-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz paulikg #21651 üzenetére
van harom masik megoldas is:
1. menj vissza az utolso mentesedig, ahol eppen tudsz menteni, de nem hivnak mert masik kuldetes aktiv. pl gig van sidequest mukodik. ments. porgesd elore az idot. ments megint. lepj ki a jatekbol es inditsd ujra. ezutan okenak kene lennie.
2. visszamenni azelottre mentesben, hogy beut a bug
3. megvarni a javitasteddig az 1. jellemzoen meg szokta oldani.
mindenesetre irnek bugreportot, mert tenyleg problemas.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Micsurin
nagyúr
válasz proci985 #21641 üzenetére
3D cord háló tetszőlegesen pontos felosztással. Még egy mobil soc-t is elég nehéz megfektetni számolás terén, tapasztalat.
Nem tudom, hogy van felépítve a RED Engine de egészen biztosan nem ilyen témában gondolkoztak mikor létrehozták...
Modellnek modell de nagyon szomorú ha ennyire behatároltan kezelhető csak, marhára nem lenne bővíthető a játék hosszútávon pont attól amit most is látunk, valaminek a javításához vagy új dolognak az implementálásához marha mélyre kell nyúlni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz Micsurin #21654 üzenetére
gyakorlatilag az osszes portal rendszer variacio egy temara. es egyertelmuen portal alapu.
ha van X dolog amit le kell tarolni, akkor ott nagyon nincs mit csinalni. algoritmikusan lehet trukkozni, a Red trukkozik is egyebkent, ld az alakvalto NPCk ami a FoV alapu garbage collector mellekhatasa. ez kell ahhoz, hogy legyen 30 fps.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
shotika
őstag
válasz Micsurin #21654 üzenetére
"valaminek a javításához vagy új dolognak az implementálásához marha mélyre kell nyúlni."
Igen, pontosan ezt mondta pár hónapja is az Otherworldos videóban szereplő fejlesztő, aki részt vett a játék készítésében.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Micsurin
nagyúr
válasz proci985 #21655 üzenetére
Tehát akkor elfogadjuk, hogy az engine jellegéből fakadóan nem valósítható meg jobban a téma és minden a legnagyobb rendben... áhá értem illetve nem, valakinek aki már évek óta dolgozik ezzel a környezettel pontosan kellett volna tudnia, hogy mi az ami megvalósítható és mi az ami nem.
Ilyen elven bővíteni is marha nehéz lesz ezt a játékot már ha akarják. Multiról ne is beszéljünk csoda lesz elindul egy egy PC-n.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
shotika
őstag
válasz Micsurin #21657 üzenetére
Érdemes meghallgatnod a teljes videót, keress rá youtube-on, Otherworld Cyberpunk. Talán jobban belelátsz, hogy ment ennek a játéknak a fejlesztése. Nem kell elfogadni sem, ezek a tények.
Lőszereknél már működik a mennyiség megadása, de az összetevőkhöz nem nyúltak. Ezt nem értem, mert inkább az volt a macerás, hogy egyesével kellett gyártani ezeket...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #21657 üzenetére
Csak azért kötöm az ebet mert nekünk per pill egészen mást tanítanak pont azt, hogy a legtöbb eszköz okozta limitáció megkerülhető lenne még ha nem is tűnik annak.
És kicsit hihetetlennek hat, hogy egy ennyire alapvető dolgot sem lehetett legalább ha nem is megoldani akkor elfedni vagy elrejteni.
shotika Köszi megnézem majd.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
shotika
őstag
válasz Micsurin #21659 üzenetére
Sok mindent meg lehet oldani, minden csak idő kérdése. (meg persze pénz is)
Ez egy nagyon komplex videojáték (program), amelynek a fejlesztése során folyamatosan változott a csapat. Persze lehetne azzal jönni, hogy más csapatoknál is van ilyen, de ennek a csapatnak ez az első ekkora volumenű játéka.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
paulikg
csendes tag
válasz proci985 #21652 üzenetére
Megpróbáltam az első megoldást. Nem segített.
Jobban megfigyelve a dolgokat, A telefonhívás mindenképpen akkor következik valami olyan esemény van mikor nem tudok beszéni mert valami mást csinálok. Miután a játék úgy gondolja hogy most már ráérek újra hívja Panam-et. Ha mondjuk elkezdenek üldözni a rendörök megszakad a hívás de amit leráztam őket újra kezdődik.
Elmentem két olyan küldetéshez is ahol szerintem kapnom kellet volna telefon hívást. Végig Panam-et mutatta aki nem mondott semmit aztán csak frissültek a naplóban az infók.
Reméltem az 1.2 javítja de nem. Lehet megvárom a következőt javítást hátha az segít.
Nem tudom mennyivel korábbi mentést kellene vissza töltenem. Talán a Panam küldetésszál befejezése hozta elő, ha ott nem csinálnám meg az utolsó küldit talán nem jönne ez a hívás. De nem tudom van-e az előtti mentésem. Na mindegy keresek inkább másik játékot. -
válasz Micsurin #21659 üzenetére
mert nekünk per pill egészen mást tanítanak
online kurzus, vagy BSc elsoev?shotika hozzaszolasaban ott a kulcs. amit te alapveto dolognak irsz le, az nagyon nem az.
nem kell elhinni, de a topikban ha korbenezel van tobb senior dev (vagy ekvivalens), es van olyan is, akinek van engine developmenttel is legalabb erintoleges tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Micsurin
nagyúr
válasz proci985 #21664 üzenetére
BSc másodévén szeretnék megváltatni velünk a világot.
De azért sem értem a dolgot mert se Unity se Unreal 3-nál nem találkoztam még hasonlóval.
Hallgatom a Phelanos podcastet (ha erre gondolt shotika) de továbbra se értem mutogatunk a RED Engine-re de ha ennyire lekorlátozott akkor miért nem lehetett liszenszelni egy másikat? Nekem ennek az egésznek se füle se farka...
----
...mégse látni annyi cikket logouton mint ahányan itt rejtőznek egy egy ténylegesen mélyebb cikk szokott felbukkanni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
shotika
őstag
válasz SenorGrande #21663 üzenetére
Dolgozott, ő mondta. Pontosabban gyártottak nekik egy-két dolgot a játékba, de szervesen persze nem volt része a teamnek.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz Micsurin #21665 üzenetére
"Hallgatom a Phelanos podcastet (ha erre gondolt shotika) de továbbra se értem mutogatunk a RED Engine-re de ha ennyire lekorlátozott akkor miért nem lehetett liszenszelni egy másikat?"
Minden kérdésedre ott lesz majd a válasz is, csak érdemes végignézni. Ez is felmerült.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Az első kocsikázás végén felborultam a Porschéval, és mikor kiszálltam, beestem a föld alá
Ahogy elnézem, a lebegő tárgyak valami nagy rákfenéje lehet ennek az engine-nek
A lebegő doboz mellett pedig zene nélkül tomboltak az npc-k egy illegál diszkóban
Van még mit hegeszteni rajta, és ez csak 10 perc játék volt most
De hogy jót is mondjak, a menü, az inventoryban mászkálás stb sokkal fluidabb lett. Egy két cucc ikonja is megnőtt pl kaják, italok - bár továbbra sincs értelmük. Egy picit mintha stabilabb is lenne a játék, de sok npc mellett a belvárosban továbbra is hajlamos bezuhanni 80-90 fps-ről 40-50-re.
Ja és végre meg tudom csinálni a Judy és a babák küldetést! Meg valami Stefanosat is kaptam, de arra még nincs pénzem.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
válasz Micsurin #21665 üzenetére
az egy jo idoszak. elsore masodevet irtam, amiatt valtoztattam elsoevre mert foleg algoritmikus limitaciokrol beszelunk, az pedig jellemzeon masodeves anyag, de ez igazabol kepzesfuggo. konkretan jatekprogramozok adott esetben masodevben mar sajat timewarpot irnak.
oke, megmutatom mirol van szo:
a lenyeg bal oldalon a vasrud, ahogy latszanak az egyenletlensegek es Johnny mogott a fejtamla. az NPC modellekkel lehet trukkozni, de de itt gyakorlatilag dinamikusan allitja az engine a tavolsag fuggvenyeben a modellek reszletesseget, meghozza ugy, hogy userkent ez nem tunik fel. gondold vegig, hogy ez UE alatt hany haromszog lenne. amiben a Red engine verhetetlen, az az, hogy egyszerre gyonyoru ugy kozelre, hogy kozben kepes egy egesz varost lerenderelni, fotorealisztikusan.
es meg egy. ami a lenyeg megint, hogy ugyan karakter modellnel lehet trukkozni magasabb poligonszammal, nade a karakter alatt a kozeli epulet poligonszama is (latszolag) az egekben van, mikozben a hatterben kirendereli az egesz varost... pontosabban fenntartja az illuziot. ugy, hogy a jatekos kabatjanak a belso nyakan konkretan dinamikusan valtozik az (olvashato!) textura. mindezt ugy, hogy nincs toltes, es ha a jatekos foldre erne epsegben, akkor tolteskepernyo nelkul mehetne tovabb.a Red gyakorlatilag az idTech5 megatexturazasat fejlesztette tovabb egy dinamikus lod formajaban, csak eppen amig az idTech5 csak texturakat cserelgetett, addig a Red adott ponton konkretan lecsereli egy 2d texturara a 3ds modellt, ld az autok ejszaka Badlandsben.
a bugok joresze is innen nezve mokas, ld a 2ds autok badlandsban vagy a Tbe -defaultba- allo modellek, vagy az NPCk amiknel cserelodik a modell ha oldalra nezel mert beut a garbage collector. utobbi egyebkent algoritmikusan egeszen zsenialis, csak pl egy mukodo rendorseggel eleg nehez lesz osszehozni. a feature resze egyebkent muszaj az illuziohoz, az utobbi meg a jatek szempontjabol egy minuszos feature (barmit is mond par youtuber).
shotika: a lebego targyakat, illetve a foldbe suppedo targyakat mar a Witcher3 a legutolso patchel is tudja. par hete megvettem, a Cyberpunk utan hatalmasat rohogtem, amikor az egyik lo belespawnolt a foldbe ugy, ahogy az autok szoktak (gondolom valami offset edgecase error).
btw az, hogy ha kiesel a terkeprol nem rendereli le a texturakat kb a Quake1 ota feature.
a belvarosban csucsidoben meg annyi NPC van, hogy azon nagyon nem hinnem, hogy tudnak javitani. van egyebkent csuszka NPC szam csokkentesre, de az meg az immerziot rontana.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
shotika
őstag
válasz proci985 #21669 üzenetére
NPC: igen, ez jogos, pusztán jeleztem, hogy ha esetleg valaki továbbra is várná a csodát az update-tel (pl Xbox One-on hasítani fog), az jobb ha felkészül, hogy csodák nincsenek
Nem vettem lejjebb a számukat. Egy ilyen jellegű cuccban számomra is fontos az immerzió. Viszont az RTX-et továbbra se erőltetem, az nagyon csúnyán megfekteti a gépet még mindig."btw az, hogy ha kiesel a terkeprol nem rendereli le a texturakat kb a Quake1 ota feature."
- Hádde a gétéja ötben nem vóóót ijen!![ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
válasz shotika #21670 üzenetére
van uj psycho szint is a screenspace reflectionoknal, de az az 5700XTvel esoben eleg durvan csokkenti az fpst.
ja csodak nincsenek, viszont a jatek remekul skalazodik legalabb 16 szalig ahogy kinez.
egesz biztos vagyok, hogy a GTA5nel sincs rahuzva textura olyan reszre, ami sose latszik . utoljara a crysis2 volt olyan, ami olyan dolgokat szamolgatott ami nem latszott .
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Winne
nagyúr
Na a patch rávett, hogy végigtoljam az első végigjátszásomat, ami parkolópályán volt egy ideje. Ha megnézném a másik választást is, akkor csak töltsem vissza a döntés előtti mentést és csináljam meg újra, vagy van valami más megoldás erre, ami jobb?
A játék jól fut amúgy a régi vasamon is, de van azért sok textúrahiba, főleg emberek és tárgyak mennek át falakon, ajtókon.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Vesa
Topikgazda
válasz Micsurin #21625 üzenetére
RDR2-őt ne hasonlítsd ehhez, mert alma/körte. Szép játék az RDR2, de fele annyi 3D asset és 2D textúra nincs a képen egyszerre, mint Night City-ben és mint írod, még így is alig tudja mozgatni a konzol. Akkor mit várunk a CP-től? Nem beszélve arról, hogy CP-ben nagyságrendekkel több fényszimuláció van, már csak a modern város vs. faék egyszerű western város közötti különbségből adódóan is, plusz autó forgalom. Nem vethető össze a két játék, egészen más mennyiségű adatot kell mozgatni.
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
válasz Micsurin #21665 üzenetére
De azért sem értem a dolgot mert se Unity se Unreal 3-nál nem találkoztam még hasonlóval.
Egy ennyire komplex kódnál, kismillió kapcsolati tényezőnél nem hinném, hogy ez mérvadó dolog.....mégse látni annyi cikket logouton mint ahányan itt rejtőznek egy egy ténylegesen mélyebb cikk szokott felbukkanni.
Nem látom értelmét én sem írni róla, mert úgy is flamewar lesz alatta...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
shotika
őstag
válasz proci985 #21671 üzenetére
"utoljara a crysis2 volt olyan, ami olyan dolgokat szamolgatott ami nem latszott"
Ha jól emlékszem DX10 alatt kirajzolta a vizet a nem látható helyekre is, és zabálta a gépet Ezt később javították.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Warzoz
senior tag
Ezt hintáztassa ki innen valaki...
-
Alpi.
addikt
válasz shotika #21679 üzenetére
Kizárólag Radeon kártyákkal.
Modokkal kapcsolatban : olvastam, hogy eztán' lesz "mod" könyvtár, abba kell rakni, nem a patch-be. Változott ezen túl is valami, vagy csak simán át kell másolni mindent ?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
zkxdn
őstag
Kocsis üldözés alapjai már benne vannak a játékban: [link]
-
Micsurin
nagyúr
válasz proci985 #21669 üzenetére
Köszönöm a részletezést!
Ezt már egyszer beszéltük btw, 2. év vége minden szaktárgyból gyakorlatilag prog-ból meg keresztben hallgatom a csúszásom miatt(nem tudom mennyire rémlik de volt téma, annyira rágyúrtam az anal1-re, hogy sikeresen kifutottam az időből a vizsgákkal) az első év végi anyagot és mivel érdekel a 2. év végit is haverokon keresztül szvsz van katyvasz most rendesen. Nagy luxus volt azt az évet ráhúzni pedig ha így folytatják, hogy 3x félév nulla oktatás után fizikai vizsgák és egyelés mert csak 110 helyük lesz és a tavalyi buktatások miatt 467-en leszünk rá hááát.... megint ráhúzás lesz ebből...BME-re kellett volna mennem ott legalább nem szerencsejáték egy egy tárgy.
Így lebontva nézve meg maga az engine zseniálisan jól skálázható. Div1-2 esetében is hasonló megoldással próbálkozott pl a Massive a Snowdrop enginnel? A textúra betöltési hibák nagyon hasonlóak a két játék között.
Reggel egyébként fogtam és legyalultam a konzolról a CP-t valami nagyon meghülyült éjjel már az indulás is nyögve nyelős volt a lemez hibakódok miatt... most valamivel kulturáltabbnak hat és valahol stabil 28-30 fps közelébe tart érzésre a frissítés.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zkxdn
őstag
Érdekességek:
-Cégről, komoly változásokat eszközölnek 2022-től
-Egyszerre fognak dolgozni TÖBB AAA-s RPG játékokon a Cyberpunk Expansionnel együtt
-Gyakoribb játékmegjelenések lehetnek
-Kitartanak a Cyberpunk és a Witcher IP-k mellett
-Marketing kampányok sokkal rövidebbek lesznek és közelebb lesznek a játék megjelenéséhez
-Nyitottak egy új stúdiót
-Cyberpunk és a Witcher next-gen verziói idén érkeznek és a kicsi free DLCk is.Forrás: [link]
[ Szerkesztve ]
-
masik oldalrol aki ossze tud egy ilyen melysegu cikket rakni, az nem fog, mert egyreszt rendesen egy ilyet megirni nagyon sok ido masreszt akkor mar inkabb publikalja, vagy kirakja olyan feluletre ahol a nemzetkozi kozosseg is latja. magyar terminologia amugy sincs.
a flamewar az kikuszobolheto, bar pl a steam forumok alapjan elgondolkodtam utobbi honapokban, hogy tenyleg a trollok nyertek es az osszes verpistike eppen SW devnek hiszi magat, mert megnezett harom youtube videot par hasonloan fogalmatlan megmondoembertol. dE En sOk JaTekKKal jat SzoTTam Am, ErTek hozZa! (nem). mondjuk teny, hogy ahol vegeztem ott pl elosztott programozasnal az eloado szokta hozni peldanak "az inkompetens programozok miatt nem hasznalnak tobb magot a programok!" felreertest is. Stalker SoC vs CoP remek pelda, utobbi mar csak egy magon futott, cserebe eltuntek a race conditionokbol fakado state corruption bugok is szemleltetni a problema meretet.
Micsurin:
ugy, hogy az embernek valami tapasztalata van azzal, hogy mi tortenik es mi miatt ugy valoszinuleg mas az elmeny is, en a hibakon jellemzoen jokat rohogtem. attol is fugg min es hogy jatszik az ember. egyik baratommal es az elettarsaval kiprobaltuk projektorral 120"en is, pl a Corpo eletut elejen az egyik figura Tbe vagta magat, de annyira sok minden tortent a jelenetben, hogy nekik fel se tunt. egy youtube video ahol az embernek van ideje nezni a bugokat az teljesen mas.
projektorral egyebkent zsenialis, foleg a Corpo vonal elejen egy az egyben Blade Runner 2049.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #21687 üzenetére
Nekem már elegem van az armchair developerketől, redditen is nemrég írta valaki hogy csak egy rendes pathfinding rendszert kéne összerakni az NPC-knek és nem lenne itt baj, mindezt olyan stílusban hogy a developerek mekkora inkompetensek és lusták hogy erre nem gondoltak a fejlesztésekor. Én válaszban leírtam hogy mennyire sok erőforrást enne ha bruteforceolva mindenkinek lenne saját pathfinding algoritmusa meg hogy milyen nehéz is lenne ekkora skálán megvalósítani Night Cityben, majdnem 100 downvoteot kaptam érte.
Persze ezt nem csak a Cyberpunkkal kapcsolatban veszem észre, hanem körülbelül minden témában jelen vannak az interneten a megmondóemberek és többen vannak mint a szakmabeliek úgyhogy mindig ki vannak szorítva.
Ezért kezdtem az utóbbi pár hónapban egyre kevesebbett lógni a közösségi oldalakon (reddit, twitter, még itt a PH-n is egyre kevesebbett vagyok fent).
Szerk.: Valamelyik humoristától hallottam, kedvenc "filozófiám" : ha valamilyen témában nem vagy otthon akkor kussolj, vagy szerezz doktorit. Persze kicsit túlozta a dolgot, de szerintem ez egy jó viselkedésmód, ha nem értesz valamihez akkor ne próbálj meg okoskodni.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
Az önkritikai rész tetszik (nagyon sok fejlesztő stúdió nem jut el erre a szintre), de azért a puding próbája az evés. Lássuk meg mi lesz. Először rakják rendbe a CP2077-et és jöjjenek a DLC-k...
No meg én már eleve fázok attól, amikor egy szakmai jövőképben percenként 4x elmondják, hogy most aztán hú, de Agile-ok leszünk. Bakker, a buzzword-oknek élni szép és jó, de nem biztos, hogy erre kellene a hangsúlyt helyezni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Puma K
veterán
válasz jonnyjoker01 #21689 üzenetére
Anno az internet egy privát közösség volt... aztán mióta minden agyhalottnak ott van a kezében az internetre képes eszköz otthon egy laptop vagy asztali gép azóta ez a közeg durván felhígult.
Az ostobáknak és önelégült majmoknak meg felületeket adtak ahol verhetik magukat meg egymásra a nyálukat különféle módokon.... írásban, képekkel, videókkal... kinek mi esik kézre...
Az emberi ostobaság és közönyösség határtalan....
Anno a Prohardver is egy szintet képviselt... most meg itt is itt a sok agyhalott aztán inkább már csak olvasok vagy most már újabban 1-1 hónapig fel sem jövök mert olyan ingerek érnek hogy nekem erre nincs szükségem.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Topikgazda
válasz proci985 #21687 üzenetére
Én nekiálltam, de látva mi ment a logoutra kikerült CP2077 cikkek alatt (hogy a Reddit és más platformokat ne is emlegessem) lemondtam róla. Szívesen kiírnám magamból a gondolataimat a témában (valahol úgy is magának ír az ember ilyet), ám így nem látom értelmét, mert a kommentektől három másodperc alatt elmegy az ember kedve...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
zkxdn
őstag
Én szívesen elolvasnám meg szerintem még jópár ember.
Visszatérve a CDPRhez, én örülök hogy nem mondtak le a Cyberpunkról, mert elképesztő potenciál van a világban és a Witcherben is.
Régebben is mondták, hogy e 2 franchiset szeretnék tovabbvinni és úgytűnik kitartanak mellettük a launch ellenére is. -
válasz jonnyjoker01 #21689 üzenetére
jo, hat hala egnek legalabb ezekkel iparban nem fogunk talalkozni, tapasztalatok alapjan a faktrezisztensek legkesobb masodeven kibuknak IT / game dev kepzeseken. marmint remek, hogy vissza tudja bofogni amit mas mond, de ez egy kreativ terulet es ha keptelen fejlodni, akkor egesz biztosan nem fogja elerni azt a tudasszintet, ami akarcsak egy BSc diplomahoz kell a bolognai keretrendszer szerint. faktrezisztensbe programozonal az is beletartozik, hogy nem fogja fel, hogy egy jo esetben O(N^3/2) algoritmus mondjuk N=200ra (City center vagy a Coyote Coho mellett a csatorna, del korul) barmin is beterdel. mas game devek (designer, sound/music/2d/3d artist, writer) meg eleve design gyokeruek.
nekem masik kedvencem az, amikor gyenge a sztori, meg rossz az elbeszeles. ott van pl a Kerry szal a
, Johnny aki amegoregedesrol , a River szalszociopatiajat a PTSDje es a duhe moge rejtette , a teljes kognitiv es vallasi vonalaminek a vegen noi Vvel konkretan en ereztem magam rosszul amikor visszautasitottam , a gyaszBrendon, Sinnerman, szerzetesek, atya, Alt, reszben az Arasaka szal , szabad akarat es vegul az alap kerdes, hogy ha nyomot akarsz hagyni akkor elegsz/kiegsz. aheroes, felhivni Jackiet Act1 utan, a furdoszoba ending (Mikoshi ) szvsz konkretan az egyik legjobb es legkemenyebb lezarasa volt szamitogepes jateknak, talan meg a Far Cry 3 "I'm staying" lezarasa volt hasonloan lorugas.bonusz: Jackiet elkuldtem Viktorhoz es Takemura nem elt, szoval tenyleg a worst-case scenario doktori egyebkent tulzas, annak a joresze metodikara alapul, szoval nem feltetlenul csak a technikai elmelyedesrol szol, bar arrol is. dunning-kruger effekt gondolom megvan egyebkent, az tokeletesen jol modellezi az emlitett viselkedest.
itt a forumon egyebkent szvsz nyugi van, bar volt olyan aki ki lett tiltva a topikbol mert nem akarta abbahagyni a flamet. ja es nem en tiltottam, a jatekkal nem jatszo eljaro mod szerint is gaz volt a helyzet.
Cifu: en is gondolkodtam rajta, de inkabb dumaltam egyet munkatarsakkal . mint kiderult nem sek en voltam a masodik vegigjatszason januarban .
Puma K: trollok mindig is voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
Visszatérve a CDPRhez, én örülök hogy nem mondtak le a Cyberpunkról, mert elképesztő potenciál van a világban és a Witcherben is.
A CP-n nem csodálkozok, évekkel ezelőtt kinyilatkozta Pondsmith is, hogy hosszú távú terveik vannak a lengyelekkel, a vele kötött szerződés is erről szólt. Szóval függetlenül a CP2077 rajtjától, már régen elhatározták, hogy ebbe az irányba mennek a jövőben is.
Ezért is kellettek azok az évek a "valódi" fejlesztés előtt, hogy a háttérvilág és a fő karakterek háttere kellően le legyen polírozva, átgondolva, kidolgozva.A Witcher-en viszont némileg meglepődtem, mert amennyire köpködött Sapkowski rájuk, nekem eredetileg az volt a CP felé fordulás üzenete, hogy OK, szép volt, jó volt, de akkor keresünk valaki olyat, akivel együtt is lehet működni. Ezt alátámasztotta ugye a 2018-as ügy, amikor az író 60 millió lengyel zlotyira perelte a CDPR-t. Amiről lemaradtam, hogy [megegyeztek 2019 decemberében] , nem részletezett feltételek mellett.
Élek a gyanúval, hogy akkoriban dőlhetett el, hogy akkor párhuzamosan fogják a CP és TW világában játszódó játékokat fejleszteni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz proci985 #21694 üzenetére
Nem vitás, hogy a CDPR továbbra is történetmesélésben ott van a csúcson. Ilyen szempontból viszont kicsit félek az online törekvésektől. Egyjátékos játékot nagyon tudnak csinálni, de jó ideje maximum co-op multi játékoknak látom értelmét...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
CJ4567
veterán
válasz jonnyjoker01 #21689 üzenetére
Én már nem merek egyes közösségben pár játékról jót írni, mert félek, hogy az lesz, hogy fú nem játszottál még jó játékkal, a fejlesztőket már nem érdekli, nem tudnak fejleszteni, és csak a fejlesztőket védem, stb. Idegesítő, hogy nem lehet egy adott játékot élvezni, mert van pár ember, aki meg fog szólni azért, ha egy XY játékot élveztél, hiába vannak hibái, kisebb vagy nagyobb.
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Filmvilág
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek