-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugo chávez
aktív tag
válasz #85552128 #11097 üzenetére
"Miért eddig DX11 volt PS4-en XO-n is ? "
Majdnem. Az XBO API-ja a Direct3D 11.x, melynek van "magas szintű" és "alacsony szintű" kiterjesztése is. A magas szintű kb. a DX11.2-nek felel meg.
"A konzolok API-ja eddig is low-level volt, ráadásul a két HW nagyon hasonló mégsem sikerült normális teljesítményt kisajtolni belőle."
Nem. Mindkét konzolon elérhető "low level" és "high level" API is (PS4-en GNM és GNMX). És, tudomásom szerint jelenleg még a két új konzolon is nagyon kevés olyan játék/motor van, ami tényleg "low level" API-t használ. Ergo, még rengeteg tartalék van az új konzolokban.
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.