Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lite

    őstag

    válasz DaFok #77256 üzenetére

    A szub hangolásának lényegét a kék görbe mutatja meg, reflex esetében. A célzott frekvencia kiemelkedően fog megszólalni - a ládából. De a kocsi akusztikája sajnos ezt átírhatja, azaz ha pl. azon a frekin (és közelében) sok a kioltás, vagy a felerősítés (ez a ritkább), akkor rettenetesen fog szólni.
    Ha szerencséd van, akkor nem zavar be. Azért ez is gyakran előfordul. :)

    A hangosság a fenti okfejtés lévén úgy igaz, hogy az a sugárzó lesz a leghangosabb a ládában, de a kocsiban már nem 100%.
    Azért van néhány észrevételem:
    - kicsit furcsán van skálázva a grafikon, ez alapján a kék inkább 40Hz-en emel ki, a lila 30, az ok
    - nagyon durva a roll-off és 20 Hz fölött elnémulnak - beállítottál valami szűrőt? Azért ez nem így szokott lenni.
    - a zöld görbe az már nem egyértelműen reflexre tervezett sugárzó képét mutatja

    Zártat nem néztél? Zenére kell, vagy hangnyomás(verseny) a cél?

Új hozzászólás Aktív témák