Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikaré
őstag
-
NoOne1976
őstag
A tavalyi kuponozás óta nem vásároltam az Alzáról. Most vettem egy dolgot, ami nem jó, vissza kellene küldenem. Ezt el is indítottam az oldalukon. Utána hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy küldjenek futárt. Mondták, hogy nincs ilyen, nekem kell bevinni, vagy visszaküldeni.
Tényleg megszünt ez a lehetőség? Eléggé fájna, hogy a két termék, amit vettem 6 ezer volt, fizettem egy ezrest postára, most meg visszaküldeni az egyik terméket újabb 1500 Ft volna.
[ Szerkesztve ]
-
Agony
aktív tag
Sziasztok!
Alza.hu -n vásároltam tavaly, a termék idén meghibásodott és visszaküldtem garanciába, de 30 nap alatt nem jutottak vele düllőre és most a 30. napon küldtek egy Jóváírási dokumentumot e-mailben. Instrukció nincs az e-mailben, ez gyakorlatilag egy sztornó számlának tűnik, a megvásárolt termék szerepel rajta mínuszos tételként és bankkártyás fizetéssel.
Ilyen esetben vételárat visszautalják a vásárláskor használt bankkártya mögötti számlára vagy kell valamit külön intézni?
Előre is köszönöm az infót!
Start with a whisper, end with a scream!
-
Agony
aktív tag
válasz Marosko #4157 üzenetére
2019.06.24-es az eredeti számla, a jóváírást ők állították be, szóval az már biztos hogy jóváírtál, csak meglepett hogy semmi instukció nem volt a levélben, csak egy PDF, aztán nem tudtam, hogy kell-e esetleg valami adat utaláshoz, mert az oldalukon sincs semmi erről a GYIK-ban. De akkor gondolom a bankkártyás fizetés számlájára utalják vissza a vételárat.
Start with a whisper, end with a scream!
-
-
DearMan
tag
Leírom a sztorim, mennyire vicc a kommunikáció az Alzánál. Látom sokan elégedettek, nekem ez volt az első és utolsó vasárlásom. 05.05-én rendeltem egy tévét és egy HDMI kábelt, 284 ezer Ft értékben. Azonnal fizettem Paypal-en keresztül. Egy héttel későbbi kiszállitási dátumot adtak meg. Ahogy közeledett a kiszállítás időpontja, úgy csúsztattak mindig rajta. Egy idő után változott a státusz, hogy a futár cégnek átadva. Az utolsó időpont már nem változott, de aznap nem jött csomag. Másnap felhívtam őket, a flegma, lekezelő srác azt mondta biztos elveszett a csomag, mert nem látni a futár cég oldalán. Mondom oké, akkor kérem vissza a pénzem, nyilván nem kérem újra a csomagot. Küldtek egy nyilatkozatot, hogy elállok a vásárlástól és ha esetleg megérkezne a csomag, akkor sem veszem át. Ez pénteki napon volt, hétfőre ígérték a vételár visszatérítését. Kedden meg is kaptam a kábel árát (2490 Ft), néhány telefonálás után kiderült, hogy ők ezzel le is tudták az ügyet. Időközben minden előzmény nélkül megjelent a futár a csomaggal, de nyilván nem vettem át. Ez szerepelt is a csomag státuszában. Sok email és telefon után most ott tartunk, hogy ma kaptam egy mailt, amiben leírják, hogy nyilatkozzam milyen formában kérem a visszatérítést (kb. 10x nyilatkoztam). Megvárják amíg beérkezik a csomag a raktárukba (kb. 3 napja beérkezett a státusz szerint), leellenőrzik a csomag állapotát (!!!???), majd ha minden ok, visszakapom a pénzem..... Mi közöm a csomaghoz, nem is érintkeztek vele, egyszerűen nonszensz. Ahány ügyintézővel beszéltem, mind mást kommunikált. Néha nem tudtam sírjak vagy nevessek... Most már csak reménykedem, hogy napokon belül visszakapom a pénzem és örökre elfelejthetem ezt a céget...
-
Tomi0703
őstag
Üdv!
Küldök vissza egy videókártyát. Azt írják, küldjem el a számlát vagy a számát meg a kísérőlevelet. Számlát ugye elektronikus formában kaptam így annak a számát leírtam egy pappírra, azt beraktam a dobozba. De a kísérőlevél alatt mit értenek?
-
-
Tomi0703
őstag
válasz grizlisandor #4164 üzenetére
Ja, bocs. Nem írtam, garanciáztatni küldöm vissza. Már másfél éves.
-
DearMan
tag
válasz Marosko #4167 üzenetére
Nyilván az is megoldás lett volna, de akkorra teljesen hiteltelenné vált számomra a cég. Mondom, nem volt két ügyintéző, aki egyfélét mondott volna. Ezek után nagyon elment a kedvem az egészről, bele sem merek gondolni a garanciális ügyeket hogyan intézik. Szóval bementem inkább egy boltba és megvettem a tévét.
-
DearMan
tag
válasz NyalokAA #4172 üzenetére
Még ezzel sem lett volna baj, vártam türelemmel, azonban a legutóbbi kiszállítási időpont elmúltával felhívtam őket, hogy mi lehet a csomaggal, akkor mondta az egyébként lekezelő ügyfélszolgálatos, hogy elveszett a csomag. Na itt volt egy törés azért... Egyébként, mint itt gondolom sokan, jópár netes rendelésen túl vagyok, a tapasztalat azt mutatja, hogy lehet ezt azért normálisan is csinálni, nem kell hozzá varázslat.
[ Szerkesztve ]
-
tpeter77
addikt
Sziasztok,
2 éve vettem 30ezerért egy tápegységet amire 10 év garanciát adtak. Időközben felment az ára 38-45 közt árulják a boltokban
Egy hónapja tönkrement a táp. Visszaküldtem és bevizsgálták majd azt válaszolták, hogy visszatérítik az árát, de én ezt nem fogadom el. Miért nem cserélik egy másikra???
Tönkrement, még garanciális, tessék újat adni helyette.
Tehetek bármit, hogy ezt tegyék? -
Lackooo84
nagyúr
Ezt soha nem is értettem, a gyártó gondolom szó nélkül kicseréli a garis hibás terméket, nem értem ezek a g*ci boltok miért nem tudják kicserélni...
The Truth is out there...
-
pinnacle
nagyúr
válasz Lackooo84 #4179 üzenetére
Szerintem azért, mert az alza, mall, emag nem gyártói hanem bolti garanciát ad, tehát az ő veszteségük a hibás termék. Egyébként lehet ezért olcsóbb náluk minden, mert csak bolti garanciával (tulajdonképpen garancia nélkül) a gyártó is olcsóbban adja nekik.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Lackooo84 #4183 üzenetére
Lehetne csere is, igen, csak akkor meg az lenne a bajod miert tart 4 honapig. Szerinted mennyi ido amig a kereskedelmi lancolatban kb 5-6 nagykereskedo cegen atjutva a gyartohoz kerul a hibas termek, es ugyanugy vissza a kiskerhez a csere darab?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
,
addikt
válasz pinnacle #4180 üzenetére
Mondjuk nekem az Alza eddig mindig mindent (számítástechnikai alkatrész) vagy azonnal cserélt, vagy visszaadta az árát. Konkrét javítási ügyem még nem volt náluk, de eleve nekem jobb is az azonnali rendezés (vételár visszautalása vagy csere), nem szívesen várnék míg elküldik a gyártóhoz meg vissza.
Emag ugyanez, de náluk volt már javítási ügyem is, és olyankor a megjavított termékek gyártói szervizlappal jöttek vissza (Lenovo laptop, Asus VGA). Ez volt a hosszabb időtartam, a pénzvisszafizetés/csere náluk is gyorsan ment mindig.
Az egyetlen számomra zavaró dolog, hogy amikor kicserélik a hibás terméket, nem kapok új garancialapot az új termékhez. (Elvileg a régi garancialappal garanciáztatható az új termék is, függetlenül attól, hogy nem egyezik a sorozatszám.)
-
raziel01
veterán
Meg szerintem nem is lenne korrekt a kereskedővel szemben, hogy veszek valamit 50k-ért, 1 év múlva elromlik de közben jött egy kisebb válság, forint is gyengült és mostmár kerül 80 ezerbe azt a kereskedőnek kéne fizetnie. Mert ha most 30 ezer Ft-al többe kerül és ad neked csere darabot akkor azt tuti bukja rajta.
-
Kam1kaze
tag
válasz tpeter77 #4174 üzenetére
Érdemes a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodánál rákérdezni, ingyenes, segítőkészek. Kapcsolat menüpont alatt, ott vannak az elérhetőségeik, e-mailen, telefonon keresztül is tudsz érdeklődni, ha kell, vissza is hívnak. E-mailre általában 2-3 napon belül válaszolnak.
Milyen tápról van szó? Én 3 éve Seasonic FOCUS Plus 550 Gold (SSR-550FX) tápot vettem náluk, arra is 10 év van (hivatalosan, gyártónál is). Remélem, nem hagy cserben.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Szerintem a gyártói garancia jobb, mint a bolti. Felkészültebb a gyári szerviz, talán nem kötözködnek annyit. Viszont érdekes módon az LG oldalán az emagot jelzik partnernek, ők mégis ezt válaszolták. Mi gyártói garanciát nem tudunk biztosítani a termék mellé, csak forgalmazói garanciát. Persze lehet ilyen nagy cégek, korrektül járnak el, mégsem valami ismeretlen webshopok.
-
,
addikt
válasz pinnacle #4191 üzenetére
"Felkészültebb a gyári szerviz"
Az biztos. De ezt nem értem, hogy mire írtad. Nekem eddig sem az Emag, sem az Alza nem állt neki semmit sem forrasztgatni, hanem vagy elküldték a gyártói szervizbe, vagy kicserélték, vagy visszafizették az árát. Tehát nem nekem kellett a gyártóval vagy annak szervizével fölvenni a kapcsolatot, hanem elintézték helyettem. Mindezt úgy, hogy nekem, mint vevőnek ez egyetlen fillérembe se került. Tehát sem a hibás termék elszállítása, sem a cseretermék visszaszállítása, sem semmi. -
Exodion
aktív tag
válasz pinnacle #4193 üzenetére
Nem kuldik ... LG G6 telefon, gari lejarta elott 4honappal megszunt tolteni. Alza-val folvettem a kapcsolatot, mondtam mi az abra illetve tanulva par regebbi (nem alzas) esetbol kozoltem hogy van par 40Mpixeles fotom a telefon aktualis allapotarol, amitol rosszabb allapotban nem fogadom el a javitast. Bekertek a fotokat, kuldtek a garanciafutart az elvitte.
~2.5het elteltevel jott vissza a totalkaros LG telefon. Az tuti hogy nem LG szerviz de meg csak nem is rutinos telefonos szerviz csinalta... konkretan MEGFURTAK a telefontok oldalat, mert addig nem jutottak el hogy holegfuvoval meg kene olvasztani a ragasztot a hatlap alatt. A hatlapot meg kicsereltek mert a lyukon kereszul ahogy megprobaltak lefesziteni gondolom az izze porra tort az egesz.
Az alza persze elvitte a balhet az utanna fotok alapjan es masnapra (meg a totalkaros telefon ismetelt folvetele elott) visszautaltak a teljes vetelarat. Soha nem epitenek semmilyen PC komponensnel nem gyartoi szerviz kepessegere. Tapegysegnel vegkepp nem... Ha csak egy aprocska gikszer csuszik a javitasba a teljes pakk mehet a kukaba mert mivel gyartoi gari nincs a tapegyseg gyartoja tuti nem allja a kart.
Gondolom ugyanugy javitanak/javittatnak mint az Aqua. Regi sztori, LG TV. Az LG ugye nem foglalkozik vele hogy a termeket honnan veszed megjavitjak. 55" folott helyben mert rizikosabb a szallitas. LG kijon, nem javithato elviszik a hibasat adnak egy csereigazolvanyt amivel lehet menni a boltba. Aqua felkeres es mint a betonfalrol visszapattano labda ennyi volt. Nincs cseretermek, mert nem ok szervizeltek. Ok a LG MARKAszerviz velemenyet NEM fogadjak el. LG vegul cserelt maga .[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz pinnacle #4193 üzenetére
Nem tudom én sem, de engem vásárlóként nem is érdekel, csak minél gyorsabban oldják meg a garanciális ügyemet, aztán kész. Én legalábbis így vagyok vele. (Ha rajtam múlna, én soha nem kérném a hibás termék megjavítását, inkább adják vissza a vételárat, vagy pedig cseréljék ki. Az én szememben egy javított termék már nem teljesértékű termék, hiába a gyártói szakszervizben javították meg.)
-
windlord
őstag
válasz Exodion #4194 üzenetére
Meglepodnel, hogy mennyi szerviz javithat, gyartoi zaszlo alatt.
Van belole jobb es rosszabb. Termeszetesen aranyos az arazassal is.
Nem ertem egy ilyen orias, mint az Alza, miert szopatja magat ilyen koklerekkel illetve ilyen mentalitassal.
Amikor a tevet gariztattam, ugy, hogy vettem ra +5ev garit es negy honap utan cserelni kellett, az Alza bemondta, hogy visszautalja az arat, mert learazva vettem meg a tevet, kozben visszaugrott az eredeti arara es igy nekik nem megeros...
Vegul csak-csak kuldtek a tevet. Igaz kellett veszekedni boven.
[ Szerkesztve ]
-
J3LLyF!sH
tag
Arra van valakinek valami gondolata, hogy az Alza-nál miért kerül legalább 10, ha nem 20 ezerrel kevesebbe egy RM650x tápegység, mint bárhol máshol? Pláne úgy, hogy a kisebbik RM550x meg "rendes" áron van, tehát követi a piaci trendet. Gyanúsan olcsó, és/pedig elvileg azonnal át is vehető... RM650x és RM550x
Szerk: typok javítása
[ Szerkesztve ]
Összeadás ergo sum | Ah, teenagers. Known for dealing with shit in a stoic manner.
-
Darko
senior tag
Sziasztok,
Többször vásároltam már Alza-tól de mindig csak új dolgokat. Garanciális problémám eddig nem volt.
Most szándékozok vásárolni egy alaplapot, 42e helyett 35e-ért. Ha vásárlás után ott helyben ellenőrzöm hogy mit adnak hozzá, és ha olyan hiányzik a dobozból ami alapvető dolog lenne és visszaadom akkor rögtön visszaadják a pénzt, vagy várni kell a bevizsgálásra szintén. Ha tegyük fel nem működik és visszaviszem mikor kaphatom vissza a pénzem?
Talán nem rizikósabb használt alaplapot így vásárolni, mint itt használtat az aprón, gondolom. Bár kicsit fázok tőle.
Tapasztalatok érdekelnének.http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen