Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
Hogy odaphotoshoppolta a hátsó rendszámtáblára a kispárnát..
[link]Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Hátrány: ha egy ideje megvan, és az előző tulaj pl tartozik a bevásárlókártyájára mondjuk 30K-val, úgy kihúzzák a feneked alól a kocsit, hogy csak na. _Ha meghal, akkor jönnek az örökösök... További hátrány? Ha megkapod a kocsit üzemben tartásra, akkor az ocsmányiroda vagyonszerzési illetékként odatolja kb az átírás felét. Ha kiderül, hogy susmákolva van a kocsi, mert ugye nem csináltattál eredetvizsgát, akkor van egy 2 éve megvett bontószökevényed, amit ugye akár Te is megmókolhattál, sosem tudod bebizonyítani, hogy nem így volt.
Előny? Semmi..
Ne foglalkozz vele.. Csak azok adják oda a kocsit úgy, aki tudja, hogy gáz van. Keress olcsóbb kocsit, ahol ki tudod a pénzedből fizetni az átírást is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #23 üzenetére
Akkor én is kiegészíteném, mint sok gázos km-t megtett ember. Elvileg a gáz tisztább üzem, minden tekintetben jobb értékeket produkál a kipufogott gáz, mint benzin üzemben, ezzel egyrészt kíméled a katalizátort, mivel nem kell annyi mindent közömbösíteni, tovább tart, másik oldalról pedig légnemű anyag kerül össze légnemű anyaggal, tehát először is télen nem jelentős a többletfogyasztás, mivel ugye dúsítás sincs (ez másik oldalról ugye azt is jelenti, ha nincs dúsítás, akkor nincs a hideg hengerfalra kicsapódás, olaj lemosás sem), jellemzően nem is folyik bele semennyi benzin az olajba (ez is minden benzinesnél megtörténik) ill nem rakja tele az olajat annyi koksszal sem, elvileg az olajcsere periódus a gázüzem miatt a duplájára nő. LPG kutakat megnézheted a holtankoljak.hu-n, megyénként, várásonként lebontva gázárral, utca házszámmal minden ott van. Mellette ott van letölthető gázos mol kút lista... Külföldön semmivel sem rosszabb az ellátottság, nem kell aggódni, de az okosok tartanak 15-20 liter benzint minden esetre, és ahogy a kolléga említette, akár egy teligázas előzés közepette is gombnyomás, és onnantól gázzal mész. Ja, és amit én imádok, pl tegnap Letenyén voltunk (szegedi vagyok, úgyhogy nem itt van), nem is foglalkoztam a gázzal, de éreztem, hogy már nem akar 3000 fölé pörögni a motor, Ilyenkor kisebb gázzal, de simán fel lehet gyorsítani 90-100-ra is, majd egyre kisebb gázadással de simán haladhatsz. Nem rángat, nem duzzog, csak torpan. Na Így elő a notit, holtankolja, Barcs felé még 13 km, ott hol a gázkút. Adatok GPS-be beadva, szépen elgurultunk, megtankoltunk, és jöttünk tovább. Szóval nem olyan, hogy mész, és mint a benzinnél, egyszer csak vége, és állsz a kereszteződésben, persze lehet ledes tankmérőt teteni, nekem nem jött be.....
Egy hasonlat, egyik ismerős céges kocsinak vett egy 2003-as Passatot 1.8T, 150 paci, megy is ha kell, csendes is, nem füst, meg rezonanciahegyek, ja és a benzinesek ugye olcsók......azonnal bele a gázt, az üzletkötő srác havi 5-6 ezer km-t megy vele, vegyesben 120-130 körül neki 10 litert eszik. Ez most megvan 1600Ft-ból, 280 as dízelárnál ez 5.7 liter. Én itt tőlünk 1 km-re legál kúton shell gázt tankolok 148-4.5%-ért 142 Ft-tal számolva a 10-es gáz nincs 5 liter, se benzinből, se gázoljaból. Cserébe se izzítógyertya, se adagoló, se más dízeles problémák, ugyan nem tuti az összehasonlítás, mert egy nem tudbós 2.0 literessel jobban járt volna... Ott még ugye akkor azt is fel lehetne hozni, hogy a benyásban turbo sincsen ami tönkremenjen.. Ehhez kéest meg kell nézni, mennyi egy dízel, meg egy 1.8T Passat között az árkülönbség.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #27 üzenetére
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Winner_hun #31 üzenetére
De, lehet minden gond nélkül, nekem 1200-as fordulatra van állítva a comp, alapesetben benzinnel indítok, és egy gázfröccs (hülye szó, mert valójában benzinfröccs..) feltolom 1200 fölké, átvált, és megyek. De "vészindítás módban" meg lehet gond nélkül csinálni, hogy gázzal induljon. Elvileg ez azért van így, mert a gáz a tartályban folyékony halmazállapotú, és a reduktorban elpárologva hőelvonást produkál ami lefagyaszthatja a reduktort, (ezért megy a reduktoron keresztül a hűtőrendszer kis köre) vagyis a gáz belefagy. Elvileg. Nekem azonban sosem történt még ilyen, úgyhogy ezzel nem is foglalkozok...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz kételkedem #35 üzenetére
Itt egy rész a linkedből:
Tisztán gázüzemben nem használható az autó, hiába volna még olcsóbb, mivel a gáz nem keni, sőt szárítja a motort. A motor kenéséhez kötelező rendszeresen benzinnel is autózni.Azért megkérdezném a cikkírótól, mit ken a benzin, és miért szárít a gáz?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
A benzin tudod olajból készül és van egy minimális kenése ami szükséges a motornak hogy hosszú élettartamú legyen. A gáz viszont hihetetlen de nem olajból készül
Akkor visszakérdezek:
Milyen útvonalon halad a benzin, és ott minek van szüksége kenésre?
Miből készül szerinted a gáz?
A benzin a motort keni? Lehet a tiedet igen, de az enyémet tuti nem...
Ha a motorolaj nem jut be a hengerekbe, és a benzin keni, akkor a dugóra minek lell olajlehúzó gyűrű??
Tudod Te egyáltalán, mi az hogy extra kopás? Miből lesz extra kopás?
A sokkal gyengébb azért elég pongyola megfogalmazás, gondolom neked mínusz 5% lóerő és alacsonyabb fordulaton több nyomaték a sokkal gyengébb kategória. Egy 200 lovas motorhoz képest egy 190 lovas már neked a sokkal gyengébb kategória...
Teljesen őszinte leszek, oltári nagy baromságokat írtál...Vagy olvastad valahol, és rosszul emlékszel, vagy kevered, de alapvetően fogalmad sincs sem az otto motor működéséről, se az lpg gáz származásáról, de még a gázüzemről sem...Ha azt mondom, hogy most van a 4. gázos autóm, ebben épp 330ezer km van, és marhára hosszú ideje megy gázzal, akkor erre mit mondasz? Se szétkopva, se kiszáradva nincs, de ezt meg egyik kocsimat se kent benzin sosem... Mossál már kezet egy fél deci benzinnel, nézd már meg, milyen jól keni a bőrödet is...Még elmagyarázni sem akarom, mi miért nem így van, de hidd el, nem így van..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz kételkedem #42 üzenetére
Röviden a lényeg annyi, hogy azoknál a kocsiknál volt baj a gázüzemmel, amik csak ólmozott benzinnel mehettek. Az ólom arra volt jó, hogy szíváskor ill kipufogáskor egy vékony réteg rárakódott belőle a szeleptányérra, és nem ragadt be a szelep. Amint beöntötték az ólommentes benzint, nem volt meg ez a réteg, és bizony sokszor előfordult, hogy a szeleptányér kiszakított egy darabot a szelepülékből. Ezt egyébként a skodák, kispolskik csinálták előszeretettel, akkor jött ez igazán elő, mikor még állami támogatással 1000 Ft-ért lehetett kataliátort szereltetni a kocsikra. Ott kellett eldönteni, hogy mi legyen, ugyanis a motornak kellett az ólmos benzin, a katalizátornak meg kifejezetten nem...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #60 üzenetére
Nem tudom, mi számít annak, az új (értsd 2-3 éves) rendszerek már hengerenkénti injektoros szekvenciális rendszerek, akár turbo-s kocsiba is mehetnek, elvileg egy injektor emulátor emulálja az injektorok működését, a gázos computer meg eltanulja a benzines computertől. Nem nagyobb belepiszkálás ez, mintha kicserélsz valamit nem gyárira, ráadásul már egy jóideje jönnek ki gyárilag kettős benzin- gáz üzemre átalakított Skodák is ahol megmarad a garancia is. Igaz ezeket is itthon szerelik be utólag. Ezek már kompletten, egységcsomagban megvehető cuccok, nem kell barkácsolni, szigszalagozni, meg kapcsolót fúrkálni a műszerfalra.
Engem nem zavar, hogy belepakolják, azt is melléteszem, hogy a benzines rész csak be van lőve minden kocsiban, van egy alapprogram, és kész, ennél ugye meg minden kocsiban egyedileg belőve, akár hetente tesztelve, átállítva egyes paraméterek.. Nekem bejön, hibátlanul dolgozik, nincs vele gondom, és még jól is járok.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz kételkedem #156 üzenetére
A sérója, meg a búrája elég erősen emlékeztet az avatarodra....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #161 üzenetére
Ja, ez így van, működik, mert ugye az eurotax katalógust hiába nézegetik... Persze ha kicsit itt ott meg van nyomva, akkor minden gond nélkül mehet a dolog, más kérdés, hogy akkor a műszakin hogy megy át... De meg kell találni az arany középutat.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Persze, csak mivel a használt amerikai autó behozatala minden esetben egyedi, és nem túl gyakori, így elég nehéz általánosítani, hogy az adott kocsi most akkor épp mennyi is volt? Tehát ki lesz annyira kompetens, hogy valóban azt merje állítani, a szerződésen szereplő összeg kevesebb, mint a valós. Ráadásul valószínű sokan így csinálják, tehát ha az elmúlt egy évből vonnának átlagot, vagy statisztikát, akkor a többi importkocsi trükkös papírjai is csak lefelé vinnék az átlagot. Pár napja gondolmtam ki, talán még jó trükk az, hogy egy németből hozott SUV vagy kombi kocsit a szlovákoknál levizsgáztatsz teherautóra, és onnan továbbhozva (ugye itthon teherautóra nincsen regadó) simán forgalomba helyezed. Ha teherautóként hozod be, a külföldi forgalmijában az szerepel, akkor nagyon nem tudnak ezen fogást találni. És bő 1 éve saját néven szereplő tehergépkocsira nem kell menetlevelet vezetni, ill a KRESZ szerint is a 2500Kg alatti és zárt kocsiszekrényű gépek kb a személygépkocsikkal egyenértékűek, ergo behajtani, sebességel haladni ugyanúgy lehet. Egy szlovák céges kör legyen 150ezer, megspórolsz vele 1 milla regadót. Támadható? És ha ebay-en licitált, és megnyerte 500$-ért a kocsit?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Asszem megvan a kocsi, ami igencsak kéne..[link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Ez kemény:CHEVROLETT SZILVERÁDO SZEBURBAN
[link]Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
kedves sorok, főleg a komment rész: [link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #228 üzenetére
Nyilván hova máshova kellene állni, mint szembe a busszal...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
pl 14" helyett 16"-os kerék esetén már majdnem 15%-os az eltérés,.....
És a kerékre gumit is teszel? Mert ugye a váltóméretet azért hívják váltóméretnek, mert a kerület akkor nem változik...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #240 üzenetére
Na de kérem. Tuti ott volt a ford user manualban, hogy mérsékleten vízálló...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz DeadMeat #251 üzenetére
Ez utóbbi megállapítás egyébként helytálló is: a Suzuki a kisautók, a terepjárók és a motorkerékpárok fejlesztésében a legerősebb, és épp ezek azok a területek, amelyeket a Volkswagen nemigen fejlesztett az utóbbi években.
Ok, hogy nem fejlesztettek (Polo itt van kisautónak, Touareg, Tiguan meg terepjárónak, tehát ki hogy nézi) de mikor volt a VW-nek motorkerékpárja, hogy csak az elmúlt évben nem fejlesztettek....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz DeadMeat #257 üzenetére
Nem azt írta, hogy nem fejlesztett, hanem hogy az utóbbi pár évben nem fejlesztett. Ez ugye pongyola megfogalmazás, főleg a tények ismeretében.. Amióta én tudom, hogy a VW egy autógyár, azóta nem tudok motorkerékpárról, tehát ha valaha volt is, elég rég óta nem fejlesztik...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
Szerintem ez nem a Te pénztárcádnak való. Ismerem az árakat (mivel autóalkatrészekkel foglalkozok) és ha ebben elpukkan valami, az bontóban is 30-50-100K... Az meg hülyén néz, ki, hogy megáll a gép, Te meg letámasztod 2-3 hónapra, hogy meg tudd csináltatni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #270 üzenetére
Ja, értem... Az se baj, ha sz@r, csak olcsó legyen?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #275 üzenetére
Nézegettem árakat 92.es 500SL-hez, brutál... MAF szenzor 200K, EGR 90K, Ac pumpa 95K, Hűtő 170K, vízpumpa 45K, generátor 95K, alapjárati motor 108K, vezértengely pozíciószenzor 55K, főtengelyé 75K, gyújtáskábel szett 100K, levegős hátsó lengéscsillapító 110K/db... Az enyémhez minden tizedáron van...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #284 üzenetére
Szerintem ezt összekevered azzal,. ami alapból 1.4-es 75 lóval, és nekiálltak ezt azt kicserélni, hogy 280 ló legyen...
Egyébként meg mit írtál le?
nemfog elmenni 500e km-ert
Lefordítom neked magyarra:
nem fog elmenni ötszázezer kilóméterert...[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #287 üzenetére
Jó, látom most elfogytak az érveid, és a tartalom helyett a stílusba próbálsz belekötni. Még egyszer leírom, a hengerűrtartalomnak semmi köze a tartóssághoz. ellenben hogy milyen anyagból és milyen falvastagsággal készül a blokk, a dugó, milyen anyagból lesz a belseje, annál inkább fontos. De Te csak hajtogasd a magadét.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz DeadMeat #286 üzenetére
Jó, van olyan Civic, ami 500 lovas. Ha az visszaveszed 280 lóra, valószínű tartósabb lesz, mint bármelyik 20 literes, 120 lovas, nem? És ennek mi köze volt a hengerűrtartalomhoz? Semmi.. És ennek ahhoz sincs köze, hogy szokványos, vagy nem. Ennyi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #294 üzenetére
Naugye..!
De akkor olyan motorja legyen,m ami 500 lovat is tud, csak vissza van véve 280-ra...
Megjegyzem a carbon hengerfej (ami a 316-os BMW-k sajátja) lenne az igazi megoldás...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #298 üzenetére
Ez már csak belemagyarázás. Egy 280 lovas 1.4-es motornál mikor lesz hamarabb probléma abból, ha 95-ös helyett csak 90-es benzin kerü bele, vagy miért bírná tovább, ha 105-öst tankolsz bele? Semmi köze hozzá. A kenőanyag meg ugye gyártóilag elő van írva, a csereperiódus szintén. Egy a lényeg: ha akarják, olyannak is össze lehet rakni egy 1.4-est, hogy elmenjen 500 ezret. Nincs mit magyarázni róla.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #309 üzenetére
Na ezért jó az USA autó. Egy GM szériára én ráálltam, szinte mindent tudok róluk, tehát szerelem is, ha kell, (nyilván nem az út szélén :-)) ), van itthon 3 belőlük, most veszem a 4.-et, és jól elvagyok... Olcsó, kényelmes, jól megy, és szinte minden kifejezetten olcsó hozzá. Ha motort kellene felújítanom, akkor se lenne drága, de jól működő motorok vannak 50 ezer körül, komplett autók 100K körül. Nem azért, mintha nem engedhetnék meg drágább kocsit, de minek? Ez pont annyit tud, 5-600K-ért, mint egy európaiból egy 2-2.5 millás kategória......
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Ilyesmi van: [link] 3.1-es V6, és 3.8-as V6 is van, természetesen mind gázos. Kötözködőknek ki merem jelenteni, 5-6 éves Eu, japán kocsikkal szemben bármikor mehetünk szervizbe egy rozsdafelfedező körútra, nekem tuti kevesebb lesz... Lehet az én fixaideám, de jobbat ennél még nem találtam. Egyikben 340ezer km van, és hibátlan.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Frissen lenne? Sosem kellett hegeszteni, még a gyárilag rozsdamentes kipuffrendszer is rajta van 18 éve.... És nem azért, mert hagyom rohadni, nem rohad, ennyi..
Nem tudom, hogy ez a 120 lovas-e, de ami nekem van, az nem kifejezetten lomha, egyrészt már 800-as fordulattól húz, mint a mozdony, másrészt relatíve régi konstrukció, nyomórudas, vasblokk- vas hengerfejes, hengerenként két szeleppel, terhelve a computer 4500-ig engedi forogni, de hidd el, elég.... Sokan nem szoktak utánam jönni, ha nyomom neki. Főleg úgy megy jól, ha mondjuk a körforgalomból kijövünk egy 40-50-nel, és onnan nyomok neki egy kövéret... Lemérem egyszer, de onnan 130-ig elég jól megy, a 0-100 se rossz, bár nyilván nem sportautós. Nem is annak használom. A 3.8-as viszont vadállat.. Egy két próbálkozó volt már, de 160 után mind elmaradt...[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #315 üzenetére
Ez az, de ennek semmi köze az isuzuhoz... Tudtommal...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #315 üzenetére
Most olvasom, hogy az enyém már mégiscsak alu hengerfejes, és volt belől Mclaren fejlesztésű 200 lovas turbo-s is...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Ez a pár vacak kit érdekel, mikor most tettek tönkre kb 75ezer valóban jó kocsit? Nézelődj, hogy csinálták: [link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Winner_hun #320 üzenetére
Pölö ha ezt ingyen kapnád meg, akkor örülnél? Gondolom mint itt még sokan mások... Már nem lesz senkié: [link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Winner_hun #326 üzenetére
Tényleg nem érthető?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Winner_hun #328 üzenetére
Szomorú...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html