Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz HSM #14507 üzenetére

    [link]
    [link]

    Abu jól leírta a lényeget:

    Jelenlegi adatokból az látszik, hogy egy grafikai és egy compute tűnik az egyszerűen kivitelezhetőnek és ebből profitál a GCN1/2/3 és a Maxwell2 is. De ahogy nő a párhuzamosan futó pipeline-ok száma úgy jönnek a gondok. A GCN2/3-n még tíz compute pipeline-nal is elvan, míg a Maxwell2-nek ennyi pipeline mellett már negyedére esik a sebessége, a letiltott aszinkron compute-hoz képest.

    ...az egy grafikai és a két compute pipeline párhuzamos futtatása lesz az elterjedt. Elsősorban azért, mert erre tervezik a konzolon a grafikus motorokat.

    Nekem ebből az következik, hogy még jó ideig nem fognak nagyon megjelenni überextra sávszéligényű dolgok. Vagy olyanok jönnek, amikből még a Maxwell2 is profitál és visz szépen. Ha meg igen, az spéci lesz (Nitrous), vagy addigra már úgy is cserélni kell majd a VGA-t a minden ultrán 60 FPS játékhoz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák