Új hozzászólás Aktív témák
-
_Voyage_
aktív tag
195/55 vagy 60, arra nem emlékszek pontosan.
Ahol én kerestem, ott olyan volt, hogy utsó 4 darabja 34-ért, illetve marso-nál 36,6-ért.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
!Overdose!
őstag
válasz _Voyage_ #1050 üzenetére
"Hozzá hordom a kocsit ezeréve"
Ha jól gondolom, akkor 19 éves vagy, nem? Nem lehet olyan régi az a kapcsolat, hogy ekkora összeget dobj ki miatta az ablakon. Sok olcsó futárcég létezik, mellesleg nehogy már ne férjen be 4 gumi az autóba!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #1054 üzenetére
Jó, akkor hordjuk. Igaz, hülyén fogalmaztam.
Egyébként valóban nem fér be 4 gumi meg 4 felni a kocsiba.
Csomagtartóba kalaptartó nélkül 2, hátsó ülésre nagyon nehezen kettő. Na jah, és a felnik?Valóban ne lovagoljunk, mert úgyse fogom máshova vinni, mivel mind a 3 kocsira ott veszünk bármit, oda hordjuk szervízelni, ha defekt van, ingyen csinálja, idéntől ingyen tárolja a kerekeket, és nagyon korrekt áron veszi meg tőlünk, ha kell neki valami. Mellesleg meg az apja fater régi ismerőse...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Winner_hun #1057 üzenetére
Jó kérdés.
Így visszagondoltam, de nem emlékszek rá, hogy én cseréltem volna.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
VR6-Fan
veterán
annyira durva modosítás nincs a kocsin, de ez hogy +5% a teljesítmény... mit csinálnak akkor a gyári motor sportos szívósorommal? az kb annyit tud...
meg idővel egy csiga lehet befigyelt volna...bár lehet így is
amúgy miért, lemaradtam valamiről?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
válasz _Voyage_ #1044 üzenetére
Bővebbet?
Hát ha olyanod van, és párás az ablakod, akkor nem kell klímázni.
Simán ráfújatod a levegőt és leszedi, még akkor is amikor még hideget fúj.
Utána én átkapcsolom lefelé fújásra nekem akkor mindenhova megy, valamennyi a szélvédőre is, és amíg megy a venti nincs pára.
Igazából azért vettem ilyet hogy ne jöjjön be a bűz kintről, ezt csak utána fedeztem fel.
Imádom. Ha nincs ráírva külön akkor van rajta egy "A" jelölés a tiusszám után, olyat keress.
Nekem ilyen van, keresd ki a verdád típusának megfelelőt, aztán guglizz rá az eredményre, vagy keress egy jó boltot. Mondhatok párat a gondolod. -
Rick4
félisten
válasz #67688960 #1063 üzenetére
Gondolom nem vagy tisztában vele, hogy az aktív szénnék az égvilágon semmi köze a párához... A pollenszűrőnek pont az a lényege, hogy bizonyos méret felett nem engedi át a levegőben lebegő részecskéket, azonban ezek egy idő után eltömítik. Na ekkor kezdődik a párásodás...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #1042 üzenetére
Őszintén, mit vársz ezektől az idiótáktól. Szerintük ez nem biztonságos: stabilabb erősített futómű, nagyobb átmérőjű kerekek, mögötte erősebb fékekkel, bi-xenon lámpák (nem mókolt szar, vw tuareg gyárija), stb... Hát no comment. Inkább cseszegetnék azt akinek gőzmozdonyt megszégyenítő kormot fos az autója maga után, 500dB-el szól a folytás nélküli kipufogója vagy éppen szemmel láthatólag bontásra ítélt szétrohadt szarral közlekedik nap mint nap ezzel veszélyeztetve saját, a vele utazók és mindenki más testi épségét.
Magyarországgal az a baj, hogy minden szinten idióták ülnek vezető pozíciókban. És ez ~20éve a gengszterváltáskor sem változott és nemsoká a kormányváltáskor sem fog. Újabb idióták ülnek a jelenlegi idióták helyére és minden szépen folytatódni fog pontosan ugyanígy. Komolyan mondom kéne egy afrikai rendszám...
#1046: Nem kell gyalogolni. Kap egy útvonalengedélyt hazáig. De a rendszámról matrica már a (nemi)szerv-nél marad.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #1066 üzenetére
jó a szuzuki stiftre (hasra ütök) amin a gyári legnagyobb kerék méret 175/55 R13 ne akarjon 225/50 R17 felrakni valóban, meg ne húzza ki a sárvédőt a kasztni vonalától 30-40 cm-re a sárvédőt (bár mi a pöcst csinál pl gyári Golf rally-val/E30 M3/ az EVO mercikkel?)
szakmailag nevetséges jó pár meghatározás már ezzel problémám van, de ha már ennyire szarrágó pénz lehúzó brigád akkor legalább a legalizálást tennék értelmesebbé.
láttom azt hogy bármilyen autós rendezvénykor szépen a kijáratnál fognak várakozni a sűnők egy ilyen NKH-s f@sza csávóval karőltve és a mobil vizsgapadon bűntetni ezerrel
no meg eddig azt terveztem hogy megy felelőre a jóval nagyobb átmérőjű dupladúgatyús fék a romomra hogy ha esetleg gond van akkor meg tudjak állni (nyilván saját érdekem az hogy a fék rendszer többi elemét is hozzá igazítsam, vagy ez csak nekem logikus? )
de most már ez is meggondolandó mert helybeni tarkón lövés jár érte
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_Voyage_
aktív tag
#32993: Onnan indult az egész, hogy a mai autók megbízhatóságban sehol nem lesznek a 10-20 évvel ezelőttiekhez képest, pl akár a turbó miatt is. Innen jött az, hogy balfasz az a user, aki nem képes előtte járatni a motort. Most nem érdekel engem a technikai háttér, a lényeg az, hogy a kút előtt aki 2-3 percig járatja a motort, vagy még több ideig, az elmehet a ....-ba. Parkolóban oké, nyugodtan. De ilyen úgy se lesz soha 1%-nál több. Fater kivétel, mindig b#sztatom is érte. Ha minden egyes gyártó alkalmazná azt, hogy addig ne engedje bizonyos fordulat fölé a motort, míg el nem éri a turbó is a kellően magas üzemi hőmérsékletet, illetve addig ne is engedje leállítani, míg le nem hűl, akkor nem lennének ilyen bajok.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
VR6-Fan
veterán
válasz _Voyage_ #1068 üzenetére
és itt a probléma az volt hogy nem tudod milyen gyorsan hűl vissza a turbo illetve hogy mikor melegszik és mikor nem..
amúgy gurulva sokkal gyorsabban vissza hűl pl mert az IC is kap levegőt egy helyben a levegős coolerok "semmit" nem érnek...
és a varázs szó még mindig tolóüzemi lekapcsolás, hiába mutat neked a fordszám jelző 6000-et ha nincs befecskendezés vagy gyújtás akkor a turbo áll vagy alig forog.
de nem is az a lényeg hogy a turbo forog vagy áll tulajdon képpen hanem épp hány fokos gáz éri...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #1069 üzenetére
Szép és jó, hogy gurulva hűl le. Mint írtam is, abszolút életképes megoldás, ha manuális váltó van a kocsiban. Beteszed üresbe, majd elgurul. De az ilyen autók 90%-ban automata van, azt meg nehezen teszed üresbe.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #1071 üzenetére
Sejtésem szerint az injektorok sokkal kisebb mennyiségű benyát lapátolnak be, ezért kevesebbet mozognak a dugattyúk, ergo kevesebbszer fordul a főtengely, ergo esik a fordulatszám.
De lehet, hogy nem így van.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #1073 üzenetére
Ezt nem értem továbbra sem. Ha nem megy semmi a dugattyúnak, akkor az maximum a főtengely lendülete miatt forog tovább. Nem?
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #1075 üzenetére
Bhászkijj, valaki ennyit leírhatott volna első körben is, nem értetlenkedek itt egy sort.
Szóval akkor sorry mindenkitől, így már másabb a kép.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #1075 üzenetére
de ezt is leírtam már a másik topikban
Voyage: ahogy Overdose mondja úgy van.
a kocsi lendülete forgatja a motort ennyi, aztán rendszerenként eltérően ~1500rpm-től újra megindul a befecskendezés az alapjárathoz előre beállított mennyiségen.
amit ha nem megfelelő valami akkor a rendszer korigál (pótlevegő tolattyú/alapjárati motor/elektromos folytó szelep/ satöbbi satöbbi... alapjáraton pont annyi benzint kapnak a motorok hogy átforduljanak , illetve hogy a keveréknél kb meglegyen a lambda 0,9-es arány (azaz ez még szegény keverék).
ha valamit nem értesz kérdezz, mindenki szokott.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
!Overdose!
őstag
válasz fekeandras #1079 üzenetére
Te Olcit Klubot olvasol?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
fekeandras
őstag
válasz !Overdose! #1082 üzenetére
Nem. Dehogy.
#1080 gog: off topikban offolni. Gyááá...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Pár hete volt róla egy kis vita, hogy első vagy hátsó tengelyre érdemes szerelni a kopottabb téli gumit. Ez a videó nem teljesen erről szól, de talán nyújt egy kis támpontot.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rick4
félisten
válasz !Overdose! #1086 üzenetére
Csak azt nem értem, miért nem három egyforma kocsival csinálták meg, hogy az egyiken ugyanolyan négy téli gumi, a másikon csak kettő, de az elől, a harmadikon meg kettő, de hátul.... És akkor onnan nincs miről beszélni..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz #67688960 #1080 üzenetére
Ennél már csak az a szarabb, ha kihagyják belőle az aktívszenes pollenszűrőt, mert ugye az aktívszén nem a bejövő hirdogénmolekulákat köti meg, hanem a levegőben lévő vízpárát. Ja, nem annál van még egy szarabb, ha elmondják, hogy hülyeséget beszélsz, Te meg megpróbálod valami gyengével kimázolni, holott tudod, mindenki rajtad röhög....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
fero02
veterán
Kedves kollégák!
Lengéscsillapító ügyben várok véleményeket, tanácsokat.
A versenyzőim:
Hátsó:
LIP: 14.500.-
Sachs: 25.000.-
Monroe: 20.000.-
KYB: 20.000.-Első:
LIP: 19.000.-
Sachs: 32.000.-
Monroe: 32.000.-
KYB: 44.300.-Kérnék mindenkit aki válaszol, i indokoljon is akár pozitív, akár negatív.
Köszöntem!
-
Bubu79
addikt
Sachs, vagy KYB - ahogyan pénztárcád engedi
De inkább Sachs, mert az gyó!
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Rick4
félisten
válasz #67688960 #1091 üzenetére
Viccen kívül, a pollenszűrő egy idő után eltömődik aktívszéntől függetlenül, ilyenkor sokkal hamarabb párosodik a kocsi belülről. Ha kicseréled egy újra, ég és föld lesz a különbség, tök mindegy, hogy van-e szén vagy nincsen. Ha aktívszeneset veszel bele, akkor a kívülről jövő szagokat köti meg az aktívszén, emellett az adott méret feletti részecskék fennakadnak a szűrőn, és elérted a kívánt hatást. Ennyit tud a szűrő. A levegőben lévő vízpárát nem köti meg.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Milyen NAS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia