-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ovisbig
tag
Jelentem el lehet érni a max szintet a főküldetések előtt!
Ehhez ki kellett pucolnom teljes NC-t ás a badlandst és egy kicsit még öldökölni Pacificaban, de végül összejött:A kiberpszichókból egy kimaradt, a "pusztulat" gondolom mert köze van Saulhoz és őt ennél a pontnál V még nem ismeri.
Az összes boxmeccs sem lett meg mert az Ozob ellenit nem tette be, nem tudom miért, hogy mi köze lehet a főszálhoz... talán mert a Razor elleni döntő a Gymben van amit itt még V nem állattalanított, de akkor meg elég lett volna a Razor ellenit halasztani, szóval passz. -
Ovisbig
tag
válasz RetepNyaraB #21153 üzenetére
Az megvolt, még az elején, lehet olyan régen volt már, hogy elfelejtett.
-
erahurka
félisten
Felhúzott a játék eléggé....
MIÉRT? Persze így nem tudtam úgy csinálni ahogy akartam..... Hulladék.Mikor a Delamain központ megőrül és a végén választhatok két kimenetel közül. De az egyik ahhoz van kötve, hogy 10-es intelligenciám legyen. -
-
jonnyjoker01
veterán
válasz erahurka #21155 üzenetére
Mert ez egy szerepjátéknak készült (ha végül még nem is az lett belőle teljes mértékben) és egy karakter akinek semmi köze az "informatikához" nem kéne hogy tudja hogy kell megtenni azt az opciót #21159-re pedig nagyjából sehonnan azon kívül, hogy odafigyelsz mi történik és magad próbálgatod mit tudsz kihozni az adott szituból. Ez a lényege a szerepjátékoknak.
Ezt a stílust mellőzzük szerintem.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
S e t h
nagyúr
Egy kis humor.
[link]This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
erahurka
félisten
válasz jonnyjoker01 #21160 üzenetére
Jó de egy játékban vannak szabályok. Szóval nem ártana ha korábban lefektetné, hogy bárhol bármikor megoldás lehet felrobbantani valamit... Meg ha választási lehetőségek vannak ne az legyen már a megoldás hogy olyat csinálok ami nincs köztük.
-
Vesa
Topikgazda
válasz erahurka #21162 üzenetére
Pedig tényleg ez a lényege egy szerepjátéknak. Ha rágyúrsz egy bizonyos képességre, akkor az a választási opció elérhető lesz, ha nem, akkor meg nem, és ez teljesen természetes. Az rajtad áll, hogy mely képességekre fejleszted a karaktert. Más küldetéseknél pedig másféle képességnél jöhet majd elő ez a "probléma", de éppen ez a lényeg az egészben. Ha minden képességfüggő dialógus elérhető lenne, akkor értelmét veszítené az egész rendszer, mert nem lenne értelme az eltérő képességű karakterekkel való játéknak. Csak egy lineáris sztorit kapnál néhány választási lehetőséggel. Itt viszont a döntéseid következménye éppen az, hogy a karakter képességeitől függően néhol előnyben leszel, néhol pedig ki fognak maradni történések, vagy választási lehetőségek. Ezeket majd egy másféle irányban fejlesztett karakterrel tudod megcsinálni. Minden jobb RPG így működik.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
nagyúr
válasz erahurka #21162 üzenetére
Én pont az ilyen kvázi "szabad" döntések miatt kedvelem az RPG-ket (már amennyiben RPG-nek tartjuk a CP-t), amikor nem egy dobozt kapsz az elején, megoldásokkal és mindig azokat kell alkalmaznod, minden helyzetben, amit írsz, az - számomra - kinyírná a szabad döntés látszatát is. ME játékokban is a karakter fejlesztése szabta meg, hogy mit hogyan tudsz megoldani, katonaként a tech cuccokkal nem boldogultál, kellett egy tech a csapatba pl.
Emellett én nagyon szeretek mindig mindent kipróbálni, megoldani máshogy, például megpróbálni leszúrni egy kulcs NPC-t, a nem tervezett pillanatban, aki felmérgesíti a karakterem, vagy bármi olyat csinálni, ami nem előre eltervezettnek tűnik (persze, ha van rá válasza a játéknak, akkor annyira nem volt egyéni a döntés nyilván), és mindig örülök, amikor sikerül ilyen helyzeteket előcsalni a játékból, mint az épp szóban forgó szituáció is, ilyenkor tudom igazán élőnek érezni a játékot. Ha nincsenek benne ilyenek, az olyan szupermáriós csőjáték fílinget ad nekem, hogy jön-a-gomba, nagy-leszek, tekikatonáknak-fejére-ugrom, zöld-csőbe-bemászok, úgy-megyek-tovább.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
WATERDACA
őstag
válasz jonnyjoker01 #21160 üzenetére
Nálam egy RPG ott kezdődik, hogy mindent saját magam tudok kontrollálni és nem rója fel a program nekem azt, hogy miért nem XY szálat fejlesztettem a skillfán döntő pillanatokban. Az más hogyha egy sztori másik irányt vesz fel, de ne nyomja a pof*mba, hogy bizonyos skillekben gyenge vagyok.
Én is utáltam ezeket az opciókat a játékban, olyan érzése van az embernek, mintha a szabadságjogát csorbítanák, mindezt úgy, hogy egyébként a skillfa egy vicc sajnos, RPG játékokban már 10 évvel ezelőtt jobbakat láttunk.
Az a probléma igazából, hogy hiába fejlesztem az intelligencet, attól ugyanúgy viszonyulnak hozzánk az emberek, semmi értelme nincsen a stílusválasztásnak, 1-1 scriptelt jelenetet kivéve.
Azt is sajnos észrevettem, hogy ezek a skillek egyáltalán nem arányosan lettek szétosztva, így pl. a döntések szempontjából az intelligencenek van tán a legnagyobb értelme.Ezzel igazából az újrajátszhatóságra ösztönöznek? Ha igen, akkor bukták, mert első végigjátszás után rengetegen skippelték a játékot, túl sok izgalmat nem nyújt a másik végigjátszás se (lifepath is egy lufi volt sajnos).
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
válasz WATERDACA #21165 üzenetére
Azt is sajnos észrevettem, hogy ezek a skillek egyáltalán nem arányosan lettek szétosztva, így pl. a döntések szempontjából az intelligencenek van tán a legnagyobb értelme.
ez boven nem igy van, kb egyforma az eloszlas. a jatek egyik legmokasabb easter eggjehez pl 20as STR kell.egy RPGnel teljesen normalis, hogy egy varazslo karakter nem fog mukodni, ha a trolloknak kell imponalni az izomzataval.
skillfa tekinteteben meg en azert orulok, hogy nincs PoE szintu elmebaj.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
WATERDACA
őstag
válasz proci985 #21167 üzenetére
Arra akartam kilyukadni, hogy scriptelt jelenetek kivételével egyáltalán mindegy mire fejlesztesz, az NPC-k ugyanúgy unottan viszonyulnak hozzád, ez egy story lineáris játék jól megírt történettel, abban jó játék, szerettem is minden percét.
Open world RPG-ként nulla a játék, és a fő probléma az hogy ennek harangozták be (next generation open world) és volt viszonyítási pontunk korábban már.
Egyáltalán nem vagyok ellensége a játéknak, egynek jó volt, élveztem, de az hogy ez egy jó RPG játék (mindazoknak amiknek beharangozták), rengeteget csorbít az összhatásból.
A Bethesda alkotások kétszer körberöhögik az RPG vonalát a játéknak.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Alpi.
addikt
válasz proci985 #21167 üzenetére
Jaja ! Nekem is pozitív, hogy a skillek (és a crafting alapanyagok is pl.) egy egyszerűbb szinten vannak. Ízlések és pofonok, de nekem ez sokkal szimpibb és élhetőbb, mint egy egy másik cÍmnél, ahol egy játék alatt meg sem érted igazán és / vagy 16 féle alapot kell összeekecselni, hogy valamit legyárthass.
Skillek szvsz egész jól működnek ennek ellenére. Erősen befolyásolja a játékmenetet, játékstílust az épp aktuális build. A crafting meg olyan, amilyen.
Következőre nem akarok Int-es karaktert csinálni, de tippre nagyon fog hiányozni ez a része.
Nem csak a hekkelések, de pl. az adathalászattal rengeteg pénzt és nyersanyagot lehet kiszedni. Egy küldi alatt ha 2-3 helyre be tudod dugni , már több lóvét össze tudsz szívogatni, mint amennyit a végén utalnak,[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Strezi
őstag
Ozob küldetést leadva(vagy felvéve), leszólított utcai árus illegál BD-val... Szerintem a többit már tudjátok
Viszont miután sokadjára "megoldottam" a szitut (lopakodás nem erősségem), a cuccokat nem találtam a sárgával jelölt helyen fent. Ha meg lelifteztem(újabb probléma), akkor fentre mutatott. Vajon mi kerülte el a figyelmemet abban az öltözőszekrényes sarokban? Vagy belefutottam (nekem) az első küldetés hibába?Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
anubis6
aktív tag
válasz erahurka #21162 üzenetére
Ezt már tapasztalhattad más küldetéseknél is, arra se mutat rá a játék, hogy:
és még sorolhatnám.. szóval sokszor kerülsz ilyen helyzetbe, amit esetleg a következő végigjátszásnál már figyelembe vehetsz, mert sokkal később esik le a tantusz... ettől lesz egy kicsit "élőbb" a dologmegmentheted Takemura-t, sőt, kifejezetten arra kér Johnny által, hogy hagyd a francba megdögleni, te mégis visszamehetsz hozzá, vagy Woodman esete a Clouds-ban.. https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
zsoltee10
addikt
válasz erahurka #21172 üzenetére
nyugodj meg szerintem. Ha egy játék képes felbosszantani, kár az egészért. Szerintem pont ez ad egy kis fűszert a dolognak, hogy nem rág a szádba mindent, MAss Effectnél jártam úgy, hogy a technikai képességeimet nem fejlesztettem megfelelő szintre és a csapatomban sem volt tech szakember, így az egész küldetést újra kellett kezdenem. Pont ezektől jó a szerepjáték, nem tudhatod, hogy mire lesz szükséged és azzal kell gazdálkodni ami van. CP-ben is voltak küldetések, amiknek újra neki kellett állni magasabb szinten.
-
Maelephant
aktív tag
válasz proci985 #21167 üzenetére
Battlemage!!!
PoE-nél nekem az tette be a kaput, hogy ha nem valamelyik aktuális "meta" buildet követted, előbb-utóbb elakadtál a játékban, még az első, alap, "for the story" végigjátszás sem sikerülhetett, nem hogy magasabb nehézségi fokozatú újrajátszás. A "git gud" érvet hangoztatók meg no-life emberek vagy iskolás időmilliomosok, ha az embernek munkája és családja van, a PC-játék nagyon korlátozott idejű kikapcsolódás, nem fér bele az efféle koncentráció, illetve a munka/családstressz mellé az embernek nem kell még egy teljesítménykényszer vagy paraforrás.
-
válasz WATERDACA #21168 üzenetére
amit sokan next gen open world rpgkent vartak, ahhoz strong ai kene, nem fog megtortenni.
Maelephant: PoEt mi probaltuk virtualis afterworkon, kb ket ora utan feladtuk.
egyebkent ez tenyleg nagyon jol sikerult a cyberpunkban, guide nelkul teljesen jol elvezheto es moka felfedezni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Alpi.
addikt
válasz Maelephant #21177 üzenetére
"az embernek nem kell még egy teljesítménykényszer vagy paraforrás."
Ez nagy igazság ! Néha tényleg csak a kikapcsolódás az, amire vágyok én is. Tudom, sokan összefonják ezt a korral, de szerintem nem függ össze !
Ezekből is látszik, hogy nincs tökéletes játék. Mindnyájan mást keresünk. (mint amit találunk ) Azért jó látni, hogy egész széles réteg megfordul a topic-ban, ami csak jelent valamit !
Ha van tartalom és ne adj isten, kicsit a fantáziánkat, a gondolatainkat is megmozgatja a játék, (kibillent a hétköznapokból) az már fél siker.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
jonnyjoker01
veterán
válasz erahurka #21162 üzenetére
Végigolvastam közben a többi kommentet is a témában, ezért nem hülyéztelek le (már bocsánat) mert a játék identitászavarral küzd, néhol ott vannak az RPG elementek, néha meg szájbarágósan ötször elmondja hogy mit csinálj és máshogy nem tudod letolni a küldetést.
Szóval egyetértek mindkét oldallal, mert ez bizony tényleg nincs jól kidolgozva akárhogy csűrjük-csavarjuk, nem várhatja el a játék hogy RPG-ként kezeld mindig mert kb 50%-ban egyáltalán nem, vagy "pszeudo" RPG-ként viselkedik.
Ettől függetlenül ezt a stílust egyáltalán nem kéne ide, főleg nem azon idegeskedni hogy szembesülsz vele hogy a játék többet tud annál mint a Fallout féle igen, igen és igen opciók közül választás.
Üdv. Johnny
-
erahurka
félisten
válasz jonnyjoker01 #21181 üzenetére
Milyen stílust? Nem értem a problémát.
-
jonnyjoker01
veterán
-
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #21165 üzenetére
Az a probléma igazából, hogy hiába fejlesztem az intelligencet, attól ugyanúgy viszonyulnak hozzánk az emberek, semmi értelme nincsen a stílusválasztásnak, 1-1 scriptelt jelenetet kivéve.
Szvsz Te a mesélős Pen&Paper szerepjátékokat vágyod számítógépen játszani. Itt még nem tartunk. Nem, a Bethesda játékai sincsenek ilyen szinten...
Azt is sajnos észrevettem, hogy ezek a skillek egyáltalán nem arányosan lettek szétosztva, így pl. a döntések szempontjából az intelligencenek van tán a legnagyobb értelme.
Intelligence-re gyúrt karakterrel próbáld meg rendesen végigvinni a boxolós küldiket.
A Cool is elég jó lehetőségeket biztosít a tapasztalataim szerint.Szvsz a Tech az az ág, amit nagyon falábú lett...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Urby66
aktív tag
válasz WATERDACA #21186 üzenetére
Az ikrek nekem is a gorillakar után sikerültek csak. Igaz kellett kb. 10 próbálkozás de csak a karral simán lenyomtam őket. Külön tetszik, hogy utána még lehet szóban alázni is őket!
Itt vettem észre azt amit kölyökként a Doom meg a Descent alatt csináltam utoljára:
Hajolgattam el a székben az ütések elől....
Szóval nekem minden hibája ellenére nagyon tetszik a játék, egy csomó ponton érzem a törődést amivel készítették, ahogyan az apróságokra figyeltek. Csak tényleg kellett volna még neki idő.
Kérdés: Van arról valami adatbázis, hogy hová érdemes felugrálni, felmászni. Egy csomó érdekes helyen próbálkozok de láthatatlan fallal szembesülök amin nem lehet átugrani. Pl, az erőműbe se lehet sehogy beugrani, a No-tell Motel lépcsőjére se lehet felmenni a felső szintre, a kórház területére se tudok besétálni a párkányon és ahol a V lakása van is csak egy ideig jutok fel azután jön a fal... -
sixpak
nagyúr
válasz Urby66 #21187 üzenetére
"...hová érdemes felugrálni, felmászni."
Mindenhova, ami lehetetlennek tűnik, oda is.
Legutóbb itt találtam egy legendary item-et...és egy golyós kétvégű anál dildót, de azt ott hagytam.Az ajtó melletti graffitiről felismered...ha már fent vagy.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Vesa
Topikgazda
válasz Urby66 #21187 üzenetére
Vannak ilyen helyek, ahova be lehet jutni, de nem mindig egyszerű.
Itt egy video a sok közül. Ez pl. nekem is új, ki fogom próbálni. Vagy ez a legjobb!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz WATERDACA #21186 üzenetére
paradox modon hacker builddel majdnem trivialisak a bunyok, de kizarolag 20as int felett.
a trukk a legendary short circuit quickhack, aminek az effectje proccolodik harc kozben. erre kell meg legendary gorilla es animals knuckles, azzal kb kiegyensulyozodnak az eselyek.
jonnyjoker01: igazabol itt is eleg sokat beszel arrol, hogy hogy lehet az illuziot kialakitani.
voltam shadowrun jatekmester es sw dev teruleten valamennyire kepben vagyok (game dev / AI szinten is), szoval ezert mondtam a hatarokat. pen and paper GMhez strong ai kell, mert gyakorlatilag maga a jatek szabalyzata idealis esetben a karakterrel fejlodik, mivel egyszeruen minden helyzetet nem fog leirni egyetlen szabalykonyv sem. jatekoskent volt anno demigod szintu illuzionistam, aminel a jatekmenet maga a szabalyokkal valo versenyfutas volt. en imadtam, a GM pedig vevo volt a kreativ versenyfutasra. viszont ehhez kb az kene, hogy a jatek logikaja es szabalyrendszere lekovesse a jatekos cselekedeteit. es tegye mindezt ugy, hogy jatekkent elvezetes marad. elobbihez kb strong ai kell (bar talan megfelelo nagy mintan gepi tanulassal is lehetne kozeliteni), utobbi meg sokkal de sokkal nehezebb, mint elsore tunhet.
pl a dwarf fortress remek cucc, de tenyleg nem valo mindenkinek. nekem sem.
a full reagalo vilagnak pedig nem vart mellekkovetkezmenyei lehetnek, ld pl Stalker Clear Sky ahol siman az ember teljes kuldetesszalaktol vagta el magat, mert visszalott amikor megprobaltak kirabolni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #21191 üzenetére
Nem tudom végignézted-e, de az egésznek az a lényege hogy úgy alakítsák ki az illúziót, hogy passzoljon a szimulációval és ez a rendszer az ok-okozatokat is tudja követni (elméletben természetesen, még közel sem járnak ennek a megvalósításához, mert így is iszonyatos mennyiségű munkát kell beleölni). Egy ilyen rendszerrel elméletben megközelíthető lenne egy pen&paper RPG komplexitása megfelelő mennyiségű munkával szerintem, a szűk keresztmetszet nem a teljesítmény lenne (mert elég lenne egy olyan erős szervert kiépíteni, ami elbírja a szimulációt), hanem a tartalomgyártás, ami ezekből az ok-okozati összefüggésekből születne.
De single playerként ez soha sem működne, ha valaha elkészül ez a Star Citizenben, csak azért fog működni mert egy MMO, egy nagy világban játszanak a játékosok, egy backend szerver feedeli az összes többit adatokkal. Egy pen & paper részletességű single player RPG-t azért nem lehet ezzel a módszerrel megvalósítani (amellett hogy iszonyatos mennyiségű tartalmat kéne gyártani hozzá) mert egyszerűen nem tud egy cég annyi erőforrást lefoglani, hogy minden játékosnak (legyen az akár több millió, mint a cyberpunk launch idején) a saját, egyedi világát leszimulálják.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #21192 üzenetére
hosszu het volt, nincs egy egy oras keynotera energiam. vegigporgetes utan koszi a linket
a reflekciom kb erre volt kihegyezve: egyreszt single player, masreszt tenyleg nem mukodik az, hogy a jatekost kizarjuk tul sok mindenbol. erre a legjobb pelda a Pacifica foszal,
ami utan a voodoo boyok egy resze mar nem spawnol, ami kb kilovi az egyik legjobb farm reszt a jatekon belul. es akkor nincs az, hogy mondjuk Wakako nem all szoba a jatekossal, mert kitakaritja az osszes NCPD subcont Westbrookban.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #21193 üzenetére
"es akkor nincs az, hogy mondjuk Wakako nem all szoba a jatekossal, mert kitakaritja az osszes NCPD subcont Westbrookban."
Nem voltak nagy elvárásaim a játékkal szemben, hangoztattam itt többször is hogy felőlem walking simulator is lehet, de én minimum valami ilyesmire számítottam, hogy valami scriptelt következménye van egy-két ilyen dolognak, vagy akár valami banda affilitás rendszert is bevezetnek. Basszus, kaptak egy külön promóvideót is a különböző bandák Nagyon sajnálom hogy ez nem lett továbbképzelve egyáltalán.
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #21194 üzenetére
valoszinuleg le lett implementalva, hogy aztan kidobjak valamikor fejlesztes kesoi szakaszaban, mint annyi minden mast. gyanus, hogy a tetovalasok kozott egyertelmuen van Mox, 6th street, Tiger es Valentinos is.
alapvetoen open-world fpseknel vannak tapasztalatok mi tortenik akkor, ha beindul a bandahaboru ugy, hogy a bandakkal dolgozni is lehetne:
- Far Cry 2: mukodik, mert minden csoport ellenseges kiveve amikor kuldeteseket adnak es a jatekos karakterenek igazabol ez mindegy
- Far Cry 4: gyakorlatilag mukodik fix barat/ellenseg frakciokkal, illetve a vege nincs teljesen kibontva amikora jatekos rajon, hogy vegig a rossz oldalon harcolt
- Stalker Shadow of Chernobyl: par kuldetesszalbol ki lesz zarva a jatekos egy ponton, emiatt az emlitett pontig nem ajanlott eljutni
- Stalker Clear Sky: lenyegesen nehezit a jatekon par kuldetesszal teljesitese, gyakorlatilag a frakciohaborut jobb ignoralni. az osszes jatekos akarta, a gyakorlati megvalositast szinte kivetel nelkul mindenki utalta (reszben amiatt, hogy nem mukodott normalisan sok evnyi fejlesztes utan sem), az utodbol pedig egy az egyben ki is dobtak, mindenki legnagyobb oromere.
ha mukodne is, tobb vegigjatszas kene amin kb vegig a baratsag metriceket kene figyelni a bandakkal szemben a sztori elvezese helyett. ez a fo baj ezzel a megoldassal. ha jatszottal a Preyvel, akkor szerintem nem kell magyarazni, hogy ez mennyire nem mokas, mert jelentosen szukiti a jatekos lehetosegeit. ez pedig azert fontos, mert sokan egyszer toljak csak vegig. pl a Deus Ex: Mankind Dividednel egy ponton ketteosztottak, hogy merre menjen a jatekos, amire az volt a reakcio, hogy ments elotte, majd menj vegig mindketton, mert kb a jatek ket leghangulatosabb misszioja kozul kellett volna valasztani.scriptelt esemenyre szinten van pelda, ld megintcsak Prey. es akkor csinalod a mellekkuldetest, es beut a scriptelt esemeny. ez valamennyire egyebkent benne van a jatekban, ld amikor egy NCPD subcon kozepen tech fegyverrel atlovod a tamadot es veletlenul egy civil is megsebesul, majd megjelenik a rendorseg.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #21195 üzenetére
Mondjuk az sem segít, hogy lore szerint a bandák szimbiózisban élnek egymással, tehát bandaháborúk, vagy "ellenséges banda" ölés szerinti reputáció rendszer értelmetlen lenne. Szerintem Skyrimhoz hasonlóan lehetne félig-meddig jól implementálni egy ilyet, hogy lennének nekik fő sidequestjeik és aközben / után lenne lehetőség banda specifikus ismételhető dolgokat csinálni, pl. egy pár ötlet, cyberwear és implant beszerzés a Maelstromoknak, Moxoknál doll védelem, ilyesmik. És mondjuk mellettük lennének általánosabb questek, fegyverbeszerzés, autólopás, ruhabeszerzés vagy mittudomén. Mondjuk ezekhez az is kéne, hogy a játék több része normálisan kidolgozott legyen.
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #21196 üzenetére
lenne lehetőség banda specifikus ismételhető dolgokat csinálni
ami questek altalaban dogunalmasak, szoval en tenyleg nem hianyolom az ertelem nelkuli farm questeketDon't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #21197 üzenetére
Nekem a Fallout 4 féle építési lehetőség elférne...Hasonló megoldással, tehát különböző bandatagokat felbérelni a -saját- terület védelmére. Ez kicsit kitolná az open world értelmét is, mert így lennének még kvázi kötetlen célok a játékban. Sokkal jobban hiányzik ez számomra, mint a GTA féle néhány teljesen felesleges, 3 percig érdekes tevékenységek (tatto, jetski stb.). Ha egy területet el kéne foglalni, majd rendbe tenni, megépíteni rajta épületeket, védelmi pontokat, egyebeket, végül pedig megvédeni a folyamatos támadásokkal szemben, melyeket más bandák követnek el, akkor többszáz órát lehetne még belepakolni a játékba úgy, hogy nem szögegyforma küldetéseket kell csinálni, gyakorlatilag csak azért, hogy szép tiszta legyen a map.
Sajnos nem fog belekerülni ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Urby66
aktív tag
Szerintem nagyon nehéz olyan játékot csinálni amiben minden benne van és úgy marad komplex, hogy cserébe élvezhető is lesz.
Nekem is rengeteg dolog hiányzik , pl miért nem azt a ruhát kapom ami egyébként is ott van a lelőtt ellenfélen, hanem csak valami random loot-ot?
Miért nem reagálnak a bandák a tevékenységemre, pl Wakako ugyanúgy ad küldetéseket pedig már napok óta csak a Tyeger-eket gyilkolom.Másfelől a területfoglalós buli nem biztos, hogy jó ötlet. Nem tudom megvolt-e a Mafia 3 ott ezt kellett játszani és rém unalmas volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Exkluzív órák
- Villanyszerelés
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5