Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raggie #30583 üzenetére
Igazából nem. A skalár ALU, ami ezt a dizájnt nagy fogyasztóvá teszi. Ezt az AMD elsődlegesen a pure bindless modell miatt alkalmazza, ugyanis ezzel az egységgel kezelik az erőforrás-leírókat. Ezzel maximum 16 skalárregiszter felhasználására van szükség a bekötés elvégzéséhez.
Például az Intel ugyanezt úgy végzi, hogy van kétmillió külön slot az architektúrában erre a célra, amitől ugyan pure bindless a rendszer, de nem tud annyi erőforrás-leírót kezelni, amennyi memória van a hardverhez társítva. Ezért is van az API-kban az egymilliós limit erre. Az NV pedig skalár ALU nélkül dolgozik, vagyis nekik a erőforrás-leírók kezelése maximum 1024 darab 32 bites vektorregiszterbe kerül. Ez a módszer a legpazarlóbb és a leglassabb, bár az elsődleges probléma vele az, hogy egy rengeteg regisztert elvisz.
Előbb-utóbb mindenki skalár ALU-s módszerre vált, csak nehéz áttérni, mert nagyon durván át kell hozzá tervezni a multiprocesszort.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen