Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz mzso #62401 üzenetére

    Akkor magyarázom. Megigénylik a szállítást, lesz egy nyomkövetési azonosító, a csomagot eljuttatják a szállítóhoz, export vámolás után küldik Magyarországra.
    Ha valami gond van akkor visszatapsolják a feladónak és a kifelé tartó nyomkövetési azonosító érvénytelenné, felhasználttá válik.
    Ilyenkor az eredeti azonosítóra megszakítja a szállítást és igényel egy újat és azt adja meg ha feladta újból, azért kell cancel shipping mert nem tudja másképp beírni az újat, hiszen a szállítási védelmei idő is elméletileg újra indul.
    Ilyenkor rákérdezel hogy elküldi-e újból és mi lett az új (ha nem lett beírva) azonosító.
    Ha azt írja hogy nem küldi el akkor általában ő javasolja azt hogy kérd a vásárlás törlését dispute keretében tudod megoldani, vagy megkapod az új információkat és várod a csomagod megérkezését.
    De válaszolni csak az eladó tud, Eva robot nem.
    Szóval ilyen esetben nem először lövünk és azután kérdezünk.

Új hozzászólás Aktív témák