Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #18385 üzenetére
A Black Ops 3-ban azért ilyen, mert viszonylag optimalizálatlan játékról van szó, amiben sok a pipeline stall. Ezeket a helyzeteket a Polaris hardverből kezeli, míg a többi hardver a viszonylag optimalizálatlan kóddal nem tud mit kezdeni. Erre is a harmadik oldal ad majd választ.
Bár a fő fejlesztési indok az AMD-nél nem ez volt, de amolyan melléktermékként a Polaris iszonyatosan jól bánik az optimalizálatlan shaderekkel. Ennek a legnagyobb előnye az lesz, hogy már day0 jól mehetnek vele a játékok, és nem kell a shaderek cseréjére várni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen légkondit a lakásba?
- Futás, futópályák
- Yettel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...