Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz jonnyjoker01 #22397 üzenetére

    + #22398 Cifu

    Részben igazatok van (tehát lehet találni 1-1 tárgyat, karaktert, illetve vannak idevezető küldetések), részben viszont tök másról beszélünk.
    Amiről én beszélek az az, hogy tök feleslegesen bejárhatóak olyan részei a mapnak, amelyeken nem találsz semmiféle érdemi tennnivalót ha csak úgy odatévedsz.
    Ezek jellemzően expanzív, hatalmas területek, vagy éppen megmászható épületek, illetve azok bizonyos részei, amelyek tökjól néznek ki messziről, de ha közel mész/megmászod/bejárod, akkor azon túl hogy belátsz a "színfalak mögé" (amit sosem szabadna hagynia egy játéknak), nem találsz ott semmi érdemleges tenni vagy felfedeznivalót, lootot, nem jutalmaz a játék az idődért...szóval inkább csak akkor lehessen ezekre a helyekre eljutni, ha tényleg valami tartalom vezet ide. Oké, a szeméttelepen van Dex hullája, meg a kocsid, ha nomád karakterrel játszol.
    Fel lehetne sorolni egy rakás egyéb helyszínt, ahol viszont még ennyi sincs.
    Az hogy mennyire menő szarozni a CP-t engem abszolút nem érdekel, bőven elég időm van benne ahhoz, hogy saját véleményt tudjak formálni róla...
    A Rockstar-t meg sosem istenítettem, de az apex open world játék az még mindig toronymagasan az RDR2, ezt nem veheti el tőlük senki.
    Az a gyémánt standard, természetes dolog, hogy ahhoz hasonlítgatja az ember az összes többi játékot, ha open world designról van szó...
    És akkor ugye most jön majd az, hogy de ez erpégé, meg sokkal több és bonyolultabb az asset (a városban valóban) a Cyberpunkban...aminek - azon túl, hogy az open world design-hoz semmi köze - csak egy része igaz, és nem magyarázhatják meg, hogy miért is diszfunkcionális ez a játék, mint open world.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák