Új hozzászólás Aktív témák
-
mike1334
veterán
válasz thefreeman #4800 üzenetére
Az Alzán múlik, őket kérdezd. Az ÁSZF szerint az ő hozzájárulásukkal lehet csak elállni 14 napon belül vállalkozásnak.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz thefreeman #4802 üzenetére
jófejek, mert ptk(?) szerint céges vásárlásnál nincs elállás. [link]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
mike1334
veterán
válasz Mr.Csizmás #4803 üzenetére
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
ROLI22
csendes tag
Azt vki tudja, hogy a megrendelés törlése esetén kártyás fizetésnél mennyi időn belül fordítják vissza az összeget?
-
bbaro
csendes tag
Bocsi, hogy segíteni szerettem volna valakinek, aki rászorul. Kövezzetek meg nyugodtan, ez megy egyeseknek. Amúgy miután elküldtem, jöttem rá én is. De törölni hozzászólást nem lehet, ezért maradt. De gratulálok, még egyszer neked, a hozzáállásodhoz. Ilyen jószándékú emberek kellenek ide a fórumra. Mert, simán akár figyelmen kívül is hagyhattad volna a hozzászólásomat , de neeeem, mindenképpen szóvá kell tenni igaz? Mr tökéletes, tévedhetetlen félisten uraság!
Illik válaszolni "A feltett" kérdésre, még akkor is, ha nemleges a válaszod.
-
-
DeathAdder
veterán
Üdvözlet.
Alzán összeállítottam egy rendelést, de tévedésből benthagytam a kosárba egy olyan dolgot, amire semmi szükségem, egy kis Usb C átalakító 2,300 Ft.
Törölni már nem lehet, írtam nekik, azt mondták már késő változtatni.Kérdésem, hogy ekkora tételnél érdemes a 14 napos elállással élnem és visszaküldeni, vagy több lesz a posta mint az egész termék?
Azt írja a weboldal, hogy tértivevénnyel kell visszaküldeni XY címre. Ez mekkora többletköltség? (röstellem de a szóról is most hallok először )Nem lehetne simán ajánlott levélként visszaküldeni egy borítékban?
Köszi
-
,
addikt
Alzánál elfogyhatott a csomagolóanyag?
Rendeltem egy videokártyát AlzaBoxba. A videokártya gyári doboza teleragasztgatva Alzás matricákkal, a dobozon pedig sérülésnyomok, gyári zárómatrica sincs rajta, teljesen nyitott volt a kártya doboza! Azért az igénytelenségnek is van egy szintje, amit nem kéne átlépni, de úgy látszik az Alzának már azt is sikerült! Egy 120ezer Ft-os videokártya esetén talán elvárható lenne, hogy beletegyék valamibe a videokártya dobozát, vagy egy kartondobozba, vagy legalább egy zacskóba, ahogy szokták eddig is! -
,
addikt
válasz DeathAdder #4812 üzenetére
Annyit meg tudnál esetleg nézni, hogy az Alzás fiókodban a számlák elérhetőek-e? Én már vagy 1 hete nem tudok hozzáférni a saját számláimhoz sem. Rákattintok bármelyikre, aztán csak tölti, tölti, tölti, de nem jön be semmi. Szép és jó dolog, hogy kapunk számlát, de így, hogy nem lehet hozzáférni, így valójában mégsem kaptuk meg a számlát.
-
csababarca
őstag
nekem tavaly novemberben is így küldték a videókártyámat, jóaz csak 50körül volt, de én is néztem, hogy wtf.
érdekes, mert a vele együtt rendelt alaplapot, cput, ssdt, az apró kuponos szajrékkal meg berakták egy akkora dobozba, hogy én is belefértem volna kis túlzással.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
,
addikt
válasz csababarca #4814 üzenetére
Nekem eddig még szerencsém volt, bármit rendeltem tőlük, mindig be volt csomagolva, csak ez a mostani nem. De ez még csak leragasztva sem volt, teljesen nyitható állapotban volt a doboz. A doboz, ami amúgy koszos is volt, meg mintha valami rá is fröcsögött volna. Ha másért nem, hát ezért legalább illett volna valami külső csomagolás (doboz vagy zacskó vagy fólia).
-
,
addikt
válasz DeathAdder #4815 üzenetére
Nekem már vagy 1 hete nem megy. Legtöbbször csak egyszerűen nem történik semmi, tölt, tölt, de hiába. De volt olyan is, hogy megjelent egy kép az Alzás figurával, aki épp az űrben volt, egy szkafander volt rajta, meg szerszámok a kezében, mert hogy állítólag már dolgozik (dolgoznak) a hiba elhárításán.
Szerk.: közben be is adta megint azt a képet, ez a pontos hibaüzenet:
"Ez az oldal jelenleg nem elérhető
Keményen dolgozunk a probléma elhárításán. Kérjük, próbáld újra később"[ Szerkesztve ]
-
-
,
addikt
válasz South Velen #4820 üzenetére
Nem, sima RX. Előre soha nem fizetek, pont a késések miatt.
-
South Velen
addikt
-
veterán
Kérdésem lenne: egyik ország alzájában vásárolt termék gariztatható másik ország alzájában vagy azon keresztül? Pl költözés okán.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
,
addikt
válasz rasotamas #4825 üzenetére
Én ezzel kapcsolatban már írtam pár éve nekik egy mailt, mert többen hirdettek nagy bőszen szlovákiai Alzától vásárolt termékeket a hardveraprón úgy, hogy azt állították, hogy Magyarországon is garanciáztathatók, a magyarországi Alzánál. Az Alza válasza az volt, hogy nem lehet itt garanciáztatni a külföldön vásárolt termékeket. Hogy azóta történt-e változás, azt nem tudom, de 1-2 éve még így volt, ahogy írtam, azaz nem lehetett.
-
,
addikt
válasz Lackooo84 #4826 üzenetére
Az furcsa, mert több fiók alól is megnéztem/megnézettem, illetve több böngésző alól is, de sehonnan sem mentek. A fiókodból belépve próbáltad, vagy az e-mailben küldött link segítségével? Azért kérdezem, mert olyan már volt nekem is, hogy az e-mailben küldött linkkel letöltődött a számla, ellenben az Alza oldalán a saját fiókomba belépve már nem töltötte le egyiket sem, csak folyamatosan próbálkozott. (Most hétvégén viszont nekem nem ment sem így, sem úgy. Estefelé jutottam csak gépközelbe, akkor próbálgattam, délelőtt/délután nem tudtam megnézni.)
-
,
addikt
válasz Lackooo84 #4829 üzenetére
Most újra megnéztem, bármelyik számlára is kattintok, kb 10 mp-ig csak tölt-tölt-tölt, de nem történik semmi. Viszont kb 10 mp után végre letölti a számlát. Régebben ez azonnal történt, amint rákattintottam, már nálam is volt a számla. Gondolom túl van terhelve a rendszerük.
-
,
addikt
válasz Lackooo84 #4831 üzenetére
Nem tudom hogyan csinálod. Számítógépről töltöd le vagy telefonról?
Én számítógépről, de abból próbáltam 3 különbözőről, meg egy laptopról is (laptopon Win7 volt, a 3 asztali gépen Win10).
Internet terén is 3 különböző szolgáltatóval megnéztem, 2 eltérő földrajzi helyen (Budapest és Győr).
Böngészőből Chrome és Edge esetében néztem meg, Firefox-ot nem próbáltam.
Néha megjelenik a "várakozás a szerverre vc.hotjar.io..." üzenet is alul a böngészőben, miközben próbálkozik a letöltéssel, és csak tekeri, tekeri, de hiába, de sokszor ez sincs kiírva, egyszerűen csak tölti, tölti, tölti... -
Tangerine
senior tag
17-én feladtam egy rendelést. A szállítást 23-ra írják, de az állapot azóta is változatlan: "lefoglalva". Vajon tényleg ide fog érni 23-ra, ha még fel sem adták?
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz South Velen #4836 üzenetére
Ajjaj. Még 24-e is jó lenne akár...
Na most írták éppen, hogy átadták a futárnak(foxpost). Még lehet, hogy ideér időben.[ Szerkesztve ]
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #4810 üzenetére
erre esetleg valaki?
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok.
A garancia hogyan működik az Alza esetén? Ha nincs egy termékről (vga) semmiféle papír, akkor érvényes a garancia, vagy nem? Tehát serial szám alapján lehet érvényesíteni?
-
SzlobiG
félisten
válasz Mr.Csizmás #4841 üzenetére
Nincs semmi csak maga a vga dobozba. Félek így ha oda kerülne a sor, nem foglalkoznak vele.
-
Executioner
tag
válasz SzlobiG #4840 üzenetére
A fiókodban van a számla - ez a gari levél is - letölthető, kinyomtatható példányban.
Amennyiben nem te vagy az első tulajdonos akkor pedig kelleni fog egy adásvételi is! Ennek hiányában a csereterméket vagy a pénz visszatérítést is az eredeti vevő fogja megkapni.
[ Szerkesztve ]
Exec
-
SzlobiG
félisten
válasz Executioner #4843 üzenetére
Sajnos én már a harmadik vevő lennék.
De jó hogy rákérdeztem, ez így akkor felejtő lesz.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz SzlobiG #4844 üzenetére
és az ő eladója nem tudja? no offense, csak offban írom, szerintem elvárható lenne eladói oldalról az afterlife support valamennyire. 16-os emag bf-en vettem egy hyperx fejest, amit aztán próba után eladtam ha-n, 2,5 év múlva írt egy random tag, hogy ő vette meg akárhanyadik tulajként, és kellene a gari miatt számlamásolat - lezongoráztam neki messengeren emagnál, hogy az új cikkszámon de ua cuccból küldjenek neki csereterméket
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
aktív tag
Sziasztok,
Előző hét pénteken (18-án) kora délután rendeltem egy Ryzen 5 5600x procit, hozzáteszem elég hamar, 2-3 percen belül a készlet feltöltésekor. Ezt azért jegyzem meg, mert utána is volt még 10-15 percig belőle, és ugyebár az új hardverek elfogynak pikk-pakk.
Az eredeti várható szállítási idő a mai nap volt. Már a hétvégén megjelent a postás csomagkövetési szám, gondoltam nem lesz gond vele. Azonban tegnap jött is, hogy:
Mostmár jövőhét hétfőt ír várható szállítási időnek, amivel nincs is baj, viszont ha ma nem adták fel, akkor nyilvánvalóan a hétfő is felejtős. Olyanhoz szólnék, aki kapott már ilyen csodás emailt: meg fogom valaha kapni ezt a rendelést vagy már most mondjam vissza és rendeljem meg máshonnan? Hozzáteszem, RAM-ot is aznap rendeltem (külön rendelés volt, kétszer fizettem szállítást ), és azt hétfőn adták már fel csak, és ma meg is jött. Készlet gond lehet?
A lényeg az lenne, hogy a két ünnep között megjöjjön. De örökké nem fogom hagyni, hogy üljenek a pénzemen.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
Executioner
tag
válasz RudiLicenc #4848 üzenetére
Szia,
Ilyet legutóbb a PS5-nél küldtek. Jó eséllyel mire végigfutott a rendelésed már elfogyott az aktuális készlet.
Ha valami a lehető leggyorsabban kell akkor nem szabad előre fizetni. Utánvétes rendelésnél valószínűleg jutott volna az aktuális készletből.Exec
-
aktív tag
válasz Executioner #4849 üzenetére
Először nekem is ez futott le a fejemben...
De pár dolog mégis csak megfordult bennem:- RTX kártyák jóval hamarabb elfogynak mint a procik, és a 3070-em is tőlük van. Ugyanígy neten fizettem, már nálam van 1 hete.
- Akinek nem jutott kártya azokat vagy nem engedte fizetni (vagy már kosárba tenni), vagy ha mégis fizettek, akkor “előrendelve” státuszt kaptak. Én “Kérem várjon”-t, követési számmal, csak feladni nem jön össze.
- Na meg telefonáltam tegnap, azt nem is írtam. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy holnap is dolgoznak, és azért szerinte késik, mert Csehországból jön. Egyéb konkrétumot nem tudott mondani, sőt, legelőször rávágta, hogy már postázva van .Remélem nincs igazad, mert nincs kedvem támogatni a lehúzós magyar kereskedelmet a pénzemmel.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- nVidia tulajok OFF topikja
- Formula-1
- Synology NAS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen