-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz focvis #28300 üzenetére
Yeah! Akkor így utólag is, sok szép km-t!
Amúgy b+, de mióta elkezdtél itt vajúdni a kipufogón, már én is felírtam magamnak az autótisztítási momentumok közé a takarítós listámra.
Bár én nem dörzsölgetem, csak simán Munez által ajánlott lúgossal befújom, illetve egyidejűleg hordom fel a bogároldót is a kasztnira, és a kettőt egyszerre öblítem, mert mindegyik durva anyag, sokáig nem maradhatnak.De amúgy igazából köszönettel tartozom az ötletért, mert jobban érzem magamat így, tiszta kipufogóval.
-
veterán
válasz z123456789 #28301 üzenetére
Ha rendszeren takarítod, akkor nem kell az acél gyapjú, még a TSI-re se, ami valljuk be, kicsit kormolgat.
3 évesen vettem 53 ezer km-rel, vélhetően kézi mosóba hordták, mert csak minimálisan karcos - ennyi karc kell is, nem kívánok "nullkilométeres szalonállapotot" fenntartani, azzal túl sok az idegeskedés. Viszont a kipuffal nem különösebben foglalkoztak, sima mosásra nem jött le teljesen; egyszer áttöröltem az acél gyapjúval, azóta vizzel öblítettem - hibátlan.@Saint_: jó az írástudó a telefon túlvégén.
(#28303) Dara: ez sajnos csúnyán kormolt 2000 rpm környékén, már így vettem, 1,9TTID automata. Nem kizárt, hogy a DPF OFF mellett kapott tuning szoftvert is, mert elég kajakra ment, csak amatőr lehetett a chiptuner.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dara
csendes tag
válasz focvis #28304 üzenetére
Én is ugy vettem hogy állandoan kényszer regenerált,és stb. Hiába volt takaritáson,1 hét város után ismét csinálta. Ezért lelett véve,kiiktatva, + egy fasza szoftver hozzá.
Most 3 hete szivósort újíttattam fel,eltörtek rajta lapátmozgató fülek, smokeandcharmosok is villogtak rám úgy ömlött belőle a korom
[ Szerkesztve ]
Das Beste oder nichts
-
veterán
válasz Formaster #28312 üzenetére
Nekem ez a negyedik TSI-m; 2 új, 2 használt; 2 db 1.4, 2 db 2.0 TSI. A feketét 170 ezer km környékén adtam el; nem ette jobban az olajat, mint normális, azaz 0,5 - 0,7 liter két olajcsere (15 k km) között.
Szóval kikérem magamnak a TSI-hívők nevében; Te meg csak tankolj a kombájnokkal közös kútfejről.@(#28311) BMW001: A Saab 9-3-akban - valami számomra ismeretlen okból - nagyon hullanak a DPF-ek, tele van vele az internet.
(#28318) Dara : TID vagy TTID a Tiéd? A szívósor nálam is a vége felé járt.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Az tényleg szerencsésebb, minden bokorban találsz hozzá Opel alkatrészt és szerelőt.
(#28324) Formaster: Én is poén szinten kezelem. Viszont az olajfogyasztás nem jellemző, csak a széthajtott 2.0 TSI-kre. Az 1.4-nél a láncnyúlás a "para" és a koksz, de hajlamosak ezt túlaggódni az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz focvis #28319 üzenetére
Na ja, sok sikert a TSI-hez Haver most volt a 120e km-es A1 audival szervizben, mert 1000km-enként megeszik másfél liter olajat, csak annyit mondtak rá h TSI/TSFI ez normális. Tényleg az, nem is kell cserélni, mert úgyis megeszi. Szívesen tankolok a kombájnokkal egy kútról, ennek legalább van nyomatéka és nem kell 6ezerig pörgetni
Na azért most látom kinyitottam a bicskát Részemről csak poén, mindenki azt vesz ami neki közelebb áll a szivéhez. Tökéletes autó nincs (csak Mercedes)
-
Magnum_
nagyúr
válasz Formaster #28324 üzenetére
1000km-ként 1.5liter olaj nem normális. nálam semmi olajfogyás nem volt még, 6 éves lesz az autó, 130k km.
vagy széthajtotta az ismerősöd, vagy egyedi hiba.
én előbbire tippelek, nagyon kevesen tudják, hogy kell a turbós autóval bánni.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz Formaster #28324 üzenetére
9 éves viano porlik el, szó szerint.
Azon kívül annyi baja van, hogy bármelyik TSI amellett a nyugalom szigete. Valóban jó autó a MercedesHa már rohadás, akkor egy kérdés: ha lefényképezem az autó alját (gyári alváz védelmet), akkor gondolom aki ért hozzá rögtön megmondja, hogy mire számíthatok majd hosszabb távon.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Magnum_ #28325 üzenetére
Én is mondtam h nem normális. Ha egy japán megeszik 5/10 alatt 1 litert az ok. De ez nem. Meg az sem h pattan a lánc, meg az ABS jeladó 4 évre szól, meg sorolhatnám. A Totalcaros Novok Tibi tudna mesélni róla
(#28327) Kornel igaz, merci kishaszont sose vegyél, ellenben a szgj kategória egyben van.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz BigBlackDog #28329 üzenetére
Bánom h belekezdtem, csak poénnak szántam, de úgy látszik ilyesmivel nem szabad. Maradjunk abban h minden autóban ott a rizikó faktor, tökéletes döntés nincs, csak a gyalogyszer. De a cipő is kilyukadhat.
-
FeRRaR1
őstag
Gyerekek egyszerű, szívó benzin Volvo-t kell venni, se rozsda se koksz se olaj fogyás, se kopogós műanyag beltér és előítéletek sincsenek...
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #28319 üzenetére
9-5-ben is hasonló volt a helyzet, pedig a használója rendszeresen pályázott vele, tempósan, 140-150-es tempó mellett sikerült leolvasni a rendszámot, mielőtt eltűnt. Ennek ellenére elég gyakori vendég volt a Wallisnál az autó. Azóta szerencsére már ugrott egyet 9-5 > Jag XF, azzal nincs egyelőre ilyen gond.
FeRRaR1: +1, annyi, hogy nem árt, ha van egy saját benzinkutad hozzá.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Kornel
veterán
Jó autó a Volvo, de újan Mercedes áron mennek.
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #28332 üzenetére
Na igen, a merci után még a volvóra tudom azt mondani h tökéletes autó (de csak utána)
Saint_ szerintem tök relatív, az egész karbantartás kérdése. Elpattanhat a lánc 140-nél, de ki kell cserélni 130-nál. Nem véletlen adják inkább bagóért, csak cseréljék le az emberek. Bármelyik autónak kijön a gyengesége, ha nem vigyáznak rá.
A 220CDI-nél a fos Delphy injektor volt a gyenge láncszem. Szerencse h visszahívták 100e km-ig mindet és újat kapott (delphyt) csak h lexarozzam már a saját xaromat is
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Laca1212 #28343 üzenetére
S60 - XC60 - V60 vonalon indulnék, esetleg belenyalva az S80 és V70 kínálatba, amelyik jobban megfelel / tetszik, lényeg hogy Volvo motorral legyen, ne PSA/Ford. Ha nem pályázol vagy országutazol minimum havi 2 alkalommal 50 vagy több kilométert akkor szívóbenzinest. Szívóból a 2.4i játszik ez van 140 és 170 lovasba, vagy 2.4T / T5 ez mind a három ugyan az csak más teljesítménnyel az utolsó kettő turbós, a T5 mint egy sport autó úgy megy 3000-es fordulat felett. Amennyiben dízel akkor 2.4D vagy D5. Bár jobban belegondolva ennyire fiatal már nem nagyon lesz szívó. Azt leszámítva áll amit írtam, mindenképpen 5 hengeres Volvo motorral vedd.
-
Formaster
Topikgazda
válasz WestBam #28342 üzenetére
Azért azt szögezzük le, hogy csak a haszongépjárművekkel állnak hadilábon, személyautóban már a pápaszemes merci óta nincs rohadás. Nem véletlen tolják a németek az E/C osztályt taxis autónak, nem ritka a 220CDI extaxi 5-6-700 ezer km-el, amit utána keleten eladnak 250-el és mégegyszer fut ennyit Nem véletlen vettem én sem a 220CDI-t. Lehet h az injektorral hadilábon állnak, de legalább nem fosik be az olajpumpa 120 ezernél, nem rugja le a váltót 150-nél és nem lyukad át a hengerfala, meg lánc gondjai sincsenek. Injektort cseréltek visszahívással 100e-nél, állítólag a ez a típus már rendben van. De inkább egy injektor, mimt egy láncszakadás.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #28345 üzenetére
Amennyiben korai verzió, akkor limitálva van a nyomaték egyes és kettes fokozatban, hogy ne csessze szét a váltót. Szoftveresen orvosolható a korábbi verzióknál is
Nálam a V70 T5 tartja a sebesség rekordot, 245 Németbe és még ment is volna, fullon pakolva. A V8-al még nem jártam arra, de 240 olyan könnyed volt neki, hogy az bámulatos, szerelőm azt mondta ha kiiktatja a 250-es limitet, meglehet szerinte a 270-280 neki
Volvo topikba folytassuk ha van még kedvetek
[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
válasz Formaster #28346 üzenetére
Láttam azért én 2006-os CLS 350 benzint hátsó ajtók alján rohadni. Pedig gyári, sérülésmentes, patika autó volt.
(#28344) FeRRaR1:
Köszi!
Olajkályha nem kell..mindenképp benzinben gondolkozom.[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
Soft99
Lekentem vele a festetlen műanyagokat is, igen szép fekete lett, viszont most hogy eltelt vagy 3 hét elkezdett fehéredni. Szóval festetlen műanyagra nem jó, ha jól tudom más is írta már.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Formaster
Topikgazda
válasz Laca1212 #28348 üzenetére
Előfordulhat, de a tömeges rozsdásodás megszűnt. Az egyedi eseteket nem érdemes kiemelni, fakadhat tárolásból, beázásból, bármiből, de én személy szerint 200x évjárat óta nem sok rozsdás mercit láttam, 1 kezemen 2x is megszámolhatnám. Részemről off a téma, car wars mára elég volt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest