-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
babe98
csendes tag
Sziasztok! Végigolvastam az összes hszt-t de nem láttam hasonlót, járt már így valaki?:
feltelepítettem az appot, elindítottam bekérte az adataimat, továbbengedett a blue, black stb választó oldalra (persze az az oldal nem olyan volt mint amit KTU linkelt valahol, nem lehetett promó kódot megadni) kiválasztottam a blue-t, írta, hogy regg-eljek be saját kártyát. A fényképezős módszer nem ment, kézzel bepötyögtem egy karit (erste visa virtual), úgy tűnt tetszik neki, írta, hogy jön majd a C-XXXXXX kód stb, aztán lefagyott. azóta ha újraindítom ennyi jelenik meg:
ha törlöm az appot és újratelepítem akkor szűzen még elindul, de ha belépek akkor semmit sem tudok csinálni csak a card activate-be menni, aztán ott ugyanúgy kifagy.Ilyenkor mi van?
Ja igen, kártyaterhelésnek nyoma sincsen sehol...[ Szerkesztve ]
-
babe98
csendes tag
detto ugyanezzel küzdök január óta. Már 3 féle kártyát is belepötyögtem, mindegyik után azt írta, hogy "siker", aztán a következő képernyő mégis "Something's gone wrong"... de ott meg hiáby nyomom a resendet, nem csinál semmit. Kilpés csak kilövéssel, ahogy írtad. Utána indításnál csak Curve logó. Ha törlöd az adatokat akkor indítható, először ki is írja, hogy "This card is verified!", de aztán megint "wrong-ba gone-ol" valami...
Én is írtam nekik, visszakérdeztek, hogy írjam le részletesen, meg küldjek képernyőmentéseket. Megcsináltam 5 hete nem válaszolnak semmit...
Esetleg van valaki akinél ugyanígy indult a dolog, de sikerült megoldania? -
babe98
csendes tag
óriási áttörést értem el :-)) Tegnap írtam nekik megint, hogy nem sikerül regisztrálni a kártyáimat, és hogy töröljék az összeset és elkezdem elölről az egészet. Most valami értelmesebb ügyintézőhöz kerülhettem, nem tudom mit csinált, de most már kicsit tovább jutottam mint eddig: sikerült bereggelnem a Revo fizikai kártyát, meg is jött rá az első ellenőrző terhelés, amit ugye mindjárt vissza is vonnak. Utána jött a második is, amihez kellene lenni a C-XXXXX kódos közleménynek. Na közlemény egyelőre nuku...
Ennek ellenére egy darabig minden happy-nek tűnt, jött az üzenet, hogy a Curve kártyát 5-8 napon belül megkapom, validáltam a telefonszámom stb, aztán mikor ránézek a "Card" menüre a bal alsó sarokban akkor látom, hogy azt írja, hogy "Your curve card order has been cancelled/declined." WTF???
a másik ami még nem kerek nekem, hogy a rewards kártyánál ezt látom:
ez lenne az 5 font amit a promo kódra kapok? vagy mi a szösz?[ Szerkesztve ]
-
babe98
csendes tag
válasz MrPeekaboo #468 üzenetére
Jaaaaa, hogy nem minden kártya esetén kell visszaigazoló kód!? Na ezt sem tudtam, de így akkor kezdem érteni!
Köszi! -
babe98
csendes tag
persze mindjárt elküldöm, de egyébként google translate-tel írtam. :-))
Sajnos mindjárt írhatom az újabbat is, mert megint lehalt minden.
Közben gondolkoztam valamin: Te mivel lépsz be, google fiókkal vagy email címmel amire "magic link"et küldenek és azt kell megnyitni? Én az utóbbival, és utána hal be mindig. Akit eddig megkérdeztem mindenki google fiókkal használja... -
babe98
csendes tag
Na, ma én két választ is kaptam tőlük, az egyiket egy 3 hete írt levélre :-))))) A másikat a szombati kérdésemre. Mindegyiknek az volt a lényege, hogy frissítsem az appot mert megoldották a hibát. Innen a sztori lépésről-lépésre ugyanaz mint nálad. Először kérdezgetett, mint egy új usertől, hogy blue, vagy black kártya kell, meg kért promó kódot, aztán meg ott voltak az adataim kitöltve. Már éppen készültem földhöz vágni a telefont mikor eszembe jutott hogy benézek ide... Megkíméltél egy nagyobb összegű telefonjavítási költségtől :-) Most tartok a cvv-s kérdésnél... Neked egyből elfogadta, amit beírtál? Melyikét adtad meg, amelyiket legelőször próbáltad hozzáadni, vagy amelyiket legutoljára?
-
babe98
csendes tag
Téged lekoppintva megadtam a legutolsónak regisztráltét én is. Tovább is engedett.
Aztán kiderült, hogy az a kártya nincs is a hozzáadottak között
Szóval nem tudom milyen CVC-t kellett volna beírni oda...
Ja és megadtam ugyanazt a promó kódot mint pénteken de most nem látszik semmi "aji"[ Szerkesztve ]
-
babe98
csendes tag
válasz mekkGyver #557 üzenetére
Ha nem virtuális kártya volt, akkor nem az a hiba, mint amivel én szívtam. Lehet hogy neked is azt a trükköt kell megjátszanod, hogy a kártya pénznemét euróra állítod ideiglenesen, és úgy próbálod "verifikálni" (még akkor is, ha forintos a kártyád). Ez többeknek működött, ahogy olvastam. Miután elfogadta visszaállíthatod forintra.
-
babe98
csendes tag
válasz st3v3np3t3r #2675 üzenetére
ne verd a fejed a falba mert nem hülyék ők, mindössze arról van szó, hogy kaptál egy automatikusa visszaigazolást arról, hogy a rendszerük fogadta a leveledet, és amint tudnak válaszolnak.
De mivel egyelőre fogalmuk sincsen, hogy mit írtál nekik, ezért próbálnak segíteni azzal, hogy ha netán az lenne a gondod, hogy ellopták a kártyádat vagy furcsa tranzakciót vettél észre akkor gyorsan tiltsd le a kártyád az appban. Vagy hívd a megadott számot.
(mintha mindenkinek, aki kiabál a kezébe nyomnának egy vödör vizet, hátha az a baja, hogy a háza ég...)Kb minden üzenetre ez lesz az első amit kapsz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN