-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz chess001 #36379 üzenetére
Na ilyenekre viszont nincs idom es jo lenne ha a topic-ot sem off-olnad szet.
Felteteleztel valamit, ami nem valos... erre reagaltam. Ezen felul a elgkevesbe sem erdekel hogy mit gondolsz.
Azt ajanlom hogy surgossen szerezz be magadnak valamit amit lehet eletnek nevezni. Neten kotekedni nem az.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #37351 üzenetére
Igen. Es? Az egyel ujabb verzios valtozata semmivel sem tud tobbet, maximum szimplan egy megbizhatatlan, ezer sebbol verzo zsakutca.
Az elektromos autok most meg jol mutatnak, mert olcso a toltes, vagy ingyenes, meg egy csomo plusz kedvezmeny is jar veluk egyutt, meg... Aztan majd jon a valasz erre a government-tol(Mo.-n kiralysagtol ), hogy marpedig az az aram, ami az autokba megy, az uzemanyag, igy jovedeki ado koteles. Es nem lesz mar adokedvezmeny sem, meg ingyen parkolas, meg kutyapocse... Nem beszelve arrol, hogy lehet azon gondolkozni, mi lesz majd, ha tenyleg eleri a kivant sikert az elektromos autok lobbija, es mindenki azzal jar.... Nyaron igy is gondok vannak melegebb napokon, mikor megno a fogyasztas. Ha bevalik a joslat, akkor a Paks 2 nem lesz eleg, kell majd melle a Paks 3. Persze ez is jo kiralyi szemszogbol, ujabb esely a penzlopasra, lehet mindent titkositani 1000 evre.
Déjà vu, de a diesel karrierje is igy indult.Möhe: Ezzel nem vagy egyedul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #37383 üzenetére
Tan ezek az autok nem ide valok?! Marmint a luxus sportlimuzinok. A Civic Typre R egy palyara tenyesztett hot hatch, specialis gumikkal. Tovabbra sem ertem, mire akarsz kilyukadni.
Egy E39 M5 a mai napig nagyon keves olyan autoval talalkozhat a kozuton, ami akar csak meg is szorongatna.
De pontositalak, E60 M5 -el mentek mar 7:52 -ot is, ami hivatalos volt.Troll sz@got erzek...
Möhe: Mohe, tenyleg ment, de modifikalva, nem szeria volt. Ott kezdodik, hogy slick palyagumi, alaposan megpiszkalt ECU, es palyara valo fekbetetek. Meg amit meg nem tudunk....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz chess001 #37383 üzenetére
A BTG az a Bridge To Gate ido amugy! Ami baromira nem hivatalos es nem is teljes palya. (aki ismeri a palyat vagja) Forgalomban tortenik es valszeg egy epitett Honda tudta ezt, messze a gyaritol, ezt az idot...
Csak hogy kepben legyel. Itt egy E36 M3 ideje "csak" a 3.0-as motorral. 7:25 > [link]
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #37383 üzenetére
De mit akarsz ezzel ???? A 2 AUTÓ KÖZÖTT TÖBB MINT 400Kg van !!!!!!! Mikor 50-100Kg is rengeteget számít utcai kocsiknál akkor a 400-450 vagy épp annál több szerinted????? Mit akarsz így hasonlítani ? Az aerodinamikai eltérésekről meg ne is beszéljünk..... Teljesen 2 külön kategória.... Vicces de nyomd az ipari f@szságot..... Jó,hogy azt nem magyarázod,hogy egy szlalompályán Egy 760Li miért nem tud olyan gyorsan végig menni mint egy E30
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz chess001 #37391 üzenetére
Szerintem tök8.
Megy itt a duma arról is, hogy az az igazán gyors, aki kanyarban is gyors (vagy vmi ilyesmi), meg ott van a 0-100-as méregetés is, vagy éppen a végsebességekkel hülyülés.
Szerintem a 0-100 pár alkalom után unalmas és érdektelen.
Jó kanyarvadászathoz könnyű kocsi kell, aztán ha elméred, mész az árokba, jó buli... Az utak minősége pedig pocsék.
Végsebességet szerintem elég ritkán lehet elérni, az inkább németeknél játszik.Nálam az erőfölény a következő esetekben jön jól:
- sávot váltanék, és gyors be kell szúrni magamat valahova előrébb. Ha itt még váltogatnom is kellene mert nincsen meg alacsony fordulatról, akkor csak fele annyi szituban tettem volna meg.
- lámpától megindulás úgy, hogy buszsáv lesz az enyémből, és valaki direkt genyózik és látod h nem akar beengedni, akkor megnyomom neki és bemegyek elé...
- gyengébb kocsiknál tipikus eset autópályán de akár országúton is haladva, h mikor utóléred a delikvenst, akkor rágyorsít, és ha gyenge a kocsid, nem tudod megelőzni, vagy éppen előzés közben szivat le (vannak akik erre verik, nem 1-2 sztorit tudnék mesélni a honda jazz-es korszakomból)
- autópályán mész külsőben, beérsz egy kamiont v. bármi lassabb kocsit, de közben belső sávban jön egy autó 150+-szal. Sok patkány ilyenkor kivág a belső sávos elé, aki fékezhet le... Én ha ki is vágnék elé, van szufla a kocsiban, h ne kelljen lefékeznie miattam, mert pikk-pakk felgyorsulok, majd újra lehúzódok a végén és vissza 130ra.
- mennél 130cal vagy felette, de nem húzódnak le előled. Jobbik esetben lehúzódik, de rágyorsít és újra előtted lesz. Rosszabb esetben le se megy, ezért jobbról kell körbeautózni szabálytalanul, de nem tudod, mert rágyorsít. Akad 1-2 ilyen is sajna.
- aztán persze akad pár márkatárs v. más gyártótól származó delikvens, aki belemászik a seggedbe, de nem megy a sor, vagy szimplán kíváncsi mit produkálsz mert megnyomja neki ő is ha előtted volt. Na ezeket is ott lehet hagyni vagy helyre lehet tenni.Amiket fentebb felsoroltam, ez mind-mind rugalmassági kérdés, legyen az 30-100 v. 80-180.
Egy 320d 184 lóerővel a 80-180-at 21,97s alatt letudja, chipelve már 17,58s is elég, és ilyesmi értékeket az összes 2literes diesel hozni tudja más márkáktól is.
Egy 330d-nek a 80-200, tehát nem a 80-180, hamarabb megvan, konkrétan 21,12s ill. chipelve 16,46s.
Chip nélkül durván 180nál járva járhat 205 körül egy 330d, ergo simán 2 kamionnyi hosszra eltűnt már az a 30d addigra (5-6sec-et kell levonni a 80-200ból chip nélkül kb a 80-180hoz!!!), viszont ha az a 20d chipelve van, akkor végig ott fog lihegni a fenekében, és ma már szinte minden diesel megvan chipelve...Egy "szaros" 316i-nek is megvan chipelve 21sec alatt a 80-180.
Méricskélős kedvetekben vagytok, érdemes lehet megnézni, vajon a ti vasatok mit tudna, főleg ha szívó benzines pártiak vagytok (azért jelezném, hogy kb. 188 körül jár a mutató mikor gps 180 megvan).Itt egy összesítő táblázatos rész a mutatóval mért sebességet nézve alap változatokat mérve.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #37397 üzenetére
Mi meg nem beszelunk a versenypalyakrol....
BeZol: Nekem a mostani ezzel a setuppal azt tudja, amit az E92 tudott. A 80-180 -at nem tudom, de a 100-200 az 12,x secundum. 0 -rol en sem szeretek izmozni, mert az osszes erosebb osszkerekes Audi, vagy a Teslak is siman lelepnek, nem beszelve a hot hatch -ekrol. Meg az egyebkent is varos...
Ma a palyara ravezetesnel is 2 -bol szukulve 1 savra ellepett egy Tesla P85D, pedig nem akartam hagyni. Dehat sokat nem kerdezett, pedig keszultem ra, de mire a motor atadta a valtonak, a valto meg a kerekeknek a nyomatekot, mar egy autohosszal ment. Persze a remap ota szeretem forszirozni az ilyet, igy kicsit megkergettem, majd kesobb 180 -nal mutattam neki egy fityiszt. Mar sokszor tapasztaltam, hogy ezekkel az elektron huszarokkal csak a varosban lehet villogni, palyan magasabb sebessegnel doglenek, hatmeg ha folyamat forszirozzak is a tulajok a maximalis teljesitmenyt. Tudtommal a battery eleg gyorsan tulhevul, es akkor mar csak csokkentett rendszerteljesitmennyel mehetnek. Az ilyen 100km hosszu, kozel padlogazos palyazasoknak lottek....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
válasz chess001 #37432 üzenetére
A japán technika előtt fejet hajtok,de ez az autó bazári kinézetű,sehol nincs egy Bömöshöz vagy Audihoz külsőre.Persze ez csak az én véleményem,ami nem vitaindító,mert ízlésről nem vitatkozunk.Tudom,te a gyorsaságról írtál,én meg a külsőről,de elszomorít,hogy a Japánok formatervre sehol nincsenek(talán egy-két kivétellel).
-
-
negro
őstag
válasz chess001 #38499 üzenetére
Nekem is. Kicsi es rovid de dinamikus es azert celegyenes vegen 140 megvolt ha jol emlekszem azert. Alapvetoen ez motoros palya. Gumi kopas atlagos. Brezova... na az eszi a gumikat plane mivel az meg alapvetoen gokart palya es drift es nagyon fel van gumizva. A ringre meg keves volt a 190 lo nekem is ahogy irod, hogy igazan elvezni tudja az ember tobb kell vagy 1000kilos auto . Nem egy resz volt ahol a 2-3 mar keves volt de a 3-4. fokozat meg mar sok. Nem adta ki ugy de attol meg jo elmeny volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz chess001 #38595 üzenetére
En azt tapasztaltam, hogy ha az eleje megindul, akkor nem a feket kell nyomni, hanem epp felengedni, nyitni a kormanyszogon, hogy ujra megtapadjon, es utana be tudod venni a kanyart. Vezetestechnikai treningeken is igy oktatjak.
Nyilvan nem az a helyzet itt, hogy 4 slickre kopott gumibol kettot lecserel most a kollega. Ha van eleg minta es nem oreg a regi gumi, szerintem azok menjenek elore (nem egy gumis tesztben az ujakkal egy szinten teljesitettek a hasznalt gumik pl fektavon), hatra pedig az ujak. A BMW ugyis a hatsokat eszi jobban. Nekem egy szezon alatt szemmel lathatoan tobb fogyott a hatsokbol, tavasszal fel is fogom cserelni oket. Pedig elhiheted, hogy ezt a kocsit nem teszem keresztbe minden korforgalomban.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #38624 üzenetére
40 -el megfogod. 90 -nel ahogy irod, nem. Na most kozuton nem az a jellemzo, hogy 40 -nel tor ki a kocsi hatulja, hanem az, hogy 100 folott tortenik.
Ez nem a "tudunk vezetni, vagy nem" kerdese. Kozut nem versenypalya, ott nem igazan van hibazasi lehetoseg.Talan mert a PS4 nem arra valo. Az egy HP szemelyauto gumiabroncs. A Te altalad emlitett gumi meg egy semi slick track day tyre. Van beloluk millio fele, Nankang, Toyo, Federal, Yokohama, Kumho is gyart... Egyikkel sem mereszkednek ki kozutra.
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #38641 üzenetére
Szerintem nem egészen.
A gyári hosszbordás szíj pl. Continental. Vettem Continentalt, hidegen csúszott és sírt. Vettem gyárit, ami szintén Continental, de mégis teljesen más az egész. Teflon bevonattal ellátott és tökéletes. Ezért kérdezem, mert sokszor van különbség gyári és gyári azonos márka között.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #38648 üzenetére
Ki írta hogy fontosabb? Egyszerűen ott kicsi az ár difi, így teljesen mindegy. Egy fődarabnál elég tetemes az autó értékéhez képest. A Sachs gátló, ATE fék, Pirelli gumi pedig minden csak nem gagyi.
A Sachs gyári beszállító. Ugyan az mint a gyári.
Jó pár barátom dolgozik autóiparban, hidd el nincsen külön sor a gyári és az aftermarket motyónak. Vagy úgy gondolod megéri nekik fejleszteni egy szarabbat?
Lehet jobbat venni, de ami cikkszámra azonos a gyári alkatrésszel, az pont elég is közútra. Érthető?
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #38669 üzenetére
Segítek: Van olyan, hogy gyári alkatrész, amit a gyári megrendelések alapján gyártottak, paramétereztek, auditálták stb stb. Erre rányomja a gyártó a plecsnijét és a marginját. Az, hogy az OEM market mit kínál még jelenleg pont mind1. Itt most a gyári alkatrész vs. Sachs kérdéskörről volt szó, de úgy érzem ezt nehezen sikerül felfogni.
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #38674 üzenetére
Akkor kissé elbeszéltünk egymás mellett.
De akkor amit én tudok autóiparban:
Egy gyártó megadja a paramétereket, hogy mit vár el. Próbagyártás, auditálás stb. Jönnek a darabok. Ezt felmatricázzák és kinyomják. Na pontosan ugyan ezek a termékek mennek ki OEM-ként is. Itt most VW, Mercedes, Audi, Suzuki stb márkákról van szó.
Viszont! Pl egy Webasto-nal már más a lányka fekvése, hiszen ő alkatrész közvetítő a VW csoporthoz pl. Ott simán előfordulhat, hogy nem ugyan onnan jön a gyári és az utángyártott motyó, így lehet bőséggel eltérés is.Gátlócserénél pedig nyilván nem mindegy, de én pl lehúztam sok-sok évet kőkemény Weitec futóművön. Köszönöm szépen de elég volt. Én pl pontosan ezért ragaszkodom a gyári minőségű és keménységű, nem M-es futóműhöz. Közútra 20d-hez, de még 30d-hez is bőségesen elegendő. A játszós, hétvégi autó, ne adj Isten egy M az már teljesen más történet. Oda én is akár a gyári M-től is komolyabb gátlókat pakolnék be.
Viszont az E46 nem képvisel olyan értéket, hogy besétáljak a Wallisba és megrendeljem hozzá ugyan azt BMW matricával. Így megfelel ugyan az BMW matrica nélkül.Na és itt jöttem az ablaktörlő lapáttal. Az olyan pici értékű alkatrész, hogy a gyári és egy Bosch között van 2e Ft difi. Nekem pedig nem ér 2e Ft-ot, hogy bogarásszam melyik Bosch azonos vele. Így rárakom a gyárit és kész.
Nagyjából én így gondoltam a dolgot.
ui: Én pont nem Unix-Bárdiból rendeltem, ha a germánoktól, mert nem vagyok teletömve kedvezménnyel mint a lakosság fele.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #38753 üzenetére
Z4 3.0si ZF 6HP19-el + remap R17 225. És bármikor nálam volt akkor is ennyit evett remap alatt/után kapta az ívet. Kevés Km megfelelő karbantartás és jó motor........
(#38754) joamilestoné
1M-el 8L körül is el lehet járni 5.4 V12 ~17L
(#38756) cOxeR
Te is pont arról vagy híres,hogy nem nyomod neki.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
félisten
válasz chess001 #38800 üzenetére
Nem ezzel akarom a gyerekeket suliba hordani.
De ha advent van és ki akarunk menni Bécsbe ketten, akkor azért szeretnék ezzel menni és haza is jönni.(#38805) aero.: Néztem már mindent, de ezekből nincsen itthon. Nem is ért hozzá senki.
Én is tudom, hogy ezek a "rossz hírű" bmw motorok.
De kinyitom a mobile-t és ott vannak 200-300ekm futásteljesítménnyel.
Ha ennyire sz@r lenne mint ahogy azt "mindenkitudja" akkor, hogy mennek el ennyit?Nincsenek nevetségesen olcsón, hogy mindenki szabadulna tőle, mármint ahhoz képest, hogy 2 ajtós és a mindennapi használati értéke hagy némi kivetnivalót maga után.
Én értem, hogy a magyar autós sikítógörcsöt kap attól, hogy 100ekm-nél láncot kell cserélni és pont rá esik ez, mert a kínálat legaljáról vett valamit..
Vagy azért, mert az üzemanyagszivattyú behal 50ekm-től, de abban is biztos vagyok, hogy valakik valahol már megoldották ezt a problémát.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz chess001 #38831 üzenetére
Garazs futese? Egyre jobb!
Es ha nem allok be minden nap akkor vonjam ki a havi fentartasi koltsegekbol?Gondolkozz mar! Ha en havi 5000 kilometert megyek te meg csak 500-at. Akkor mikor megkerdezik mennyi egy ilyen auto fentartasi koltsege akkor melyik a mervado?
Ha jol veszel autot es ertesz hozza, akar evente tudod ugy cserelni,hogy ne bukjal rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz chess001 #38836 üzenetére
Aha! Es ha van garazsom,de nincs autom?
Egyertelmuen a garazs koltsegei a hazhoz tartoznak, mivel nem kizarolag autok tarolasara hasznaljak az emberek.Az utolso mondatodat nem igazan ertem! Mire gondolsz? Szerinted nekem ki vesz meg dolgogat? Mivel egyedul elek. Ki tartja fent ha nem en? Mire gondoltal? Egy kommunaban elek es mindenki hozzajarul az en koltsegeimhez?
Ha mar igy gondolkozol nem kell ilyen penztemeto autokban gondolkozni, kell venni egy Suzukit es a gond megoldva!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz chess001 #38831 üzenetére
Ha tervezni akarsz, tartós bérlet. Fizetsz egy havi fix díjat, nem kell félni semmi extra hibától, igény esetén emberke jön és elviszi az autót szervizbe/gumizni, kaphatsz csereautót, stb (nem áll meg az üzlet, nem kell plusz időt szánni rá, olcsóbb is megspórolt/ nem kieső órabérben egy ügyintézőre bízva.
Fenntartást szvsz a Ft/km fejezi ki - adót, üzemanyagot, biztosítást, mosást, mindent beleértve, totalcaron van kalkulátor, avulást is beleszámítja, kb reálisan számol, elmaradt kamatok (opportunity cost része) már kicsit közgazdász fétis benne, de végülis igaz Másik a szám total cost of ownership, kb ez a kettő elég jól behatárolja, mennyi is az annyi.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz chess001 #38934 üzenetére
Ki beszél itt Z4-ről? Plusz nem a mocikra értettem,mert egy 125-össel.legyorsulom 60-ig szinte az összes kocsit(halandók által megvásárolható autókra értem)Eddig nem gyorsult le senki. Igaz nem állt mellettem ferrari vagy m5,se 540i Ez kis város nem maffia bp
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen