-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
Elég feltűnően hiányzik neked is. Csak a hűlt helye van ott
Én sem értem miért van ott az az üres rubrika, fájt volna kivenniük?
Először arra gondoltam, hogy majd Johnnytól "örökölt" képességfa lesz ott, miután behelyeztük az ereklyét, szerintem egyértelműen ez lehetett a terv vele. Aztán hogye zt most kivágták, vagy majd egy dlc-ben jönne oda valami, azt már sose tudjuk meg. Csak eléggé lóg a levegőben ott az egész, nem tudom minek hagyták benne. Az ilyen kis apró dolgokból is látszik, mennyire félkész ez a játék. -
freeknight
őstag
válasz Adam_Shepard #16456 üzenetére
Nekem is volt a panamos szálban gamebreaking bug (nem ez, ami nálad). Szerencsém volt, mert kb a nyolcadik mentés visszatöltés megoldotta a gondot. Mást nem nagyon lehet mondani, sok sikert, max pihentesd pár napig, nekem is azután javult meg, hogy 2 napra félretettem.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Jinxb1rd #17271 üzenetére
Persze, a 2060 meg az i5 újraírja a kódot is a FIX 60 fps-eddel (egyébként kötve hiszem, hogy fix lenne belvárosban lövöldözés közben ezen a mediocre konfigon, legfejlebb csak kiherélt grafikával, de ha úgy játszol, akkor egészségedre).
Én meg azt mondom, hogy van bug a játékban, engem mondjuk a gamebreakingeken kívül sok nem zavar, eddig mindössze csak 3-ba futottam bele, de no problem, hibamentes kis játék ez egyébként, most már azt is megtudtam, hogy a "sok" fps jó kis netrunnerként kiírtja az összes bugot . Nagyon vakon vagytok még mindig. -
freeknight
őstag
válasz Jinxb1rd #17296 üzenetére
Érdekes, én 40-60 között is kiválóan tudok kocsikázni, az meg vicc, hogy 60 fps-en eltűnnek a bugok szerinted . Én mondjuk pont badlandsen, Panam küldije közben futottam bele egy gamebreaking bugba, ahol vajsimán megvan a 60 fps, ezt akkor mivel magyarázod akkor? Olyan szinten álomvilágban vagy hogy kabaré.
PeAdam: így van, inkább kihasználom a motor szépségeit és az rtx-et, mint hogy a 60 fps-re verjem a brét. 40 alá sose ment még így se.
-
freeknight
őstag
Ez a Panames, ami 60 fps-el jött elő, ez a főnök kiszabadításokor volt, nem tudtam "harci módba" lépni az ellenséges táborban, nem vett elő fegyvereket, és nem tudtam lopakodni sem mert a hátbatámadás meg a kiberdekk sem működött. Mikor kb huszadjára töltöttem vissza az egész küldetést, random megjavult, de azért elment erre egy potya másfél óeányi gameplay, és nem igazán szórakoztam ezalatt . Volt olyan is, hogy Takemura nem hívott fel hogy küldit adjon, és nem tudtam továbbhaladni a sztoriszállal emiatt, ott félre is kellett tennem két napra a játékot, de ezt szerencsére az 1.05-ben orvosolták.
Aztán volt még olyan is, hogy az Arasaka bázisra beszivárogva azonnal lőtték az alarmot, amint átléptem egy centit a kerítésen, pedig kb két kilométerre volt a helyzetemtől a legközelebbi enemy vagy kamera. Jó, ez igazából nem teljes gamebreaking bug, mert a küldit végülis engedte kijátszani, csak éppen ott lore szerint lopakodva kellene haladni. Úgyhogy ja, inkább csak 2,5 gamebreaking bug volt, de nekem ez 3, mert azt a küldit mindenképp lopakodva szerettem volna megcsinálni. -
freeknight
őstag
-
freeknight
őstag
Kinek mi felel meg, mit tart játszhatónak. PS4 Pro-m már nincs itthon, tehát csak a digital foundryra tudtam támaszkodni, vezetés közben néha megvan a 30 fps, de inkább az átlag 23-25. Városi harc közben 18-22 fps.
Szóval valamivel jobb a base gépeknél, de sajnos még így sem üti meg a játszható színvonalat.
Aztán sokan vannak ps4 csoportban, akik alap gépen is kijátszották, és teljesen elégedettek is voltak a teljesítménnyel, de az emberek nagy többségének ez azért nem megfelelő, nem hiába szedték le a store-ról teljesen, és se pro-ra, se ps5-re nem elérhető. -
-
freeknight
őstag
Van egy rossz hírem, akármennyire is fejleszted magad az max 2 ütésből elintéz
Rakasd be a legendary gorilla kart, ha már végigvitted a játékot, vagy az epikusat, ha még nem (bár drága lesz), azzal legalább te is sebzed valamennyire. Gyakorold a dodge-ot, és szerezd be a kereznikov kibervert is, azzal le tudod lassítani az időt.
A rinocérosz-asszony is hasonlóan nehéz lesz, a főboss mégnehezebb.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz CPT.Pirk #18022 üzenetére
Kinek mi, én már meguntam, hogy százezreket pumpáljak pc-be, főleg, hogy gyakran úgy telnek el hónapok, hogy nincsen időm játszani, csak ott porosodik az asztalon. Plusz a Sonynak meg van az a jó tulajdonsága, hogy félévente dobálja ki az olyan igényes single player játékokat, amikre pc-sként csak a nyálamat csorgathattam. Durva belegondolni, hogy az elmúlt 4 évben csak négy crossgen cím volt, amit egyáltalán megvételre alkalmasnak találtam, az RDR2, RE2, Mafia Definitive meg a CP2077. A többi játékom mind PS-exkluzív volt. Ezért a 4 játékért nem igazán éri meg egy drága hobbigépet fenntartani.
Most a CDPR pocsék munkája miatt kénytelen voltam visszatérni PC-re, de szerencsére 5 euróból tudtam játékgépet fejleszteni az i3-2100 alapú pc-mből, a geforce now segítségével .
29 évesen család mellett f*szom se akar moddolni meg bütykölni, tegyem be a lemezt és indítsam a játékot, nekem ennyi bőven elég. -
freeknight
őstag
válasz csumpa93 #18803 üzenetére
Konzolokon nem, ott december valameddig volt erre lehetőség, pc-re meg nagy erről a kuss, elméletileg ők 30 nap refundot vállalnak bármennyit is játszottál vele. (ezt egyébként kötve hiszem, szerintem sima marketingfogás ez is, valami indokkal úgyis lepattintanak majd)
De ezt ők csak a gog.com-os vásárlásra értik, a dobozosra azt hiszem nem, hiába van a dobozban is gog kód. -
freeknight
őstag
Na 85 óra alatt nálam is lepörgött a stáblista premier napja óta. Nehéz szülés volt, de minden mellékküldit, minden egyes gig-et megcsináltam, a kötekedők kedvéért minden egyes utolsó rohadt szilánkot elolvastam, és mindenkivel lepörgettem az összes beszélgetési lehetőséget, maximális volt a beleélés számomra.
3 kerületet is maxoltam, tehát ott minden ncpd hülyeség is megvan. Én nem tudom hogyan lehet ebbe a játékba 120+ órákat tenni egy playthrough alatt, én egyszer nem használtam fast travelt sem, mindenhova kocsikáztam mielőtt még valaki erre fogná, szóval tényleg nem értem. Max 10 óra kellene még a maradék ncpd melóra, de inkább kevesebb, és very hardon toltam az elejétől a végéig, bár 50-es szinttől 2000-es páncél felett egy élő isten vagy, és onnantól olyan, mintha easy lenne .Így végigjátszás után már látszik, hogy ez egy félkész játék, és ezt egyáltalán nem a technikai állapotára értem (bár az is kritikán aluli, de most ettől tekintsünk el, mert pc-n tényleg nem futottam bele sok bugba). A mellékküldiken érezhető leginkább, rengeteg kihagyott ziccer van, és az összes olyan (a Johnny-s szálaktól eltekintve), mintha nem is befejezésük lenne, csak el vannak vágva, és lógnak a levegőben. A stáblista alatti üzenetek ezen kicsit javítanak, de nekem azok olyan benyomást keltettek, mintha csak utólag tették volna bele kutyafuttában.
A fő küldiszál nevetségesen rövidke. Itt ez az óriási város, rengeteg lehetőséggel, egy csomó bandával, megacéggel, és nagyon-nagyon csak a felszínt kapargatjuk. Azt hittem megmarad majd pl a Militeches kontaktunk, lehet majd nekik is dolgozni valamennyit, ott van még a kínai Kang Tao, amit tök érdekes lett volna megismerni, erre csak az Arasakával futunk össze, mindössze egyszer-kétszer, a céget, a mindennapi működését, a céges lifestyle-t nem ismerjük meg soha.
Ott van a rengeteg, nagyon ígéretes háttértörténetű banda, őket is bele lehetett volna szőni a fő vagy mellékszálakba, erre egyetlenegyszer beszélhetünk lényegében a Maelstrommal, egyszer meg pár percet a Mox-szal, a többiek igazából csak lődözhető agyaggalambokként funkcionálnak.
Ott van a 3 féle hátterünk, amivel abszolút semmit nem kezdtek a 15 perces intro-t, pár válaszlehetőséget, meg egy-egy 2 perces "küldit" kivéve, pedig milyen jó is lett volna, ha pl cégesként megkeresett volna minket egy munkatárs egy pár órás küldiszál erejéig, vagy nomádként összefuthattunk volna a régi klánunkkal (amire biztos lett volna lehetőség, csak kivágták, mert a játék elején még beszélünk is velük, aztán eltűnnek a semmiben). Ezeket a múltbeli figurákat akár a még a főszálba is bele lehetett volna venni, akár csak annyira, hogy pl segíthettek volna a befejező küldetésben.Szóval rengeteg hiányosság van, és még nem is beszéltünk a nemlétező enemy ai-ról, az utóbbi évek legnevetségesebb, legtragikusabb körözési rendszeréről, és hát a mocsok sok bugról, én pl 3 gamebreakingbe is belefutottam pc-n.
Főleg azért fáj ez, mert összességében még így is élveztem a Night City-beli kalandomat, de basszus, mennyi mindent tartogatott volna még ez a világ... gondolom dlc-kben sok mindent pótoltak is volna, biztos belemerülhettünk volna mind a bandák, mind a cégek világába, plusz ott van a vidék is, ahol konkrétan írja is a játék, hogy jön még oda valami tartalom
Ezekkel együtt simán Game of the Year, sőt, Game of the Decade színvonal lehetett volna.
De a sok bug, és főleg a tragikus konzolos portok lehet, hogy ezektől megfosztanak majd minket.
Ezt sajnálom, de a cdpr magának köszönheti, amit kap. Az biztos, hogy a játékosoktól jövő kritikák jogosak, és sok mindent ki kell még idén javítaniuk.
Így sajnos csak 10/6-ot kap tőlem a játék, többet jelenlegi állapotában nem érdemel.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Nem olvastad el, én very hardon toltam.
A gigeket és fő missziókat 80%-ban lopakdova csináltam, egy lila kiberdekkel, igazából csak a pinget meg a vakítást kellett használni, abszolút nem fejlesztettem semmit az intelligenciában meg a coolban sem, talán egyedül a lopakodás közbeni plusz 20% mozgási sebességet.
Szóval láthatod, hogy nem siettem sehova én sem.
Ha ráfejlesztek a netrunner ágra, akkor nagyon durván könnyű lett volna a játék, igazából azt lopakodásnak se nevezhetem, hogy a parkolóból elintézel mindenkit, úgyhogy ezt hagytam is.Az ncpd balhékat viszont nem nagyon láttam értelmét, hogy lopakodjam, amúgy is a mradék 3 ág 20-as lett, szóval azért néha lövöldöztem is (és a gunplay azért élvezetesebb a játékban, mint a lopakodás). A második szívet sose kellett használnom, mire van pénzed megvenni, addigra már amúgy is legyőzhetetlen vagy. De mondom, a játék nagy részét így is lopakodtam, én sokkal jobban szeretem minden játékban, ha van rá lehetőség.
Szóval tényleg nem értem, hogy szerencsétlenkedhettem volna el még 35 órát -
freeknight
őstag
válasz proci985 #18823 üzenetére
Most komolyan, azt a 3 perces Tyger Claws beszélgetés a Clouds végén olyan sokat tett hozzá a bandák világához? Ennél sokkal többet vártam.
Tudok a céges munkatársról is, na az az egy darab 2 perces küldi, amiről beszéltem, nomádként én egy aranyos kislánnyal futottam össze, akinek odaadtam a régi kocsimat amivel Night Citybe érkeztem (és ez nekem az egész játék legszívszorítóbb része volt egyébként . A fősztori végénél is érzelmesebb volt )
Nyilván tudtam erről a nettó 6 perces gameplay-ről, amiket említettél, ezekkel együtt írtam a véleményem, és tartom is.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #18828 üzenetére
Igazából ez még mindig nagyon kevés történet szempontjából, és mégegyszer, én is végigjátszottam a játékot, ezeket nem tőled hallom először, ismertem ezeket a szálakat. Ezeknek figyelembevételével írtam, hogy sokkal többet ki lehetett volna hozni Night City bandáiból.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #18830 üzenetére
Én olyasmikre gondoltam, amit kényelmesen beleszőhettek volna a fő küldiszálba, pl a Maelstrom vagy a Tiger Claws (vagy akárki) belengethetné nekünk, hogy pár melóért cserébe segít nekünk egy embert találni, aki tud valamit mondani az állapotunkra, ezalatt megismerkedhettünk volna pár bandataggal, beleláthattunk volna a szervezetükbe, mint pl a GTA-ban (tudom, mielőtt még triggerelődnél, hogy ez nem GTA, nem játékmechanikailag hasonlítom, de azt el kell ismerni, hogy storylineban az a játék nagyon ott van az összes részében, és lehetett volna példát venni róluk a cdpr-nek is). Vagy ott van Jackie Valentino múltja, ami nagyon felületesen volt csak terítéken, arra is lehetett volna építkezni, és pár küldetést végezni nekik.
Persze ott vannak a fixerek, akiknek van valamennyi kontaktjuk a bandákkal, de ez magában nulla, lényegében minden gig előtt dobnak egy sms-t a háttérsztorival, és ennyi. Ezt én a magam részéről nagyon durván kevéskének érzem, egy ilyen masszív open-world játék lore-ja ezeknél jóval többet érdemelt volna.Persze ez csak ötletelés, de a lényeg, hogy a magam részéről, azt figyelembe véve, mennyire pokolian nagyszerű és szerteágazó lore van a játék mögött, sokkal többet is ki lehetett volna hozni mind a mellékszálakból, de főleg a fősztoriból.
-
freeknight
őstag
Sokkal jobban megéri eladni a fegyvereket, majd megvenni a tárgyösszetevőket pénzért, legalábbis ha nem nagyon fejlesztetted a tárgykészítési skilljeidet. Nekem egy adott legendary item craftolásához egyszer 60k értékű epikus cuccot kellett elbontanom, míg boltban vásárolva a tárgyösszetevőket meglettem volna 10k-ból.
-
freeknight
őstag
válasz juliensorel #19398 üzenetére
A Trauma Teamet nagyon sajnálom, hogy ennyire szőnyeg alá söpörték, lényegében párszor látjuk őket távolról, illetve az utcákon spawnolnak random. Pedig nekem nagy indok volt az előrendelésben maga a Trauma Team léte, mert nagyon félelmetes, ahogy egyértelműen erre halad a világ, hogy pénzzé teszik az eü. ellátást, és csak a leggazdagabbak részesedhetnek belőle. Ennek a társadalmi problémának a bemutatása óriási ziccer lehetett volna, és a 2018-as gameplay revealben is azt ígérték, hogy sokszor lesz majd velük interakció.
Mondjuk végülis van is velük interakció, mert pár utcasarkon ott álldogállnak mint a szobor, és látható, hogy a topikban itt jópár embernek megfelel ez isA BD-ket nem sajnálom, de ja, nem ezt ígérték, konkrétan az egyik legfontosabb gameplay elemként harangozták be, és ahogy felettem írták, sok mindent ki lehetett volna hozni belőlük, és egyáltalán nem lett volna nehéz ilyen pár másodperces előre scriptelt mozikat megcsinálni párat, hozzátett volna a hangulathoz.
A szórakozásról csak annyit, hogy az a studió, aki kitalálta a gwentet, nem volt képes összerakni semmilyen mellékes minijátékot, az hatalmas szégyen szerintem. Még csak arra se vették a fáradságot, hogy valami egyszerű 21-et vagy árkád játékot lenyúljanak és cyberpunk ruhába öltöztessenek. Nyilván a fanboyoknak lehet itt is azzal érvelni, hogy ezek a minijátékok nem érdeklik őket, de ez ismét egy olyan dolog, ami a fejlesztés egészéhez nézve minimális munkával bele lehetett volna rakni a játékba, és feldobta volna az ember hangulatát a nyolcszázadik bandatevékenység felszámolása után, ha be tudott volna ugrani picit lazításképp kaszinózni.
Az is ígéret volt, hogy ez lesz az eddigi legmerészebb játék erotika szempontjából. Jó, ez se létkérdés, mert ennek nem biztos, hogy egy játékban a helye, de basszus, azért az a tény, hogy férfi karakterrel EGYETLEN normális hetero kapcsolatra van lehetőségem a játék során, az egész egyszerűen botrányos. Alapvetően nincs bajom az LMBTQ mozgalommal a játékokban, a Last of Us 2 nálam simán év játéka, de teljesen más egy tps-ben átvezetőkben nézni ezeket a kapcsolatokat, mint fps-ben smárolni meg bájologni egy hapsival, akár női karakterrel játszva is... Ezt már az én gyomrom se nagyon veszi be. Egyébként a homokos lehetőségeket beleszámítva sincs sok románc opció a játékban, nagyjából a Mass Effect első részének színvonalát sikerült megütni, ami lévén egy 14 éves játékról beszélünk, nem túl hízelgő a CDPR-re nézve.
És még nem beszéltünk a legnagyobb kihagyott ziccerről, az autótuningolás lehetőségéről, ami ilyen jól, legapróbb részletekig kidolgozott autóparkkal különösen fájdalmas veszteség...
De igazából megint ott tartunk, hogy ez egy félkész játék rengeteg nem megvalósított ígérettel.
-
freeknight
őstag
Ugyanarról beszélünk
Csak ne írd le azt univerzális igazságként, hogy jobban megéri minden esetben elbontani a fegyvereket, mert ez nagyon nem így van. A topikban premier napja óta ezt hajtogatják, aztán csak azt felejtették el közölni, hogy ez a tanács csak akkor érvényes, ha mellé skillezed a tárgyfejlesztést is. Pedig mennyivel jobban jöttem volna ki a játék végén, ha eladok mindent. -
freeknight
őstag
válasz proci985 #19407 üzenetére
A Trauma Team kapcsán én sem ilyen gagyi előre scriptelt marhaságokra gondoltam elsősorban, hanem a mögöttük lévő lore-ba jobban belevihetett volna a történet, akár egy mellékszállban nekik dolgozni, vagy ellenük nyomozni stb. Egyébként nekem megérzésem, hogy alapvetően egy teljesen külön sztori dlc-t szerettek volna szánni rájuk (nem ismerem az alap Cyberpunk világot, de azt hiszem egy külön képregényt? regényt? is adtak ki, ahol egy Traumás csajszi a főszereplő). Hogy most ezekből a dlc-kből mennyi fog megvalósulni a játék vegyes fogadtatása miatt, az már nagy kérdés. Szerintem a multis szálat biztosan elengedhetjük, de én sok sztori dlc-re se számítok már.
Esetleg jöhet még az autótuning, ahogy te írtad, meg valami jobban kidolgozott inventory lehet még tervben, a 2021-es évben ahogy láttam 2 ingyenes tartalmi frissítés van mindössze betervezve. DLC-kről már nem nagyon esik szó . Azt meg nem hinném, hogy 2 éves korában is foltozzák majd a játékot, de ha igen, engem ennyi idő elteltével pl már nem is fog érdekelni, ahogy a legtöbb embert sem, ennyi tartalom sajnos nincs a világban, hogy addig köztudatban maradjon.A többire gondoltam, hogy azt fogod írni, hogy téged azok nem érdekelnek . Én meg azt mondom, hogy ilyen apróságokkal is lehetett volna mélyíteni a világot, segíteni a beleélést, még ha csak ilyen pár perces marhaságokról van is szó. De pl a Gwent se volt pár perces marhaság, annyira nem, hogy standalone sikeres játékká is tudott válni.
Szóval lehet örülni annak a kevésnek, amit kaptunk, csak el kell fogadni, hogy van, aki ennek azért nem tud tiszta szívből tapsikolni. Engem főleg 2 dolog zavar: az egyik, hogy még így is egy szórakoztató játék, aminek annyi lehetőség lett volna a világában. A másik, hogy nem sikerült elrejteni a tényt, hogy itt bizony rohadt sok dolog ki lett vágva, az egész sztoriról, és jópár melléküldiről is üvölt, hogy iszonyatosan meg kellett csonkolniuk. Ez főleg a corpos életűt elején látszik, olyan nevetséges az egész, bedobnak egy mellékküldi kezdeményt, amivel akartak valamit kezdeni, de semmi értelme, a Corpo fő sztoriját meg durván bagatell és olcsó módon zárják le, ráadásul nagyon hirtelen. Látható, hogy ők amúgy minden életútnak egy kb 4-6 órás szálat terveztek külön, és lóhalálában kellett ezeket a kivágott dolgokat eltüntetni, de olyan mennyiségű gameplayről beszélünk, aminek a hiányát már nem sikerült ilyen rövid idő alatt palástolni. Szerintem az utolsó csúszás konkrétan csak a vágásról szólt, csak azzal dolgozhattak, ott pl bugirtás, optimalizáció már egyáltalán nem volt, látva a konzolos októberi "aranylemez" leakeket, pontosan ugyanabban a minőségben rajtolt a játék 2 hónappal később, érdemi teljesítménybeli fejlődést nem látni.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Na igen, ezt már leírtam korábban én is, mennyire nagyon hiányzik, hogy megismerjük a többi vállalatot is, neadjisten a copro életérzést, a gazdagok világát.
A probléma igazából ott kezdődik, hogy még az Arasakával is csak nagyon érintőlegesen van bármiféle történetszál, hiába ők a játékban a főellenség . Tudom fogjam be a szám, mert ezen kívül is van elég tartalom meg lore a játékban... csakhogy a Cyberpunk világa gyakorlatilag a megavállalatok köré épül, így őket szinte teljesen kihagyni a történetből elég nagy öngól.Ezen az ábrán különösen az tetszik, hogy kb év végére teszik majd a nextgen konzol portok megjelenését. Tehát 1 évvel a játék, és a konzolok startja után. Ez nagyjából teljesen megcáfolja azt az elméletet, hogy ez egy nextgen játék, és tökéletesen érthető, hogy ilyen botrányosan fut prevgenen...
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Jinxb1rd #19418 üzenetére
Reagáltak már ők, a szánom-bánom videójában David Guetta nem volt azért olyan nagyfiú, hogy beszólogasson
Vagy összekapják magukat, és adnak valamilyen érdemi tartalmat, tengernyi performance javítással vagy ha csak trollkodásra futja, akkor lehet, hogy a következő játékuk már nem fog olyan nagyot szerepelni a kasszánál
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #19420 üzenetére
A 180 órányi gameplay azért nagyon nagyvonalú barokkos túlzás. Én már leírtam, hogy nekem very hardon, minden mellékküldit, minden giget, és az ncpd küldik 70%-át megcsinálva, minden egyes utolsó szilánkot elolvasva, gyorsutazást egyszer sem használva 85 óra volt a játék mentés szerint, ez mindent kimaxolva is legfeljebb 100 órányi tartalom, éppenhogy, barátok között.
És ebből a 85 órából 25 legalább az ismétlődő ncpd baromság, meg a párszavas sms-ben leírt történetű gig volt.
Így máris ott vagyunk, hogy az a 85 óra máris csak 60 óra, ami tényleges, eredeti, rendesen kidolgozott történettel megtámogatott tartalom a játékban, de ha az ide-oda kocsikázást, meg build/felszerelés építést is beleszámolom akkor még ennél is kevesebb (és én is jópárszor barangoltam cél nélkül a városban gyönyörködve, na nem ám órákat eltöltve egy helyszínen, mint egyesek, nekem ez nem túl nagy játékélmény). És ez a 60 óra azért nem olyan óriási szám szerintem.
Ezek a 800 féle ugyanolyan bázisfoglalás, meg bandatisztogatás tökéletesen elmegy egy Far Cry-ban, de a CDPR srácoktól nem ezt vártam, egy ütős rpg-ben ezt nem igazán tekintem tartalomnak. Ha maga a főszál 60 óra lett volna, emellé a mellékküldik még 30-40, akkor azt mondom, ez igen, ebben a játékban aztán van tartalom. És emellé kevesebb kék-sárga ikonnal kellett volna teleszórni a térképet, dehát nyilván ezeket a copy-paste küldiket könnyebb volt megcsinálni. -
freeknight
őstag
válasz sixpak #19425 üzenetére
Én meg leírtam, hogy nincs ennyi játékidő benne. Ez nyilván szubjektív, egyéni játéksítlus, meg ügyesség kérdése is, de mégegyszer, én sem nem rohantam a játékkal, szép komótosan haladtam, rengeteget lopakodtam is, hiába darálós buildem volt, sokszor a lopakodás volt történet szempontjából a jó, sztorihű megoldás.
Tényleg nem tudom, mit lehet 180 órát elszenvedni a játékkal, maximum úgy tudom elképzelni, ha nagyon tapasztalatlan vagy, esetleg rpg-ben kezdő és nagyon buta builded van, és rengetegszer halsz meg, de ettől még nem lesz több tartalom a játékban. -
freeknight
őstag
válasz ratcache #19426 üzenetére
90 óra és lvl 16?
Azért ez már a másik véglet. Én nem értem azokat sem, akik végigrohannak rajta 25-30 órákkal, de azért ez sem normális dolog. Mondjuk ilyen tempóban nekem akkor kb 800 óra lett volna a játék . Ettől függetlenül több tartalom nem lett volna benne ekkor sem, épeszű ember nem jelentheti ki szerintem, hogy akkor ez egy 800 órás játék, mert valakinek volt ennyi akaratereje/fölösleges ideje a játékra. Van, aki képes ennyit elszüttyögni vele, de ez a játékosok 1%-a, vagy azalatti lehet.szerk: ez a playtime főleg azért fura, mert a játék kb a fingásra is ad xp-t, szóval valódi játékmenet 90 órában akkor nem igazán történhetett.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz brumi1024 #19429 üzenetére
Na akkor ez megnyugtatott, hogy tényleg nem rusholtam (nem is éreztem úgy egyébként).
Sőt, még kifejezetten komótos is voltam objektíven nézve is, mert én nem a completionistre mentem, a stílusom inkább a main+extra volt, említettem, hogy maradt azért kék ikon a térképen. Annak az átlagához nézve kifejezetten sok is a 85 óra. -
freeknight
őstag
válasz Urby66 #19449 üzenetére
Nem állítottam hogy szar játék lenne, egy szóval sem. A világa telitalálat, az nagyon berántott, kiválóak a zenék, mind a rádióban, mind a soundtrack, a fegyverek, a gunplay nagyon jó, az autók egész egyszerűen fantasztikusak kívül-belül, ilyen szintű kidolgozás még a direkt autós címekben is ritka, Jackie, Rogue, Panam, meg maga V is nagyon szerethető karakterek. A mellékszálak is nagyon jók, mégha párszor érezni is a sztori csonkolását, pl a Peralezes, vagy a Lizzie Wizzie-s küldikben.
Ezzel szemben ott van a nem is buta, hanem egyenesen gyalázatos ai, a kiegyensúlyozatlan nehézségi rendszer, ami miatt nagyon hamar sétagaloppá változik a játék még very hardon is, a fizikával köszönő viszonyban sem álló járművek, a folytonos bugok, teljesítménybeli problémák, konzolokon játszhatatlan állapot bűnronda grafika mellett, az elnagyolt, túl rövid fő sztorivonal, a gyenge rpg mechanika (lényegében semmiféle fejlesztéssel, pusztán nagyobb szintre növekedve le tudsz bárkit darálni, ahogy a lopakodáshoz se kell effektíve semmit fejleszteni), a nem igazán élvezetes stealth rendszer, a rengeteg kihagyott ziccer, amiket fentebb írtam már én is, meg mások is.
Erre a játékra tökéletesen illik a "Mixed" kifejezés, ha le kell írnom egy szóban a véleményemet. Én nem fogok isteníteni egy ilyen egyértelműen erős közepes alkotást, de szerintem nem is gyalázkodom, mert egy pillanatig sem tagadom, hogy mindent összevetve élveztem a Night Cityben tett kalandomat, és látható, hogy sokszor brillírozik a játék. A probléma, hogy minden egyes jó élményre jut kettő rossz is.
Leginkább azt sajnálom, hogy ebből az évtized egyik legjobb játéka is lehetett volna, ezzel szemben azt, amit jelenleg mutat a Cyberpunk, 1 év múlva már el is fogom felejteni, és valószínűleg soha többé nem fogom elővenni. Ezen a javítások és a paid contentek még változtathatnak, de ezekről eddig csak nagyon ködös ígérgetések vannak, és most már nem tudom olyan komolyan venni a CDPR-t amúgy sem, mint megjelenés előtt.
-
freeknight
őstag
válasz zsoltee10 #19470 üzenetére
Én is szenvedtem az utolsó bunyós küldivel, és nekem fel volt tolva a body is, ahogy képességeket is osztottam, de még a legendary gorilla karral is sok saller kell neki, persze ő téged 2 ütésből kivégez . Tápolj be harc előtt életerő növelőt, állóképesség javítot, kaját piát, így akár kibírsz 3 ütést is . Nagyon fontos még a kereznikov kiberver, amivel kitéréskor lelassul az idő, így könnyebben el tudod kerülni a hosszabb kombóit.
Igazából én így is csak egy bugot kihasználva tudtam leverni . Valahogy felkerült az én kezdő sarkomra, a székem mögé a korlátra, és onnan valamiért nem tudott többé lejönni és nem is ütött meg, csak integetett. A játék első bugja, ami nem megnehezítette, hanem könnyebbé tette a továbbjutást.
Egyébként teljesen jó ha leseggelsz azon a meccsen, abszolút semmi tétje nincs az egésznek, a stáblistában se befolyásol semmit, sőt, így még több lóvé is üti a markodat. -
freeknight
őstag
válasz juliensorel #19807 üzenetére
Nekem első végigjátszásomkor soha, senki nem halt meg, mindenki csak fetrengett a földön. Az én V-m nem ölt meg senkit, hiába eresztettem több tárat is a fejükbe, már amikor a földön voltak, semmi. Érdekes, pacifista bug. Nem bántam, így legalább nem kellett fárasztanom magam feleslegesen a kiberpszichó küldikkel. Ez sokáig fel sem tűnt amúgy, csak amikor a több tízezres sebzésű sniperemmel egyetlen fejlövéssel kivégeztem egy őrültet, majd Regina gratulált milyen jó fej vagyok, hogy életben hagytam...
Kíváncsiságból indítottam később egy corpo nőt, na ott már működött rendesen a játék, és 85 óra után így még újdonságot is tartogatott a játék, megtudtam, hogy lehet csonkolni is.Röhej milyen szinten bugos ez a trágyahalom. Az a kabaré is, amit leműveltek az 1.1-el, tökéletesen megmutatta, hogy ez a játék nem 1 éves elmaradásban volt, hanem konkrétan sosem készült volna el, ha csak a CDPR bohóc fejlesztőin múlik. Kifejezetten tetszik, ahogy a ram problémákat kezelték: nem futhatsz ki a ramból, ha a játék nem tölti be a textúrákat. Okos megoldás. Vagy ott van a Takemura-féle tragédia. Annál a küldetésszálnál a játék megjelenése óta az megy, hogy javítanak egy "Takemura nem hív" bugot, erre előjön 2 másik ugyanilyen hiba. Ha egy ilyen egyszerű problémát (vagy egyszerűen csak a nyelvi beállítások megjegyzését) képtelenek javítani 2 hónap alatt, hogyan is várhatjuk el, hogy megoldják prevgen konzolokon való futtatást, vagy a pc-n is jelentkező, roppant irritáló folyamatos hangpattogást.
-
freeknight
őstag
válasz Carlos Padre #20014 üzenetére
Nextgen konzolok lol...
Amiért ez a játék fut ps5-ön és series x-en az a backward compatibility, ehhez sok köze nincs a cdpr-nek. A nextgen kiadások közel egy év múlva várhatóak.
Soha nem volt ez nextgen játék. -
freeknight
őstag
Én olyasmira gondolok, hogy a játékhoz írt számai a CDPR tulajdona, ők van hogy elég nagy késéssel teszik fel a számokat (Nina Kraviz játékhoz készített EP-je is kb egy hónappal megjelenés után került fel spotify-ra).
Vagy mivel több ember készítette a számokat, lehetséges, hogy valaki közülük nem járult hozzá a közzétételhez.
Ezt soha nem tudjuk meg, egyszer vagy felkerülnek, vagy nem, bízzunk benne hogy igen[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz beyruth82 #20161 üzenetére
Gondoltam a lehető legtöbb női karakterrel romantikázok férfi karakterrel
Akkor már egész jól állsz, mivel összesen egy darab hetero kapcsolatra van lehetőség az egész játék során férfi karakterrel, a 2 db prostin kívül persze. Na jó, ott van még Meredith, de az a kis booty call inkább csak röhejes.
Homokozni viszont tudsz elég sokat, ha van hozzá gyomrod -
freeknight
őstag
válasz beyruth82 #20178 üzenetére
A legviccesebb, hogy amikor én beszéltem vele, néhány random sort telefonhangon mondott, mintha ott beszélnénk
De bárcsak ez lenne a legnagyobb bug a játékbanjonnyjoker01: most hogy mondod tényleg, csak Kerry van Illetve Judy female-nek. Tényleg nem sok. Mass Effect első részében is nagyjából volt annyi románc opció, mint itt.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Van már valami hír tartalmi frissítésről? Egy ideje már nem követem a játékkal kapcsolatos híreket.
-
freeknight
őstag
válasz tibaimp #22919 üzenetére
Néhány dolgot nekem se engedett felvenni, ez ilyen. Még ha csak ennyi lenne a legnagyobb hiba a játékban
A szemét az szemét, el kell bontani, vagy van pár értékesebb, pl órák, láncok, azokat eladni. Később lesz olyan képesség, ami automatikusan elbontja ezeket, amint felveszed. -
freeknight
őstag
válasz tibaimp #22952 üzenetére
Az automata szétszedés valóban nem olyan jó, csak akkor, ha ráfejlesztesz a tárgykészítési képességfára is. Ha nem, akkor jobb döntés a cuccok nagyját eladni (nemcsak a szemetet, hanem a ruhákat és fegyvereket is), és ha esetleg craftolni akarsz, megvásárolni hozzá boltból az alapanyagokat.
-
freeknight
őstag
válasz jonnyjoker01 #23127 üzenetére
Szerintem a nextgen update fog hozni pár új tartalmat is, kell hogy legyen valami, egy szimpla grafikai fejlesztés édeskevés lenne. Pláne, hogy a pc-sek ezesetben nem is kapnának semmit, vagy csak minimális mértékben.
Én is az autótuning megjelenésére számítok a nextgen patchel együtt, a játékmotor egyértelműen képes rá már most is, hiszen tele vannak az utcák egyedi járgányokkal, és te is megvehetsz sok járművet többfajta "kiszerelésben".[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Én valami kínai gyártmányú smart smg-t raktam össze a játék vége felé, na az egy igazi street sweeper volt, gyakorlatilag másodpercek alatt kipucolt bármilyen bázist bármennyi és bármilyen erős ellenféllel very hardon. Oké, az egész játék így elég unalmas lett volna, de az utolsó 4-5 órára pont megfelelt. Smart fegyverekben az is jó, hogy nagyon kielégítő nézni, ahogy a lövedékek elkanyarodnak az enemy felé és utolérik fedezék mögött is
-
freeknight
őstag
Sose hallottam még róluk. Én régebben többször is vásároltam ilyen secondhand kulcsárus oldalakról, pl G2A-ről és GreenMan Gamingről, mindig rendben megkaptam a kulcsokat, és mai napig a birtokomban is vannak.
De azt észben kell tartani, hogy valamiért csak olcsóbb, tehát egy hazárdjátékot játszol, lehet, hogy semmit nem kapsz a pénzedért, vagy 2-3 hét múlva veszik el tőled a játékot, de az is lehet, hogy minden rendben lesz. A te döntésed.
-
freeknight
őstag
válasz nincsnév007 #24628 üzenetére
Én is Geforce Now-n játszottam ki premierkor, volt hibája bőven, kb csak hajnalban tudtam rendesen játszani, recsegés nálam is volt. Valóban kiadta ilyenkor a sárga internet figyelmeztetőt. Ez csakis harc vagy vezetés közben jött elő.
Ezt akkoriban a koaxos netem számlájára írtam (bár a jitter és a ping rendben volt teljesen), de most 1000/1000-es optikán is csinálja, szóval egyáltalán nem vagyok róla meggyőzödve, hogy nem a Geforce Now hibája.
Gyerekcipőben van még ez Geforce Now. A gépparkot se fejlesztették évek óta, most behozták a 3080-as rigeket, de azért már elég meredek összeget elkérnek havonta. Ráadásul 6 hónapot kell előre kifizetni, és mivan, ha a szép grafika mellett ott is ropog a hang a CP-ben?
A Geforce Now mellett nem sokat emlegetik, de a Stadiát sokkal jobban tudom ajánlani, 2 órád van kipróbálni a játékot, ha nem tetszik a teljesítménye visszakérheted a pénzed, illetve van egy hónap trial magára a Stadia előfizetésre, így full ingyen ki tudod próbálni. Ami negatívum, hogy a grafika elég gyenge és a Google boltjában kell megvenned, szóval ha később lesz egy géped telepíteni nem tudod majd a játékot, csak Stadián tudsz vele játszani.
A shadow is jó opció lehet, de Hollandiában van a legközelebbi szerver és gondolom még VPN-en is át kell utaztatni a streamet mert nálunk hivatalosan nem elérhető a szolgáltatás, így ki tudja mennyi lehet a ping mire a gépedhez ér. És messze ez a legdrágább, havi 10k egy hónapra nagyon meredek egy streaming szolgáltatásért.
Szóval nálam így néz ki a sorrend Shadow PC<Geforce Now<Stadia. De tökéletes szolgáltatás sajnos nincs.
De egyébként korrektül játszható Geforce Now-on, jobb, mintha építened kéne egy gépet 500-600k körül, ami úgy-ahogy emberi sebességben tudja futtatni, ezért cserében egy kis recsegés nem nagy árVagy ugye ott van még a konzol mint PC-nél olcsóbb lehetőség 180-250 között. Nálam is itt van már a tv alatt a PS5, már csak a nextgen patchet várom.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Ez azért barokkos túlzás
Mindössze két mellékküldi hat ki a befejezésre, A többi mellékküldi hatása annyiban merül ki a végkifejletre, hogy a stáblista alatt kapsz pár 1-2 mondatos telefonhívást.az egyik a panames küldi, ami feloldja az Aldecaldo endinget, a másik pedig a Chippin' In, ami feloldja a secret endinget.
Na persze tényleg megéri csinálni a mellékes melókat is, mert a főszál botrányosan rövid. -
freeknight
őstag
Most vagyok második végigjátszásomban, most az intelligencia-reflex vonalon raktam össze egy harci hekker buildet, elég jó.
Van a játékban olyan kiberdekk vagy képesség, amivel falon keresztül is lehet hekkelni?
Illetve így, hogy a tech vonalra egy pontot se raktam és nem lesz túl sok páncélom, lehetséges-e egy működőképes sáskapengés buildet összerakni vagy maradjak inkább a pisztolyoknál?
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással
- PANASONIC HF410BE fehér bluetooth/vezetékes fejhallgató (RP-HF410BE-W) - keveset használt
- ASUS Z690 APEX, i5 14600KF, 32 GB DDR5 6000 MHz CL32, Seasonic 850W platinum, egyedi AIO
- Sony SCPH-70100 adapter , Playstation adapter
- LG 65UN74003LB - 65" (165 cm) 4K Smart TV - 2.5 év garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY G3