Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fordítós dolognak néz ki inkább. A disassemblerben látszik, hogy nagyságrendekkel több vektorregisztert foglalnak le a shaderek, mint amennyit kellene nekik. Ezért az ideális 7-10 helyett 1-3 wavefront fut a CU-kon. Innen nehéz megmondani hol a hiba, mert a GCN tele van regiszterrel, így nem tudni, hogy egy shader miért foglal le tízszer nagyobb regiszterterületet GCN-en, mint máson. Az is érdekes, hogy konzolon semmi baja, pedig ugyanaz a hardver, bár nem ugyanaz a kód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen