Új hozzászólás Aktív témák

  • Tankblock

    aktív tag

    válasz Teasüti #10277 üzenetére

    Hello,

    Miért az összes file végződése .ino?

    Azt nem értem, hogy miért van a fps_cap paramétered a Setup függvényben kiszámolva, de a task már rég fut mire odaérne a számolásban???
    A taskok közötti változók kezelésére volatile kellene ha nem lehet máshogy muszáj. Ha meg csak 1x kell
    futnia inkább tedd a Task elejére mielőtt a végtelen ciklus futna.....

    ez inkább C kód mint C++...

    Amit tanácsolok, dekomponáld a projectet kisebb részegységekre majd egyesével integráld vissza.
    NE használj változókat különböző taskokban főleg ha az csak egy konstans --> arra van a #define

    Minimalizáld a változóidat és funkcionlításokat rendezzd classokba...
    Task elején class init majd végtelen ciklusba számolja amit kell. Taskok közötti communikációra FreeRTOS is van ajánlása xQueue vagy xEventGroup ha szignálozni kellene,

    A debug üzeneteket is mentsd le, mert sokat segítenek abban, hogy merre kellene nézelődni. Pluszban most egy MQTT C++ dolgozom és memory leak után nyomozok.

    Itt pl a ESP_LOGI(TAG, "[APP] Free memory: %d bytes", esp_get_free_heap_size()); használom a szabad memória fellelhetőségének.

    Release the Beast....

Új hozzászólás Aktív témák