Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #8611 üzenetére

    nem a CPU-kkal van a gond, hanem azzal, hogy játék szempontból sarokesetek, és velük akarod bizonyítani a Mantle világmegváltását. sure, elvi síkon szép, hogy pusztán szoftveres úton a legolcsóbb CPU-k is alkalmasak játékra, thanks to AMD, de ez nem egy széles körben létező igény (még szűkben is alig). továbbra is várom az első földbedöngölést (ami az első driver fix után is az marad) - legyen mondjuk a viszonyítási alap az én konfigom (i3-3220 + GTX660).

    2T/8C-vel csak vicceltem. Civ-et nem akarom átíratni a fejlesztőkkel, de amíg az AI-t számolja, addig bátran takarékra lehet tenni a renderert és a VGA-kommunikációt.

    (#8615) HSM: erre most két részben:
    1. még messze nem tartunk ott, hogy hányféle verzió, 2015 végén lesz egyáltalán IHV-független API. ezt hogy a jó égbe' lehet az egyik IHV számlájára írni?
    2. low level API mellett minden architektúrára külön kell optimalizálni, a low level API hype cycle-jében ez a felismerés (ill. amikor a felismerés alapján dolgozni kell) lesz majd a disillusionment trough.

    VLIW-re valóban nehéz lehet optimalizált renderert írni, de ennek semmi köze a DX10-hez. a G80-ra pl. shader fronton kifejezetten komfortos lehet.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák