Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Bad Pritt #14 üzenetére
+1 szerintem is egész korrekt a játék, mondom ezt 14 óra játék után, akit a bossfight akasztott meg tegnap este
látványos, és valóbban vannak akadások, de ha javítják szerintem végignyomom még néhányszor"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Neurotoxin
őstag
válasz Farkassacred #2 üzenetére
Már pont akartam írni. Hidd el, ha PS "exklúzív" lenne, ők is 90 pontot adtak volna rá. Este megnéztem a magyar csatorna 'mit kell tudni róla' videóját, ott is ki kellett hangsúlyozni, hogy ideiglenes (timed) exklúúúzííív PS-en a játék, de Ádám úgy mondta, mintha a fogát húznák. Szánalom a köbön, nem is olvasom őket.
Ettől függetlenül nagyon várom a játékot, de még előtte végigjátszom a High on life-ot és a Scorn-t.
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
nagyúr
Kár a technikai problémákért... nem tudom mikor fognak végre normálisan tesztelni és inkább nem kiadni egy platformra egy játékot, ha legalább a minimális futási problémák nincsennek megoldva.
Ezt leszámítva szerintemis nagyon jó játék, csak ez a probléma rossz fényt vet rá, és nem fog "akkorát menni" a piacon emiatt...
Én PS5-ön toltam végig hétvégén, semmi problémám nem volt vele szinte szerencsére, így nem igazán vett le az értékéből.
Szerintem is a legnagyobb "hiba", hogy a végére a hangulat meg a sztori picit kifárad és megkopik.
Jól indul és nagyon lassan egyre "romlik" ezen a téren.
A vége bossfight az meg egyenesen szerintem belerondít ezzel a "nehézséggel". Szerintem ez pont nem az a játék, ahol ezt a fajta bossfight-ot el kellett sütni.
De azért 1 óra szentségelés után meglett "nagy nehezen" (minimum nehézségen) azis.Ezt leszámítva a többi tényleg brutál jó, olyan, mint egy mozi. Hangok, látvány, animációk minden más szuper.
És azzal sem értek egyet a kritikákban hogy ez egy DS másolás. Kb a játék megoldásainak és ötleteinek a 30-40%-a max lehet onnan ihletve (és szerintem sokat mondtam ígyis), és még kevesebb a konkrét teljes hasonlóság.
Számomra amúgy az a jó játék ismérve, hogy mikor vége van, még folytatnám ezerrel, és még utána napokon is néha ezen jár az eszem, hogy "kívánnám" .
Szóval egy újra végigjátszás lesz ebből szerintem. És ezt a mércét megütötte bőven a játék.
Alig várom hogyan viszik tovább, mert szerintem a befejezés arra utal, hogy a Season Pass-ban kapni fogunk még (remélem) pár folytatás küldit.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz FollowTheORI #55 üzenetére
"A vége bossfight az meg egyenesen szerintem belerondít ezzel a "nehézséggel". Szerintem ez pont nem az a játék, ahol ezt a fajta bossfight-ot el kellett sütni."
nekem is ez a "bajom" a játékkal hogy a minimum nehézségen is, az egész játék alatti játék menethez képest nagyon túl van tolva a végén a boss fight[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Lacielvtárs #56 üzenetére
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
Na most lehet én vagyok a szerencsés, de hozzám se tudott érni, megdobáltam a palackokkal meg azokkal a kis robbanós csicskákkal és kb. egy perc után feküdt a csávó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Bad Pritt #57 üzenetére
te figyu mán' megadom az accom és megcsinálnád helyettem?
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
én három óra után hagytam rá tegnap este, már a fülest is felvettem hogy halljam merre van és mikor mi történik a sötétben, meg hogy mikor fut utánam, és hogy mikor forduljak vele szembe, de az istennek nem megySPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Neurotoxin
őstag
'Dead Space koppintás'-Ezt máshol is olvasom, nem az, de konkrétan lerí róla, hogy annak készült....Glen Schofield a creative directora, akinek a Dead Spaceket köszönhetjük.
'Csőlineáris'-Támogatom, legyen is olyan, mint pl a 2016-os Doom, munka után vagy szombat délután teljesen jó, a lényeg, hogy kikapcsoljon, ne sandbox világban kelljen teljesen feleslegesen, órákon át közlekedni A-ból B-be..
'Nincs miben elmerülni, nem ad teret a beleélésre'-Ajaaj. Ilyenkor jönnek az olyan kényszer megoldások, mint pl a készülő Starfield esetében, hogy egy sima FPS helyett gyártanak egy "k.mély" fél szerepjátékos/fél lootolós izét, ahol nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy a gendersemleges szereplőnek milyen legyen a szeme-, haja színe/sisakja dtb. Köszi, ebből én nem kérek.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #57 üzenetére
De gondolom akkor ez úgy megy csak, ha betárazol előtte akkupakkból... mert amúgy esélytelen ennyit ilyengyorsan dobálgatni egymás után.
Amúgy lehet ezis egy jó stratégia...
Én szerencsére betáraztam előtte a shopból lőszert, mert éreztem hogy a vége felé vagyok és valami bossfight jön... nagyon az jött le a dolgok irányából. Jól is éreztem, de azt hogy ekkora szopatás lesz, azt nem.
Nekem az első pisztoly alternatív tüzelése, meg a géppityu jött be a végén. Ahogy nézem az a lényeg hogy a megfelelő időben gyorsan nagy damage-t vigyél be a fejére, aztán intézd el a piciket utána gyorsan valahogy, elkerülve Ferris csapásait, ez ismétlődik párszor... és akkor igen, "relative hamar" megvan.De lehet második játszásra kipróbálom majd a te módszered, jól hangzik.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Neurotoxin #59 üzenetére
+1 igaz nekem sincs bajom azzal hogy "csőben" kell menni
legalább nem érzem hiányát az angol nyelvtudásomnak"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz FollowTheORI #60 üzenetére
én több végigjátszást néztem meg, de eddig nem sikerült megcsinálnom, de látom az sokkal fontosabb hogy inkább szemben legyek a bossal, mintsem hogy fussak előle, mert a futás nem vált be nekem, sokszor azt a nagy dögöt alig találtam meg a sötétben
ha szembe vagyok vele, szinte mindig ki tudom kerülni a csapásait[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
nagyúr
válasz Lacielvtárs #61 üzenetére
Nekem se, elég kihívás a sok zombi, nem kell még a feles járkálás kutatkodás... bár szerintem be lehet nézni ígyis pár path, mert tényleg nincs minden az orrunk elé téve. Én pl egy voice recordot legalább így misseltem, és nincs meg. Mert valahol egyik irányba mentem, és onnan már nem lehetett visszamenni a másik irányba.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz FollowTheORI #63 üzenetére
igen igazad van, és ami még bosszantó volt hogy mi a feladat egy pár másodpercre jelenik meg utána meg lehetett találgatni ha nem figyelek oda
no meg a HP, hogy az eneminek mennyi HP-ja van az bosszantott hogy nem látom"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FollowTheORI #60 üzenetére
Nem, csutkára felfejlesztettem a GRP-et, szóval az nagy segítség, nem is nagyon kellett akksi hozzá. Amúgy én is azt éreztem, hogy a hand cannon mellett nagyon nincs is szükség más fegyverre, könnyen fejleszthető, az alap sebzése is elég durva, az alternatív meg fejszaggató.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
V60
aktív tag
Sziasztok.
A grafikai beállításoknál lehet valahol állítani, hogy hány Hz-en szeretnél játszani a játékkal vagy magától állítja be. 240Hz-es a monitorom és kíváncsi lennék hogy megy rajta.
Válaszokat előre is köszi.
Üdv ZolaA bugyi nem a legjobb dolog a világon de közel áll hozzá!!!
-
NKing
tag
És mégis milyen VGA-val akarod 240 fps-el játszani?
Amúgy van a graphics settingsben, a General menüpont alatt egy Framerate limit, azt fel tudod húzni 240-ig, vagy teheted unlimited-re - én ezt javaslom, vagy ha számot adsz meg, akkor maximum annyi fps-el tud futni a game (ha a géped is bírja...). Amúgy meg gondolom G-Sync-kel játszol, akkor az alapból szinkronizálja a képfrissítést (fps-t) a monitor frissítési rátájával - tehát nyilván kell, hogy 240 fps-t toljon ki a gép magából, ha szeretnéd mind a 240 hz-et látni... ami szerintem még az RTX4090-el, Low beállítások mellett sem fog összejönni. Jah és persze a V-sync-et akkor kapcsold ki, különben nem működik úgy a G-Sync, ahogy kell neki. (Remélem tudod, hogy attól, hogy a monitorod 240Hz-es, még nem fogod 240 képkocka/sec képfrissítéssel látni a játékot, csak ha megvan annyi fps is.)
[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
válasz Fitzgerald #8 üzenetére
Számomra a klasszikus survival horror-mechanikák modernizált átültetése vitte a hátán (bár a REMake sokkal jobb szvsz), és csak másodsorban a nosztalgia. Kihagytad a felsorolásból a lényegesebbeket, iparosmunka érdektelen szereplőkkel. Szerintem a RE2-re ez nem volt igaz. Én mindenképp teszek vele egy próbát, de én imádom a (survival) horrorokat.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ASUS notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W