Hirdetés
- Mortal Kombat 1: Khaos Reigns - Így harcol Ghostface
- PlayStation 5 Pro teszt
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz Bloodaxe #10694 üzenetére
Lehet, hogy a gyönge proci miatt lekapcsol? Ugyan nem használok CF-et (tapasztalatból), de olvastam e topicban, hogy az újabb CCC-k lekapcsolják az egyik karit/magot, ha nincs rájuk szükség. Esetleg driver-rátelepítést csináltál pucolás és reinstall helyett? Más tippem egyelőre nincs, talán majd Abu85 megmondja.
A laggolás így fog maradni, amíg ilyen procid, de főleg ennyi RAM-od van. Ha (valószínűleg) lapozófájlt használsz, a vinyó töredezettsége is okozhat belassulásokat.
w333: Csak a beállításokban segít, ill. sok driver-hibát a CCC szoftvere javít ki, tehát elképzelhető, hogy egy hibás megjelenítés hibátlan lesz CCC-rel. Én mondjuk nem használom, és semmi problémám nélküle, ill. még a hibáitól is megkímélem magam.
A régi játékokkal egyre több hibát fogsz tapasztalni újabb C-ekkel. Érdemes lehet régebbivel próbálkozni. Az utolsó HD4-re gyúrt meghajtó a 9.9 volt, ezen kívül a 9.12hf, a 10.4, a 10.7 voltak jobbak, ill. lehet próbálkozni a 10.9-cel, önmagában elég jónak tűnik.
rumkola: Azért nehogy már egy CS-t ne vigyen el!
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Steady74
addikt
Az alábbi problémával találkoztam, mikor a 10.9-es driver-t akartam telepíteni: a telepítő kérte az újraindítást, Win7 kilép, majd nem indul újra. Reset után pedig kék képernyővel száll el a Win, el sem indul. Konfig: Core i7980, XFX 5970 kari. Proci tuningot visszavettem, alapon indulva sem változott semmi. 10.4-es driver vissza, megy minden rendben.
Valakinek volt hasonló problémája?
-
nagyúr
válasz Steelmanus #10708 üzenetére
Szerintem annyit, hogy tudja, hogy az nv driverei is tele van bugokkal.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
katt777
félisten
válasz Manbal #10705 üzenetére
Ha sarkítva fogalmazunk, mindenki akkor vált VGA-gyártót, amikor éppen tele lesz a töke a sajátja hülyeségeivel. Mindenesetre számomra az nV mellett szól az, hogy azzal anno nem tapasztaltam olyasmit, hogy egy régi játék ne indult volna el új kártyán, új meghajtóval, amióta viszont az ATI AMD-lett, nem egyszer így jártam. És olyat sem láttam nV-nál, hogy egy hiba javításával okoztak min. 2 másikat.
Egyébként meg minden VGA-tulaj teljes joggal szidja a saját topicjában a gyártóját, ha hibát tapasztal.Steady74: 10.4 után megváltozott a CCC, lehet, ott maradt valami beállítás, amit a telepítő nem távolít el, és ez tesz be a 10.9-nek. Javasolt az ott hagyott ATI Tech. beállítások eltávolítása registry-ből kézzel, v. pucoló programmal. Amit még megpróbálhatsz, az a driver kézi telepítése (ekkor esetleg konkrét hibaüzenetet kapsz, ha nem akar felmenni), aztán rá a CCC, és ami még kell.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10710 üzenetére
Március óta problémáznak az nzone-on, hogy GeForce-on nem futnak a DX8-nál régebbi játékok. A több éve megélt tapasztalat itt nem ér semmit, ha aktuálisan baj van. A 260-as WHQL ezt majd javítani fogja ezekre a játékokra: Gothic, Gothic II, Falcon 4.0: Allied Force, Links 2003, Independence War II - Edge of Chaos, and X2: Wolverine's Revenge ... továbbá az Unreal Engine 1-es játékok többsége már futni fog 16 bites módban. Az UT1 tuti megy, mert a szomszéd feje örült, miután odaadtam neki az RC drivert.
Még szerencse, hogy volt kéznél új meghajtó, mert engem szid mióta megvetettem vele a GTX 460-at a HD 5830 helyett.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zack
nagyúr
"Még szerencse, hogy volt kéznél új meghajtó, mert engem szid mióta megvetettem vele a GTX 460-at a HD 5830 helyett"
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Nálatok jól működik az órajel visszavétel 4870X2-vel? Mert nálam valami gebasz van. Nem veszi vissza, és 2D-ben is 750/900 megy úgy, hogy a GPU meg 85 fokos. Nem tudom mióta lehet, mert nem csekkoltam már egy ideje. Tehát nem hinném hogy a 10.9 Catalyst ill. most már a 10.9a a hibás.
Mit tudok ezzel kezdeni? Mert ez a desktop 85 fok annyira nem jó amikor van hogy 72 órát nem kapcsolom ki a gépem. Mielőbb meg kellene oldanom valahogy ezt a problémát.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Pontosítok. Nem mind a két mag megy fullon, csak az első. A második GPU-n működik a PP (500/500) és ez normális hőfokot is mutat (50).
Most manuálisan visszavettem 500/500-ra addig amíg meg nem oldódik, mert voltak 100 fok közeli értékek is a GPU-Z szerint.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
tzsolesz
nagyúr
Tuning alatt nem veszi vissza az órajeleket. Próbáld meg úgy hogy nem tuningolsz, tehát se fel, se le. Kapcsold ki a catalyst-ban is a túlhajtást, és lődd ki a tuning progikat is. Nálam a 10.7-es ezt csinálja. Előtte nem nagyon emlékszem rá, hogy probléma lett volna vele.
-
tzsolesz
nagyúr
Akkor a 10.9-es érzékeny valamelyik rendszer komponensedre, és úgy gondolja 3D-ben kell mennie. Ez lehet szoftver, vagy hardver is. Ha eddig nem volt ilyen, akkor próbálj meg kilőni egy két automatikusan induló biz-baszt. Ha nem lesz meg a ludas, akkor meg már kibirod a következő driverig, valószínű valamit benéztek az AMD-nél ezzel a driverrel a HD4000-es szériával kapcsolatban. Vagy le sem tesztelték rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz tzsolesz #10717 üzenetére
Megvan a megoldás. Kaki a driver. Feltettem a 10.7-et és tökéletes a PP. Erről ennyit.
De persze azért köszi a segítségedet. 10.9 és 10.9a-nál biztos fennállt a probléma, de nem tudom mikortól, mert lehet a 10.8 is már kaki volt, és a 10.7 az utsó amiben még működik nálam.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
tzsolesz
nagyúr
Akkor jó.
Nálam jó a 10.7-es, csak ha tuningolok, akkor nem veszi vissza az órajeleket. CCC-és tuningra gondolok, és ATT-re, nem Rivásra, mert annál ezelőtt sem vette vissza.
Alapon meg semmi bajom vele. Én sem tuningolok. BIOS-t átírtam még az elején 700/1000-re, és úgy használom. -
zack
nagyúr
válasz tzsolesz #10719 üzenetére
Pár szóban írhatnál erről az átírásról. Mit és hogy állítottál...
Az utóbbi időben csak 4890-nél írtam át BIOS-t, de az teljesen hazavágta a PP-t, és onnantól nem működött sehogy sem. Illetve úgy működött, hogy desktop módban ugrált 2D/3D órajelek között másodpercenként.
Még1x így nem akarok járni.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
tzsolesz
nagyúr
Segítenék, csak nem tudom, hogy az X2-nél még mire kell odafigyelni.
Lényeg az, hogy minden egyes üzemmódot jól kell megadni a profilszerkesztőben, tehát az editor-ban.
Én lementettem gpu-z-vel az eredeti BIOS-t, és csak a 625-ös, illetve a 993-as részt írtam át 700, és 1000-re. Elmentettem, majd rálöktem. Azóta szépen muzsikál.
X2-nél nem tudom működik-e ez. -
katt777
félisten
Tipikus önsorsrontó figura vagy. Pont neked nem kellene ajánlanod semmit, mert úgyis visszaüt rád.
Inkább DX7-es játékokat tolok régieket, konkrétan örülnék, ha mondjuk az NFS2-5 mennének. 1 elmegy DOSBox-szal, ha minden igaz (még mindig nem tettem föl), Imp. Gal. 1 meg biztosan. Ill. persze van pár régi FPS, NOLF1-2-t biztosan nekiállok még sokadjára is végigtolni. Amúgy, ha már UT engine-es játékokról van szó, XIII-at akartam újrajátszani, asszem 5. pályán betöltéskor simán kivágott valami hivatkozási hibával XP-n is W7-en is. Természetesen eredeti a játék. Szóval AMD-n sem megy ez sem, és kötve hiszem, hogy ha felteszem az új nV meghajtót, menni fog.zack: A 10.8 önmagában szar volt. De +1 ok a VGA-váltásra.
X2-nél mind2 biost át kell írni, és figyelni arra, hogy megfelelő helyre írd vissza a megfelelőt. A Desktop módos órajel-ugrálás a legtöbb HD48xx karinál a megjelenésük óta széria szolgáltatás, persze, csak ha nem ATT-t használsz. Ezt CC mérsékli (megnéztem anno), szóval lehet, hogy annak nem tetszett a modolt bios. Egyébként ATT is kezeli a CF-t, tehát nem feltétlenül kell bios-ban turkálnod, ráadásul több profillal megoldhatod, hogy ne hevüljön és zajongjon a VGA, ha nincs rá szükség (pl. igénytelenebb grafikájú játékoknál, a minimálisra leszabályozott 2D-megtakarításról nem is szólva).tzsolesz: 10.5-től van ez a baromság a PP kikapcsolásával. ATT és RivaTuner is simán visszaveszi az órajeleket 2D-ben, csak be kell állítani.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
zack
nagyúr
válasz katt777 #10722 üzenetére
Ok.
Lehet nem nyúlok hozzá...X2-ből úgysem lehet sokkal töbet kisajtolni. A memókat meg egyenesen nem is ajánlott húzni, mert annyira melegszenek. Azért az 5%+ teljesítményért tök felesleges bármiféle kockázat.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10722 üzenetére
Hát ha megkérdeznek, hogy mit vegyen, akkor csak ajánlok már valamit. A HD 5850-emet látta, azért akart HD 5830-at, de mondtam, hogy a GTX 460 néhol olcsóbb és jobb. Hát megvette. Bár nem haragszik rám, ha probléma van ... tudja, hogy ez a biznisz ilyen, meg mondtam, hogy egy csomó problémájára megoldás az új RC driver. Egyedül az zavarja, hogy az UT csak 16 biten indul el (bár ez is előrelépés a WHQL driverekhez képest), de már írtam az NV-nek, hogy baj van. Vissza is írtak, hogy javítani fogják. A 260-as sorozattal már futnak az eddig el nem induló régi játékok, valszeg egy későbbi driver a megmaradt hibákat is javítja.
Az X3-nak ugyanaz a hibája, mint a Republic Commandonak. A DX10-es kártyák nem támogatnak pár régebbi DX eljárást. Le kell venni a grafikai beállítást lowra. Ez jellemző pár UE2.0-t használó játékra.
(#10724) ADAM1337: Egyelőre a WHQL aláírás megszerzésével problémák vannak. Az NV a 260-as driverben általánosra terjeszti ki az FP16 demotion eljárást, ami a DX9-es játékokban lecseréli az FP16-os HDR-t R11G11B10-re. Ez esetenként képminőségromlást eredményez, ami ki is jön a Microsoft erre irányuló tesztjeiben, így nem szerezhető meg az aláírás.
Nyilván az FP16 cseréje a sebesség szempontjából jó dolog, de érdemes az eljárást játékokhoz kötni. Eddig az NV és az AMD is ezt csinálta 5-6 DX9-es játék esetében, de a 260-as driverrel a HDR eljárás felülírása mindig megvalósul, vagyis nem csak az eddig tesztelt játékokban. Nyilván az általános változás a WHQL-nél szokásos képminőségtesztre is hatással van, és ez okozza a driver késését.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
katt777
félisten
Az X3 simán fut, X3 Terran Conflict viszont csak XP-n, de maximalizált beállítások mellett. Igaz, nincs fent CCC, tehát az nem tudja elgyurcsanyizálni.
Ja, hogy te az XIII-ra gondoltál! Akkor azt írhattad volna! De ha a a DX10 kari nem támogat X eljárást, akkor hogy lehetséges, hogy a többi szintet simán végigtoltam? Egyébként nem sok mindent lehet állítani XIII-ban.Lényegében viszont akkor azt mondod, hogy ne vásároljak meg semmiféle játékot, mert mire újrajátszanám, úgyis használhatatlan, ha már most nem az (régebbieket árazzák csak le, ugyebár). A XIII már a sokadik játékom, amelyet megvettem, és most nem tudom használni. Vajon a VGA-m gyártója kifizeti nekem az okozott kárt? Mert EULA alapján a szoftvergyártó biztosan nem.
zack: Nem feltétlenül kell tuningolni ATT-szal, bőven elég az a gyári órajelek belövésére (mondjuk 2D-ben 150/250-re, 0.963V-on), hűtésjavításról nem is beszélve, mindenesetre eltűnnek vele az órajel- és ventiford.-ugrálások.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10726 üzenetére
Bocs. Nem szeretem a római számokat. Az X3 (az űrös játék ) egyébként megy Win7-en is. A Terrain Conflictnak csak a benchmarkját néztem. Az is futott. CCC nélkül nem néztem.
Gondolom nem minden szinten jelenik meg a problémás effekt.
Az AMD és az NV ki tudja javítani a problémát. A Republic Commando esetében volt róla szó, hogy minkét gyártó mellékelt egy kompatibilis bump map kódot, de mivel a játék támogatása leállt, így a fejlesztők nem építették be. Nyilván az NV és az AMD nincs felhatalmazva arra, hogy visszafejtse a játék forráskódját, és kiadjanak egy javítást a problémára. Ezek a hibák messze nem a VGA gyártókon múlnak. Amit tudnak driverből javítani azt megteszik, de ha a fejlesztő nem hajlandó egy javítást kiadni a problémára, akkor nem tudnak tenni semmit.A jövőben valószínűleg ez nem fordulhat elő, mert a DX10 eleve kőbe véset szabvány, ellentétben a régebbi verziókkal. Vagy támogatsz mindent, vagy semmit sem tud a kártyád. Kizárt, hogy ilyen előforduljon egy DX10-re írt játékkal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
katt777
félisten
Persze, a TC benchmark az ment nálam is, csak a játék nem.
Hogy DX10-zel nem fordulhat elő? Ezt valahova el kellene mentenem, hogy legyen mire hivatkoznom, amikor Windows 9-10 DX12-13 alatt majd nem indulnak el a mai DX10 játékok.ADAM1337: Topic-tévesztésben vagy.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10729 üzenetére
Mivel a benchmark és a játék a programkód tekintetében ugyanaz, így a grafikus kártya drivere is ugyanúgy kezeli. Az persze nem kizárható, hogy a játék vagy az operációs rendszer problémájából nem indul el a játék, de kicsi a valószínűsége. Inkább valamilyen program kavarhat be, vagy a Visual C redistributable valamelyik telepített verziója, esetleg annak hiánya.
Nem érted a problémás játékokban fellépő hiba lényegét. Például a DX9-ben volt több eljárás a bump mapra. Ezek közül nem volt kötelező mindet támogatni. Lényegében itt lép fel a Vendor Specific Caps Bit, ami a DX9 által kezelt, de meg nem követelt funkciók gyűjteménye. Na most a DX10 teljesen megvált ettől a funkciótól, azaz mostantól kőbe van vésve mit kell támogatni. Ha valamit nem támogat a hardver, akkor az nem DX10-es, míg ha van olyan dolog, amit esetleg extraként támogat, akkor az nem érhető el DX10 alatt. A DX10-be nem minden DX9-ben meglévő Caps Bitet emeltek át. Ezek között lehetett az az eljárás, amit a Republic Commando használt a bump mappingra. Mivel ezt a DX10 amúgy sem emelte át a gyártók sem támogatták tovább a hardver szempontjából. Ez okozza a kellemetlenségeket. Ki kell cserélni a problémás eljárásokat egy újra. Ezt csak a program fejlesztője tudja megtenni, más mód erre nincs.
Mivel a DX10-re fog épülni az összes új DX verzió, semmi esélye annak, hogy még egyszer ez előfordul. Eleve a DX10 eltörölte a problémák forrását, vagyis a Vendor Specific Caps Bit lehetőségét.
(#10728) ADAM1337: Ezekkel a stuttering hibákkal tipikusan az a probléma, hogy konfigurációtól függő jelenségek. Márpedig egy hibát csak akkor tudsz javítani, ha reprodukálod azt. Nyilvánvaló, hogy az NV látja, hogy x, y és z felhasználónál gond van, de amíg ez náluk nem mutatható ki, addig csak lesnek. Ugye eleve az is nagy kérdés, hogy a gondokat maga a driver okozza-e. NV oldalról nem ismerem a hibákat, de az AMD mesélte a Battlefield BC2 kapcsán, hogy sokan panaszkodtak CTD-re (Crash to Desktop). Ezt hónapokig vizsgálta az AMD, amikor az egyik bétateszter rájött egy lehetséges okra. Ha nem a Catalyst managerrel telepíted a meghajtót, hanem a hagyományos eszközkezelős úton, akkor a működéshez szükséges Microsoft Visual C++ Redistributable Package sem települ vagy frissül. Amint normális install manageres úton telepítették a felhasználók a drivert, a hiba megszűnt. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy rosszul telepítesz, csak lásd mennyire macerás a dolog, a hibakeresés esetén.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
jenci1984
tag
Win 7 alatt nincs senkinek gondja az svideo tv-outtal? Xp alatt tökéletesen megy, de win7 alatt nem hajlandó működni... 5let?
Jenci
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz jenci1984 #10732 üzenetére
Mert Win 7. Az oprendszer megjelenítőkezelőjénél érdemes ügyködni. Persze nem árt a legfrissebb driver. A felbontást is érdemes alacsonyra venni (1024x768 ami általánosan támogatott).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
robika88
tag
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy meg lehet-e már oldani valahogy azt hogy ha két monitor van csatlakoztatva akkor visszavegye az órajeleket a sapphire 4830as kártyám? mert nem valami gazdaságos hogy egész nap alap órajeleken megy, miközben csak 2d-ben megy egész nap:S
És ha nem, akkor szerintetek hogy fogyaszt kevesebbet (sajnos nincs eszközöm hogy megmérjem), ha az egyik monitort az integrált 4200-ra dugom, a másikat a levett órajelű 4830-ra ? Sajnos azt nem tudom megcsinálni hogy mindkettőt a 4200-ra dugom, mert heti pár órát játszok az f1 2010el vagy rfactorral és akkor nem szeretném a kábeleket ide-oda dugdosni, főleg hogy van mikor ebédidőben játszok 30percet vagy este 30percet, szóval 1 monitornak minimum a dedikált kártyán kell „lógnia”
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz robika88 #10734 üzenetére
Két monitor extra terhelést jelent. Az energiagazdálkodási sémák egy monitorhoz vannak kötve. A legújabb generációs AMD és NV kártyák képesek több monitorral is gazdálkodni, de azok sem a legkisebb órajelkapun.
Ez ilyen ebbe bele kell törődni. Esetleg próbálhatod visszavenni az órajelet az ATT-vel, de nem véletlenül nincs energiagazdálkodás több monitorral, nem lenne stabil a rendszer.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
robika88
tag
megpróbálom majd kikísérletezni, hogy meddig lehet levenni, gpuz a loadhoz 5%ot vagy az alattit ír…
második felvetésemre esetleg tudsz válaszolni, hogy jobb-e egy visszavett órajel+igp mint egy alap órajelű, de single kártya? én azt gyanítom hogy kevesebbet kér igp-vel[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
Tök ua. rendszerre lett telepítve a benchmark és a játék.
Dehogynem értem a különbséget, csak ahogy DX8-cal hazavágták a DX7-es játékok jó részének a támogatását (ezért volt a régi gépemen sokáig ME is, havernál meg még mindig úgy van, mert nem tudna DX7 játékokkal játszani), úgy semmi nem garantálja, hogy nem teszik meg uezt +1X, hiszen DX7-ig szintén komp. volt a DX visszafelé. Bármit mondanak a gyártók a jövőre nézve, azt én nem hiszem el, mert majd megint kitalálják, hogy mi miatt, de meg kellett változtatni az egész DX kódot, miközben valójában csak annyit akarnak, hogy dobjuk ki a régi hardvereinket.robika88. Elég szépen le lehet venni az órajeleket, akár 100/200MHz-re is, feszt is minimumra. 4830 nagy tesói is mennek így. Persze nem garantált, lehet, hogy csak 150/300 lesz OK. Onnan tudod, hogy ha túl alacsonyak az órajelek, vízszintes, fekete csíkok jelennek meg a képen. ATT-ba be kell írni a képernyő menüt (hide display=1), hogy megjelenjen a progiban.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10737 üzenetére
Ez nem jelent semmit. A játék követelhet olyan programot, amit a benchmark nem. Ami kizárható az a driveres gond, mert a benchmark lefut, de ettől még a játékkal probléma lehet.
Vannak olyan játékok, amiket rosszul írtak meg a korábbi API-kra, és most az új API-kkal gond van. Ez legkevésbé a gyártók hibája. Ők se az API-ba, se a játék fejlesztésébe nem szólnak bele.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
katt777
félisten
Nem is mondtam, hogy driver-hiba, éppen az "extra" megoldásokról beszéltünk ezelőtt. Ez szerintem sem róható fel az API készítőinek. De amúgy ez a szép, hogy senki nem szól bele a másik munkájába, így aztán továbbra is számíthatunk a legkülönfélébb bugok tömkelegére.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10739 üzenetére
A bugokat egyszerű javítani csak akarni kell. A Republic Commandóhoz az NV és az AMD is készített fixet, csak a fejlesztőknek kellene a programba fordítani. Itt aki egyedül hibás az a fejlesztő, mert nem foglalkozik tovább a termék támogatásával, még akkor sem ha elvégzik helyettük a munkát mások.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
azbest
félisten
válasz robika88 #10734 üzenetére
korábban próbáltam a hd3650 kártyámmal, hogy úgy írtam át az órajel szinteket, hogy két monitorral is teljesen visszavegye. Ennek az lett az eredménye, hogy 2d módban képhibák jelentek meg egyik monitoron. Szóval nem véletlenül hajtja magasabb órajelen. Talán a ramdac -kal nem passzol két kijelzőnél az alacsony ram órajel.
-
Oliverda
félisten
válasz SzlobiG #10749 üzenetére
Én már vártam hogy vajon mikor kerül be a hírhedt halállistába a Radeon is a többi márka mellé de úgy néz ki, hogy a 3 soros aláírás limit miatt hamarabb szűnt meg az mintsem, hogy odakerülhetett volna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Politika
- Mesterséges intelligencia topik
- Mortal Kombat 1: Khaos Reigns - Így harcol Ghostface
- PlayStation 5 Pro teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fűzzük össze a szavakat :)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Interactive Brokers társalgó
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs