-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
A hangos kisebbség belekötött valamibe, amire a CDPR változtatott a játékon, ami a többség egy jelentős részét zavarja, már csak a mögötte meghúzódó elv/ok miatt is. (ha alapból így lett volna, lehet, hogy senkit nem érdekel)
Te érted félre a helyzetet. A "hangos kisebbség" nem kötött bele semmibe, ami a nemi identitást illeti. A CDPR saját döntése volt az, hogy megváltoztatja a karakteralkotó képernyőt, és sokkal több lehetőséget nyújt, mert a tavalyi E3 demón ezt kérték sokan. Az, hogy a nemi indentitást nem kötötték binárisra, az Ő döntésük volt.
Ne dőlj be azon hangoknak, akik megpróbálják ezt a dolgot úgy eladni, mintha a CDPR külső hatásra döntött volna így...
Redditen pakolgatják fel az előrendelés visszavonásáról készült képeket is egyesek, és hát a hasonló videók alatt is elég sok ilyen komment van.
Vajon ők miért nem esnek bele a "hangos kisebbség" kategóriájába szerinted?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kwzatz
őstag
"Te érted félre a helyzetet. A "hangos kisebbség" nem kötött bele semmibe, ami a nemi identitást illeti. A CDPR saját döntése volt az, hogy megváltoztatja a karakteralkotó képernyőt, és sokkal több lehetőséget nyújt, mert a tavalyi E3 demón ezt kérték sokan. Az, hogy a nemi indentitást nem kötötték binárisra, az Ő döntésük volt."
Nem, még mindig te érted félre a helyzetet.
Olvasd el ezt például. Ott kezdődik ez a téma, hogy "GC: Traditional science fiction tends to be strangely sexless" - (amúgy ez a mondat így önmagában is mekkora csúsztatás már... )
"Ne dőlj be azon hangoknak, akik megpróbálják ezt a dolgot úgy eladni, mintha a CDPR külső hatásra döntött volna így..."
Mi más hatására döntött volna így (azon felül, hogy a fentebb linkelt interjúból is látható)? A demóban is male, female volt szimplán. Teljesen egyértelmű, hogy külső hatásra döntöttek így. De mindegy, nem érdemes erre a témára több szót pazarolni. Nézzük a demót![ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
-
Nézem a live stream-et, és most mialatt dumálnak, állandóan arra gondolok, hogy "jó jó ezt már tudom Cifu-tól, ő már írta (nekünk) ezt is" ....
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
tomazin
veterán
Socialbladen amugy nem lehet megnezni egy adott videonak is a latogatottsagat? Vagy csak chanellt lehet? (Tobb ok miatt most ezt nem tudom megtenni)
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Hát gyelekik, mondjon bárki bármit, ez továbbra is kurvajónak tűnik.
-
m0h0senator
őstag
válasz Fitzgerald #1658 üzenetére
Pontosan. Nagyon várós a részemről. Hosszú időre le fogja kötni a játékos társadalom nagy részét.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
zkxdn
őstag
Srácok minden egyes videóval jobban megvesz a játék. A karakter kreálás, skill/perk pointok meg a 3 féle "life path" vonal is nagyon tetszik. Kíváncsi leszek mennyire lesz más a játék kezdete ha különféle hátteret választunk magunknak. A skill fa nagyon érdekes. Teljesen fordítva működik mint más játékban (ha jól értelmeztem). Pl ha a Cool-re adsz 9 pontot a játék elején nem annyival kezdesz hanem annyi lesz a kinyitható point vagyis a maxiumum
-
Fred23
nagyúr
válasz Fitzgerald #1658 üzenetére
Lesz miért gépet fejleszteni.
Nagyon remélem, hogy nem fogom túl kicsinek találni a mapot! Ez az egy csak, amitől még tartok.
-
Topikgazda
Köszi!
-Az első 7 perc nagyjából semmi drasztikus újdonság, csak láttuk mozgásban. Korrektül néz ki, na. Nagyon korrektül...
-A karakteralkotó rész látványosan kezdődik, és itt jönnek az újdonságok: rögtön a három háttér (Nomád, Utcakölyök és Céges) ugyebár egy-egy háttérképpel jellemezve látszik, a Céges egy-az-egyben a korábban már látott
Neo-Militarism
háttérkép. Az Utcakölyöknél aKitsch
egy változata látszik, a háttér és a csaj stimmel, de az autó és a pasi nem. A harmadik kép, a Nomád csaknem teljesen új, az autó, a háttér és pasi is, a csaj távolról emlékeztet azEntropism
képen láthatóhoz, de nem ő.-Ugye összesen 5 tulajdonságunk lesz:
Body
, ami testük erejét és masszivitását jelziIntelligence
, ami könnyen kitalálhatóan az intelligenciánkat mutatjaReflexes
a gyorsaságunkat és ügyességünket adja megTech
, ami a technikai eszközökhöz fűződő zsigeri készségünket mutatjaCool
, amelynél csak tippelni tudok, feltehetően a hidegvérünket, és/vagy a menőségünket jelziA tulajdonságok feltehetően itt is 2-10 között mozoghatnak, és a jelek szerint 22 pontot oszthatunk el közöttük karakteralkotásnál. Később a videóban látható, hogy hacker és a csaj karakter is 33-33 ponttal bír összesen. Hogy ez most a kiberver miatt, vagy később kapunk elosztható pontokat, nem derül ki, de a saját véleményem szerint inkább a kiberver miatt.
-Ez után mintha a felszerelés menünél járhatnánk. A kép szerint három fegyver és talán két "gyorsgombon" lévő eszközt helyezhetünk el, az egyik gondolom a Deck-ünk, amivel a hálózatra csatlakozhatunk. A karakternek két-két-két felszerelés helye van a lábon (cipő és nadrág), a testen (póló és kabát) illetve a fejen (itt nincs semmi, feltehetően napszemüveg és/vagy sisak, sapka, stb. rakható ide). A karakter 18. szintű, a Cred (~hírnév) pedig 10-es. Jobb oldalt alul látható az életerőnk (100, de feltehetően ez százalék-alapú), valamint négy 'ellenállóképességünk', ezek fizikai, hő (tűz), kémiai (méreg) és elektromos. Fent a karakterfelszerelés mellett két opció van, a Kiberver és a Gyártás.
-Aztán arról beszélnek ugye, hogy nincsenek kasztok, itt képesség-bázisú a karakterfejlődés. A fejlődés-fa azért érdekes, mert látható milyen képességek milyen tulajdonsághoz kötődnek, a
Body
főleg a közelharchoz illetve a sörétes puskákhoz, aReflexek
a hétköznapibb lőfegyverekhez, aCool
az orgyilkos megoldásokhoz, mint a mesterlövéspuskákhoz kell. A maradék két tulajdonság egyirányú, az Intelligencia a hackeléshez, a Tech a szereléshez.-Ezután némi bemutató következik a Szolo harcmodorból. Itt annyi érdekességet láthatunk, hogy egy robotfegyvernél két opciója van: vagy a Szerelés képességgel felülírja, vagy a Body képességgel letépi a fegyvert a tartókonzolról.
-A hackelés egyik módja a videó szerint az, hogy jobb oldalt mutatja, mely Hex kódokat kell sorba rakni az adott cél eléréséhez (kamerák, adatok, stb.), majd jön a logikai játék, ugyanis egy 5x5-ös táblán kell ezeket kirakni úgy, hogy egyszer függőlegesen, aztán vízszintesen lehet csak mozogni. (Ha jól értem)
-A jelek szerint a Netwatch szeretné a régi hálózatot zárva tartani, mások pedig kinyitni azt. A régi hálózatot a R.A.B.I.D.S elnevezésű halálos vírusprogramok tették halálzónává, és az itteni szöveg szerint egyfajta hatalmas tűzfallal választják azt le a hálózat új részéről (félek, hogy logikai bukfencek megint lesznek - Cifu)
-A játékban végig konzolos kezelésre utaló jelek voltak (X, Y, stb.).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
-
Topikgazda
válasz FoxiestFox #1663 üzenetére
Szerintem a játék PC-n futott, amire utaltam az az, hogy a játék irányítását viszont kontrollerrel csinálták. Azt már többször kijelentették, hogy első sorban a konzolokra készül a játék.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hombre[EU]
veterán
Miért van mindenben wireless module? Miért kell az italautomatát is a hálózatra kötni? Ha tudják,hogy a társadalom egy része überhacker
Egy világban,ahol minden&mindenki kapcsolódik a hálózathoz...mi értelme a papírpénznek?
korán vanLife, Uh, Finds A Way
-
A Cool tulajdonságról elég sokat beszélt a közepén ülő srác. Hidegvérűség igazából. Ki tud húzni a szorult helyzetekből.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Alvin_ti4200 #1665 üzenetére
Parancsolj:
Alul az L-es CP póló, rajta egy itthon vásárolt L-es:[kép]
Itt pedig rátettem egy M-eset is: [kép]Szerintem a két L-es csak kicsit tér el. Azt írtam én is mikor megkaptam, hogy hosszú, de vállban és máshol stimmel.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Topikgazda
válasz hombre[EU] #1668 üzenetére
Sajnos az egész Network koncepció ezer sebből vérzik a Cyberpunk szerepjáték lore-ban. Sajnos nem kell hozzá még különösebben komoly informatikai háttértudás sem, hogy kiüssenek a problémák. Az egész "3D-ben grafikailag reprezentált" grafika magyarázata (idézet a hamarosan érkező cikkből: "Ihara-Grubb Transzformációs algoritmus (I-G algoritmus), ami egy virtuális tájat képez le, a magyarázat szerint (részben) azért, mert így ösztönösebben reagál rá a netzsoké - vagyis egy villogó feliratot lehet, hogy valaki átlép, de egy hatalmas, ostorral csapkodó, tüzet köpő démonalakot nem hagysz figyelmen kívül...") mókás, főleg, hogy a Mesterséges Intelligenciáknak vajon mi szükségük lenne ilyesmire?
Ha az ember csak elfogadja, hogy ez ilyen, így van kitalálva, hát hurrá, élvezhető, csak az agyadat kell szórakozás üzemmódba kapcsolni, hogy ne fájjon...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
JSaN
addikt
válasz hombre[EU] #1668 üzenetére
Szerintem ez realis, pl ha veszel es fizetsz akkor magad azonositod es levonja a penzt, illetve vissza jelzest kuld kozpontba hogy mindjart kifogy az egyik sor kell utanpotlas. Ez alapjan a mar ma is halozatra vannak kotve az okos otthonos eszkozoknek nevezett cuccok. Pl.: huto ami bevasarol magatol stb., de mar most is vizionaljak hogy bajok lehetnek a hackelgetessel.
2077 ben meg utolso sarokon is ilyen van, nem latok kivetni valot.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Topikgazda
Na szóval, ami (nekem) új volt:
-Igyekeznek arra törekedni, hogy a felszerelés és annak kinézete összhangban legyen, ne kapjon ugyanolyan kinézetet egy gyatra kezdő cucc és egy epikus cucc.
-Kifejtették, hogy a Netrunner noha "lopakodós" jellegű, de a lényege inkább az, hogy kihasználhatja a hálózatok lehetőségeit. A példákat már sokszor elszajkózottam (súlyemelő gép által agyonnyomott Animal, boxolórobot által agyonütött Animal...), az üdítőautomata meghackelése sem volt emlékeim szerint új példa. A távoli célpontokhoz egy nanodrótot (Nanowire) tudunk dobni, és azzal rákapcsolódva tudjuk meghackelni őket. A nanodrót egyben fegyverként is használható, ez ugye ostorszerű közelharci fegyver is.
-A Szolo (harcos) példa alapjában véve most a nyers erőről szólt, ez lehet közelharci, lehet lőfegyveres. Az a verzió, hogy valakit pajzsnak használunk, az Atlétika képességhez kapcsolódik, amely többek között azt is befolyásolja, hogy milyen gyorsan tudunk egy testet felemelve mozogni. A Szolo képes lehet a dupla ugrásra is, elérve olyan helyeket, amiket amúgy nem tudnánk.
-A harmadik fő irány, a Techie (kb. szerelő), amelynél a tavalyi videóban bemutatott pók-robot (Flathead) egyfajta familiárisként lesz használható. Vele ugye kinyithatunk távolról ajtókat, működésbe hozhatunk dolgokat, stb. A Flathead talán még személyreszabható is lesz, ha jól értem. Viszont ennél tovább nem mentek, szóval nem tudjuk, hogy ezen kívül lesz-e valami rendkívüli ebben a játékstílusban.
-A fegyverek kapcsán megint kitértek arra, hogy lesz ugye Okos-fegyver célkövető lövedékekkel, Tech-fegyverek, amelyek például átlőhetik a falat vagy a falról visszapattannak a lövedékek, és az Energia-fegyverek, amelyek pedig "felhúzhatóak", és minél tovább csináljuk, annál erősebb lesz a lövése. A fegyverek terén került szóba, hogy mindennek van története, a fegyvergyártóknak van hátterük, mik a specialitásaik, miért készült az adott fegyver, stb., hogy még átélhetőbb legyen a történet.
-A videó végén Mike Pondsmith beszél a Voodoo Boys-ról és az Animalsról. Az előbbiről nagyjából annyit mond, hogy a Haiti és Dominikai szigetekről érkezettek, akik a kulturális hagyományaikra építkeznek (megj.: ebben az a szép, hogy a Voodoo Boys a CP2013 / CP2020-ban olyan fehér emberek voltak, akiknek bejött a Voodoo misztérium, de whatever... - Cifu). Az Animals esetén egy mókás kikacsintás volt, azt mondja, hogy régen súlyt emelt, és az edzőtermekben egy csomó olyan embert látott, mint az Animals: akik csak annak élnek, hogy minél erősebbek legyenek. Az Animals ezt testesíti meg, hogy minél erősebbek legyenek, hogy ezáltal félelmet keltsenek és így érjék el a céljaikat. A Voodoo Boys és az Animals így két alapjaiban eltérő világnézettel bírnak, az egyikük a kulturális hagyományaikra építkezve a múltjukra büszke csoport, ahol fontos az összetartozás, míg a másik csak a jelenben él, és az erőszakra épít.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
A demó videó kapcsán nagy vihar van a biliben amiatt, hogy a korábban prezentált screenshotok és a mostani videóban látható grafika között több eltérés is van - jellemzően az utóbbi több téren is gyengébb textúraminőség, kidolgozottság, fény/árnyék használat terén. Például itt van egy ilyen összevetős összesítés.
A nézetek persze széles spektrumon mozognak ezzel kapcsolatban. Az egyik véglet, hogy a CDPR amolyan SEGA vagy Ubisoft szinten beetést használt a korábbi anyagokban. A másik véglet az, hogy a videón ott van egy beégetett szöveg, mely szerint fejlesztés alatt - nem a játék végleges kinézetet mutatja be, és ezt vehetjük szó szerint is. Az is felmerült, hogy a mostani videó esetleg konzolon (konzolos devkiten) lett rögzítve, ami persze magyarázat lehet a konzolirányítós menőpontokra is. Ez utóbbi verziót némileg aláássa, hogy az nVidia egy twitterüzenetben azt írta, hogy a demóvideót RTX 2080Ti-n rögzítették.
Akár hogy is, a játék kapcsán (ahogy várható volt) a love-hate (szerelem-gyűlölet) hullámvasút újabb hullámokat vetett...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Ezért volt az én tippem az, hogy current gen konzol volt látható.
Sok helyen mosott, életlen textúrák, béna fények.
Viszont részemről rendben van, nem annyira vagyok kényes a grafikára, és értelemszerű, hogy egy ekkora placc nem lehet annyira részletes, "sűrű", mint mondjuk a DXMK Prágája. -
tomazin
veterán
Tudom nem ugyanaz a lore, de a neuromancban is negerek a "vudu"-s arcok.
Btw kicsit furallom, h nem sikerul konzisztensen tartani az univerzumot. Olvastam mar 1-2 konyvuniverzumot, de ott mindenki aki hozzairt, hu maradt az eredetihez. Vagy pont az a baj itt nincs " eredeti"?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomazin #1677 üzenetére
Ha kikerül a CP háttércikk, ott lesznek szép példák, a CP 2020 és a CP Red idővonalát, sőt, karaktereit sem sikerült egységesen tartani. Anno a vén Arasaka-nak három gyermeke volt, Kei, Jorinobu és Hanako. A CP Red-ben Jorinobu és Hanako hirtelen Kei gyermekei lettek.... (Ez amúgy logikusabb így valahol, mert a CP2020-as idővonal szerint már Kei születésekor is 61 éves volt az apja, Saburo, Jorinobu születésekor pedig elvileg 72....).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
- = Zk = -
félisten
.
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Vistaboy
veterán
Cyberpunk 2077: Deep Dive Video - With Ray Tracing - Captured On GeForce RTX 2080 Ti
Ha volt már RTX-el, bocsi.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Topikgazda
válasz tomazin #1677 üzenetére
Végül csak a kérdésedre nem válaszoltam...
Egyfelől az R. Talsorian Games egy családi vállalkozás kb., tehát apró cég, amely azért sok mindennel foglalkozik (a CP mellett ott van a The Witcher RPG, a Caslte Falkenstein, a Mekton, stb.). A másik fele ettől függetlenül az, hogy a jelek szerint nagyon lazán kezelik a korábban leírt dolgokat, simán átírják őket...
Hozzáteszem a sokkal nagyobb világoknál sincs ez másképpen. A Star Wars világával mit csinálnak? Simán átírják a kitalált történelmét zokszó nélkül, vagy "elfelejtik" az egészet. A Warhammer 40k is ugyanez pepitában, egy könyvíró kitalál valamit, és hivatalos lore lesz, még akkor is, ha szöges ellentétben áll a korábban meghatározott idővonallal...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz Vistaboy #1682 üzenetére
Ez egy-az-egyben ugyan az a videó, mint a hivatalos stream, illetve a csatornáján megosztott a CDPR.
Csak az nVidia a saját csatornáján ezzel a címmel osztotta meg, szóval akkor most vagy az is RTX-es volt, vagy ez sem az....[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vistaboy
veterán
Inkább az előbbi, csak gondolom, hogy ők nem tették rá az nVidia logót.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
myckey
veterán
Igen, ezt már odaát is sokan felvetettük. Érezhető némi visszaesés.
Kicsit olyan ez, mint a Witcher III esetében, ahol volt az a bizonyos anyag....aztán a végleges olyan lett, amilyen. ( számomra továbbra is szép- összességében ) .Nem tudom mit jelenthet a videóban található kiírás....remélem hogy a PCs végleges, jobban fog festeni, bizonyos részeiben.
Mert van, ahol már most is nagyon bejön amit látok.
Ez a jelenet például, abszolút helyén van. Szerepel a 18-as anyagban is, nem érzek benne visszaesést. Direkt figyeltem a tereptárgyakat,objektumokat is. Minden a helyén van, már amennyire jól látok.
nem túl éles...katt a képre[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Kanczy
veterán
-
Topikgazda
válasz eL Geri #1689 üzenetére
Milyen alacsony felbontásra gondolsz? A tavalyi videó 4K-s volt. Az idei FHD. A Youtube halálra tömörített mondjuk, nézd meg Twitch-en (2 órától kezdődik), hátha ez jobban bejön.
Amúgy én vészes problémát nem láttam ilyen téren.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
duvi
nagyúr
Sorry, de az idei is 4K-s
-
Fitzgerald
veterán
Ez pont a másik oldala a történetnek, de pl. a The Witcher 3 egyike volt azon kevés játékoknak, amelyek már akkoriban is támogatták a DualShock 4 kontrollert mindenféle segédprogram nélkül pécén, amikor a legtöbb játékhoz még az Xbox 360 kontroller driverét kellett használni, ha a PS4 kontrollerrel akartál játszani.
Nekem nincs konzolom meg nem is lesz, de mivel általában a konzolos kontrollerekből lesz a legjobb pécés kontroller, ezért volt több szexbox gamepad-em is, illetve megvettem a PS4 kontrollert is 5 éve (ami azóta a legjobb pécés gamepaddé nőtte ki magát).
És mindezt úgy, hogy közben az egeres/billentyűzetes irányítás is kifogástalan lett. Én nem félnék ettől a dologtól. -
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1694 üzenetére
Én kifejezetten rühellem a kontrollert, de a CDPR-ben azért bízom, hogy megcsinálják rendesen a bill/egér kombós vezérlést is. Mindössze azért írtam erről, mert sajnos az utóbbi időben trend lett, hogy kontrollerre tervezik az UI-t és ez nagyon sok játéknál rontott a kezelhetőségen a PC-s porton. Ehhez még hozzá jön, hogy az CDPR tudtommal még soha nem csinált FPS játékot, tehát nem igazán tudom, hogy milyen minőségben képesek ezt megoldani bill/egér verzióban is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
Volt Lilayah-nak egy elejtett szövege az egyik interjúban, miszerint az átvezető animációk is 'belső nézetből' lesznek, amire egy lengyel fórumozó rákérdezett Facebook-on, és választ is kapott. E szerint az átvezető animációkban is végig belső nézet (first person view) lesz. A jármű irányításnál feltehetően megmarad a váltható belső / külső nézet, de ezek alapján a tavalyi gameplay videó pár eleme előre összevágott volt (a liftből kilépés és a V apartmanában játszódó átvezető animáció). A mostani deep dive videóban nincs külső nézetes átvezető animáció, végig belső nézetben vagyunk.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
kiserik
senior tag
Az komoly. Ezek szerint el lehet bíbelődni a karakter generálással, meg öltöztetéssel meg minden félével, hogy aztán többet ne is lásd, csak a karakterlapon
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett Európába a Nubia Z60 Ultra Photographer Edition
- Trollok komolyan
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 3
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari