Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz mzso #62385 üzenetére

    A cancel shipping és cancel order nem azonos dolog, a szállítás a megadott nyomkövetési számmal törölve, de egy másikkal elküldheti, nem kell dispute, rá kell kérdezni az úja azonosítóra.Ez elő szokott fordulni. Ha visszaküldi a vám akkor a nyomkövetési azonosító fel lett használva, azzal nem lehet újból elküldeni kell egy új.
    Ha nem ez van akkor meg az alábbi.
    Addig nem kapja meg a pénzt amíg te le nem igazolod a megérkezést, vagy nem zárul a vásárlás.
    Ha nem állítja szállítottra akkor automatikusan visszakapnád a pénzed az AliExpresstől, az a gond hogy az eladó szemétkedik, miért írja azt be hogy feladta, amikor nem történt meg vagy nem is akarja elküldeni, nem az AliExpress az aki nem tartja be a "játékszabályokat".
    Azt meg nem hiszem hogy vevőként elfejtenéd hogy nincs is úton és megvárnád hogy rendszer teljesítettként lezárná. Szemét az eladó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák