-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz j.bravo #19533 üzenetére
Újra fényezés! Nyár végén vittem az astrát festőhöz. Ugyan ilyen lakk sérülés volt rajta. Azt mondta jó csak akkor lesz ha telibe fújja... Géptető, sárvédő ívek, tank nyílás körüli rész (kirohadt, így cserés lett), küszöböknél pici rész lett fújva és lakkozva. 40 k volt az egész.
Szombaton volt öcsém esküvője, pénteken emiatt elvittem a hondát takaríttatni! 5 k volt a külső belső, de rohadt jól megcsinálták! Főleg a belseje volt érdekes, ilyen sáros időben nem tudtam nekiállni! Most nagyon jó illat van bent...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz j.bravo #20674 üzenetére
Én tettem oda is, körbe, mindenhova. Tegnap teszteltem is a böszme reggeli esőben. Videózni nem tudtam, mert még sötét volt...de ablaktörlőt nem kellett használnom. Szóval szerintem jól sikerült az applikáció. Ha esik, hátul mindig bekapcsolom a szélvédő fűtést. Tegnap nem kapcsoltam be, és nem hiányoltam. De Ducati kérdésére reagálva, ez inkább csak arra jó, hogy gyakorold a felhordást. Sok értelmét valóban nem látom. De rohadt jó cucc tényleg ez a Rain-x. Akinek nem sikerült, annál szerintem is az lehet a probléma, hogy esetleg már olyan strukrurális sérülések vannak a szélvédőn, ami ennek az anyagnak gondot okoz a probléma mentes működéshez. :/
Lassan megjön az összes ápolós csomagom, de hogy ez mi a szar? Gondolom első használatkor aktiválódik. Minden esetre vicces szivacs.
A másik meg az applikátor. Sima szivacs anyag, a csomagoláson ahogy látjátok wax-ra javasolják. Én mondjuk pont a Rain-X-re vettem. Abból sokat szív be, ahogy itt már mondták nekem. Mindegy, valamire jó lesz majd.
-
Formaster
Topikgazda
válasz j.bravo #22075 üzenetére
Kicsit túl van dramatizálva. Jó az a RainX, csak van ettől tartósabb is. Ha megfelelően zsírtalanítod és nem forróságban, tűző napon rakod fel, nem lesz gondod. Kb 5 percig fenthagyod, visszatörlöd, ami melós lesz, majd élvezed. A nyári szélvédő mosót higítsd fel desztvízzel, ha nincs tele a tartály, mert az gyorsan koptatná. Ha elkezd kopni nem kell polír, csak zsírtalanítasz és újra átkened.
Akkor lenne gond, ha felrakod és a tűző napon otthagyon negyed órát, akkor polír. Én jártam úgy, hogy vettem valami gagyit, 20 perc volt száradásnak titulálva és úgy rákötött, hogy amikor az úton rámsötétedett nem tudtam, hogy menjek haza, mert nem láttam ki. De furcsállottam is a 20 percet, csak ez volt ráírva
-
ducati113
csendes tag
válasz j.bravo #23526 üzenetére
Eredeti sérülés mentes."Törött"
Karc és kavics az más kérdés megint.
Tulaj azt mondja azért lett lefújva mert a kavicsok miatt hát az ilyent otthagyom.
Fújva volt felejtös. Nekem magyarázhat és vetíthet.
Ritka és nehéz jó autót vásárolni de nem lehetetlen.
Türelem és kitartás.Volt,hogy 2 évig vártam rá de meglett.
Söt ismerös olyan Ladát vásárolt,hogy a gyári zsír még rajtvolt a lökhárítón. Potom pénzért. 35 évesen!
A gyári dísztárcsák merkuros papírban a ruhásszekrényben. A tulaj minden hazaérkezése után kipiszkálta a kavicsokat a gumikból és úgy állt a garázsba.
Értékrendjeink nem egyformák.
Vagy új vagy a gyárihoz a legeredetibb. Szerintem ezzel így van mindenki.Ezért nem értettem a pici lányt animoot Az ember nem feccöl olyanba energiát ami nem tökéletes.
Mert az ördög ott motoszkál. Van jobb,szebb,tökéletesebb,nem hibás és sorolhatnám.
Az enyém legyen a legszebb és a legjobb.Szarból csak szarvárat lehet építeni. Bocsánat!!! remélem senkit nem bántottam meg.
Sztornózzuk a további hozászolást? Köszönöm.
-
-
z123456789
addikt
válasz j.bravo #24398 üzenetére
Jó a okfejtés, szerintem helytálló.
Én nem tartottam szarnak, de sokan igen. Nem értem miért, viszonylag nagy olajcég ők is, mint az előbb felsoroltak. Ha az olasz sportkocsik azzal mennek, akkor nagy baj nem lehet velük.(#24399) euzsolt
Azzal a dióhéjas tisztítással most mi a bajod? -
Formaster
Topikgazda
válasz j.bravo #24916 üzenetére
Nem csak a hőmérséklet számít, hanem h mennyire tudod alaposan visszatörölni. Mivel a cucc szilikon észter keverék, ezért párolgáskor lehül. Ha hidegben rakod fel szinte azonnal ráfagy és lehetetlen letörölni alaposan. A legjobb 25 fokban felvinni jó vékonyan és alaposan áttörölni, akár nedves rongyal.
-
őstag
-
Arni9010
aktív tag
válasz j.bravo #26395 üzenetére
Én a téli alukat festettem le magamnak, az egyik felnit javítani kellett és a többi sem volt hibátlan, így döntöttem a festés mellett.
Vettem felnire való sprét, meg szilikonmentesítőt aztán lefújtuk
Nem tökéletes, de pár évre megfelel. (Nem volt a felnin gumi, úgy jóval egyszerűbb volt)
10k körül volt a festék ami kellett.[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
válasz j.bravo #26395 üzenetére
Lidl-ben pár hete volt autóshét ott kapható volt olcsó (999), de jó felnilakk. Erre szerintem még sima lakkal is rá lehet fújni, így gyárihoz hasonló lehet a festés minősége. Ezüst keréktárcsa festék például nagyon ronda alufelnire.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Formaster
Topikgazda
válasz j.bravo #28780 üzenetére
Nekem mindegy, mindenki oda megy ahova akar. A nem nagyüzemi műhelyek rugalmasak, otthagyhatod az autót egy péntek este is és szombat/vasárnap este érte mész. Erre van az a közmondás, hogy "nem akarásnak ..." (még ha valaki 7-8-kor végez minden nap, akkor megértem, de a legtöbb szakihoz kimehetsz akár egy szombat reggel is.) Másrészt pesten több jó műhely is van akik nyitva vannak este 7 -fél8ig. Csak hát nem a 14.ben
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Azonnali játékos kérdések órája
- Háztartási gépek
- Synology NAS
- Okos Otthon / Smart Home
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...