-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
Regisztrálnék az app-ba, megadtam amit kér, (az itthoni név/lakcím, stb.) erre azt írja, hogy:
'Something gone wrong!
Please check your internet connection and try again.'HR24.hu
-
zseko
veterán
Fasza, amíg dolgoztam, a háttérben bezáródott az app, most már a bankkártyát kéri, gondolom így buktuk mindketten a 5 font feltöltést, (eddig ugye a hálózati hibát nyomatta a referral code megadása után, megnézni nem tudom, mert bejutni ezek nélkül ugye nem lehet az appba. Ekkora egy szart )
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Bocs, hogy így írom, de nálam ez egy hulladék. A TW kártyát megadtam alá, de nem tud róla levonni, az visszautasítja (Revolut Top up-ot zokszó nélkül megette a TW), újrapróbánál közli, hogy 'ez a kártya már fel lett véve!', de törölni viszont nem tudom, mert sehova máshova nem hajlandó továbbmenni(!), slusszpoénként pedig ezek után el is száll a program, olyan tekintetben, hogy ha kilépek, vagy átlépek máshová, majd vissza, a lógónál nem jut tovább, csak akkor, ha a beállításokban törlöm az app gyorsítótárát és adatait.
Minden. Egyes. Indításkor.HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz anadroid #271 üzenetére
Nem, sajnos nem elég akkor nem írtam volna le. Még a sima gyorsítótár törlése sem elég. Belépés után kapok egy ilyet: [kép1], majd a 'Continue' után egy ilyet: [kép2]. Természetesen bőven le tudta volna vonni.
A 'Resend' nem csinál semmit, az 'Add Card'-nál pedig ezek után értelemszerűen nem fogom megadni a magyar bankkártyát. Bejutni nem tudok kártyát kitörölni, bármi más után pedig már csak a logóig jut el. Még csinálok Revoluton egy 'eldobható kártyát' és megpróbálom azzal, de papírra ki kell írnom az adatait, mert ugye átlépni nem lehet.Ja hogy ilyen eldobható csak annak lehet aki havidíjas kártyát választott...
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz anadroid #274 üzenetére
Ez is még rögtön az elején van, ha továbbjutottam volna, akkor lehet már én sem emlékeznék rá. Transferwise-os volt az egyik kártya, azt nem tudta terhelni mert visszautasította a TW, és Revolut virtuális kártya, ezt le tudta terhelni, itt le is szedte rögtön kétszer az egy fontot, de 'természetesen' itt sem jutott tovább (TW-t is rögtön kétszer próbálta). Referral kód megadásánál sem jutott tovább, ott meg azt írta, hogy nincs netem Aztán mivel elszállt, már a kártya megadásnál indult újra, így már kódot sem lehet megadni.
Nem tudom, de nem hinném, hogy bármit befolyásolnia kellene, magyar cím lett megadva lakcímnek és szállítási címnek is. Persze mivel be sem jutok, mert addig nem enged amíg kártya be nincs téve alá, így megváltoztatni sem tudom...Persze neten még véletlenül sem lehet belépni, hogy esetleg ott javítani, vagy egyáltalán bármit nézni, csinálni (mondjuk Revolut-tal sem, de az legalább működik)
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz anadroid #278 üzenetére
Az én bankomnál - Budapest Bank - nincs virtuális kártya Megrendeltem a Revolut fizikai kártyát, gondolom az app-ban látható szám lesz a rendes kártyaszáma is, gondolod, hogy próbáljam meg azzal?
A curve-ben beállítottam, hogy euro alapú a Revolut kártya - eleve ilyen fiók volt benne, azt nem is lehet törölni - mégis font-ban vonta le a próbaterhelést. (bár maga a kártya meg font alapú, ha jól olvastam)[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz szuladam #280 üzenetére
Én nem mondom hogy szar, azt mondom, hogy nálam szar.
"Szerintem tök jogos, hogy addig nem enged semmivel se babrálni"
Ne már, a saját Curve fiókomban, amiben még semmi nincs, ugyan mit babrálhatok más kárára, ahová ráadásul a saját email vagy a google+ címemmel regeltem? Sőt, igaz nem jutottam tovább, de eddig még éppen hogy semmi biztonságot nem láttam benne, kezébe kerül a telefonom valakinek, elindítja az appot, és a G+ ikonra rábökve egyből bent is van a kártyáim között, sem fingerprint nem kell, sem jelszót nem kér... de mondom, addig még el sem jutottam, hogy a saját fiókomba bejussak, így nem tudom, hogy végigment folyamatnál kér-e valamit. Transferwise, Revolut, ugye alap volt, hogy először megcsináltam a regisztrációt, utána tudtam kártyát igényelni, bármit intézni, és az ujjlenyomat alap mindkettőben. (Meg a rendes banki app-ban is, de az más dolog). Nem hogy még be sem léptem, de máris a bankkártyámat kéri.
A TW kártyám tavaly októberi, eddig kétszer vásároltam vele, a Revolut pedig mai, és azonnal elfogadta a TW kártyát, a terheléses üzenetben azonnal ott volt a reg. kód a TW app-ban (szemben a Curve terheléseivel, ahol nem)."bizonyos cégekénl nincs is a virtuális kártyán pénz, hanem a fizetéskor szintén egy azt megelő úton töltődik rá pénz"
Basszus, ha jól tudom a Curve pont így működik, a lényege pont az lenne, hogy a fizikai kártyáján nincs pénz, hanem a tárolt kártyák adatait felhasználva, kiválasztva melyik kell, annak az adatait továbbküldve használod, tehát gyakorlatilag egy üres kártya TW-nél és Revolut-nál pedig már eleve 'fizikailag' ott van a pénzem, mert már hónapokkal ezelőtt fel lett rá töltve (a TW-re).
De mondom még egyszer, attól hogy nálam ez van, másnál még működhet jól. Az én véleményem viszont nem lett pozitív, és már nincs meg a bizalom. Már eleve a promo kód megadásánál hibát ír, korlátlan netnél 'nincs internet'-re hivatkozik...
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz szuladam #286 üzenetére
"Semmit se lehet csinálni az appban, se fizetni, se a többi kártya adatát nem lehet látni, se pénzt utalni"
Akkor mégis miért nem lehet csak egyszerűen belépni, mint egy normális alkalmazásba, majd utána menedzselni a kártyákat? Mire kell neki 127MB tárhely? Bármelyik banki alkalmazást nézem, mind kevesebb.
Ha jól tudom itt fizikai kártyát kapsz, azzal vásárolsz, milyen szellem kártyára gondoltál? A TW kártyám is szintén fizikai.
"szerintem nem csoda hogy tiltja.." Ezt hol láttad így konkrétan leírva? (én nem néztem utána)Én az alábbiak után továbbra is egy kalap sz..nak tartom. _Nálam_. Ma direkt vásároltam az Aliról a virtuális Revolut kártyával, simán végbement. Most megpróbáltam újra hozzáadni Curve alá a kártyát, azt írja, ez már hozzá van adva - de a pénzt persze azért annyiszor levonta, ahányszor rányomtam a retry gombra 'Bejutni' persze továbbra sem lehet, hogy töröljem a kártyát. Mivel már az ajánlókód beírásánál is hibát dobott, így valószínűleg az ajánlásért járó összeget is buktuk azzal aki adta a kódot, így ezek után csoda, hogy nem bízom bennük és nem adom hozzá a valódi hitelkártyámat? Szóval írnom ennek a nyomorék bandának.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz szuladam #306 üzenetére
Én azért leírom, hogy _fizikai_ kártyát sem tudtam elfogadtatni vele, amivel egyébként sikeresem fizettem. Mint ahogy az összes többivel is. Ne használd... ha akarom _sem_ tudom használni, mert nem fogad el egy kártyát sem. Így most benne van a TW adatai, a Rev adatai, és a rendes bankkártyám adatai mert végül bepróbálkoztam vele, és amiket persze így ki sem tudok törölni, mert miért is lehetne. Ne használd... csoda, ha rámondom, hogy szar?
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz #33403648 #308 üzenetére
Hol láttál te ebben személyeskedést? Én az övében nem éreztem, a sajátomban meg mindig leírtam, kiemeltem, hogy nálam ilyen. Attól még másnál jó. Eleve igen ritkán futok bele, hogy valami ne működne nálam, szóval légyszi nézd el nekem, ha szidok egy programot, ami ráadásul a pénzemmel játszik. Eleve nonszensznek tartom, hogy addig semmit nem tudsz csinálni, amíg el nem fogadott egy kártyát. Törölni sem az el nem fogadottakat. Mert attól még megjegyzi a szerverükön, mert írja, hogy 'ez már hozzá lett adva', full uninstall és újrarakás után is. Ahogy írta, belépve sem tudsz gyakorlatilag sok mindent csinálni, így (számomra) érthetetlen a filemérete is, a többi banki appomhoz képest (pl. BB, Barklays), amiben azért nem csak 'kattintással kijelölöm mi legyen aktív', hanem utalást indítok, menedzselem a rendes bankszámláimat, stb. Mindegy, ne menjünk bele, biztos van rá magyarázat. Az meg szerintem a fórumra (mármint a szolgáltatás iránt érdeklődőkre) tartozik, hogy igenis lehet sz.pni a programmal, mert ha nem arról szól, hogy hogyan működik, mi a megoldás ha nem megy, akkor mégis miről szól? A személyeskedést én sem szeretem, nem is akarom behozni, egyébként itt amúgy is befejeződött volna az egész, ha írsz, ha nem
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Viszont ez a szálcsiszolt vörös Metal card marha jól néz ki: [link]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Lehet nálad simán működne és nem lenne gond, főleg akkora nem mint nálam, hogy három kártyával sem megy, viszont az adataim már a felhőben vannak, de sose lehet tudni. Tegnap rájuk írtam twitteren, kérték DM-ben a használt email címet, elküldtem, és egyúttal rájuk írtam emailben is. Meglátjuk mi lesz.
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz anadroid #353 üzenetére
Budapest Bank Mastercard debit kártyánál nálam is rögtön jött a kód az sms-ben. Kár, hogy a bank elutasította a terhelést, így hiába írtam be, hibára futottam, újra próbálni meg nem lehet. Viccesek amúgy, tegnap válaszoltak, de majdhogynem köze nincs a fő problémámhoz, csak kiragadtak egy momentumot és arra reagáltak. Meg hogy mennyi sok dolguk van most. De a végére azért adtak egy angol számot, azt hívjam fel...
HR24.hu
-
zseko
veterán
És hogy törlöd ki a kártyát, ha eleve el sem jutsz addig, hogy a fiókodba bejuss, mert oda csak akkor enged, ha már be van állítva a kártya? Nekem ez a problémám, végtelen ciklusba került a 'Continue' és a 'Something gone Wrong' között, és nem lehet belőle hova jutni.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Nem kötekedésként, csak légyszi mutasd meg nekem, hol látsz ezen bármit, ahol törölhetem a kártyám:
Ez ugye nem szorul magyarázatra: [kép]
Itt bejelentkezek a Google fiókkal: [kép]
Oké a kártya! [kép] (és ezt a belépés után már eleve úgy, hogy tegnap rendszert cseréltem a telefonon, abszolút nullázva és formázva, öt perce tettem fel a Curve-t.)
Continue - Mégse oké [kép]
A Resend lóf.szt se csinál, az Add Card pedig ennyit: [kép]
Ugyanarra a kártyára pedig hibát ad, 'már hozzá van adva'.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Azért annak qrvára nem örülök, hogy most (~fél órája) egyszer csak hipp-hopp kaptam két! értesítést, egyet a bankomtól egyet meg a TW-től, hogy beterhelte a Curve a számláimat, igaz 'csak' a próbaterheléssel, de akkor is!!! Bejutni persze továbbra sem tudok ebbe a szarba, az üfsz 'amint ráérünk foglalkozunk vele', a rendszer meg próbál pénzt levonni/hozzáférni a számláimhoz külön elindított engedély nélkül
Egy hete nem foglalkoztam vele, újraraktam a telefont, így fel sem volt telepítveHR24.hu
-
zseko
veterán
És odáig mikor/hogyan jutsz el? Nekem eddig csak 'benyelte' a kártyaadataimat, de még addig se jutottam el, hogy egyáltalán az ellenőrző kódot beírhassam. Sőt, az alkalmazás adatainak indításonkénti törlése nélkül egyáltalán semeddig sem jut el... Most legutóbb már videót küldtem nekik a hibáról, hogy felfogják miről levelezünk...
HR24.hu
-
zseko
veterán
Vicces, hogy a kártya ma megérkezett, de az app-ba bejutni még mindig nem tudok, hogy egyáltalán használatba vegyem, a levélre pedig eddig még érdemben nem reagáltak. Itt a hangsúly az 'érdemben' van, mert amit válaszoltak az sima sablonszöveg, és semmire nem megyek vele, mert nem oldja meg a gondom (gyakorlatilag nincs köze hozzá).
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz szabi__memo #457 üzenetére
Én próbáltam 4.4.2, 6.0, 8.0 és a mostani legfrissebb rendszerrel is három különböző eszközön, ha kilépek a programból, csak az adatainak a törlése után hajlandó bármi mást csinálni a logó mutatásán kívül.
Ja, használatba venni még nem lehetett, mert eddig még nem engedett be az appba, a hozzáadható kártyáim pedig elfogytak.(#461) babe98 na, akkor nem csak én jártam így. Én videót készítettem róla, azt küldtem nekik.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Na, akkor én is megkérem, hogy töröljenek mindent. Bár azt még mindig problémásnak látom, hogy minden kilépés után meghal és nem működik rendesen, csak az adatok törlése után. Ha ezt ezután is mindig el kell majd játszani... Továbbra is azt tartom, szar a program, legfőképp az az elképzelés, hogy kártya regisztrálás után tudsz csak belépni, addig nem. El tudnád küldeni privátban, hogy mit írtál nekik pontosan, angolul? Köszi! Hátha így hozzá tudok adni promó kódot is, mert már rögtön annál elhasalt...
Nekem azóta már megjött a Curve kártya, igaz használni nem lehet, de itt van a pénztárcámban
HR24.hu
-
zseko
veterán
Köszi! Ha így sem megy, akkor kénytelen leszek felhívni őket, de azt nem szeretem annyira, mert 'telefonos angolt' nehezen értem.
Tulajdonképpen tök mindegy, mert ugyanaz a vége, de inkább a Google fiókot használom. Gondoltam másik email címmel megpróbálni, de hát elfogytak a hozzáadható kártyáim.HR24.hu
-
zseko
veterán
Ekkora egy fos bandát, mint a Curve fejlesztők, még életben nem tapasztaltam
Leírtam már párszor hogy mit csinál az app, szóval bárhogy kilépve belőle - akár visszalépés, akár alkalmazásváltó - csak az app adatainak törlése után volt hajlandó működni - vagyis inkább nem működni.Most jött egy frissítés, utána rögtön nulláról kezdte, válasszam ki melyik kártya kell blue/black - nem számít, hogy már kiküldték..., nem számít, hogy csak egy szaros frissítés jött rá, nem új készülékre telepítés... - adjak meg referral kódot, lakcímet, stb, viszont a lakcímem már benne volt App adatainak törlése után is... Persze miért is menne tovább 'ellenőrizze az internetkapcsolatát', korlátlan mobilneten, és wifin is.
Adatait töröltem, letöröltem, újra letöltöttem, most indítás után már _újra_ a bejelentkezési ablakot adja, majd rögtön azzal kezdi hogy:
Please provide the cvc of the selected card to continue
Melyik kártyáét a hozzáadott négy-öt közül???? Meg egyáltalán, honnan vesz bármit is, hogy rögtön itt tart???
Ekkora egy inkompetens, programozáshoz balf*sz bandát még nem láttam, mint ezek
Hozzáadtam találomra egyet, így végre beengedett Így egy hónap után már talán használatba is tudom venni, bár ezek után hogy mennyire akarom...
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz Fandango #476 üzenetére
Hát na... sose volt ennyire gondom gyakorlatilag semmivel sem ilyen szinten, se telefonon, se pc-n, pedig pc-m '97 óta van, telefon pedig - ha a Spica-t nem számolom, mert az sajnos hulladék volt - csak az S széria (S2-S4- most meg S8+). Szóval eszközre sem foghatom, hogy alsókategóriás szutykon próbáltam volna, mostanában már szinte nem is lehet olyat venni, csak szándékosan
Azt hiszem leírtam, hogy nem ment az S4-en a 4.4.2-n, az S8-on a 8.0-n és a (Factory Resettel) lefrissített 9.0-n sem, valamint a Tab S10.5 ön lévő 6.0-ás androiddal sem. Mind ugyanazt és ugyanúgy csinálta, ugyanazzal a hibával.
Fő hibának azt tartom, hogy miért nem lehet először szimplán belépni az alkalmazásba, és azután hozzáadni a kártyá(ka)t? Miért kell ennyire (erőszakosan) a kártyaadatokat kierőszakolni a felhasználókból, a normál használati működés helyett? Hiszen akkor ha valami nem jó, akkor csak szimplán törlöm a kártyám és kész, hagyom annyiban vagy próbálom még egyszer. Ilyen esetben én is más szájízzel írtam volna. Ott a Revolut, ott a Transferwise, vagy akár a PayPal is, egyik sem a bankkártyámat kérte először.
De az ékezetekkel még baja van, kár volt úgy megadnom a nevem A kártyára jól írták, az appban viszont a Curve Rewards kártya alá, a Ref.-hez nem. Bárhol máshol az appban, jól van leírva
Ott van +500 jelezve, szóval gondolom meglesz majd, de még mindig Pending állapotban van. Február 13., szerdai dátummal.
A kártyáim is megvannak, Ott a TW, a Revolut virtual, és a rendes bankkártyám is.[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Bár nem gondolom hogy ugyanaz, de az appban megjelent az aktiválás a Curve kártya alatt, megcsináltam, jelszót adtam, és az ott lévő '500' elől is eltűnt a Pending felirat és jóváírta. Ideje volt mondjuk, februárt ír dátumnak Revolut feltöltést is megcsinálta, ettől függetlenül persze fogok csinálni vásárlást, úgyis kell a Revolutot is aktiválni.
HR24.hu
-
zseko
veterán
-
zseko
veterán
Most hogy mondod, lehet megírom nekik, hogy megoldódott.
Én a legutolsóét adtam meg, úgy okoskodtam, hogy csak azt kérheti tulajdonképpen amit utoljára adtam hozzá.
De már az én agyam is elszállt (azt hiszem érezhető is az egyik korábbi hsz-ből... de most is jogosnak tartom), és igen cifrán kiosztottam volna őket, legfőképp magyarul, (fordíttassák le ha akarják), de angolul is megkapták volna mellette (az angolomhoz mérten), pár napon belül.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Én megkaptam a referall kód után járó 500 pontot, és a február 13-ai dátum van mellé írva, vagyis a legelső használati kísérletem.
De amúgy 'viccesek', először Elizabeth reagált, válaszoltam neki, erre John-tól jött a válasz, majd mikor neki megírtam, hogy az utolsó frissítés végül megoldotta a problémámat, Charlie válaszolt vissza. Megköszönte hogy megírtam, örül, hogy működik, és kedvesen megírta, hogy 'If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to get in touch.'...
HR24.hu
-
zseko
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari