Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi_

    addikt

    válasz Géjza #2268 üzenetére

    En azert nem szeretem mas setupjat hasznalni, mert teljesen vezetes stilus fuggo. Allitolag Amir Hosseini setupjaval csak Amir Hosseini gyors, mindenki mas szenved vele.

    Az agressiv egy jo kiindulasi pont. Menni kell vele par kort es aztan magadhoz igazitani. A setup nem feltetlenul az autot teszi gyorsabba - azt is - de foleg neked teszi az autot vezethetove, hogy megbizz benne es merjed bevallalni a kanyarokat.

    Ha leulteted a porba az autot, azzal no a leszorito ero, rgo gyorsabb lehetsz vele, de vannak negativ hatasai is. Nils tanacsara most en is leultetem az auto segget es ezzel megtalaltam azt a vmit, ami eddig hianyzott, de mit csinalok a Radillonban Spa-ban, vagy Silverstoneban, ahol nem tudom leultetni, mert az elso fucsomonal felkoppan az alja? :)

    Sajnos en nem vagyok egy setup guru, mennel tobbet allitok az auton, annal szarabb lesz. Megyek mondjuk 3 ora gyakorlast, a vegen jobb vagyok fel seccel, mint az elejen, elmentem a setupot. 2 nap mulva megint megyek a palyan es vezethetelen szarnak tunik, visszarakom az agressivat es gyorsabb vagyok vele. Ez azert van, mert a 3 ora alatt hiaba lett rosszabb az auto, annyira rahangolodtal a palyara, hogy jobban veszed a kanyarokat, jobbak a fektavjaid, te meg azt hiszed, hogy a setup jo. De amint kiesel a ritmusbol jossz ra, hogy nem a setup volt jo, hanem te lettel gyorsabb, mert sokat gyakoroltal. :)

    Egy agressiv es egy nagyon jo, neked passzolo setup kozott szerintem max fel sec a kulonbseg. En minimalis atalakitsokat csinalok es inkabb probalom raszoktatni magam az auto viselkedesere.

    A 150-es fektavra vonatkozolag. Egyebkent nem az a fontos, hogy mennel kesobb fekezz. A fontos az, hogy ugy fekezz, hogy aztan a kijaratod legyen jo! A "slow in fast out" elvet kell kovetni. Ha nagyon keson fekezel es rosz ivben mesz ra a kanyarra, akkor kompromittalod a kijaratodat. Pl Monza T1, vagy a T2 asszem Roggia a neve. Ott direkt ugy kell az elso kanyart venni, hogy belulmaradj es kibeba..ott gyorsan atforditsd az autot a masik iranyba, hogy mehess a gazra fullban. Ehhez egyenesbe szedett kormany kell. Ebben az esetben viszont a kanyar csucspontjan lassabb leszel, mintha lenduletbol vagodnal a kanyarba, viszont nagyobb az exit sebesseged es az egyenes vegen is gyorsabb leszel.

    Ez meg nem megy nekem, mindig kicsit korabban lepek a gazra es az auto alulkormanyzott lesz exiten, tolja az elejet. (a kocsi hatradol, eleje megemelkedik es csokken a tapadas az elso kerekeken)

    gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni :)

    szerk: Porka 58 BB. Mert lehet, hogy a Setup versenyhez keszult, ahol sok nyal van a tankban, rgo nehezebb az eleje (elol van a tank). Ahogy fogy a nyal a gepbol, tedd hatrebb a BB-t

    [ Szerkesztve ]

    eat, sleep, play, replay

Új hozzászólás Aktív témák