-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz KAMELOT #46867 üzenetére
ez se tegnap volt kitakarítva szegény autók, offon vannak már ezek
Bele sem merek gondolni, mikor volt utoljára olajcsere, ha a 10 éves kosz ott van a vajszínű bőrön, amit az utóbbi sok évben soha nem takarítottak le, nem ápoltak le (10e Ft kb.). A motor belül ugyanígy nézhet ki, erre nem költött sokat a gazdája, az tuti. Itt már mindegy a km állás.
M@te:
Igen, a látszat sokat elárul egy autó állapotáról. Aki ennyire igénytelen, az nem tartja karban a verdát műszakilag sem. Főleg a tesáék tőlük kocsit venni felér egy Harakirivel. De gondolom 181 900 km van benne.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #46878 üzenetére
Említetted pár napja, hogy a levegőszűrő csere óta mennyire megtáltosodott az autód. Mennyi ideje volt előtte cserélve? Normál körülmények esetén nem szabadna változást érzékelni 2 csere között, amennyiben az időben történik. Legalábbis nem táltosodást.
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz KAMELOT #46880 üzenetére
Hirtelen kiszaladt belőlem.
Nyilván nem akarok turkálni a zsebedben, én sem örülnék neki, ha annyit kellene rálocsolni. Vannak viszont olyan emberek, akiknek az autó tényleg csak az A-ból B-be közlekedésre szolgáló eszköz és olyan állapotú, amilyen.. Ezzel nem nagyon tudsz mit csinálni.
Ha a belső (és külső) tisztaságról beszélünk, engem az is idegesített, mikor előző párom után morzsás volt az anyósülés. -
veterán
válasz KAMELOT #46882 üzenetére
Ez felesleges spórolás. A légszűrő annyira kicsi költség, hogy nem érdemes vele szarakodni. Minden olajcserénél csere, max. 15 ezrenként.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #46909 üzenetére
A turbos benzinesekben mar vagy 20 eve van egy kiegeszito elektromos vizpumpa hogy leallitas utan forgassa a vizet a turbokorben.
Tok felesleges jaratni a motort.
" Turbó meg ki sem tud hűlni majd megint beindítja"
Ezzel meg mi a gond?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
válasz KAMELOT #47234 üzenetére
Csak belföldi autókra érvényes (szlovák rendszámos), de amúgy már sok új autónál nem is lehet opció a pótkerék, azokkal mivan?
Izzókészlet sem kötelező már jópár éve.Én most vettem egy 1820kg-os V8-as hajót, van rá racionális érvem? Nincs. Kellett nekem? Igen.
Ma már felesleges logikát keresni abban, hogy ki vesz régi v8-at és miért. Szerelemből, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #47518 üzenetére
Miért hülye? Én még 5%-os áfával vettem a lakást. 420k /m2 kulcsrakészen egy egyetemi városban! Ok 5 éve biztos olcsóbb volt,de ilyen áron még szerkezetkészen sem kapsz. Az más kérdés,hogy hitvány dolgokból raknák össze. Viszemn az anyagot és leszámoljuk a szerződésben lévő anyagokat.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #47548 üzenetére
Városba, vagy kisebb utazásokra vennék egy KIA Niro EV-t. Csak majd év közepén kezdik szállítani az előrendelőknek. Ezért lett BMW, ez meg minden célnak megfelelő Ez az elektromos autó ráadásul nem is vészesen drága, a nagyobb kapacitással talán 36k € körül van az ára. 300-400km-t meg elmegy egy töltéssel, fűtéssel/klímával, persze nem száguldozva, nem arra vannak ezek kitalálva, hiába megy a Tesla is, mint a barom, ha úgy meg túl gyorsan lemerül.
-
veterán
válasz KAMELOT #47741 üzenetére
A 13l nagyon kevésnek tűnik, én 15 alá soha nem tudtam levinni a 3 ezres V6-os motorokat (VW és LEXUS volt). Volt, aki 12-13 liter hazudott be hasonló autók fogyasztására (ne érts félre, nem téged kritizállak), de ezeket soha nem hittem el, mert nem láttam és nem tapasztaltam. A szerelő srácok is mindig mondták, hogy az LPG 15-20%-kal többet fogyaszt, egyszerűen ennyivel kevesebb energiát lehet belőle felszabadítani az otto-motorban, mint a benzinből. Ha benzinnel 10 literrel el tudsz járni a V8-cal, akkor lehet 13l a gáz.
Ehhez képest az 525d 6,5-7L körüli fogyasztása nagyon jó, 218Le és 450Nm mellett. És nem lassan járok
A fogyasztás szerintem senkinek nem mindegy. Főleg, ha sokat jársz, és netán két kocsit kell fenntartanod. Amikor havonta több százezret költesz üzemanyagra, akkor már számít. Ettől függetlenül a legtöbbet úgy lehet spórolni, ha lassan jársz, betartva a sebességhatárokat vagy beteszed a kocsit EcoPro-ba. Összesen egyszer próbáltam ki, amióta megvan az ötös, tőlem ki is írhatnák belőle.
Barátommal arról beszélgettünk hazafelé a német pályán az X5-ben 160-nál, hogy mennyit fogyaszthat ecopro-ban. Aztán pár másodperces szünet következett, majd egymásra néztünk és egy jót röhögtünk
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz KAMELOT #47747 üzenetére
Most jöttem haza. Olyan 10km után kifogyott a gáz. El is felejtettem, hogy visszafele már tankolni kéne, mindegy, M1-esen nem fogok megállni tankolni.Így benzinnel jöttem. 120km...130-160km/h tempóval 12 liter fogyott el. Utoljára benzinnel pályán 2 éve mentem. Meglepődtem milyen jól fogyaszt!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
Chrys_
addikt
-
veterán
-
-
-
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #47965 üzenetére
Érzésre igen, de inkább a kormányba kapaszkodtam extra stopper helyett 😀 Padon lehet még jobb, nincs légellenállás, ha nem szimulálják 🤣
220 kmh-ra állítottam a figyelmeztetést, azt mindig érdekesen gyorsan elérem.
Majd csinálok egy gopro-s felvételt.Váltóval kapcsolatban nincs infóm.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen