-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz WestBam #26647 üzenetére
Üdv közöttünk!
A viledát annyira nem preferáljuk, persze ez a fényzés állapotától függ. Egy jó állapotú fényezésen okozhat karcokat, mivel nincsenek szőrei, amik magukba zárnák az apró szennyeződéseket. Inkább a mikroszálasok a nyerők, azokból is mondjuk 400gsm-től felfelé, de a 6-800 az igazi.
A 3m nem rossz paszta, de létezik olcsóbb és jobb is attól. Waxból mindenképpen keményviasz az igazi, az tartós és jobban dobja a vizet. Vehetsz Collonite-et is, de én a szintetikus Fusso-ra esküszöm. Abból is a "12 months" a legjobb, kapható világos/sötét autóra, de nagy difi nincs a kettő között.
-
ducati113
csendes tag
válasz WestBam #26647 üzenetére
Na akkor jó helyen jársz autóápolás céljából.
De eddig nagyon vakvágányon jártál.
Mondhatom azt is hogy vak vezet világtalant.
Sőt azt a helyet ahol te dolgozol Gyorsan felejtsd el.
Szakmailag a béka segénél járnak.
Itt már nagyon felhígult a tartalom és a jó tanácsot adó emberek száma.
Szerintem úgy 1 1,5 évnyit menj vissza és olvasgass. Sok jót fogsz találni és amiket ide leírtál butaságokat meglátod más lesz a véleményed.
Ne legyél lusta visszamenni és olvasni.Jobban jársz híd el!!
Bocsi srácok már rég jártam erre de azért figyelem a ténykedést.Mosolygok és figyelek.
Grat a pár szakinak akik még viszik a témát és bírják a hígulást és a sok lükeséget.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
-
z123456789
addikt
válasz WestBam #28173 üzenetére
Ez a Rusztika?
Mikor melóztál utánuk? Hány éve?Lakkbenzines dolgot már rám bízták, kellett is az első szélvédőről kicsit mosnom, de nem volt vészes, tényleg.
Tudom, hogy folynia kell, nincs is bajom vele. Örülök, hogy folyik. Ez azt jelenti fújtak oda valamit.
Biztos hogy jobban vágod, de végre van itt valaki, aki úgy csinálja ezt, mintha minden autó a sajátja lenne. Jöhet privátban a céged címe.
Nekem egyébként azért is lehet, hogy kell az éves felülvizsgálat, mert előtte egy pékmeseter jól elbaszta ezt az egészet, és Rusztika már egy meglévő elrontott felületre fújta rá. Ami ugye teljesen logikus, hogyha azok előtte nem kezelték a felületet, és ráfújták a mocskot, akkor azt lefogja dobni, Rusztika BT alapossága ide, vagy oda.
Hol tart a Dinitrol? 70éves szakmai tapasztalattal a világ legjobb anyaga. Nézd csak meg a marketing filmjeiket!Értem én, hogy szarul csinálja mindenki, de akkor jöhettél volna előbb is. Vagy hát érted? Most ezzel az infóval nem tudok mit kezdeni, ettől még szeretnék alváz és üregvédelmet a kocsimon, és így, hogy kaptam számlát, meg mittomén' hány év garanciát, engem megnyugtat.
De remélem egy szép nagy beszélgetés kerekedik ebből, hogy megjelentél ezzel a hsz-szel, szóval ne menj sehova!
(#28174) BigBlackDog
Bezony.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz WestBam #28176 üzenetére
Félre ne értsd, én aztán itt nem kötekedni akartam, meg ajnározni a Rusztikát. Fingom nincs erről a témáról, tényleg örülök, hogy leírod ezeket.
Azt tudom, hogy ótvaros egy meló, fényező ismerősöm azt mondta, nincs az a pénz, amiért megcsinálná, még nekem sem.
Nem kell visszaolvasni, nekem ez a dolog cirka 120/130 ezer Forintomban van. (Útiköltség, egyéb nincs számolva) Győr mellett lakom, de elvittem BP-re, mert őket találtam a legmegbízhatóbbnak. A fenti összegben benne van a kókler ~50 Ft-os GYMS megyei ..... (fú miket tudnék ide írni) is.
Szóval nem tudom szerinted mennyibe kerülne egy tényleg normális ilyen kezelés, de már ez az összeg is túlzás sokak szerint az én autómra egy ilyen kezelésért. Még is kifizettem. Ezzel csak arra akarok utalni, hogy arányain felül fizetek szerintem ki olyan dolgokra, amik (remélem) használnak az autónak, mert nem akarok részt venni teljesen az autós világ (szerintem) komplett idióta fogyasztói társadalmában. Csak azt akarom mondani, hogy én igyekszem nem sajnálni a pénzt arra, hogy rendben legyen az autó, és minél később legyen halom szemét belőle.
Ha leírnád, hogy szerinted mennyibe fájna egy ilyen kezelés, és mik lennének a fontosabb mozzanatok, szerintem más is megköszönné.
A sorrendben itt is benne volt a rozsda passziválás, és a régi anyag lekaparás, száradás. 4 napig volt ott az autóm. Aztán lehet, hogy ennek ellenére tényleg kihagyták a 2-es és 4-es lépést.
"Az, hogy neked kell az autót letörölni az meg szimplán pofátlanság." Miért is lepődünk meg ezen? Elmondhatom, hogy részt vettem az autóm alváz és üregelésében.
A honlapon 5-6 évet ír, évenkénti vizsgálat mellett.
Egyébként itt a cikk, ami miatt felkapta a fejét az autós közösség, nem tudom ezt olvastad-e? Ha így csinálják, az nem elég? Mármint szerinted hiányzik még valami a folyamatból?Amúgy igen, én is bízom benne, hogy azért többet használtam vele, mint ártottam.
(#28178) gyomordzsák
Persze, simán. Elvileg holnap érkezik, szóval akár hétvégén ütközhetünk is. Mondjuk Balatonon leszek, de vasárnap már talán adható a dolog. Max áttesszük jövő hétre. -
ducati113
csendes tag
válasz WestBam #28193 üzenetére
"Ha nem szedik le a kárpitot akkor nem tudnak mindenhová befújni "
Itt a pont!! Megkérdezném,hogy az alvázvédelem alatt ha rozsdásodik valami azt igazából látjátok?
Nem hiszem.Tudom,hogy nehéz beszerezni de ezért a legjobb az Anticorit [link] De még a fáradt motorolajat gázolajjal is többre tartom mint akármilyen alvázvédelmet.Kérdezzétek z123456789 kollégát ő már ismeri.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz WestBam #28184 üzenetére
(#28184) WestBam
120-at is kifizettem volna érte.
Nagyjából ez volt a folyamat szerintem. Karosszériázni nem kellett, mert előtte voltam vele fényezőnél javítattni a korábbi (más által) elbaszott fényezést.
A patentokat meg még pluszba be is szerezték nekem, ahonnan hiányzott. Gondolom azokat akkor törték el, amikor a másik kókler banda...ja nem, azok tuti nem bontottak le doblemezeket. Mindegy, hiányzott pár patent, azokat beszerezték nekem.
Egyébként ebben volt egy vasárnap is, lehet azért lett 4 nap, vagyis hogy gondolom vasárnap nem csináltak semmit, csak ott volt a gép.A linkeket máskor megnézem, köszönjük.
(#28197) ducati113
Az tényleg jó cucc, mondjuk én nem az alvázat fújtam vele. Műanyagokat konzerválom. Eddig ezzel tartja legtovább a színt minden műanyag, és gumi. De k*rvára beszerezhetetlen.(#28210) Saint_
Nekem full karcos, és repedt volt. Polír, lakk, fólia. Azóta szép. Ha nincs baja, én nem bántanám. Esetleg hogy ne is legyen, fóliáztasd le!(#28219) martillo
Jó hát. Nekem van itthon vagy 10, 2 eladótól. Mind ugyan az. Első használat előtt érdemes jól megúsztatni, hogy a ki nem esett szöszöket is elhagyja, mert utána esetleg törlésnél a kasztnin marad. Árát megéri. 40x40eseim vannak. Az autocares kendők tuti jók szerintem. De felvitték az árukat, mert rájöttek, hogy ha becsomagolják, nagyobb a marketing érték.
Autocare
HansBo
Utóbbit vettem most kipróbálásra. Ránézésre, tapintásra u.a. mint az autocare, csak olcsóbb.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz WestBam #28342 üzenetére
Azért azt szögezzük le, hogy csak a haszongépjárművekkel állnak hadilábon, személyautóban már a pápaszemes merci óta nincs rohadás. Nem véletlen tolják a németek az E/C osztályt taxis autónak, nem ritka a 220CDI extaxi 5-6-700 ezer km-el, amit utána keleten eladnak 250-el és mégegyszer fut ennyit Nem véletlen vettem én sem a 220CDI-t. Lehet h az injektorral hadilábon állnak, de legalább nem fosik be az olajpumpa 120 ezernél, nem rugja le a váltót 150-nél és nem lyukad át a hengerfala, meg lánc gondjai sincsenek. Injektort cseréltek visszahívással 100e-nél, állítólag a ez a típus már rendben van. De inkább egy injektor, mimt egy láncszakadás.
-
z123456789
addikt
válasz WestBam #28470 üzenetére
Dehogy! Ezért is dobtam be ide a képeket, hogy ha már dicsértem őket, hogy SZERINTEM megcsinálták rendesen, és most egy ajtózár csere miatt szét kellett bombáznom, lássuk már, hogy valójában lófaszt csinálták meg! Érzem, hogy zsíros, de olyan vékony rétegben, hogy szerintem az oda marhára nem jutott fel. KB, betolták az alsó kifolyókon a szórófejeket, adtak neki egy spriccet, aztán csá.
Nem, szerintem te nagyon is jól látod. Nincs ott szar sem.Azt hiszem kiveséztük ezt a témát, idehaza mindenki nagy szart csinál.
-
Formaster
Topikgazda
válasz WestBam #34855 üzenetére
Akkor bővül a lista:
-nivea
-wu2
-mogyoróvaj
-babaolaj
-jar
-wd40
-alollam krém
-hőlégfúvó/disznóperzselőViccet félre téve, ezek közül több is van ami hellyel közzel működik (alollam krém univerzális) mégis jobban szeretek erre dedikált dolgokkal kísérletezni, lehet h csak azért mert még nem került bontószökevény a kezeim közé.
Egyébként ha az S40 híresen szar volvo bőrjét megfogta a nivea, akkor vagy az illető tekergeti bébipopsival, vagy ennyire jó a nivea, de én az előbbire szavaznék.
Nagyon sok múlik a useren, mert kőműves jocó faék kezében a rozsdás zártszelvény is tisztára kopik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz WestBam #34855 üzenetére
Erről annyit hogy voltam a Colourlockosoknál és erősködtem hogy le akarom ápolni a kormányomat. Ők, maga a gyártó beszélt le róla. Azt mondta a kormányra vigyázni kell, nem gyűrűkkel, nagy műkörmökkel durván bánni vele, évente egyszer tisztítsam meg, ápolni nem kell. Ezt a bőrösök szájából...
Azt mondták hogy mivel folyton fogod, bőven elégséges zsiradékot kap a kézről hogy ne száradjon ki.
Illetve nekem is volt S40 kombi (V50) 13 évesen nyugdíjas pártól, soha az életben nem ápolták, még is makulátlan újszerű volt. Szóval ha a kormány nem ultra fos bőrből/műbőrből van, akkor csak is a felhasználás módja határozza meg az állapotát. Nem pedig az hogy használsz vagy nem kézkrémet... Ezt egy 2001-es V70-el is alá tudom támasztani, 4 éve adtam el, ki tudja hány tulajon ment át, kormány hibátlan volt. Ugyan akkor lehet olyan felső kategóriás mercedeseket látni, ahol pár évesen kifeslett az ülés, a kormány úgy néz ki mint ha csiszolópappírral tekerték volna... vannak ilyen tuskók. A kézkrém ezeken pont semmit nem változtat.