Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz schwartz #40281 üzenetére

    "As of right now, Google gets more than 200 million logged-in daily active users watching gaming content. That’s 200 million pairs of eyes to present ads to every day. In 2018, YouTube accumulated more than 50 billion watched hours of gaming content. “Gaming has always been the backbone of YouTube since the platform was first founded,” notes YouTube’s gaming director Ryan Wyatt."
    (src

    Ez a 200 millió egyáltalán nem biztos, hogy ma gamer, lehet, hogy nagyrészük csak nézi, mert adott körülményei között nem teheti meg, hogy játsszon. (Utazik, "dolgozik", v nincs pénze 4k Pcre)

    Ami magát a streaminget illeti, én is szkeptikus voltam. A koncepció ugye az, hogy ha jó grafikával akarsz játszani, ahhoz nem kell drága hardvert.venned. Csak az a baj, hogy am - az eddig megjelent árazások alapján - minél többet játszol, annál inkább megéri megvásárolni a gépet, és minél kevesebbet játszol, annál inkább hajlandó vagy kompromisszumokat kötni a grafikai minőség terén.
    Szerintem az igénybevevők, ha casual gamerek, akkor inkább az olcsóbb megoldást fogják választani. És szerintem a legvékonyabb az a réteg, aki keveset játszik, de igényes. De ez nem biztos, hogy érvényes a nyugati világra is.

    Ami a késleltetést illeti, egyrészt az edge nodeok elég közel vannak, és biztosan rengeteg fajta - szép - játékhoz elég. Nyilván a késleltetés csak akkor tud alacsony lenni, ha egy játékban helyi nodeon helyiek játszanak.
    A 4K-t pedig legrosszabb esetben egy 30-50eFt-os kliens eszközzel fogják megoldani, ami 1080p-s képet transzformál deeplearninggel 4K-ra és akkor mind a szerveroldali, mind az adatkommunikációs késleltetés alacsony tud lenni.

    Vannak, akik azt mondják, ez nem a hagyományos pc gaminget, vagy konzol gaminget jött leváltani, még ha fog is kiharapni abból a közönségből, hanem új embereket fog tudni megszólítani.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák