit. De ez megint nem lesz szimpatikus lépés, már annak aki egyáltalán játszik még a játékkal. Az Edgerunners anno megdobta a játékosszámot, de szerintem jelenleg már senkit nem érdekel a CP rajtunk, hardcore fanokon kívül. -
freeknight
őstag
Szóval akkor 5 nappal a dlc startja előtt érkezik a 2.0?
Tehát akkor jól értelmezem, hogy minden újdonságot megkapunk hamarabb az új küldik és városrész kivételével?
Mindenképp új karaktert kezdek, így ez mondjuk egy kedves gesztus, de 5 nap az semmire sem elég. -
freeknight
őstag
Végre nekem is volt időm kipróbálni a 2.0-át, kezdtem is egy nomádot az elejétől, és vittem pár órát.
Ami azonnal feltűnt, hogy jelenleg very hard fokozaton a nomád prológus végén lévő autós üldözés nem teljesíthető, ahogy látom van már pár ezzel foglalkozó post redditen meg steam fórumban. Engem annyira nem zavart, három karakterrel kivittem már very hardon, szóval levettem normalra az üldözés erejéig, de azért fura, ez rögtön a játék legeleje, tesztelték egyáltalán az új patchet ezen a fokozaton? Vannak kétségeim, bár az utóbbi 3 évben meg folyton azon panaszkodtam, hogy túl könnyű a játék very hardon is .Az új skillfa eddig kettős érzéseket kelt bennem, nem tetszik, hogy sokkal primitívebb, de ugyanakkor meg ezért egyszerűbb és átláthatóbb, és végre nem vagy rákényszerítve a cool ágra, ha normális crit sebzést szeretnél, ahogy a craftolós skillek is végre kikerültek a játékból, és nem kell kötelezően tech ágra fejleszteni, ha szeretnél fegyvereket készíteni. Mivel ez a sok töltelék skill nem kell már, mehetnek a pontok hasznosabb dolgokra is, így sokkal változatosabb karakterek készíthetőek. Ja, és mivel a coolba bekerültek a pisztolyos skillek, az intelligenciába meg a smart fegyverek, így az eddig alapvetően stealth karakterek is azonnal kapnak lehetőséget loud megközelítésre, sokkal szabadabb lehet így a játék. Aztán ott lesz ugye a plusz 10 skill és perk pont a phantom libertyben, ami még tovább növeli majd a lehetőségek számát.
Az inventory és az új loot rendszernek nagyon ideje volt már, végre nem kell 800 gyógypipának, 3 tonna kajának meg 1500 gránátnak nálad lennie, ezek folyamatos eladogatásáról meg a sok szemétről nem is beszélve. A gyógypipák tömkelege meg ráadásul baromi könnyűvé is tette a játékot, lényegében folyamatosan az x-et nyomkodva hallhatatlan voltál, az új rendszer miatt sokkal nagyobb kihívás lesz a játék.
Mivel még csak most szálltam ki Dex kocsijából, az új armor rendszert még nem volt időm kipróbálni, az lehet, hogy nem fog bejönni, ha jól láttam, az a kiberverekhez van kötve. Oké, lore szempontjából logikusabb, viszont így meg lehet, hogy a tech ágra leszel kényszerítve. Épp az előbb írtam, mennyire jó már, hogy a cool ág már nem kötelező végre, ha igazán hatékony buildeket akarsz, erre lehet, hogy a tech lesz az új cool. De mondom, ezt még nem tudtam megítélni.
Megint variáltak az autó vásárláson, de végre most a harmadik alkalomra már eltalálták. Nem a fixerek üzeneteiben kell turkálni, hanem az összes kocsi egyetlen helyen van, egy ingame weboldalon, amit V számítógépéről érünk el, ott meg is vásárolhatóak. Viszont autótuning sajnos megint nincs, most már nem is reménykedem benne. Pedig nekem annyi is elég lenne, ha lenne pár színvariáció az autókra...
Viszont így a negyedik alkalommal már nem tud úgy berántani a játék, dacára a sok játékmechanikai változtatásnak... ezt sajnálom, de számítottam rá, minden endinget, az összes döntést láttam már, sajnos már unalmas .
Úgyhogy szerintem az lesz, hogy ha kijön a dlc, az egyik 50-es karakterem betöltöm és csak az újdonságokon megyek végig, egy negyedik teljes végigjátszást már nem érzek magamban.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Fitzgerald #30611 üzenetére
Nekem is etalon a 2018-as trailer. Hogy miért? Azelőtt sose hallottam a Cyberpunk névről, mivel a középkori kardozós varázslós fantasy téma egyáltalán nem érdekel, nem is hallottam a cdpr-ről sem, a witcherről is csak annyit, hogy létezik, és sokan istenítik, akik fogékonyak erre a stílusra. Szóval egyszerűen nem tudtam, hogy készül ilyen játék, és letaglózó volt látni. A világ, a stílus, nekem ezek számítottak, mintha konkrétan nekem fejlesztették volna a játékot. Néha még én is újranézem .
Aztán jött a hatalmas csalódás. Kb semmit nem hozott az ígéretekből, csak egy bugos, optimalizálatlan, okádék fost. De a világ, a lore az annyira tetszett, hogy adtam neki egy esélyt, és végül mégis megtaláltam a számításomat Night Cityben, ezt mutatja a 3 végigjátszás, több száz belerakott óra, és a PH-s arckép is -
freeknight
őstag
válasz nincsnév007 #30632 üzenetére
A fő sztoriszál. Ha viszed a mellékküldiket, gigeket, minimum 50 óra.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #30649 üzenetére
Jelenleg nagyon broken a pénzügyi rendszer, hirtelen azt vettem észre, hogy 8-as szinten van negyedmillió edim, nagyon durva. Pedig semmit nem csináltam csak eladogattam a felszedett dolgokat. Gyorsan ki is fizettem Viket még a heist előtt, pedig erre a játék felénél előbb sose tudtam sort keríteni, annyira hiányzott az a 21ezer is. Ha nem lenne a streetcred, simán hajthattam volna az Aerondight-al is az Afterlife elé, amire szerintem még Dexnek se futná .
Ezen kicsit faragni kéne még. -
freeknight
őstag
Ismét egy hatalmas hibába futottam bele.
Újrakezdtem, csinálom a Voodo Boys-os szálat, hogy kinyíljon a DLC, a Double Life küldinél, amikor meg kell nézni két BD-t amit Evelyn agyából mentett ki Judy, bármit csinálok, az első megnézése után mindörökre ottragad a minimap. Beszélgetések, átvezetők között sem tűnik el. Rohadtul zavaró, és nem tudom, mit kéne csinálnom, mármint azon kívül, hogy minden párbeszédbe lépéskor manuálisan kikapcsolom a térképet. Többször is visszatöltöttem a mentést, nem tudok vele mit kezdeni, az első BD után mindenképp ottragad a minimap. -
freeknight
őstag
válasz nincsnév007 #30816 üzenetére
De, borzasztóan halk. A rádió közben beordibáló faszi is bugos, néha elhallgat a zene, kiírja a feliratot, de nem szólal meg, pár másodperc csend aztán folytatódik a zene. Ez mondjuk nem baj, mert rühelltem én is a két mondatával együtt, amit legalább 100-szor hallottam egy végigjátszás alatt, de a híradó is bugos, azt sem játsza be.
-
freeknight
őstag
Egyébként ha elkezdem az új DLC-t az hogy működik? Ugyanúgy küldiket kapok és közben tudom folytatni a melókat, vagy egy standalone cucc inkább, szóval ha belépek dogtownba nem mehetek vissza a városba, amíg be nem fejeztem mindent?
-
freeknight
őstag
El Capitanból aranyember lett . Ilyet még nem láttam, mi okozhatja, min kéne állítanom, hogy ne égjen így ki a kép?
Szerk: közben arra már rájöttem, ha kikapcsolom az RT-t, akkor jó. Persze ezt nem akarnám.Illetve még egy beállítási dolog, nektek működik a DLSS képkocka generálás (frame generation)? Én akárhogy állítom, nemhogy gyorsabbnak tűnne az fps, hanem egyenesen darabos, szaggatott a kép.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz JoeCockBill #30876 üzenetére
Igen
-
freeknight
őstag
válasz sixpak #30898 üzenetére
"Több mint 400 órát beleraktam és teljesen elkerültek az ilyen és hasonló szarságok, nem örülök ennek most."
De szerencsés vagy . Én már úgy játszom hogy rajta van a kezem a load gombon fél szemmel meg folyton azt figyelem, milyen bug ragadhatott be .
Ebben a végigjátszásban most az volt, hogy beragadt a minimap a jobb felső sarokba.
Három eddigi végigjátszás során volt eddig:
Beragadt küldetésleírás, a jobb sarokban.
Bereagadt időjárás.
Beragadt zene.A második a legalattomosabb, egyszer 2 óra telt el, mire észrevettem, hogy örökre esik az eső, az ominózus küldi előtt kb 1 órával volt mentésem, ez a playtime kuka, de még jó, hogy feltűnt. Azóta ha bármi más időjárás van szikrázó napsütésnél, már remegve várom a küldi végét, és azonnal pörgetem is az időt előre 24 órával . Jobb biztosra menni.
A beragadt zene meg azért volt jó, mert mindhárom végigjátszásom során előfordult random ncpd scanner melóknál, tehát éveken át fennált a hiba. Mikor először találkoztam ezzel, kicsit fura volt, hogy az egyik panam küldinél is kint a pusztában beszélgetve halkan szól a valentino zene . Ezt most úgy tűnik, végre valahára javították, a combat zenék teljesen máshogy viselkednek, gyakran még küldi közben is elhallgatnak, ha nincs a pár méteres körzetedben ellenség.
Mondjuk modokkal szerencsére szokott lenni megoldás, nálam ez sajnos nem játszik, mert geforce now-n tolom, úgyhogy nagyon odafigyelek minden ilyen gyanús beragadó szarra mindig.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #30913 üzenetére
Nem tudom ez a hekkelgetős dolog sosem adta, 1.0-ban tény hogy iszonyat op volt (de egyébként más is tudott az lenni), de maga hogy folyton leállítgatom a játékmenetet és listából válogatok quickhekkeket, meg a folytonos ugyanolyan puzzle-ok megoldása se volt szimpatikus. Egyszer vittem intelligenciára épült karaktert, valahogy sose volt jó semmire. Harcra brutál gyengusz (volt akkor), lényegében volt 2 ultimate quickhack, ami perkkel továbbterjedt, szóval 4 ellenséget tudtál kicsinálni, utána bujkálás míg cd lejár. A többi sebző hack inkább egyéb sebzés kiegészítésére szolgált - lore szerint ugye ez a monoszál, na de a monoszálas build meg sokkal jobban működött alapból is (1.6 után biztosan), ha kukáztad az intelligenciát teljesen, helyére meg bodyt raktál. Ez a megoldás azért is volt jó, mert ha akartad, lopakodásra is teljesen használható volt. Az elején hiányzott a kiberdekk, de egyébként hamar hozzászokott az ember hogy kikerülje a kamerákat, vagy megkeresse a kamerás szobát először. A sandy meg egy monoszálas buildnél sokkal jobb bármilyen quickhecknél.
Én reméltem, hogy a 2.0-ban kicsit hegyeznek a hacker buildeken, hát nem nagyon sikerült, pláne így a felpumpált very hard fokozattal. Szerintem az lenne egy működőképes megoldás (mivel már tudsz 3 darab fullos 20-as tulajdonságot rakni), hogy skippeled a cool ágat, helyette megy a body, hogy valamennyire védve legyél. Viszont ami kötelező meg a tech, mert very hardon páncél nélkül halott vagy, na az nem fog beférni. Persze 18 tulajdonságpont oda teljesen elég, de a 2.0-ban inkább a perk pontokkal van bajban az ember, az lesz a kevés.
Az is érdekes, hogy eddig a cool volt eddig úgymond egy kötelező ág minden buildhez, a kritikus sebzés buffok miatt, na ezt most nerfelték a földig, tehát a coolnak úgy momentán semmi haszna (lopakodás tökéletesen megy 3 cool ponttal nekem, hála az új optikai kibervereknek), helyette sajnos megint lett egy úgymond kötelező ág, ez pedig a tech.Nekem amúgy very hardon az újrabalanszolt közelharci tompafegyveres Gorilla vagy David build nagyon bejön, 35-ös szint után már gyerekjáték. Persze oda kell figyelni, hogy toljad a vérpumpát, mert kb 5 lövés így is kifektet, szóval nem lehetsz óvatlan, de már nincs az a folyamatos save-reload mint 35-ös szint alatt.
Egyébként hiába ígérték, a shotgunokat se sikerült annyira buffolni, elmenni elmegy pár lövésre, ha lemerült a stamina, de nem az igazi. De igazából a többi lőfegyver sem.
Ahogy látom ugyanúgy melee orientált a játék most is, mint 1.6 idejében, ezen semmit sem sikerült változtatni, és ez azért elég szomorú. -
freeknight
őstag
válasz CJ4567 #30919 üzenetére
Igen láttam, aki kifejezetten ilyen fegyverekkel akar lődözni, annak teljesen jó, csak éppen az intelligenciával együtt nem jó, mert kevés lesz a pont, mivel most már very hardon a tech ág legalább 15-ösre húzása kötelező, és kellenek perk pontok is, inkább az lesz a szűk keresztmetszet.
Egyébként a pisztolyok eléggé nerfelve lettek, még akkor is, ha célzottan raksz rá pontokat, a cyberpunk dinamikájába én meg sose találtam beleillőnek a snipereket. Na azt még a hackelésnél is kevesebbet használtam. Hiába nagy az open world, a harcok általában szűk helyeken játszódnak, sok fedezékkel, és állandóan nyomul rád az enemy. Ha van ellenséges sniper, akkor vagy a harc előtt megkerülöm, és őt végzem ki először, vagy sandyvel és double jumppal odarohanok hozzá.
Mindez persze very hardra vonatkozik, normalon és hardon eddig is és most is kb mindegy mit használsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- További aktív témák...