-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz chess001 #44973 üzenetére
óhh hát én már csak apró meglódulásokra vágyom. tudod, kényelmes papa feeling, de ha kicsit megugrik a hátúlja azt még tudom kezelni
ha őrület van az meg zárt pályára való megfelelő autóval.
(#44974) BMW001
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Vaze
őstag
válasz chess001 #45104 üzenetére
Te idetlen,te kezdted meg a masik haverod!Reszemrol tema lezarva!
BMW001 Tokom se mereget ,olvasd vissza,szerintem nem en kezdtem.Nalam nem szokas leszarozni mas dolgait,de sajnos masnal igen.Sajnalom hogy megmutattam ebbe a topicba az autokat.[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #45191 üzenetére
E90-el elég játékosan lehet menni.... Cáfolom ezt..... Jó futóművel oda és úgy megy ahová akarom.... sperr-t lehet hozzá csináltatni mondjuk nem olcsó mert 250-400K között mozog viszont az olyan lesz amit te akarsz. Mentem rengeteg E90-el az igaz amikor van bennük 150-200E Km és minden gyári úgy fáradt de amikor kicseréled a gátlókat a futóműben elfáradt szilenteket egyszerűen brutálisan jó lesz az úttartása a kocsinak főleg az M futóművesnek.... E92-be is BMW001-nek ha jól emlékszem koni gátlókat raktunk be azok is brutál jók voltak. E39 E60-al is lehet nagyokat autózni jó futóművel ahogy egy F10-el is stb stb....
(#45189) H.Ezredes
Illetve sokan nem is tudják de az autók 80-90%-a vagy még több tekerve van eleve..... Pl most is volt egy X5 most 310E Km-t mutat a számláló 1 éves korában vették 30E Km-es most derült ki,hogy 390E Km-van benne gyakorlatilag 110E Km-ről lett visszatekerve...... És nagyon nagyon nagyon sok ilyen autó van.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #45195 üzenetére
Nekem az E36 soha nem adott semmilyen pluszt.... Nem nagyon tud lázba hozni az a technika... Annyi az előnye,hogy könnyű... Egy E46 karosszéria sokkal merevebb jobb a 30i motor is az M-es futómű az mellé egy komplett gátló szett rugóval sokkal jobb... A fék is jobb. Az E36 egy száguldó koporsó.... Nagyon nem biztonságos... Nagy sebességnél borzalmas.... E46-al is fos volt menni nagy sebességgel egyébként de az E36 se jobb.... E90 egy jól vezethető autó sokkal jobban viselkedik minden helyzetben az emberek 99.9% utcára veszi ezeket az autókat nem pályára... Ott pedig minden tekintetben rommá szarrá veri az összes régi autót....
(#45194) BMW001
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #45642 üzenetére
En 6 evesen vettem meg 140k km -el(ha jol emlekszem), es 3.5 ev utan adtam el 248k km el.Az iDrive majdnem folosleges, ha nincs ott, legalabb nem recseg. Bar a board comp -ot ott atlathatobban nezheted, de ezzel ki is merul az elonye. A vezeto ules mondjuk jo ha memorias-elektromos, foleg ha tobben hasznaljatok. Meg ugye a valto, mert a manual nem jo. Az ulesekbol a kisebbik rossz a sportules, az alap borzalom. A tobbi extra meg annyira nem fontos. Fenyszorokbol meg jo, ha xenon -os, mert a halogen megint semmit nem er. Bar a xenon sem egy bajnok, pl. ha az F10 -el hasonlitom, aminek a Xenonja uti a ledest. Csak a motorja miatt vettem meg, mert az a zsenialis, a mai napig.
Ez az en tapasztalatom. Na meg azt meg megertem, hogy 290 -nel mozognak az ablakok, majd kiesnek a helyukrol, de hogy 200 -nal is ez a helyzet, azt mar nem. De leirtam mar parszor, reszletesen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #45671 üzenetére
Suzukit? No mifene!
Szimulatort? 1900 juro volt csak a szimulator szettem, es ez max. kozepkategorias. Szoval ilyet ne mondj neki.
Gézengúz: Nem szidom... Teljesen mas az, hogy en tapasztalatbol kritikat fogalmazok meg egy olyan autoval kapcsolatban, amivel van tapasztalatom, es e miatt sokszor napokat forumoztam, olvastam a cikkeket az adott modellrol. F10 -et mikor szidtam? A konkret modellt soha, de leirtam, mivel talalkozhat az ember, ha ilyen autoval jarkal. Par napot osszesen mar eltoltottem a tipushibak felderitesevel, annak javitasanak a ktg -ivel. Es igen, nem normalis, hogy ennyi nyugje van, es foleg az nem, amennyibe kerul ezt helyrehozni olyan keves km utan.
E90 -et konkretan mikor szidtam? Vazz, E92 maig a kedvencem, de akkor is leirom, hogy egy puritan szar az egesz belseje az ocska nyikorgo, zorgo muanyagokkal, illesztesekkel egyutt. Rossz, hogy nem lehet az autoban beszelgetni, mert olyan zaj van benne, es rossz, hogy annyira nem kenyelmes. Ettol meg imadom magat az autot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #45671 üzenetére
Csatlakozom..... Ennyiért nem fogsz olyat találni amit hosszútávon fent tudsz tartani.... Egy régi öreg E34 525i simán megeszik 15L-is... Nem fog fájni ha más átlagautóhoz képest dupla annyit fogyaszt dupla akkor a motorja és úgy minden drágább ?? E36 E34 meg ~5-600K -ért E39 olyan lesz amire költeni kell amivel mindig lesz valami.........
(#45665) BMW001
Visszatérve egy kicsit az előzőekhez a CIC miért használhatatlan ???? HDD-n van a térkép nem kell lemezekkel bajlódnod folyamatosan jön hozzá a frissítés USB bemenet van benne bluetooth-t tudja a kezelni a kontroller-el mindenhová azonnal odatalálsz a menüben. Mi a probléma ???? Jelenleg !!!( ami folyamatosan megy le ) ~400K az NBT beépítése egy E90-E60-ba. Ha CIC-ed van és arról fejlesztesz felfelé akkor a CIC-rendszered el tudod adni.... Annyiba kerül egy Androidos fos beépítve amiből megvan a CIC helyén beépítve az NBT ( természetesen úgy,hogy eladod a CIC-et ) Egyébként CCC-ről CIC-re fejleszteni még olcsóbb és az is előrelépés. Ráadásul minden TELJESEN GYÁRI nem utólagos lófaszok vannak benne.... Nincs programhiba kompatibilis minden mindennel.
Van már ezer éve emulátor amivel megy Apple Airplay, Android mirroring CCC, CIC és NBT rendszeren. És még annyi fajta verzió van,hogy bármit meg lehet csinálni amit csak szeretnél... Szóval ilyen alapján azt mondani,hogy adott széria szar elavult.... Teljesen GYÁRI alkatrészekkel azt fogja tudni egy NBT / NBT EVO-val mint a ma futó autók.... A lámpánál is ha nem tetszik meg lehet csinálni a lámpát olyanra amilyenre szeretnéd..... Ez sem kifogás....
E92 lámpa 700 LUX vs 2600LUX a hotspot-ban
De mikor egy 5-10 éves lámpa helyére berakunk simán egy újat az is borzasztóan brutál sokat számít... Képzeld el van valakinek egy E60 LCI-je amit mondjuk szeret és nem akarja eladni mert amúgy tökéletes az autó de szeretné azt,hogy naprakész legyen minden. A legjobb,hogy ezek megoldhatóak. Lehet a lámpát brutális módon felhozni a fedélzeti rendszert teljesen naprakészre. Egyébként a BMW nagyon jól extrázható bármit be lehet rakni amit elképzel a tulaj... Ott egy LCI E60 amiben NBT-van vagy esetleg NBT EVO lámpája megcsinálva futóműve mindene jó nem nyöszörög nem zörög vezérlés si le van cserélve és élvezi a tulaj akkor épp miért lesz az autó szar fos ????? Ha nem tetszik a hangszórók azokat is lehet cserélni... Motor váltót szeretnéd szoftveresen erősíteni / javítani azt is lehet...És kár azzal jönni esetleg,hogy jaj ezekre költeni kell rengeteg tulaj szeret és akar költeni az autójára.... És a rengeteg példa is mutatja,hogy költenek rá és ezeket megveszik/ megcsináltatják az autóikba.... Szóval bármelyik autót olyanná lehet varázsolni amilyet szeretnéd...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz chess001 #45678 üzenetére
És ezt nem lehet kiszűrni, mikor a (hozzáértő) ember alánéz?
Nem akarom nagyon kötni az ebet a karóhoz, de egy egyben lévő kis fapados 316i (coupe) azért feldobná a befásult mindennapjaimat. : <
A Compactokkal mi a helyzet? A farától ugyan nem vagyok elragadtatva, egy Coupe százszor különbül néz ki, ellenben még ez is sokkal jobban átjönne, mint egy Szuszka. Ehhez pl. elvileg szervízköny is van, és az átíratás után még maradna is pártízezer gyorsba néhány kopó alkatrész friss cseréjére (mittudomén, tömítések, egy-két cső, ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #46197 üzenetére
Egy modernebb igen, de egy GM 5-ös nem biztosan. Ettől függetlenül szerintem teljesen rendben van. Ha kell puhán pakolgat, S-ben pedig egészen szépen reagál kickdownnál főleg.
Viszont ez volt az a korszak ahol még simán gyorsabb volt a kézi ez nem kérdés. Mondjuk lehet én öregedtem meg, de többet ér a kényelem, mint az a fél mp.
-
veterán
-
veterán
válasz chess001 #46192 üzenetére
kettőt is visszaugrik simán
Ha manuálban váltasz, biztosan gyorsabb, mint a kézi váltó. Alig-alig veszi el a hajtástól az erőt. Szerintem jobb, mint a DSG, a másik kocsimban az van.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
negro
őstag
válasz chess001 #46261 üzenetére
Anno mikor volt itt tema a kinai gumi akkor is irtam, hogy tudnak azok is jol tapadni csak epp par ezer km alatt lekopnak. Puha keverek pipa, copy paste minta vmi nevesebb gumrol pipa, de 100 eves gyartastechnologia es tudast nem lehet par ev alatta behozni... gordulesi ellanallas, zajszint es stb. -rol nem beszelve. Nincs olyan, hogy 1/4 aron megkapod ugyanazt a minoseget.
Ez olyan mint nalam teli eseten most a Kleber Krisalp HP3 ami raadasul felso kozep kategorias marka nem kinai. Konkretan tesztekben a legjobb hoban es jegen, kopas, zaj szint is number1 (Azt tudja mint a mindehol teszt gyoztes Continental Wintercontact TS860) de vizes utfeluleten gyengebb, kozep mezonyben van. Viszont 20%-al olcsobb is mint a conti... nekem ennyi kompromisszum belefert.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #46307 üzenetére
Bármelyik bármikor kigyulladhat, nem N47 specifikus a dolog. Ugyanúgy érintettek a visszahívásban a 6 hengeres társak is.
A nyikorgó gázpedál pedig végképp nem motor specifikus. De amúgy az F10 pedálja nyikorog, N47 viszont nem abban, hanem az E92-esemben volt.
Ne keress értelmetlen összefüggéseket. -
Ck.
addikt
válasz chess001 #46317 üzenetére
Ez sem igaz ilyen formában, konkrétan kigyulladt B47-el szerelt F10/11-ről nem hallottam, ez egy viszonylag újabb konstrukció, de persze nem kizárt, hogy ez is érintett.
Mindenesetre visszahívás van erre is, az én EGR hűtöm már cserélték is, úgyhogy ez a része letudva.CharlieDrop:
Hát hogy nézne már ki, ha Priusszal nyomulnék és mellette BMW lenne a PS username?[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz chess001 #46491 üzenetére
Épp azért szarok, mert érzékenyek. Maximális teljesitményt próbálnak kihozni minimálisra lespórolt motorokból. Egy normálisan megtervezett 250 LE motor nem férne be a jelenlegi motorok helyére. Igy lesznek a 100-150 ezer km után eldobandó motorok, vagy öntheted bele a pénzt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #46496 üzenetére
Azért az érdekes,hogy egy kotvány 15-20 éves D1 D2-es motor lazán kibír 350-400Le-t.... A vasblokkos 35D is kibír 400-450Le-t stb stb.... És mind használt motor nem újak mégse hullanak szét....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #46498 üzenetére
A BMW konkrétan a beszállítókat kötelezi arra,hogy adott áron adják az alkatrészt... Mondok egy egyszerű példát veszi a BMW a csövet 10Ft-ért 2mm-es falvastagsággal de 2 év múlva kötelezően 10Ft-ért kell adni a BMW-nek az alkatrészt miközben már 12Ft lenne a valós ára erre a gyártó leveszi a vastagságot és ad 1,5mm falvastagságú csövet.... Sok sok ilyen dolog van amiről nem tudnak az emberek.... De nem is akarok ebbe belemenni teljesen felesleges mindenki tegyen úgy ahogy neki jó Ha valaki úgy érzi jó a gyári 30 ezres olajcsere meg 60 ezres levegőszűrő menjen úgy... Ha úgy érzi a váltóba meg diffibe a lifetime olaj jó és soha nem cseréli tőlem ne cserélje....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #46505 üzenetére
Tényleg elég volt beszéljünk értelmes dolgokról... Idén mi a terv ???
Nálam alakul ~ 20E Km-t mentem amióta feltettem a féket de szegény elsők kaptak olyat,hogy lett bennük egy kis ütés levettem kapott egy szabályzást. Most szépen teszi a dolgát ahogy kell.
Elküldtem 4 gátlót megcsinálni. Katona Bilsten féle egyedi gátlóim lesznek. M-esnél keményebbet kértem az utcai / sport közé + kap egy tartást mikor kanyarba megy az autó előbb rátart feszesen utána enged rá. Mondtam olyasmi elképzelésem van mint egy Bilsten B12 szettnél de mondom az túl nagy elképzelés Mondja áhh nem akkora nagy szám simán megcsinálja olyanra / jobbra... Kíváncsi leszek Eibach PRO kit-et meg tavaly vettem alá. ( nagybátyámnak is ő csinálta az E32 740i alá a gátlókat meg az E39 30D touirng alá is. Annál kértem még egy kicsit keményebbet + a drift autónak is ő csinálta a gátlóit na azok beton kemények... ) A másik rendeltem motorsportos toronymerevítőt nem ilyen gagyi alumínium csavaros szart... Aki ilyet használ az mind elégedett volt vele.
Illetve gyárilag M Sports suspension van a kocsi alatt így a stabilizátor rudak 24mm / 14mm az M Sports suspension II pedig 25mm / 15mm így kicserélem azokat is és a futóművet befejezettnek tekintem többet nem kívánok foglalkozni vele... Utána jöhet az üzemanyag rendszer upgrade... CP1-es pumpát CP3-ra cserélni 1340bar nyomás helyett 1600bar-on dolgozik a CP3-as rendszer. Ha felraktam akkor megjönnek a lovak meg a jelenleg elveszett lovak a beesett rail nyomás miatt.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #46509 üzenetére
4 szelep miatt csinálhat butulást. Egytömegű az jó bírni fogja. Milyen rendszer van most alatta? 30i fék így se ment fel 1:1 be mert a 2 tárcsa magassága között van 7 mm. 35i meg teljesen más Kell konzolt gyártani. Én meg az E53 X5 alól akartam felrakni a tárcsát mert az 332-es a mostani 324 X5 X3 E39 nyereg ugyan a 2 tárcsa magassága full nem egyezik meg belső átmérő sem az X miatt. Nagybátyám nem szarozott neki felraktuk az M5 féket.... De neki volt polcon M5 kerékagycsapágya M5 nyerge meg M5 tárcsája így csak egy betétet kellett venni... Futóműbe meg az már az a kategória amennyiért komplett autót veszel... Ez elég szimpatikus
(#46512) SeniorTilla
Egy de az háromfelé hajtva....
(#46513) molnarpeter
Mi csináltattuk nem gyári. Most,hogy mondod... Nem is figyeltem Valóban 1 év és ~20E Km alatt úgy különösebb baja nincs annak ellenére,hogy nyüstölve van.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #46520 üzenetére
Kipufogóból 6leömlős, de egyutas, katalizátoros 60-as, tákolt. A gyárija kilyukadt már. A másik 2*50-es meg üres, egy próba erejéig volt fent, de az nem embernek való...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
veterán
válasz chess001 #46528 üzenetére
Oké vágom, olvastam már. De amiket írtál, abból valamelyik nem igaz az tuti, ezért röhögtem egy jót az előbb. A leírásokban benne van, hogy autópálya tempó után ne állítsd le az autót, hanem hagyd visszahűlni. Ahogy egy normális ember is csinálja, aki ért valamit a motorokhoz. A rendszer meg pont ennek az ellenkezőjét csinálja.
Na mindegy, én örülnék, ha nem így lenne. Mutassátok meg, melyik motor keringeti a vizet a BMW-ben és a Sharanban leállítás után a turbóban, ez lenne a legegyszerűbb, ami eldönti a vitát.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
ittakary
nagyúr
válasz chess001 #46674 üzenetére
be tudnád kérlek másolni, kérlek szépen, hogy mikor írtam olyat, hogy én fogom ezeket megoldani?
nem azért kéreztem mert nekiállok DIY BMW-t szerelni, hanem azért hogy tudjam hogy mik azok a dolgok amikre havi-éves szinten azért oda kell figyelni az olajcserén kívül. Mondhatjuk, hogy érdeklődtem csak. De nem én fogok nekiállni... szégyen - nem szégyen, de kis túlzással de életemben talán 20x láttam felnyitott motorháztetőt...
(#46675) Newlachka
- omw 100asat tankolok mindig
- nem megyek mindig nyélen, de nem félek használni a gázpedált, tiltásig még nem nagyon nyomtam neki de 5ezer körül azért szokott menni előzés erejéigtöbbit köszönöm !
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest