Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • babe98

    csendes tag

    válasz zseko #486 üzenetére

    Na, ma én két választ is kaptam tőlük, az egyiket egy 3 hete írt levélre :-))))) A másikat a szombati kérdésemre. Mindegyiknek az volt a lényege, hogy frissítsem az appot mert megoldották a hibát. Innen a sztori lépésről-lépésre ugyanaz mint nálad. Először kérdezgetett, mint egy új usertől, hogy blue, vagy black kártya kell, meg kért promó kódot, aztán meg ott voltak az adataim kitöltve. Már éppen készültem földhöz vágni a telefont mikor eszembe jutott hogy benézek ide... Megkíméltél egy nagyobb összegű telefonjavítási költségtől :-) Most tartok a cvv-s kérdésnél... Neked egyből elfogadta, amit beírtál? Melyikét adtad meg, amelyiket legelőször próbáltad hozzáadni, vagy amelyiket legutoljára?

Új hozzászólás Aktív témák