-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz FeRRaR1 #28246 üzenetére
En is filoztam rajta. Van olcsobb es erosebb is. A lenyeg a minel nagyobb flow, na meg hogy a nozzle az gumibol legyen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vincsaba
csendes tag
Szerintetek ez milyen lehet ?
[link] -
#42667776
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #28250 üzenetére
Sajnos, ha rászárad, minden nyomot hagy! Ha csak nagynyomásúval mosom, akkor nem szoktam törölgetni, mert a maradék kosz karcol, ilyenkor amit a menetszél levisz, az lemegy, ami rászárad az meglátszik, de a következő mosásnál, ha rendesen samponosan/vödrösen van mosva, akkor lejön.
-
do3om
addikt
Még mindig nem vettem mosót (van csak ereszt-gyenge).
Ez jó lehet?
[link]Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
veterán
válasz focvis #28247 üzenetére
Délután szűk 4 óra alatt kitisztítottam az üléseket, plusz 2 óra alatt a szőnyegeket, csomagtartót, pótkereket.
Voltak részek amiket 2x is tisztítottam; egyelőre úgy látom, hogy nem maradt foltos sehol.Ilyen maszatok voltak az előző tulaj után, valami pincsi nyálazta össze:
Takarítás után ugyanaz az ülés, most megnéztem, nulla folt, a fotó után vélhetően még egyszer átmentem a szélén:
Az esti fotó, azt nézem, hogy a biztonsági övet még sikálni kell:
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #28261 üzenetére
Ez a poén most nagyon frappáns. 👍
További infó: alig fogyott a tisztítószer, sok-sok autóra elég. Szvsz vizes porszívó nélkül is működik.
Ha nem lett volna kutyaszőr, akkor 3 óra elég lehet. Délelőtt elmentem egy környékbeli kozmetikába, 24 ezer a kárpittisztítás.Kérdés: a vizes porszívóban alig volt nedvesség; ki szoktátok öblíteni a végén, vagy ráér ha nagyon mocskos?
-
MPowerPH
félisten
Habfurdos elomosas, magasnyomasu, egy vodor Reset, szarazolas, majd vegre jutott ido a Reload -ra, vegre. Mar 1 hetet igy is csusztam vele, buta szelvedocsere miatt tilos volt mosni. Reload-ban kellemeset csalodtam, nagyon egyszeru a felvitele(jee, raspricc ), majd kicsit var, es buffolas ket lepcsoben, kulon mikroszalassal. Garantalt vegeredmeny, nem tart sokaig, es nem is kovetel nagy erofeszitest.
Az elejen azt hittem, hogy lejott a keramia, mert nem ugy pergette a vizet, ahogy szokta. Mosas utan rendbe jott, szal gondolom a kosz rendesen csokkenti a hidrofobitast.
DSLR megint nem volt feltoltve, igy maradt a gagyi telos kep, sajnos mar sotetedett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Formaster
Topikgazda
Ahogy látom beindult a kerámia vetélytársára irányuló ellenkampány. Kedves Hozsó! Tudjuk, hogy köreinkben vagy(tok), nyugodtan felfedheted magad, nem muszáj inkognítóban maradnod.
Semmi probléma a Fusso Coat-al, csak nem tartottátok be az előírást, vagy belefutottatok egy hamisítványba. Amennyiben lehellet vékonyan viszitek fel, nem marad utána semmiféle csíkozás, mint ahogy itt több lelkes amatőr napfényben készült képein is látszik. Többen is használjuk, több hónapja és mint a mellékelt ábra mutatja, mindenféle zsírtalanítás nélkül is a 6 hónapos teszten nálam átment, de többen használjuk már jó ideje. Tudom az én videómon az eredmény nem mindent kielégítő, de ismétlem, semmilyen zsírtalanítás nem történt. Érdekes, hogy csak nálatok nem működik a dolog, de a profi német autókozmetikusok ki vannak akadva, hogy mennyire tökéletes waxot dobtak piacra a japánok. Talán hamisítottat rendeltetek? Azért mielőtt ilyen cikket leírtok, jó lenne elgondolkodni rajta, hogy nektek miért nem működik valami, ami a fél világnak igen.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #28268 üzenetére
Of korsz
Nekem erről elfelejtettek szólniAmennyiben engem kérdezne valaki a valóság alapjáról...
Pont így néz ki egy lejárató kamu cikk, ami minden valóságot nélkülöz, gyerekes felindulásból született, és még egy videó vagy képi bizonyítékra sem tellett...Én vettem a fáradságot, és többször is megörökítettem, képekkel és videókkal is.
-
MPowerPH
félisten
válasz Formaster #28268 üzenetére
En sem vettem ilyet eszre, mikor baratom fekete autojat waxoltam vele. Ellenben azt az allitast azert tulzasnak tartom, hogy a keramia vetelytarsa igy tapasztalva mindket termeket. A keramia az mikronos vastagsagu bevonat, a wax pedig nem, es ez a fo kulonbseg.
Don't Tread On Me
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #28271 üzenetére
Azért tisztázzuk, hogy az a 2-3 mikron mennyi. A fényezésed 100 mikron, ami egy papírlap vastagsága. Szóval a 2-3 mikron majdnem csak a századrésze, ergó semmilyen karc ellen nem véd. Ha nem véd karc ellen, akkor fizetsz egy (jó esetben) másfél-2 év tartósságú hidrofobitásért 150k-t (hivatalos helyen) ellenben egy tégely Fusso 9000Ft, amiből 30x lekened az autódat. Az én értelmezésemben ez vetélytárs, főleg miután nálam fél éve alatt hullott le a 150k-s kerámia Arról nem is beszélve, hogy másfél év múlva sosem fogod azt a hűha effektet látni, mint a frissen bevonatozott autódon, lehet hogy egy év múlva már semmi örömödet nem leled benne.
(#28269) Winner_hun Sorry, való igaz, itt a javított link.
u.i: az meg külön nettó bullshit, hogy kötelező hosszirányban felvinni, pont így lehet elkúrni és egy szó sem esik erről a használati utasításban csupán egy kitétel van, hogy oszlassuk el alaposan. Ezt viszont körkörösen lehet a legjobban megtenni, én magam is így tettem fel és egy teljes sötét színű autón, mindössze 3 ujjnyi méreten találtam utána hologramot, amit egy mikroszálassal letöröltem. Ez is csak a kapkodásomnak volt köszönhető, mert időhiányban szenvedtem
[ Szerkesztve ]
-
-
geleati
tag
Sziasztok! Befújtam a felniket wolf ph semleges felnitisztítóval, hagytam pár percet, majd miután lemostam, a féktárcsán hagyott ilyen lefolyásnyomokat, és úgy néz ki, mintha rozsdás lenne. Ez normális? Mitől lehet és mit csináljak, hogy ne legyen?
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
Formaster
Topikgazda
válasz BigBlackDog #28273 üzenetére
Gyakorlatilag ettől zeng az egész net és mások azt próbálgatják, hogy mi az, ami egyáltalán leszedi polír nélkül, de Hozsóéknak nem jött be. Sőt annyira nem, hogy gyorsan egy lejárató kampányt kellett indítani. Ha ők be merik vállalni ám legyen, de az ilyen fagyi visszanyal. Lehet, hogy én vagyok az, aki leírta a véleményét erről az egészről, de ők járatják le vele saját magukat
-
veterán
-
Formaster
Topikgazda
válasz jozsi252 #28280 üzenetére
Szerintem a kérdés költői volt, inkább arról szól a fáma, hogy olyan hangsúlyban írják a cikket, mintha ők lennének Kevin Brown, vagy Larry Kosilla Amúgy is két értelmű a cikk. 2 éve vették és most próbálták ki, vagy már két éve kipróbálták és most jutott eszükbe lejáratni? Mert ha két éve áll a polcon, simán meg is romolhatott.
Ez a kedvenc mondatom:
"Lehet azóta már kitűnően végzi a dolgát, mert módosították az összetételét, bár továbbra is kétlem, hogy 12 hónapra adna védelmet."
Lehet... Meg lehet, hogy mindenre kicsit többet írnak nem? Lehet az autós iparág 80%-a átverhette a népet a dízelekkel, de Hozsóék legnagyobb baja, hogy a Fusso 10 vagy 12 hónapot bír. Ha egy napi használatban levő autó elmegy 8-10 hónapot szuperhidrofobítás mellett egy waxal, akkor már lexarom, ha rá merték írni, hogy vitrinben akár 12-is, mert ehhez foghatót sem láttam eddig. Külön jó, hogy drága, mert 9k egy tégely, ellenben egy AG HD Wax kb huszonezer, vagy egy Swissvax Crystal-Rock 300k, az annyira megéri ugye?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Formaster #28272 üzenetére
A normal karc ellen tenyleg nem, ellenben a mosokarcok, amiket pl. szarazolasnal okozol, az ellen nalam szepen bevalik, eddig. Elotte a Swisswax Concorso, vagy a Wolf’s Chemicals Hard Body NANO ezen a teren megbukott, mert par mosas utan sajnos mar megjelentek, es szepen szaporodtak azok a kis hajszalkarcok, amik csak napfenyben vagy lampanal latszanak.
A tartossagot nem tudom, de nekem azt mondtak, hogy 8 ev plusz, ha rendszeresen kezelem reload -al. Es Dodi allitasa szerint Nala mar sok eve fent van a cucc.
Szerintem csak az elokeszitesen es aplikaciotol fugg, meddig birja, barmi legyen is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
Az normális, hogy kb. 2 óra klímahasználat alatt az anyós ülés gumi szőnyegére kis mennyiségű folyadék csöpög? A ventillátor burkolata eléggé nedves. Nem folyadék folyt rá, hanem inkább párásodás jellegű. Mit gondoltok? -
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #28282 üzenetére
8 év? Na ne idegelj Ezt az infót ki és honnan vette? Csak mert a Cquartz Finest rendelkezik hivatalos applikálás esetén 2 év Limited Warranty-val. Az ettől jobb termékekre, mint Ceramic Pro vagy Servfaces adnak sok esetben 4-5 év garanciát is. Ha jól tudom neked meg közel sem a Finest van fent.
Túl van hypeolva a kerámia dolog. Azért nem karcosodik még az autód, mert van rajta egy baromi vékony, szuperhidrofób réteg, ami természetesen keményebb, mint egy wax, de ez nem lesz olyan hosszú életű, mint reklámozzák. Térjünk vissza rá 1 év múlva és jelezd 2018 nyarán, hogy hogy állsz a mosó karcokkal
szerk: ha az ajánlott, "minden mosás utáni reloadozást" megkapja, akkor 20 év múlva sem veszed észre, hogy nincs már rajta kerámia az pedig h most nem karcolsz, jó részt a mélytisztított és konzervált felületnek köszönhető.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Formaster #28272 üzenetére
Minden egyes mondatoddal egyetértek. 150k vs 9k között van egy szabadaszemmel is jól látható pénzkupac, én a Fussot választottam. Jó a kerámia, de 1-2 mikron nem fog megvédeni egy fényezést a karcok többségétől.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Winner_hun
félisten
Fényezés után mennyivel lehet / ajánlott polírozni?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
SzlobiG
félisten
Tegnap mostam először az autót fusso kezelés után ami kb egy hónapja volt és valami hihetetlen jól tartja magát a bogarakat is simán lemostam a szivaccsal, nem kellett külön bogároldó meg sikálni a fényezést. Ez a víztaszítás valamit hihetetlen jó.
-
Hozsó
újonc
válasz Formaster #28268 üzenetére
Sziasztok!
Elnézést kérek mindenkitől akit megbántottam volna a Fusso-ról irt cikkemmel. Nem lejáratásként írtam. Én is használok waxokat de ezt úgy is tudjátok. Mi 2 éve vettük és akkor próbáltuk. Nem napjainkban! Lehetséges nem eredetit kaptunk, ez ügyben már többen jeleztek felém, hogy hamisítványt küldtek. Igyekeztünk minden előírást betartani de sajnos még így is csíkosak lettek az autók. Ez van. Nem használtuk tovább. Volt helyette más.
Kerámia.
Akit csak lehet lebeszélek róla. Iszonyú macera az egész. Ha az ügyfél nem vigyázz rá, nem tartja be azokat a dolgokat amiket kérek tőle pl. hogy hol mosassa és hogyan mosassa akkor semmit nem ért a munkánk. Mindenki azt hiszi, hogy golyóálló a bevonat és a kocsikulcsnak is ellen áll ha végig húzzák rajta. Hát nem áll neki ellen.. Ezért van több waxos munkánk mint kerámiás. Mind kettőt tökéletes felületre kell felvinni szinte meg se lehet különböztetni a 2 dolgot egymástól. Persze van aki tudd a kerámiára vigyázni annak feltesszük.
Még 1X elnézést kérek azoktól akik használják a terméket!
-
Formaster
Topikgazda
Szia,
Korrekt, hogy benéztél hozzánk A kerámiával abszolút egyet értek és örülök, hogy végre egy hivatalos műhely is fel meri vállalni, nem pedig csak a pénzt és a lehúzást látja benne. A fussoval kapcsolatban 3 dolog van.
1. Hogy jó. Nem csak mi tapasztaltuk, hanem profi műhelyek, detailerek világ szerte.
2. Biztos, hogy nem jól applikáltátok, mert hosszában nagyon nehéz egyenletesen és vékonyan eloszlatni, jobb a körkörös felvitel lehellet vékonyan.
3. Hamisítják és kényes anyag. Az eltarthatósága nagyban függ a tárolásától. Véleményem szerint pincehideg helyen kellene tárolni, abszolúl légmentesen bezacskózva. Más vloggerek is jelezték már, hogy meg tud romlani és ez esetben a stabilitása változik, pár mosás után lejöhet.És arról nem beszélve, hogy 2 év alatt tényleg változhat a receptúra, mint minden más termék esetében is lsd. a Reload is megkapta a "ráncfelvarrást".
Igazából nem kell tőlünk elnézést kérned, mert nekünk bevállt. Ez inkább számotokra lehetne kényes. Azért, mert 2 éve teszteltetek, amiről ma írtatok cikket, holott a mai álláspont a detailer világban az, hogy ez most a csúcs szinti wax mind árban, mind hidrofobitásban, mind tartósságban. Ha a cikket fenthagyjátok ilyen formában az nektek kellemetlen. Ha mindenképp akartok egy ilyen cikket, akkor úgy lenne hiteles, hogy rendeltek egy frisset, megbízható helyről (közvetlen gyártótól) és csináltok vele 50-50% elem tesztet pár hónapon keresztül, összehasonlítva mondjuk más termékkel.
Azért örülök, hogy tiszteletet tettetek itt, mind hiányoltuk a profikat a légkörből. Pontosabban mindenki tudja, hogy itt vannak, csak ez a read only mód szerintem olyan maradi. Gyertek, cseréljünk eszmét és tegyünk valamit azért, hogy mindenki tisztán vezessen
[ Szerkesztve ]
-
szabi325
tag
Aki rendelt már MJJC -t ali-ról, a képen megjelölt résszel lehet állítani a sugár szélességét?
-
MPowerPH
félisten
válasz Formaster #28284 üzenetére
Aki felaplikalta. A kulcs azon van, hogy mivel mosod(az hogy hol, az nem, mert csak itthon), es betartod e azt a par dolgot, amit be kell a hosszu elettartamhoz.
Nekem olyan bevonat kellett, ami megvedi az autot a mosokarcoktol, tehat ahogy irod, konzervalja a frissen polirozott fenyezest. A hatso lokosomre en is kentem Fussot, mert arra az utolagos fenyezes minosege miatt nem mehetett ra a keramia. Erre ment Reload is most, de sajnos hiaba lett karcmentesre polirozva, a lokhariton mar megjelentek a mosasnyomok.
Ezekkel egyszeruen nem tud mit kezdeni, legyen az barmilyen wax. Ebben jo a keramia. A tartossagot majd meglatom, meg azt, hogy meddig marad karcmentes az auto, nyilvan 1 ev mulva kiderul. Az biztos, hogy az elozo autom a 3 lepcsos, tokeletes polirozas+nanobevonat utan fel evvel mar nem volt tukor. Ezert leptem most meg a keramiat, mert nincs kedvem minden evben poliroztatni az autot.A Fusso egyebkent nem rossz, bar pain volt szepre torolni az aplikalas utan(korkorosen vittem fel), de azert a hidrofobitas teren messze van a korulotte levo keramiakezelt elemektol, a koszt is joval gyorsabban osszegyujti, es nehezebben is jon le rola, mikor mosom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
z123456789
addikt
válasz jozsi252 #28232 üzenetére
(#28232) jozsi252
True. :/(#28265) BMW001
Szép autó.(#28260) focvis
Akkor már korábban sem olvastam félre másik totyikban. Golf VII GTI újra? Saab ment a háztól akkor ezek szerint? Azért remélem tiszta kipufogóval adtad el.Ez is fehér? Vagy lőttél valahova fel képet már róla? Tetszik nagyon a VII-es GTI nekem is. Ennyire bejött?
Szép munka lett ez a kárpit tisztítás.
(#28261) MunezXBK
-
veterán
válasz z123456789 #28298 üzenetére
Igen, újra G7 GTI, és ismét fehér - csak ilyen van eladó, ill. volt/van egy fekete, de az 200+ ezer km-t futott. Annyi a lényeges difi, hogy a mostani DSG-s. Eléggé bejön, jó autó, jól megy, jól fogyaszt városon kívül.
A Saabnak mennie kellett, akkor éppen csillogott a kipuffja. De papír van róla, hogy DPF nélkül adtam el.
Makacsul kormos kipufogóra a legjobb a finom szálú acélgyapjú (a magyar nyelvet már törő honfitársak kedvéért: steel wool), a GTI-ről is ezzel szedtem le kb. 2 perc munkával, előtte mosás és a csontszáraz krómot kell finoman áttörölni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Házimozi haladó szinten
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Ubuntu Linux
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000