Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #31583 üzenetére

    Igazából van rengeteg ötlet. Itt egyáltalán nincs semmi gond. Sokkal inkább ott keresendő a probléma, hogy ebből a rengeteg ötletből elenyésző mennyiségű jut el az aktuális motorokba. Ez részben az elterjedt hardverekre vezethető vissza, részben pedig arra, hogy jelentős módosítást igényelnének az adott motor leképezőjében.

    Emiatt van az, hogy a rengeteg ötlet real-time megvalósíthatóságának kidolgozása helyett az olyanokra megy el az erőforrás, mint a manapság sűrűn használt algoritmusok gyorsítása. Akár gyártófüggő formában is, ha a szabvány nem teszi lehetővé a szükséges függvényeket.

    Ettől függetlenül nagyon sok érdekes ötlet van a célegyenesben a PC-re:
    - Yuriy O’Donnell és Matthäus G. Chajdas "tiled light trees" gyorsítóstruktúrája a Frostbite-hoz. [link]
    - Daniel Baker raszterizálástól teljesen függetlenített árnyalási technikája a Nitrous 2.0-ban.
    - Sebastian Aaltonen signed distance fields ray tracing eljárása a Claybook című játékban.
    - Jean-Normand Bucci és Hawar Doghramachi deferred+ leképezője a Dawnhoz. [link]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák