Új hozzászólás Aktív témák
-
HyP3b0y
senior tag
Egyéni preferencia, nincs optimális. Tükrök legyenek részletgazdagok, draw distance minél nagyobb, többi már csak eye candy az fps rovására, ki melyiket szereti
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
Jack@l
veterán
kapcsold ki az fxaa-t.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Ha összevissza barmolod, akkor ne csosdálkozz hogy villog. Két AA van a játékban, de jó lenne ha hülyebiztos módon megoldanák hogy ne lehessen mind2-t egyszerre használni.
Neked vagy egyik vagy másik kell csak, NV kontrol panelben állítsd vissza defaultra. MSAA a jobb.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Egy köszönöm is elég lett volna... (100%-ig tisztában vagyok vele mit jelentenek)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Akkor driver "probléma" van, nálam teljesen jó. Graphics.ini-ben esetleg tedd át a MIP_LOD_BIAS-t 0 -ról -1 -re
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
ooooobi
senior tag
A legújabbal pr´báltam, meg az egyel régebbivel, Csak annyira jöttem rá hogy ha kiveszem a pipát az enable prost processing effects-röl akkor nincs hiba, ugyhogy valamelyik ottani effekt nem tetszik a kártyámnak vagy a drivernek, azóta nem volt idöm játszani, így nem szarakodtam vele hogy rájöjjek az ottani efektekböl melyik csinálja ezt a hibát. Egyesével kellene ki be kapcsolgatnom.
https://steamcommunity.com/id/ooooobi/
-
-
JoinR
senior tag
Hacsak nem soft keveréken mész, nem fogy el a gumi. A medium slick a felvezető körben tiporva is 98-99%-os a 2. kör kezdetekor.
Amúgy ajánlom a hard keveréket is, nyilván kicsit lassabb, de a hátsó kerekek hőingása sokkal kisebb, így nincs az, hogy néha instabillá válik az autó, miközben 2 kanyarral előtte még minden oké volt. -
-
barcalaci84
őstag
-
subaruwrc
félisten
ahogy most az exos 125 s1-gyel kőrözgetek arra jöttem rá hogy a durva leszorító erő lesz a megoldás a kis lotusnál is. különben túl sok időt vesztesz a kanyarokban és a féktávokon. nagy leszorító erővel meg talán összeszedsz annyi előnyt hogy a 10-15km/h mínusz sem vészes a hosszú egyenesben.máskülönben nem tartom elképzelhetőnek. 2-3mp csak annyi lenne hogy valahol több mindent elvállalnak de 25-30mp az még egy ekkora pályán is ordas különbség
-
vlevi
nagyúr
Nincs trükk, nincs titok. Akik elöl vannak, nagyon sok éve szimulátoroznak. Az a setup, ami sokunknak egy idegbeteg vezethetetlen vacak, az nekik gyorsabb, mint az, amivel az átlag normálisan végig tud menni.
Ez egy hihetetlen hosszú pálya, ha mindegyik kanyarban csak minimálisat hagysz benne, már akkor is másodperceket buksz, mire körbeérsz.
Egyszerkétszer kipróbáltam néhány kanyart gyorsabban venni, egyszerkétszer bejött, akkor sokat nyertem, de többnyire nem sikerült kivitelezni, olyankor disznónagy fetrengés lett belőle.
pl. 7-es szárnyállással a flugplatz hosszú egyenes végén az enyhe balost be lehet venni nyélgázon. Ha sikerül. És van még 2-3 ilyen kanyar, ami menne padlón. De a kanyargósabb részen midegyik kanyart nagyon "megtisztelem"
[link]
Erre lehet jó a hotlapozás, akár saját ghost autót figyelve is. Hol van az, ahol mégegy kicsit később lehet fékezni, mi az, amikor viszont korábban kell, és mikor lehet a kanyar kijáratánál padlót nyomni, hogy az egyenes (márpedig abból nagyonsok van) tökéletes legyen.
És a baromi hosszú pálya. Csak ott van azért, hogy nehogy elrontsam, mert akkor félóra idő megy a levesbe (az ESC utáni újabb felvezetőkörrel együtt).
Én is próbáltam Sinka Dani setupját, de én sem bírtam vele mit kezdeni. Visszaálltam a gyárira, váltót hosszabbra vettem, szárnyat 7-re, hátsó felfüggesztés slow rebound pedig 10 (az eredeti 13 helyett). 6-os szárnyállással már nálam is állandóan eldobálja a hátulját -
vlevi
nagyúr
Az azért eléggé a hihetetlen kategória. Ezen a pályán minden második kanyar szopatós, csalóka ívű, amiben kőnnyű besokallni, dombtetőn lévő beláthatatlan kanyar. Ha ezt valaki látatlanban végig akarja úgy nyomni, hogy tempót is megy, az tuti 10x eldobja egy körben.
Evora gtc-vel próbálta? -
MPowerPH
félisten
En most fejeztem be, eleg volt. Az elso szektorban van meg 1s, de iszonyat nehez osszekaparni, ezert mar inkabb hanyagolom. Egyebkent jo ez az auto, tetszik.
Pont ahogy mondtatok, ilyen hosszu palyan nem lehet nem hibazni. Mindig van egy-ket kisebb hiba, ami x+y masodpercbe kerul. Viszont ahogy egyre jobban ismered a palyat az adott autoval, ugy tudsz fejlodni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jack@l
veterán
Nekem sikerült izzadva 9 alá benyimni, de kicsit lecsúsztam az ívről az egyik kanyarban és nem valid. Viszont néztem most a versenyt, hossszú egyenesekbe én nemhogy a 260-at, de a 240-et jó ha kihozom. Az enyhe felfele emelkedőn pl 220-nál elfogy a cufla a kocsiból. Valami nem okés még mindig technikailag. BMW setupjával sikerült 20 mp-et faragni, de a végsebességeket nem értem.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Csillapítás, meg a minimális erő mérete ami kijön a játékból (ha nehezebben indul meg a kormány, célszerűbb a default 5 fölé rakni hogy érezd a kis erőket is)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
#70869248
törölt tag
Sztem alap a Lada HSW..csak az a alap! pl ezen a pályán: [link]
illetve a Malagoli Honda-Opel, pl: [link] elég jók. Van egy Seat Ibiza is amiből a vr6 változat elég jó, az alap elég lassú, a turbó meg túl gyors ..de nem tudom frissítették-e.
Illetve nálam bent van a Cadillac: [link] érdekes autó video[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Olyan téren igazuk van, hogy úgy nem mostani a dolog, hogy már mindenhol kapható és bármivel használhatod. Olyan 1 év múlva kb lehet az, ha lehet hinni a dátumoknak.
De ha most nincsennek rajta ők is mint a többiek(akár titokban) akkor az sok időbe és pénzükbe kerülhet."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gmail
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Villanyszerelés
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...