Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #27090 üzenetére

    A textúrák mérete annyira lényegtelen a futtatáshoz. Akármilyen méretű textúrákkal is pontosan egy sugár lesz kilőve egy pixelből, és azok egységnyi szűrési feltételek mellett pontosan ugyanannyi texelből térnek vissza a mintával. Ezért látod azt, hogy a textúraméret növelésével vagy csökkentésével szinte alig változik az fps.
    Elsősorban azért fut jobban a program, mert a szoftverfejlesztésnek van egy átlagfelhasználók előtt kevésbé ismert tapasztalati megfigyelése, miszerint egy "1.0-s" verzióban kiadott program teljesítménye másfél év alatt megduplázható ugyanazon a hardveren, csupán a kód optimalizálása által.

    A víz az egyébként lényegesen jobb lett. A régi víz az csupán az UE-vel kapott rendszer volt, míg most csináltak egy saját shadert hozzá. A fényeket sem butították le, sőt a leképező fejlesztése pont azt szorgalmazta, hogy több pontfényforrással dolgozhassanak, csak leszedték a túlerősített lens flare-t.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák