Új hozzászólás Aktív témák

  • frescho

    addikt

    válasz arn #52880 üzenetére

    Szerintem pont rossz példát hoztál fel. Az engine fejlesztőnek nagyon jól tisztában kell lennie az aktuális kártyák tudásával. Nem keveset optimalizálnak, hogy fusson a két nagy gyártó kártyáin is elfogadhatóan. Nem ritkán ami jól megy az egyiken szarul fut a másikon és vica versa. Az újabb hardware közeli DX12 vagy vulkánnál tiszátban kell lenni, hogy mennyi adatot lehet egyszerre betölteni, a bekötési módokkal, a cahce/memória felépítésével.

    Akik már ezt használjak grafikusok vagy játék fejlesztők már tényleg nem kell, hogy ismerjék részletesen. De nekik is tisztában illik lenni azzal, hogy mi az a méret amit be lehet tölteni a memóriába, mekkora textúráknál kezd el köhögni az átlag kártya. Mert ha ezt nem veszik figyelembe akkor jön az, hogy atomerőművön is szaggat a játék.

    quailstorm: Nekem nem a magasabb szintű nyelvekkel gondom hanem azzal amikor annyira absztrakttá válik, hogy leszarják a realitást. Pl. amikor számonkérik, hogy miért nem lehet 100ms alá levinni az USA válaszidőt. Én meg magyarázom a fénysebességet. Ha kommunikációs modult fejlesztesz ott is gondot okozhat ha a világ másik felén van és sok kérés jön. Ezt illik figyelembe venni még a tervezésnél. Aztán felőlem lehet python, ruby vagy C++, de a fénynél gyorsabb nem lesz a TTL.

    [ Szerkesztve ]

    https://frescho.hu

Új hozzászólás Aktív témák