- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- EAFC 24
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
looser
addikt
Ez baromi jó, csak valami fém (mondjuk mint a Matchbox, csak nagyobb) modell tetszene inkább :-) Ebay-en elő szokott fordulni, csak horror áron. Nem gond, majd szembejön :-)
CP-ben is a kis Galena G240 a kedvencem (főképp, hogy felturbózták az 1.5 óta) de az jó lenne, ha a megvehetőt is lehetne festeni, mert egyébként elég szép darabok futnak a városban.Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
Topikgazda
Mivel a RED Engine-hoz volt kötve az összes fejlesztői eszköz, azokat közvetlenül aligha tudják használni.
Az UE-nek van saját szerkesztőfelülete, eszközei, feltehetően azt fogják a saját céljaikra átdolgozni. Anno pont azért tartottam valószínűtlennek a váltást, mert hát évek óta fejlesztik a saját fejlesztői környezetüket, amit direkt a saját szájízük szerint csináltak meg, a saját fejlesztési eljárásaikhoz volt igazítva. Ez nem úgy működik, hogy OK, eddig a REDkit a RED Engine-hez volt kötve, most fogják, és pár kódsort kicserélnek, oszt innentől az Unreal Engine alatt tök jól fog működni.Esélyesen az UE5 mellett pont az szólhatott, hogy nekiállhatnak az alapfejlesztéseknek a kéznél lévő, EPIC-től érkező fejlesztői eszközökkel, amiket aztán majd csiszolhatnak tovább a saját elképzeléseik szerint.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
PuMbA
titán
1. AMD-n gyengébb az RT teljesítmény, mint NVIDIA-n. RT-hez ugye inkább NVIDIA VGA-k ajánlottak.
2. NVIDIA-n még ezek ellenére is DLSS szükséges, szóval AMD-n neked marad a gyengébb minőségű FSR 1.0. FSR 2.0 valószínűleg lesz majd később.
3. Ajánlott RT beállítások: Reflections: On, Shadows: Off, Lightning: MediumAz ajánlott beállításokat RT-től eltekintve pedig itt találod 462-edjére belinkelve, mert amúgy a DigitalFoundry-t minden játékosnak kötelezően ismernie kéne, hogy az ilyen kérdések fel se merüljenek :
Cyberpunk 2077 PC Best Settings: Improve Performance By Up To 35% - With Minimal Impact To Visuals![ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ez fps-ben mit jelent? Milyen beállítások mellett? RT nélkül mit tud?
Az 5600XT-m cseréjén gondolkodok 2560*1440-es felbontásra. Abba nincs RT, a 1440p-t meg kb. mediumban még bírja. 40-50 fps körül.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Köszi, viszonylag képben vagyok vele. Csak elgondolkodtam rajta, mert néha beesik az apróra egy olcsóbb, bányászatból kihullott 6700XT, de amúgy inkább a 6600 / 6650XT lenne a kiszemelt, annak barátságosabb az ára.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
-
Topikgazda
Kezdjük ott, hogy mi számít nálad gyatrának?
Korábban már voltak hitviták, hogy a 60 FPS ma már nem elég, míg mások szerint az is teljesen jó játékélményt ad...AMD kártyákon ha RT-t kapcsolsz, akkor az FSR 1.0 vagy a már linkelt FSR 2.0 ajánlott, vagy kapcsold ki az RT-t...
Egy RXT 2070 Super kártyán kb. i7-4770 szintű Xeon procival, 32GB ram mellett (amiből amúgy nagyjából 8-9-et használ a játék csak sajnos...) 1920x1080 felbontásban RT high + DLSS Quality mellett teljesen (számomra) játszható 50-60 FPS körüli értékek vannak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
PuMbA
titán
Ja, hát a dolog itt is úgy néz ki, mint a játékok többségénél, hogy a maximum és a magas grafika között 30-40% teljesítmény különbség van. Ezért jók ezek a guide-ok, akik nem akarnak sokat VGA-ra költeni, mert megkeresik azokat a grafikai opciókat, amik eszik a teljesítményt, de alig vagy nem adnak látható különbséget Maximum grafikát főként azért tesznek játékokba, hogy hátha valaki annyira maximalista, hogy vesz emiatt például egy RTX 3090 Ti-t.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ja, éééértem Amit még nem írtam le, hogy az RT legnagyobb ellensége a felbontás. Egy RTX3080-nal DLSS / FSR nélkül is csak 1920x1080-ban bírja el a teljes RT-t 60fps körüli sebességgel.
Nekem RTX3050-nel a DLSS miatt ugye valójában 1280x720-ban megy a játék és így van 40-60 fps-em RT-vel FullHD monitoron.
[ Szerkesztve ]
-
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem tök logikus.
Arasaka le akarta tesztelni a prototípusukat, csak nem volt rá ember, aki elbírja a használatát. Már a sorozat eleje óta el van szórva információ morzsaként, hogy Daviddel vannak céljaik - pont ez, hogy letesztelhesse a prototípust, mivel neki nagyobb volt az ellenállása cyberpsychosis ellen. Arasakával elzárta a kapcsolatot David teljesen így a kooperáció kilőve, viszont ezt ők nem hagyták annyiban, így megteremtettek egy szituációt aminek a végkimenetele hogy David használja a prototípust. Azzal nem számoltak hogy ennyire bírni fogja David és nem csak a Militech-et fogja szétcsapni ott a sivatagban, majd ott belehal, hanem elindul a városba. Szóval idáig fajult a dolog: a prototípus túl jól működik és túl sok feltűnést kelt azzal hogy a városba visszajött David. El kell valahogy takarítani úgy hogy ne keltsen még több feltűnést és gyanút a dolog. Smasher tökéletes választás nem csak arra, hogy hatékonyan és gyorsan eltakarítsa Davidet, hanem ő be is fogja a száját. A többit (takarítást) pedig a simlis Arasaka vezető (nem emlékszem hogy említették volna-e a nevét) elintézheti az éj leple alatt, ahelyett hogy a cégben a fölötte állóknak tudnia kellene róla, így megvédve a saját bőrét a felelősségvállalás alól. Másik opció veszélyhelyzet hirdetése lenne amiben elővennék mint felelős értelemszerűen, mert erre az egészre nem kapott engedélyt. Legalábbis én így látom. Nem tudom mi Arasaka cégpolitikája, de a játékban és a sorozatban is látszik, hogy azért vannak szabályok annak ellenére hogy végeznek simlis dolgokat.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Ja értem, azt hittem az egyszerű alatt a logikai ok-okozatokat értetted. Én speciel örültem hogy kapott egy kis rivaldafényt, mert a játékban nem nagyon jön át, hogy ő mennyire is egy erős, veszélyes karakter. Johnny flashbackben is csak úgy megjelenik, a játék végén levő bossfight meg eléggé vicc kategória (amit nagyon sajnálok, nem értem hogy sikerült ezt így összehozni a zseniális Dettlaff bossfight után Blood & Wine-ban)... Üdv. Johnny
-
Gave
addikt
Nekem pont jó a nehézsége, amúgy sem ez a fő vonzereje a játéknak, ennek meg különösen nem. Pont tetszik benne, hogy nem kell meta játék ahhoz, hogy haladjak vele. Ha 3 hétre lerakom, nem kell ismernem a buildem minden apró elemét, nem kell farmoni vagy a legjobb szorzókat vadászni.
Mondjuk én nem vagyok a "beat the game" féle játékos, nekem tetszik, hogy van alternatíva. Amúgy volt 1-2 olyan hely ahol még az alapvetően óvatos játékommal is <1mp alatt lelőttek, aztán mehetett a restart fest.
A "buildem", már ha lenne olyan, is teljesen RP alapú, csak azt használom ami tematikusan illik a karakterhez, implantokból is a dupla ugrós láb cucc a legkeményebb amim van.
Nyilván egy reboot optics + nyaktörés IK, tehát innentől kezdve nem tudom, hogy mitől legyen nehéz ? Ne törjön a nyaka, forduljon meg 0.2mp alatt és 100% pontosan lőjön nyaki ütőéren armor penes tech shotgunnal?- vagy nemtom - nekem ezek nem problémák hála az égnek a játékokban .
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
montana92
csendes tag
Szerintem nem arra gondolt, hogy újra meg kelljen venni, hanem egy vásárlásnál 2 sor jelenjen meg a steam-es könyvtáradban, és elindíthasd az alapjátékot is, a régi hardverigény mellett (és nyilván a 2.0. újdonságai nélkül).
Egy full single player, offline játéknál szerintem is erős, hogy kijön egy nem opcionális patch, ami a régebbi hardverrel rendelkezőknél jelentősen ront a játék teljesítményén és ezzel élvezhetőségén.
-
tibaimp
nagyúr
Ehhez hasonló korábban is volt, nekem a tükröződés maradt ott egy levágott fejű embernél. Ez még az 1.5 körüli verziónál volt. A screenshot is megvan, megkeresem.
szerk:
Meg is lett
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- PayPal
- MIUI / HyperOS topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Tőzsde és gazdaság
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen